Of 3-1 voorquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
Je snapt mijn redenering toch wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff nu zoveel besteld dat mn brievenbus stoned wordt van de enveloppen
Noem je 1 overwinning gestolen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem je 1 overwinning gestolen?
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Ja, maar met zo een tweede helft kun je niet spreken van een gestolen overwinning oid. Het had 0-2 kunnen staan vind ik ook een beetje een kut argument, want wij hadden ook al kansen met Kuyt o.a.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Daar is ajax afgelopen 3 seizoenen 2 en bijna 3x kampioen mee gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Afgelopen drie seizoenen werd PSV twee keer kampioen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar is ajax afgelopen 3 seizoenen 2 en bijna 3x kampioen mee geworden
Ik hoop dat ie niet naar Ajax gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gok toch nog steeds op Fenerbahce.
[ afbeelding ]
Nope. Iedereen vindt PSV toch uit 11 Jezussen bestaan. Wij zijn netjes de underdog.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?
Ik hoop het wel. Maar volgens Stijn gaat dit niet gebeuren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet naar Ajax gaat.
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uitquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?
Even hopen op FC Grunn, dat die ineens opstaan straks.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Iedereen vindt PSV toch uit 11 Jezussen bestaan. Wij zijn netjes de underdog.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uit
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als feyenoord wint tot en met PSV maakt die wedstrijd geen kut uit
Die kans lijkt me klein, die waren echt slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Even hopen op FC Grunn, dat die ineens opstaan straks.
Ik twijfelde al maar ik denk dat je mn punt snaptquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen drie seizoenen werd PSV twee keer kampioen.
Vorig jaar deed Excelsior het daar ook ineens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kans lijkt me klein, die waren echt slecht.
Heb je geen elektrische vliegenmepper?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfelde al maar ik denk dat je mn punt snapt
Er zit hier een mug
Mentale tik niet meer of minderquote:
Nog zo 1 die denkt dat ze in Eindhoven over water kunnen lopen. Ajax is tyfusslecht, de rest niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV wordt wandelend, kruipend, rollend of zittend kampioen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mentale tik niet meer of minder
Het wordt pas belangrijk als je al op puntenachterstand zo'n wedstrijd ingaat
Dit heeft niets met Ajax te maken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog zo 1 die denkt dat ze in Eindhoven over water kunnen lopen. Ajax is tyfusslecht, de rest niet.
Zo vroeg in het seizoen? Wat maakt dat uit man. Jij praat nu als dries kampioenswedstrijd mertens.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]Je kan dan, in dat scenario, voor komen op PSV. Hoe is dat niet belangrijk?
Voor een Ajacied heeft álles met Ajax te maken. Vraag maar aan Sjakie Swart.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Ajax te maken.
Helemaal niet.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo vroeg in het seizoen? Wat maakt dat uit man. Jij praat nu als dries kampioenswedstrijd mertens.
Stinho is dan ook nog steeds een beetje een Feyenoorder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor een Ajacied heeft álles met Ajax te maken. Vraag maar aan Sjakie Swart.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed, morgen vroeg op voor een bezoekje aan mijn oma. 'W
Ik heb dit ook vaak, gelukkig gebruik nu gewoon een MACbookgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik krijg de hele tijd dit in beeld, echt irritant:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat het beste is Don, je begint een beetje wartaal uit te slaan..quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed, morgen vroeg op voor een bezoekje aan mijn oma.
Jawel. Ik schets situatie met PSV en feyenoord met evenveel punten vroeg in september tegen elkaar. Winnaar zal mentale boost krijgen maar thats it. Als je daadwerkelijk denkt dat die wedstrijd al invloed heeft op kampioenschap moet je je na laten kijkenquote:
Niet echt. Ik heb vandaag gekeken naar de aanstaande Ajax-tegenstander. Guidetti speelde mee, was boos en deed ook leuke en nuttige dingen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stinho is dan ook nog steeds een beetje een Feyenoorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |