Ik aan die mongool man van een clapyour handsquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik aan Turks gebrabbel denk dan denk ik meteen aan onze grote vriend Erdogan.
Terwijl die toch echt links isquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:11 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hakim schijnt rechter te zijn in het turks.
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenstquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, hier wens je gewoon iemand een langzame dood toe
Knutgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenst
Dat maakt hij ervan
Maar ja hij is dom
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als dit weer over tong gaat ik heb hem heen langzame dood toegewenst
Dat maakt hij ervan
Maar ja hij is dom
Serieus zoek het naquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat heeft hij wel 10 keer gepost.
Hefgodquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Hef draaien en ranja drinken
#tuigleven
leuk potjequote:Op zondag 28 augustus 2016 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop echt altijd dat Wright verliest, gelukkig zal dat tegen Mighty Mike ook wel gebeuren.
Ik geloof je wel hoorquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Serieus zoek het na
Als je vindt dat ik tong een langzame dood toewens vervloek ik Japan en ga ik nooit meer op vakantie naar t beloofde land
Zeker.quote:
twitter:bastendoeschot twitterde op zondag 28-08-2016 om 00:19:21Welke meerwaarde hebben #Fenerbahce of Ajax voor #Ziyech tov van #twente? #schoenpoetsen Ik zou een half jaar wachten voor het echte werk! reageer retweet
Het enige wat ik heb gedaan is een vergelijking trekken tussen het dood gaan van tong en het dood gaan van zwerfhonden . Tong schreeuwt het van de daken en zwerfhonden trekken zich terug op een eenzame plek onder een veranda om hun laatste adem uit te blazenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoorEn al had je het wel gedaan, wat maakt mij dat nou uit
Ik wens hem de wijsheid van de beroemde Japanse dichter Yukio Mishima toe.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar ik zeg dus niet dat t langzaam moet nee joh laat t snel over zijn . IedereEn wenst voor zichzelf een snelle pijnloze dood
Mooi gezegdquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wens hem de wijsheid van de beroemde Japanse dichter Yukio Mishima toe.
Ventilator aan, nergens last vanquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:25 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
In ander nieuws :
Het is warm.
Gr.gr.
Gefeliciteerd, in ieder geval een heel lekker begin van de competitie.quote:
Yep, spel is nog wel om te janken.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, in ieder geval een heel lekker begin van de competitie.
Maar het zijn geen gestolen overwinningen, dat was vorig jaar in het begin wel het geval. Wonnen we een paar wedstrijden waar we echt niet beter waren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, spel is nog wel om te janken.
Verrassend.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reken je nu Heracles mee? Dat is naast Groningen de enige wedstrijd die ik gezien heb.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:39 schreef Typisch het volgende:
Ik heb al lang geen Feyenoord gezien die verschillende clubs met toch redelijke overmacht zo met de rug tegen de muur duwde.
Ik heb niet gekeken, beste.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onnodig cynisch of geen verstand van voetbal?
Om te relativeren gewoon even youtube opzoeken van onoquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.
Niet echt, had gewoon 0-2 kunnen staan voor rust.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat je verwachtingspatroon te hoog ligt Ron.
Nee.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reken je nu Heracles mee? Dat is naast Groningen de enige wedstrijd die ik gezien heb.
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet echt, had gewoon 0-2 kunnen staan voor rust.
Of 3-1 voorquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
Je snapt mijn redenering toch wel?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
En 9-2 na rust, als je zo wil redeneren.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff nu zoveel besteld dat mn brievenbus stoned wordt van de enveloppen
Noem je 1 overwinning gestolen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem je 1 overwinning gestolen?
Zie je op tegen PSV - Feyenoord?quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Ja, maar met zo een tweede helft kun je niet spreken van een gestolen overwinning oid. Het had 0-2 kunnen staan vind ik ook een beetje een kut argument, want wij hadden ook al kansen met Kuyt o.a.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je snapt mijn redenering toch wel?
Daar is ajax afgelopen 3 seizoenen 2 en bijna 3x kampioen mee gewordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noem niks gestolen. Ik noemde het spel slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |