Alsof Tong Mark Twain kentquote:
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tong heeft een ban. Dus dat zou dan een permaban zijn.
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik mocht niet NOX gebruiken op mn windows tablet.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Hoe oud ben je? Wat voor werk doe je?
Ebru umarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n kop als Ozil heeft Ramselaar ook
Eigenlijk alleen maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziyech naar Ferner of Ajax die heeft straks heel zijn carrière bij lelijke clubs gespeeld.
Ik zag net hoe die weer liep te zuigen, goed gehandeld van 422 weer.quote:
Niks mis met port. Heb nog wat Sandeman staan hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even serieus wat vinden we van port?
Oude wijven drank en los smaakt het naar jam maar samen met kaas boooooooooh
Tuurlijk omdat ik anders met zn moeder belquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zag net hoe die weer liep te zuigen, goed gehandeld van 422 weer.
Had ik al gezegd dat 422 een topmod is?
Mn telefoon was stuk, en PoGO is/was niet beschikbaar voor Windows Phone/tablet. NOX is een android emulator, dus dan ''Speel je alsof je op een Android device zit''. Ik speelde dus via NOX op mn telefoon, maar dan zonder GPS cheat enzo. In de ToS stond dat je geen emus mocht gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.
Moet jij nog bellen om langs te komen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk omdat ik anders met zn moeder bel
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
jam met kaas op een beschuitjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
't is meer dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in Opperkleurder, gaaaa aapquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Interesse in mijn medeposters. Maar ik begrijp dat ik een gevoelige snaar raak.
Ik vind dit een kinderachtige reactie. Wat zit je dwars?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
't is meer dat ik totaal niet geïnteresseerd ben in Opperkleurder, gaaaa aap
Zullen we het over Cruijff / Ziyech hebben, Opperkleuter?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
LRquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:35 schreef Bert2 het volgende:
[..]
Die fles hier is ook witte port. Maar rood is ook prima. Leuke stad he Knut. Ben er al 2x geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In porto dronk ik witte port was imo nog beter al staat r lager aangesxhreven
Ik was er op de porto feestdagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die fles hier is ook witte port. Maar rood is ook prima. Leuke stad he Knut. Ben er al 2x geweest.
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gpsquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mn telefoon was stuk, en PoGO is/was niet beschikbaar voor Windows Phone/tablet. NOX is een android emulator, dus dan ''Speel je alsof je op een Android device zit''. Ik speelde dus via NOX op mn telefoon, maar dan zonder GPS cheat enzo. In de ToS stond dat je geen emus mocht gebruiken.
er liep een meisje van 19, 6 sec onder het WRquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Nu wint Schippers wel, zeker haar doping verkeerd getimed.
Vandaag sprak ik volgens mij iemand die dat had, bedoel je dat je dan jezelf in het spel naar een andere locatie kan verplaatsen, zonder er daadwerkelijk heen te gaan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gps
Ik heb het andersom. Enige wat leuker is in Lissabon is het nachtleven. Die goedkope barretjes met cocktails voor weinigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar zeker leuke stad. Alleen Lissabon is leuker
Beetje alsof osaka en tokyo
FLYgps op android toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Huh? Hoe cheate jij dan hahah. Kameraad van me heeft al die regio pokemons zonder problem, maar hij deed alleen locatie veranderen.
Ga wegquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
He opperkleuter, hoe heette ook alweer die pannekoek?
of is het pannenkoek?
Geef antwoord, dan zal ik ook alles over mezelf vertellen!
Probeer het nog eens normaal.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag sprak ik volgens mij iemand die dat had, bedoel je dat je dan jezelf in het spel naar een andere locatie kan verplaatsen, zonder er daadwerkelijk heen te gaan?
In porto toch veel minder te zien? Qua restaurants scoor ik ze gelijk . Qua nacht kleine overwiBing voor Lissabonquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb het andersom. Enige wat leuker is in Lissabon is het nachtleven. Die goedkope barretjes met cocktails voor weinig
Hou op met deze actquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
Domme jongenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Probeer het nog eens normaal.
Je schijnt met NOX ook je GPS aan te kunnen passen en dus overal kan zijn waar je wilt zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kinderachtig wel voor een perm zeg. Beter pakken ze lui eens aan die in 2 dagen gewoon alles hebben met flying gps
Als je zo blijft posten kom je natuurlijk nooit in ons kliekje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:41 schreef Bert2 het volgende:
of is het pannenkoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |