Weet ik niet, want ik ken ze niet. Ze zullen er vast zijn, maar zoals ik eerder al schreef, de Nederlandse cultuur is al lang geleden verdwenen. Het wordt een enorme uitdaging om deze te herontdekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Welke symbolen, tradities en muziek zou je graag terug zien omdat ze bij de Hollandse cultuur horen?
Waardoor zijn we nog meer rijk geworden behalve Afrika? Bedoel je dat de rol van Nederland in Zuid Amerika en Zuid Oost Azie onderbelicht zijn?
Even serieus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik ken ze niet. Ze zullen er vast zijn, maar zoals ik eerder al schreef, de Nederlandse cultuur is al lang geleden verdwenen. Het wordt een enorme uitdaging om deze te herontdekken.
Maar om toch iets te noemen: Die zwarte piet discussie moet onmiddellijk stoppen en de traditionele Zwarte Piet moet weer terug komen. Ook moeten aanpassingen in ons taalgebruik ongedaan gemaakt worden: kerststol, paaseitjes.
Er is maar één reden waarom Nederland rijk is: Keihard werken.
Nee. Je zei dat Nederlanders wit zijn. Dus een gezin met bijvoorbeeld roots in Suriname maar al drie generaties hier leeft en een Nederlands paspoort heeft zijn geen Nederlanders volgens jou. Hetzelfde geldt voor alle andere niet blanke bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
[..]
Iedereen mag hier van mij wonen. Blank, zwart, iets er tussenin, het maakt niet uit.
Hoewel ik regelmatig mijn afkeer tegen Afrika uit, heb ik niets tegen een gezin Afrikanen in de straat. Maar het probleem met Nederland is dat het totaal uit de hand is gelopen. 100 Afrikanen in heel Nederland, prima. Die zullen geen invloed hebben op de cultuur en gewoon meedoen. Maar er zijn zoveel mensen uit niet-westerse landen hier naartoe gehaald, dat Nederland Nederland niet meer is en dat is een groot probleem.
Wat denk jij wat voor kenmerken onderdeel zijn van de Nederlandse cultuur?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Balen dat de Nederlandse cultuur niet meer bestaat maar dan niet weten wat deze inhoudt?
Er is geen traditionele zwarte piet in de tijd van het trechterbekervolk was zelfs Sinterklaas er niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
de traditionele Zwarte Piet moet weer terug komen
Tolerantie, vrijheid, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:06 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat denk jij wat voor kenmerken onderdeel zijn van de Nederlandse cultuur?
Je moet het andersom zien. Hij weet niet wat het precies inhoudt, DUS bestaat de Nederlandse cultuur niet meer. Of zoiets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Balen dat de Nederlandse cultuur niet meer bestaat maar dan niet weten wat deze inhoudt?
Wat is dat nou weer voor onzin? Wat wil je dan terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet het andersom zien. Hij weet niet wat het precies inhoudt, DUS bestaat de Nederlandse cultuur niet meer. Of zoiets.
En dat in een topic over een partij die cultuur maar linkse onzin vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom wil je iets terug wat je niet kent?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, want ik ken ze niet. Ze zullen er vast zijn, maar zoals ik eerder al schreef, de Nederlandse cultuur is al lang geleden verdwenen. Het wordt een enorme uitdaging om deze te herontdekken.
Maar om toch iets te noemen: Die zwarte piet discussie moet onmiddellijk stoppen en de traditionele Zwarte Piet moet weer terug komen. Ook moeten aanpassingen in ons taalgebruik ongedaan gemaakt worden: kerststol, paaseitjes.
Er is maar één reden waarom Nederland rijk is: Keihard werken.
Jij noemt de derde generatie niet-westerse allochtonen Nederlanders?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Je zei dat Nederlanders wit zijn. Dus een gezin met bijvoorbeeld roots in Suriname maar al drie generaties hier leeft en een Nederlands paspoort heeft zijn geen Nederlanders volgens jou. Hetzelfde geldt voor alle andere niet blanke bevolkingsgroepen.
Leg in een willekeurige buitenlandse stad een zooitje foto`s op een tafel neer en vraag aan voorbijgangers om een Nederlander aan te wijzen.quote:
Inwoners van de Zuidelijke Nederlanden (uit Antwerpen bijvoorbeeld) die naar de Noordelijke Nederlanden verhuisden worden tegenwoordig in de statistieken ook immigranten genoemd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:29 schreef Baconbus het volgende:
Je bedoelt de VOC cultuur? Of de Gouden Eeuw cultuur? Je weet dat Nederland ook toen multiculti was?
http://www.historischnieu(...)ie-in-nederland.htmlquote:Vogel en Kuijpers kwamen geen aanwijzingen tegen voor diepliggende problemen tussen bevolkingsgroepen. ‘De culturele verschillen tussen immigranten en Hollanders waren klein,’ zegt Kuijpers. ‘Tot aan Hannover werden Nederduitse dialecten gesproken, dus voor de grote massa van immigranten was er nauwelijks een taalbarrière.’
Geen idee wat hij wiltquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Wat wil je dan terug?
Op welke groep doel je nu precies? Niet weer met Marokkanen of Turken aankomen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:08 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jij noemt de derde generatie niet-westerse allochtonen Nederlanders?![]()
Sinds wanneer hebben ze zich aangepast aan het gastland? Of is het de bedoeling dat ze in hun eigen wereldje blijven leven? Ben je dan een Nederlander?
De taal zal wel even lastig zijn geweest in t begin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:08 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben ze zich aangepast aan het gastland? Of is het de bedoeling dat ze in hun eigen wereldje blijven leven? Ben je dan een Nederlander?
Ik vind het heel vreemd dat je zomaar van nationaliteit kunt wisselen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Je zei dat Nederlanders wit zijn. Dus een gezin met bijvoorbeeld roots in Suriname maar al drie generaties hier leeft en een Nederlands paspoort heeft zijn geen Nederlanders volgens jou. Hetzelfde geldt voor alle andere niet blanke bevolkingsgroepen.
Dit is te flauw om in te gaan. Ik heb het over de naoorlogse geschiedenis. Nederland is toen opgebouwd met keihard werken. Daar hadden de Afrikanen ook voor kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom wil je iets terug wat je niet kent?
Hoe is jezelf grondstoffen en mensenlevens toeeigenen keihard werken? Het vast houden van een wapen of slaan met een zweep? Is dat het keiharde werken waar je op doelt? Of meer het logistieke werk? Ben benieuwd naar wat dit keiharde werken inhoud.
Niet-westerse allochtonen van de derde generatie. Waar Surinamers ook ondervallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Op welke groep doel je nu precies? Niet weer met Marokkanen of Turken aankomen hoorWant daar ging het niet om.
Daar hebben toch veel gastarbeiders aan mee gewerkt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat je zomaar van nationaliteit
[..]
Dit is te flauw om in te gaan. Ik heb het over de naoorlogse geschiedenis. Nederland is toen opgebouwd met keihard werken. Daar hadden de Afrikanen ook voor kunnen kiezen.
Daar gaat het niet over. Het gaat erom dat volgens Jan Nederlanders alleen maar wit kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:08 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Suriname hoorde in de tijd dat veel Surinamers hierheen kwamen toch bij Nederland?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Niet-westerse allochtonen van de derde generatie. Waar Surinamers ook ondervallen.
De eerste jaren. Niets mis mee. Het ging mis toen ze niet terug gingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar hebben toch veel gastarbeiders aan mee gewerkt?
Dus Nederlandse cultuur is mensen uit het buitenland halen om hier te werken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De eerste jaren. Niets mis mee. Het ging mis toen ze niet terug gingen.
Dat is nou eenmaal onze cultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar zelf vind ik ook dat Nederland niet echt een sterke eigen cultuur heeft.
Dat zijn niet mijn woorden. Is onzin natuurlijk. Er is om een of andere reden voor gekozen om dat te doen. Had goed kunnen gaan, maar helaas werden deze mensen niet teruggestuurd maar lieten ze hun gezinnen over komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus Nederlandse cultuur is mensen uit het buitenland halen om hier te werken?
Daar gaat juist wel om, Surinamers / niet-westerse allochtonen vereenzelvigen zich voornamelijk met de cultuur uit hun herkomstland en niet met dat van Nederland. Dus deze mensen kun je gewoonweg niet Nederlanders noemen. Daarom zijn voornamelijk blanke mensen in dat opzicht Nederlander te noemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Het gaat erom dat volgens Jan Nederlanders alleen maar wit kunnen zijn.
Waarom zijn ze dan niet wit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Surinamers spreken trouwens vaak gewoon Nederlands. Draaien mee in de maatschappij..
Ja maar we vragen nu al meerdere keren wat je dan zo graag terug wilt. Maar dat weet je niet. Dus waarom is het dan zo erg?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zijn niet mijn woorden. Is onzin natuurlijk. Er is om een of andere reden voor gekozen om dat te doen. Had goed kunnen gaan, maar helaas werden deze mensen niet weggestuurd.
Tegenwoordig kan iedereen die hier binnen komt maar Nederlander worden. Idioot. Als ik naar Amerika emigreer, ben ik ook geen Amerikaan maar een Nederlander woonachtig in de VS.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Het gaat erom dat volgens Jan Nederlanders alleen maar wit kunnen zijn.
We hadden altijd een hele sterke eigen cultuur waarin alle ruimte was voor het individu en zijn eigen ontwikkeling. Sommige mensen willen dat nu niet meer omdat ze de diversiteit aan culturele uitingen niet aankunnen, die willen een mono cultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar zelf vind ik ook dat Nederland niet echt een sterke eigen cultuur heeft.
Surinamers en Antillianen zijn vaak betrokken bij drugsdelicten. Hier in de stad zijn jarenlang Surinaamse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, vaak gewoon overdag midden op straat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Surinamers spreken trouwens vaak gewoon Nederlands. Draaien mee in de maatschappij..
Ja maar heeft Nederland bepaalde culturele elementen die andere landen bv wel heel erg sterk hebben? Bepaalde kleding of gebruiken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
We hadden altijd een hele sterke eigen cultuur waarin alle ruimte was voor het individu en zijn eigen ontwikkeling. Sommige mensen willen dat nu niet meer omdat ze de diversiteit aan culturele uitingen niet aankunnen, die willen een mono cultuur.
Dat mengen is iets uit het cultuur-marxisme, het heeft niets met de Nederlandse cultuur te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
We hadden altijd een hele sterke eigen cultuur waarin alle ruimte was voor het individu en zijn eigen ontwikkeling. Sommige mensen willen dat nu niet meer omdat ze de diversiteit aan culturele uitingen niet aankunnen, die willen een mono cultuur.
Je bedoelt dat Nederland toen is opgebouwd dankzij gastarbeiders uit het buitenland?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind het heel vreemd dat je zomaar van nationaliteit kunt wisselen.
[..]
Dit is te flauw om in te gaan. Ik heb het over de naoorlogse geschiedenis. Nederland is toen opgebouwd met keihard werken. Daar hadden de Afrikanen ook voor kunnen kiezen.
Ooit wel. Maar nu niet meer dankzij de massa-immigratie en het cultureel-marxisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heeft Nederland bepaalde culturele elementen die andere landen bv wel heel erg sterk hebben? Bepaalde kleding of gebruiken?
Wat er in jouw straat gebeurde is bepalend voor de Surinamer? En ik zei het net al 2 keer maar Surinamers hadden gewoon een Nederlands Paspoort terug voordat ze afhankelijk waren. Toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen zijn vaak betrokken bij drugsdelicten. Hier in de stad zijn jarenlang Surinaamse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, vaak gewoon overdag midden op straat.
Wat is die dan Jan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat mengen is iets uit het cultuur-marxisme, het heeft niets met de Nederlandse cultuur te maken.
Nee. Zonder die gastarbeiders was het ook prima gelukt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Nederland toen is opgebouwd dankzij gastarbeiders uit het buitenland?
Waarom zouden Afrikanen keihard werken als alle hulp van buitenaf terecht komt bij een kleine groep die zich daarmee verrijkt en hun positie verstevigen? Hoe zie je.dat hard werken van Afrikanen voor je? Of bedoel je dat zij ook buitenlanders in moeten vliegen om hun continent op te bouwen? Ook mooi hoe je heel Afrika over een enkele kam scheert, alsof er totaal geen onderlinge verschillen zijn.
En welke zijn dat dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ooit wel. Maar nu niet meer dankzij de massa-immigratie en het cultureel-marxisme.
Meer dan genoeg waarschijnlijk zelfs meer dan in veel andere landen waar men die diversiteit niet heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heeft Nederland bepaalde culturele elementen die andere landen bv wel heel erg sterk hebben? Bepaalde kleding of gebruiken?
Toch knap dat we zonder veel cultuur een groot openlucht museum in Arnhem hebben gebouwd wat veel toeristen trekt, samen met Amsterdam en de andere steden met wat meer historie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal onze cultuur.
Omschrijf die cultuur dan eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat mengen is iets uit het cultuur-marxisme, het heeft niets met de Nederlandse cultuur te maken.
De oorspronkelijke cultuur van voor de oorlog, voor de massa-immigratie. Maar wat die exact is weet ik niet want het is mij nooit geleerd (ik heb cultuur-marxistisch onderwijs gehad net zoals de meesten hier). Het is een enorme uitdaging, en het vereist veel historisch onderzoek, om die cultuur te herstellen. Maar dat is een utopie: Ik zie de multiculturele samenleving niet zo snel verdwijnen zolang er niets beters komt dan de PVV.quote:
Dat is juist de Nederlandse cultuur alleen heb jij wat moeite dat te accepteren, je bent gewoon niet van deze tijd en leeft in het verleden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn jarenlang Nederlandse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, zowel overdag als in de nacht, buiten en binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:17 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen zijn vaak betrokken bij drugsdelicten. Hier in de stad zijn jarenlang Surinaamse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, vaak gewoon overdag midden op straat.
Welke? Klederdracht? Heb het nu niet over dingen die zijn ontstaan door diversiteit maar puur Nederlandse gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Meer dan genoeg waarschijnlijk zelfs meer dan in veel andere landen waar men die diversiteit niet heeft.
Sinds wanneer ben je etnisch en cultureel gezien een Nederlander wanneer je een Nederlands paspoort hebt? Dat is wel heel makkelijk beoordeeld.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat er in jouw straat gebeurde is bepalend voor de Surinamer? En ik zei het net al 2 keer maar Surinamers hadden gewoon een Nederlands Paspoort terug voordat ze afhankelijk waren. Toch?
Dus je weet niet eens of je die wel terug wilt. Je hebt geen idee wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De oorspronkelijke cultuur van voor de oorlog, voor de massa-immigratie. Maar wat die exact is weet ik niet want het is mij nooit geleerd (ik heb cultuur-marxistisch onderwijs gehad net zoals de meesten hier). Het is een enorme uitdaging, en het vereist veel historisch onderzoek, om die cultuur te herstellen. Maar dat is een utopie: Ik zie de multiculturele samenleving niet zo snel verdwijnen zolang er niets beters komt dan de PVV.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat is juist de Nederlandse cultuur alleen heb jij wat moeite dat te accepteren, je bent gewoon niet van deze tijd en leeft in het verleden.
Dus er moeten vinex-grachtengordels worden gebouwd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch knap dat we zonder veel cultuur een groot openlucht museum in Arnhem hebben gebouwd wat veel toeristen trekt, samen met Amsterdam en de andere steden met wat meer historie.
Ja maar je voorbeeld is slecht. Surinamers leren gewoon Nederlands op school en Nederlandse geschiedenis. Weinig buuutenlanders die meer weten over Nederland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je etnisch en cultureel gezien een Nederlander wanneer je een Nederlands paspoort hebt? Dat is wel heel makkelijk beoordeeld.
Dingen die in Nederland zijn ontstaan door de diversiteit zijn ook Nederlands. Klederdracht zie je nog wel (vooral bij oudjes) in kleinere dorpen. Ik denk dat dat wel aan het uitsterven is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke? Klederdracht? Heb het nu niet over dingen die zijn ontstaan door diversiteit maar puur Nederlandse gebruiken.
Dat zijn de restanten die wijzen op een rijk verleden, toen Nederland nog een onafhankelijke en trotse natie was zonder islam, overbevolking en cultuur-marxisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Toch knap dat we zonder veel cultuur een groot openlucht museum in Arnhem hebben gebouwd wat veel toeristen trekt, samen met Amsterdam en de andere steden met wat meer historie.
Zal best. Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen? Is dat onderdeel van de Nederlandse cultuur die jullie voor ogen hebben?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn jarenlang Nederlandse families betrokken geweest bij schietpartijen onderling, zowel overdag als in de nacht, buiten en binnen.
Suriname 1 - Nederland 1
Ja maar ik bedoel dus het gene waar Jan de hele tijd op doelt want ik weet het oprecht niet. :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dingen die in Nederland zijn ontstaan door de diversiteit zijn ook Nederlands. Klederdracht zie je nog wel (vooral bij oudjes) in kleinere dorpen. Ik denk dat dat wel aan het uitsterven is.
Ergens iets over weten maakt je nog geen Nederlander. Ik weet veel over de Amerikaanse cultuur, daarom ben ik cultureel gezien nog geen Amerikaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je voorbeeld is slecht. Surinamers leren gewoon Nederlands op school en Nederlandse geschiedenis. Weinig buuutenlanders die meer weten over Nederland.
Nederland is na de oorlog inderdaad blijven bestaan en dus is de cultuur ook anders geworden in de toekomst zal de cultuur ook blijven veranderen, ik hoop in volle vrijheid en diversiteit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]Het cultureel-marxisme is van na de oorlog, en is een reactie op het falen van het economisch marxisme.
http://curiales.nl/2015/03/13/cultureel-marxisme/
Het slaat echt nergens op wat je nu doet. Jij vindt dat bepaalde mensen geen Nederlander kunnen zijn vanwege de huidskleur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:23 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ergens iets over weten maakt je nog geen Nederlander. Ik weet veel over de Amerikaanse cultuur, daarom ben ik cultureel gezien nog geen Amerikaan.
We zijn nog steeds een trotse natie er is alleen een groep domme rechtsen die de slachtofferrol waarvan men iedere buitenlander beticht nog beter spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zijn de restanten die wijzen op een rijk verleden, toen Nederland nog een onafhankelijke en trotse natie was zonder islam, overbevolking en cultuur-marxisme.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het slaat echt nergens op wat je nu doet. Jij vindt dat bepaalde mensen geen Nederlander kunnen zijn vanwege de huidskleur.
Ze kunnen volgens jou gewoon geen Nederlander zijn.
Deze post vertegenwoordigt het cultuur-marxisme. Een grote mix van culturen, een veronderstelling van vrijheid maar ondertussen de islam omarmen en de derde wereld verheerlijken. Walgelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nederland is na de oorlog inderdaad blijven bestaan en dus is de cultuur ook anders geworden in de toekomst zal de cultuur ook blijven veranderen, ik hoop in volle vrijheid en diversiteit.
Best vreemd inderdaad, je zou bijna denken dat dat soort mensen minder kansen krijgen en hebben waardoor ze eerder geneigd zijn voor t grote geld te gaan wat iemand anders op semi-legale wijze binnenharkt. Maar dat zal vast niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Zal best. Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen? Is dat onderdeel van de Nederlandse cultuur die jullie voor ogen hebben?
Je zei eerder nog dat Nederlanders alleen blank kunnen zijn. Surinamers zijn dat duidelijk niet dus zijn het geen Nederlanders. Wat je net trouwens ook meerdere malen hebt gezegd.quote:
Er is geen land waar allochtonen zo veel kansen krijgen als hier. Hoe groot is de kans dat in Marokko een blanke Nederlander burgemeester wordt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best vreemd inderdaad, je zou bijna denken dat dat soort mensen minder kansen krijgen en hebben waardoor ze eerder geneigd zijn voor t grote geld te gaan wat iemand anders op semi-legale wijze binnenharkt. Maar dat zal vast niet.
Nee de cultuur is niet verdrongen maar geëvolueerd tot het moois dat vandaag de dag allemaal te bewonderen is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Deze post vertegenwoordigt het cultuur-marxisme. Een grote mix van culturen, een veronderstelling van vrijheid maar ondertussen de islam omarmen en de derde wereld verheerlijken. Walgelijk.
Natuurlijk is Nederland blijven bestaan, maar de cultuur is verdrongen dankzij de massa-immigratie en het cultuur-marxisme.
Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best vreemd inderdaad, je zou bijna denken dat dat soort mensen minder kansen krijgen en hebben waardoor ze eerder geneigd zijn voor t grote geld te gaan wat iemand anders op semi-legale wijze binnenharkt. Maar dat zal vast niet.
Dat zeggen maakt het niet zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen land waar allochtonen zo veel kansen krijgen als hier. Hoe groot is de kans dat in Marokko een blanke Nederlander burgemeester wordt?
DAMNquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen land waar allochtonen zo veel kansen krijgen als hier. Hoe groot is de kans dat in Marokko een blanke Nederlander burgemeester wordt?
Het is veel eenvoudiger: Mensen uit niet-westerse landen zijn gemiddeld gezien minder intelligent en hebben minder capaciteiten. Dat is de reden dat de landen van herkomst een bak ellende zijn. Progressieven denken echter dat het importeren van deze mensen er voor zorgt dat ze hetzelfde kunnen als een westerling, maar dat is natuurlijk onzin. De capaciteiten van mensen zijn onafhankelijk van plaats.
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb gezegd dat Surinamers en andere niet-westerse allochtonen, zelfs die van de derde generatie, zich nauwelijks hebben aangepast aan het gastland. In dat opzicht zijn ze geen Nederlanders, maar Surinamers, Turken etc. die in Nederland woonachtig zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zei eerder nog dat Nederlanders alleen blank kunnen zijn. Surinamers zijn dat duidelijk niet dus zijn het geen Nederlanders. Wat je net trouwens ook meerdere malen hebt gezegd.
Heeft weinig te maken met een stage, maar blijkbaar hang je dat soort nietszeggende kreten aan. Jammer wel, maar als je je hoofd er niet over wil breken snap ik dat ergens ook wel weer. Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.
Die hebben een IQ van een stoeptegel en laten zich dus makkelijk pakken, Nederlanders zijn veel slimmer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen?
Ga nou niet ontkennen dat je het met de opmerking van Jan eens was dat Nederlanders wit zijn en jij noemde het blankquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:31 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb gezegd dat Surinamers en andere niet-westerse allochtonen, zelfs die van de derde generatie, zich nauwelijks hebben aangepast aan het gastland. In dat opzicht zijn ze geen Nederlanders, maar Surinamers, Turken etc. die in Nederland woonachtig zijn.
Ze zouden eens een voorbeeld nemen aan mensen oorspronkelijk afkomstig uit Indonesië. Die zijn wel goed opgegaan in de Nederlandse bevolking!
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.
Onzin. Geen land met zoveel gelijke kansen als Nederland. Om nog maar te zwijgen van de vele voorrangsregelingen voor allochtonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.
Nu al, Jan heeft het nog niet eens gehad over de flats die uit Nederland moeten verdwijnen zodat iedereen weer een tuintje heeft.quote:
Gelukkig voor je wil wilders daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Geen land met zoveel gelijke kansen als Nederland. Om nog maar te zwijgen van de vele voorrangsregelingen voor allochtonen.
In Nederland is ook geen reden om crimineel te worden. Stel dat je geen werk kunt krijgen, dan is er bijstand. En die is nog altijd veel royaler dan de cultuurverrijkers gewend zijn vanuit hun thuisland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef 24Fan het volgende:
[..]
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.
Daar ben ik het zeker mee eens, met de reden die ik net aangaf. Smerig, hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat je het met de opmerking van Jan eens was dat Nederlanders wit zijn en jij noemde het blank![]()
Ondanks dat Surinamers gewoon Nederlands spreken en zich zo gedragen. Zelfs de Nederlandse nationaliteit hebben en Suriname onderdeel was van Nederland blijf je ze hierboven constant wegzetten als allochtonen.
Niet gaan terugkrabbelen hoor, weet heel goed welke smerige opmerking je hebt gemaakt
Wat is daar WTF aan ?quote:
Hoe heet dat land?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef 24Fan het volgende:
[..]
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, met de reden die ik net aangaf. Smerig, hè?
Je bent het dus niet eens met het concept van persoonlijk bezit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat is daar WTF aan ?
De subsidie op windmolens mag best op de schop.
Er zijn genoeg eigenaren van een bestaande windmolen die het ding slopen en er een grotere neerzetten omdat ze daar weer meer subsidie voor vangen.
In Drenthe en Groningen is er nu veel verzet in de dorpen omdat de gemeente daar windmolens wil neerzetten.
De grondeigenaar (de landbouwer) vangt de opbrengst van de molen, en de rest van het dorp mag er voor niks tegen aan kijken.
De toegenomen energiebehoefte als gevolg bevolkingsgroei is groter dan wat nieuwe windmolens opleveren. Grootschalige sterilisatie in ontwikkelingslanden en ontmoediging van grote gezinnen in westerse landen is goedkoper en effectiever, en echt duurzaam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat is daar WTF aan ?
De subsidie op windmolens mag best op de schop.
Er zijn genoeg eigenaren van een bestaande windmolen die het ding slopen en er een grotere neerzetten omdat ze daar weer meer subsidie voor vangen.
In Drenthe en Groningen is er nu veel verzet in de dorpen omdat de gemeente daar windmolens wil neerzetten.
De grondeigenaar (de landbouwer) vangt de opbrengst van de molen, en de rest van het dorp mag er voor niks tegen aan kijken.
Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ze hebben toch zoveel tijd over omdat ze geen stageplekken kunnen krijgen? Boehoehoe.quote:
En een verplicht dieet van roggebrood, erwtensoep en stamppot boerenkool zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nu al, Jan heeft het nog niet eens gehad over de flats die uit Nederland moeten verdwijnen zodat iedereen weer een tuintje heeft.
Lijkt me nogal een stretch. Men mag nou eenmaal niet zomaar van alles bouwen op zijn "eigen" grond. Dat is net zo goed van toepassing op het huis waar jij woont.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent het dus niet eens met het concept van persoonlijk bezit?
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.
Goeie Nederlands wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.
Je hebt het zelf gezegd vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.
Hoe lang blijft iemand Surinamer dan? Waarom is het 'wit zijn' een vereiste om een Nederlander te zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?
Ah, de argumenten zijn op. Dan gaat men op de man spelen. Kon ik verwachten.quote:
Als hij Nederlander is is hij geen Surinamer maar dat is waarschijnlijk iets te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?
Doe niet zo achterlijk, mens. Lees het nog eens door, en nog eens, misschien begrijp je het dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gezegd vriend.
Volgens jou gebruiken ze die tijd juist om de illegale dingen te doen die hun cultuur mee heeft gebracht. Wil je ze nu dubbel in gaan plannen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ze hebben toch zoveel tijd over omdat ze geen stageplekken kunnen krijgen? Boehoehoe.
Dat is geen op de man spelen. Maar vooruit, het is wel weer typerend voor iemand die 'opkomt voor Nederland'.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:40 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ah, de argumenten zijn op. Dan gaat men op de man spelen. Kon ik verwachten.
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe lang blijft iemand Surinamer dan? Waarom is het 'wit zijn' een vereiste om een Nederlander te zijn?
Zeg je net dat je niet moet gaan ontkennen. Het is sowieso al te triest wat je hier neerzet maar blijf er dan gewoon achter staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:41 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Doe niet zo achterlijk, mens. Lees het nog eens door, en nog eens, misschien begrijp je het dan.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens. Maar gebruik dan gewoon blank en niet het politiek correcte wit.
Zegt deze tekst je iets?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:De wet regelt wie Nederlander is.
Dat is het wel, vriend. Nu niet opeens terugkrabbelen, hè.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is geen op de man spelen. Maar vooruit, het is wel weer typerend voor iemand die 'opkomt voor Nederland'.
Dus neem je de opmerking over wit terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.
Woorden als "Marokkaanse Nederlander" zijn volkomen onzinnig. Mensen die hier geboren zijn én minimaal 1 Nederlandse ouder hebben zijn wat mij betreft Nederlanders, niet meer dan dat.
Nee, iets op je spelling aanmerken is geen op de man spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat is het wel, vriend. Nu niet opeens terugkrabbelen, hè.
Nee, ik nuanceer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus neem je de opmerking over wit terug?
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Kneuzige racisten die bij een beetje tegenspraak gaan terug krabbelen
Nederlanders hebben minimaal 1 Nederlandse ouder, dat is best een geinig criterium. Hoe werkt dit bij adoptie, of is dat de uitzondering die de regel bevestigd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat mensen die al generaties lang in Nederland wonen op den duur Nederlander worden. Maar zelfs mensen die hier pas 5 jaar zijn worden al Nederlander en dat is onzin.
Woorden als "Marokkaanse Nederlander" zijn volkomen onzinnig. Mensen die hier geboren zijn én minimaal 1 Nederlandse ouder hebben zijn wat mij betreft Nederlanders, niet meer dan dat.
Ik ben wel klaar met jou. Je legt me woorden in de mond en daar houd ik niet van. Te goedkoop voor woorden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg je net dat je niet moet gaan ontkennen. Het is sowieso al te triest wat je hier neerzet maar blijf er dan gewoon achter staan
[..]
Adoptie uit verre landen moet verboden worden. Nederland is overvol. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die door omstandigheden een liefdevol gezin nodig hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nederlanders hebben minimaal 1 Nederlandse ouder, dat is best een geinig criterium. Hoe werkt dit bij adoptie, of is dat de uitzondering die de regel bevestigd?
Echt jammer dit. Dit heb je echt gezegd op de opmerking van Jan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met jou. Je legt me woorden in de mond en daar houd ik niet van. Te goedkoop voor woorden.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Nederlanders zijn wit.
In jouw geval is het gewoon het beestje bij z'n naam noemenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemen
Hoi Jan, dit al vergeten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:45 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Progressieven die alles wat niet in hun straatje past racistisch noemen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Op een nogal denigrerende manier. Nee, dan voer je een volwassen discussie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, iets op je spelling aanmerken is geen op de man spelen.
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.quote:
Nederland is niet vol, maar zelfs overvol. Waar blijkt dat uit voor jou? Is het cement op voor nieuwe woningen of is er geen grond meer beschikbaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Adoptie uit verre landen moet verboden worden. Nederland is overvol. Er zijn genoeg Nederlandse kinderen die door omstandigheden een liefdevol gezin nodig hebben.
Daar had je het niet over. De Nederlandse cultuur was er niet meer omdat er donkere mensen op bepaalde Nederlandse feestdagen speelde.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Maar met een fatsoenlijke grensbewaking en het niet toelaten van niet-westerse mensen zullen dat uitzonderingen zijn.
Ga maar eens in Oost-Europa kijken. Met een normaal inkomen kun je in Nederland niet een huisje bouwen op het platteland. Verder ga ik er niet op in omdat dit nogal offtopic gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nederland is niet vol, maar zelfs overvol. Waar blijkt dat uit voor jou? Is het cement op voor nieuwe woningen of is er geen grond meer beschikbaar?
Niet omdat er donkere mensen spelen, maar omdat er niet-Nederlandse cultuuruitingen zijn. Het zou net zo erg zijn als het blanke Polen waren. Je probeert mijn verhaal weer eens richting het racisme te trekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar had je het niet over. De Nederlandse cultuur was er niet meer omdat er donkere mensen op bepaalde Nederlandse feestdagen speelde.
Weet je nog?
Oh je edit: Doe je het weer
Dat terugkrabbelen altijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In jouw geval is het gewoon het beestje bij z'n naam noemen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet omdat er donkere mensen spelen, maar omdat er niet-Nederlandse cultuuruitingen zijn. Het zou net zo erg zijn als het blanke Polen waren. Je probeert mijn verhaal weer eens richting het racisme te trekken.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 13:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in één post gezien.
De Nederlandse cultuur is vernietigd. Dat was 30 jaar geleden trouwens ook al grotendeels het geval. Maar nu volgen de restanten (zwarte piet, paaseieren, kerststol).
De bevolkingsgroei is gigantisch: In 70 jaar van 10 naar 17 miljoen mensen. Nederland is onleefbaar geworden.
Criminaliteit is onderdeel van cultuur, de ene cultuur is gewelddadiger dan de andere. Dat geldt ook voor het lastig vallen van vrouwen.
Even over die cultuur:
Ik heb in Oost-Europa de nodige stads- en dorpsfeesten bezocht. Er zijn altijd veel optredens van muziekgroepen, en altijd in de taal en cultuur van het betreffende land.
Nederland: Zelfs op 5 mei, onze bevrijdingsdag, zie je nergens Nederlandse cultuur. Een paar negers die op trommels slaan, rappers en een groepje linksen die vertellen hoe racistisch Nederlanders zijn. Het is om te kotsen
Eens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederlanders zijn blank. Ik herhaal het nog maar eens.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Maar met een fatsoenlijke grensbewaking en het niet toelaten van niet-westerse mensen zullen dat uitzonderingen zijn.
Ik weet heel goed dat er officieel heel veel gekleurde Nederlanders zijn. Maar eigenlijk is het te gek voor woorden dat een blank volk in 70 jaar tijd een gekleurd volk kan worden. Idioot gewoon.
Prachtig toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
En dan verdomme niet eens weten wat die Nederlandse cultuur dan is.
Waarom zou je krampachtig willen proberen een bepaalde kleur te behouden? Is die les nog niet geleerd? Wat is er mis met uiteindelijk allemaal mokka zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Blanke mensen vormden aan het begin van de 20ste eeuw nog een kwart van de wereldbevolking. Nu mag je blij zijn als het nog maar een paar procent is. En dat wordt telkens minder..
Erfelijke eigenschappen zijn gewoon kut, laten we daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Blanke mensen vormden aan het begin van de 20ste eeuw nog een kwart van de wereldbevolking. Nu mag je blij zijn als het nog maar een paar procent is. En dat wordt telkens minder..
Dat komt door de extreme bevolkingsgroei in Afrika (en ook Azië).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:52 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Eens.
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zou je krampachtig willen proberen een bepaalde kleur te behouden? Is die les nog niet geleerd? Wat is er mis met uiteindelijk allemaal mokka zijn?
Wat is er mis mijn niet blanke huid dan? Waarom kan een niet blanke huid geen Nederlander worden dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?
Waarom denk je dat westerse landen zoveel niet-westerse mensen toelaten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat komt door de extreme bevolkingsgroei in Afrika (en ook Azië).
Links vindt dat prima. Links maakt zich meer zorgen om Nederlanders die een biefstukje eten dan om de bevolkingsexplosie die in Afrika plaatsvindt.
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog. De problemen van Afrika zijn dan letterlijk geïmporteerd naar Europa.
Cultureel-marxisme. Het idee dat wij Afrika iets verschuldigd zijn en dat er wat mis is met de Nederlandse samenleving, wat zou moeten worden opgelost met de import van mensen uit ontwikkelingslanden (zie ook recente uitspraak van Schäuble over inteelt).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat westerse landen zoveel niet-westerse mensen toelaten?
Nee het komt door vliegtuigen,boten en auto's in combinatie met de erfelijke eigenschappen. Het DNA van de blanke huid is recessief, er is niets aan te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links vindt dat prima. Links maakt zich meer zorgen om Nederlanders die een biefstukje eten dan om de bevolkingsexplosie die in Afrika plaatsvindt.
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog.
Huidskleur is niet relevant. Een blanke Pool kan wat mij betreft ook geen Nederlander worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn niet blanke huid dan? Waarom kan een niet blanke huid geen Nederlander worden dan?
Helaas, maar waar.. Ik hoop dat we het uiteindelijk nog kunnen afremmen en stoppen zonder geweld en oorlog. Daar wordt niemand beter van, gezien het verleden..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat westerse landen zo veel mensen uit niet-westerse landen toelaten, dat de bevolkingssamenstelling compleet verandert. Dat is een voedingsbodem voor geweld (zie je nu al) en uiteindelijk oorlog. De problemen van Afrika zijn dan letterlijk geïmporteerd naar Europa.
Nee, de blanke is te slap om grenzen te stellen en Afrikanen fokken als konijnen. Een fatale combinatie van eigenschappen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee het komt door vliegtuigen,boten en auto's in combinatie met de erfelijke eigenschappen. Het DNA van de blanke huid is recessief, er is niets aan te doen.
Niks, maar als je verschillende kleuren hebt en iedereen maakt kinderen met elkaar dan kom steeds dichter bij een gemiddelde en worden uitersten zeldzamer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:54 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn blanke huid en dat van mijn voorouders? Waarom moet alles mokka worden?
Dus neem je dan deze opmerking nu terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Huidskleur is niet relevant. Een blanke Pool kan wat mij betreft ook geen Nederlander worden.
[..]
Afremmen misschien, en op zijn best beheersbaar maken. Maar als je in een land wil wonen zonder je als blanke een etnische minderheid te voelen dan is emigratie naar Oost-Europa de enige oplossing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Helaas, maar waar.. Ik hoop dat we het uiteindelijk nog kunnen afremmen en stoppen zonder geweld en oorlog. Daar wordt niemand beter van, gezien het verleden..
Nee, het volgt er uit. Als ik stel dat niet iedereen zomaar Nederlander kan worden, en alle oorspronkelijke Nederlanders blank zijn, dan volgt daar uit dat Nederlanders blank zijn. Maar daar volgt ook uit dat een Duitser geen Nederlander kan zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus neem je dan deze opmerking nu terug?
[..]
Misschien willen ze wel dat jij en andere autochtonen heel boos of bang worden zodat ze minder last van je hebben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Cultureel-marxisme. Het idee dat wij Afrika iets verschuldigd zijn en dat er wat mis is met de Nederlandse samenleving, wat zou moeten worden opgelost met de import van mensen uit ontwikkelingslanden (zie ook recente uitspraak van Schäuble over inteelt).
Maar je zegt dat huidskleur niet relevant is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, het volgt er uit. Als ik stel dat niet iedereen zomaar Nederlander kan worden, en alle oorspronkelijke Nederlanders blank zijn, dan volgt daar uit dat Nederlanders blank zijn.
Dat is ook zo. Maar dat neemt niet weg dat Nederlanders blank zijn simpelweg omdat Nederlanders een blank volk zijn zoals alle Noord- en West-Europeanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je zegt dat huidskleur niet relevant is.
Voel je je nu een etnische minderheid als blanke Nederlander in Nederland?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Afremmen misschien, en op zijn best beheersbaar maken. Maar als je in een land wil wonen zonder je als blanke een etnische minderheid te voelen dan is emigratie naar Oost-Europa de enige oplossing.
De Nederlander is tegenwoordig niet meer alleen blank.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar dat neemt niet weg dat Nederlanders blank zijn simpelweg omdat Nederlanders een blank volk zijn zoals alle Noord- en West-Europeanen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voel je je nu een etnische minderheid als blanke Nederlander in Nederland?
Jij moet het wiel ook nog uitvinden, hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je zegt dat huidskleur niet relevant is.
En dan nog vind je het de moeite waard die zwakkelingen te beschermen, het is toch wat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, de blanke is te slap om grenzen te stellen en Afrikanen fokken als konijnen. Een fatale combinatie van eigenschappen.
Uhuhquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jij moet het wiel ook nog uitvinden, hè?
Dat zeg je correct. Maar dat is waanzin. Nog nooit in de geschiedenis is een volk door kunstmatig ingrijpen van kleur veranderd. Je bevestigt zelf dat er etnocide plaatsvindt dus dat hoef ik niet meer te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De Nederlander is tegenwoordig niet meer alleen blank.
Dit is op de vrouw.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Jij moet het wiel ook nog uitvinden, hè?
Misschien kan je dan gewoon met de tijd mee gaan? Het is niet te stoppen ofzo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zeg je correct. Maar dat is waanzin. Nog nooit in de geschiedenis is een volk door kunstmatig ingrijpen van kleur veranderd. Je bevestigt zelf dat er etnocide plaatsvindt dus dat hoef ik niet meer te doen.
Binnen de eigen bevolking ja. Dat is westerse beschaving en dat maakt ons superieur t.o.v. niet-westerse volkeren waar het vooral ieder voor zich is (de toestanden in Aziatische fabrieken zijn mensonterend).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En dan nog vind je het de moeite waard die zwakkelingen te beschermen, het is toch wat.
Het is het resultaat van bewuste politieke keuzes dus is het ook te stoppen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kan je dan gewoon met de tijd mee gaan? Het is niet te stoppen ofzo.
Drie keer raden wie dat allemaal koopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Binnen de eigen bevolking ja. Dat is westerse beschaving en dat maakt ons superieur t.o.v. niet-westerse volkeren waar het vooral ieder voor zich is (de toestanden in Aziatische fabrieken zijn mensonterend).
Welk kunstmatig ingrijpen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zeg je correct. Maar dat is waanzin. Nog nooit in de geschiedenis is een volk door kunstmatig ingrijpen van kleur veranderd. Je bevestigt zelf dat er etnocide plaatsvindt dus dat hoef ik niet meer te doen.
Wat is er kunstmatig aan? Is het tegen willen gaan niet een vraag naar kunstmatige ingrepen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij neemt mij de woorden in de mond.
Het aanmoedigen van vreemde volkeren om naar West-Europa te komen. Het is nog nooit in de geschiedenis gebeurd dat een volk zonder geweld of oorlog is overlopen door vreemde volkeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat is er kunstmatig aan? Is het tegen willen gaan niet een vraag naar kunstmatige ingrepen?
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ja.
Dat merk je vooral als je net uit Oost-Europa komt.
Wie moedigt het aan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het aanmoedigen van vreemde volkeren om naar West-Europa te komen. Het is nog nooit in de geschiedenis gebeurd dat een volk zonder geweld of oorlog is overlopen door vreemde volkeren.
Een beeld wat wellicht wel wat heeft, maar mij nogal utopisch overkomt. Sowieso lijkt het me lastig om alle 7 miljard ( + wat er nog gaat komen ) mensen te mengen tot een huidskleur. Het is niet dat we in een grote verfpot wonen waar je alle verfkleuren eventjes vermengt door te roeren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niks, maar als je verschillende kleuren hebt en iedereen maakt kinderen met elkaar dan kom steeds dichter bij een gemiddelde en worden uitersten zeldzamer.
Dat is waarom alles mokka wordt, niet omdat het zou moeten volgens mensen die het niet goed met je voor zouden hebben.
Enige manier om dat tegen te gaan is om alleen binnen dezelfde groep te reproduceren, helaas is liefde blind en dwang zinloos.
Wat een dwaasheid, heb je al eens in de rest van de wereld gezien hoe de bevolking daar is veranderd doordat er blanken kwamen wonen? Migratie is niet kunstmatig dat is juist heel natuurlijk, de mens heeft altijd over de wereld gereisd, de grenzen zijn juist kunstmatig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De import van grote groepen niet-westerse mensen, het bewust open zetten van grenzen.
De regeringen. Met regelingen, gratis huizen, informatie in eigen taal, alles gratis, uitkeringen, de mogelijkheid om het gezin hier naartoe te halen, premie voor zoveel mogelijk kinderen, etc..etc..quote:
Er is geen enkel land veranderd doordat er blanken kwamen wonen. Misschien alleen Australië en Noord-Amerika, maar die landen waren vrijwel leeg toen de blanke daar kwam. Daarnaast heeft de blanke daar prachtige welvarende landen opgericht, in tegenstelling tot de niet-westerse immigranten die niets goeds hebben gebracht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een dwaasheid, heb je al eens in de rest van de wereld gezien hoe de bevolking daar is veranderd doordat er blanken kwamen wonen? Migratie is niet kunstmatig dat is juist heel natuurlijk, de mens heeft altijd over de wereld gereisd, de grenzen zijn juist kunstmatig.
Dit is trouwens weer het standaard cultuur-marxistische argument over de witte schuldquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een dwaasheid, heb je al eens in de rest van de wereld gezien hoe de bevolking daar is veranderd doordat er blanken kwamen wonen? Migratie is niet kunstmatig dat is juist heel natuurlijk, de mens heeft altijd over de wereld gereisd, de grenzen zijn juist kunstmatig.
Het gebeurt ook niet overnacht, maar het gebeurt, dus je ertegen verzetten is zinloos, we kunnen namelijk nog niet zelf bepalen welk dna wel of niet doorgegeven wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:06 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Een beeld wat wellicht wel wat heeft, maar mij nogal utopisch overkomt. Sowieso lijkt het me lastig om alle 7 miljard ( + wat er nog gaat komen ) mensen te mengen tot een huidskleur. Het is niet dat we in een grote verfpot wonen waar je alle verfkleuren eventjes vermengt door te roeren.
Ik vind lokale variatie aan mensen juist erg mooi. Blonde blanke mensen in west-Europa, donkere tot zeer donkere mensen in centraal en zuid-Afrika. Noem maar op. Elk ras heeft wel wat moois.
De boze blanke mensen hebben het weer gedaan. Boehoehoe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zuid Afrika?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen enkel land veranderd doordat er blanken kwamen wonen. Misschien alleen Australië en Noord-Amerika, maar die landen waren vrijwel leeg toen de blanke daar kwam. Daarnaast heeft de blanke daar prachtige welvarende landen opgericht, in tegenstelling tot de niet-westerse immigranten die niets goeds hebben gebracht.
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Simpelweg omdat de grenzen bewust zijn open gezet voor mensen uit de meest achterlijke landen ter wereld. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet overnacht, maar het gebeurt, dus je ertegen verzetten is zinloos, we kunnen namelijk nog niet zelf bepalen welk dna wel of niet doorgegeven wordt.
Dat blanken een zwart verleden hebben is bedacht door Karl Marx?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit is trouwens weer het standaard cultuur-marxistische argument over de witte schuld
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Australië en Noord-Amerika
Je weet eigenlijk niet eens wat er veranderd is behalve de kleur van de Nederlander.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.
Je bent echt niet goed wijs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Er is geen enkel land veranderd doordat er blanken kwamen wonen. Misschien alleen Australië en Noord-Amerika, maar die landen waren vrijwel leeg toen de blanke daar kwam. Daarnaast heeft de blanke daar prachtige welvarende landen opgericht, in tegenstelling tot de niet-westerse immigranten die niets goeds hebben gebracht.
Vergeet het mooie systeem niet dat Apartheid heet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet ja
Overal waar blanken zijn gekomen, is vooruitgang. Overal waar niet-westerlingen komen wordt het een puinhoop. Ik hoor graag tegenvoorbeelden van mensen die dit ontkennen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze hebben idd in zowel Australië als Amerika een prachtige succesvolle genocide opgezet ja
Apartheid was niet ok, maar ik schrijft ook nergens dat blanken nooit iets verkeerd hebben gedaan. Wat er na de apartheid gebeurde, de moordpartijen op blanken, was echter nog veel erger.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vergeet het mooie systeem niet dat Apartheid heet.
Nou vind dat toch wel een van de meest walgelijke dingen die ik ooit gezien heb.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Apartheid was niet ok, maar ik schrijft ook nergens dat blanken nooit iets verkeerd hebben gedaan. Wat er na de apartheid gebeurde was echter nog veel erger.
Daar vormen blanke mensen maar een paar procent en een slinkend aandeel van de bevolking.quote:
Ik had het over de hele wereld. Europa is de plek waar de meeste diversiteit is, dus ook de plek waar het het hardst gaat. Maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet overnacht? In 50 jaar tijd is West-Europa compleet verandert. 50 jaar is in de geschiedenis een zeer korte tijd. Het is binnen 2 generaties gebeurd. Het is ongekend. Simpelweg omdat de grenzen bewust zijn open gezet voor mensen uit de meest achterlijke landen ter wereld. Dit alles dankzij progressief links. En daarom is een stem op de PVV zo belangrijk, ondanks dat flut A4-tje.
Ze hebben wel een grote vinger in de pap die paar procent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Daar vormen blanke mensen maar een paar procent en een slinkend aandeel van de bevolking.
Dat er vroeger veel dingen mis zijn gegaan in zuid-Afrika, dat is duidelijk.
Dat er nog steeds veel dingen mis gaan is ook duidelijk. Je kunt daar niet op een normale manier over straat lopen, als je een beetje geld hebt. Je hebt daar overal gated communities, beveiligers bij veel huizen. Erg crimineel land.
Het is altijd lastig om misdaden onderling te vergelijken. Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou vind dat toch wel een van de meest walgelijke dingen die ik ooit gezien heb.
Echt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is altijd lastig om misdaden onderling te vergelijken. Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.
Huh? Europa de plek met de meeste diversiteit dus daar gaat het het hardst? Wat is dat voor flauwekul? Als Europa gewoon geen niet-westerse mensen had toegelaten, dan was West-Europa nog gewoon Europees. Juist die diversiteit in Europa maakt import uit Afrika totaal overbodig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had het over de hele wereld. Europa is de plek waar de meeste diversiteit is, dus ook de plek waar het het hardst gaat. Maar dat is logosch.
Jij ziet dus eem complot van 'links' als de boosdoener. Je begrijpt ook dat het links dat je zo verafschuwt en de PVV die je zo prijst vleugels van dezelfde vogel zijn?
Geen probleem, het was praktisch leeg.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een grote vinger in de pap die paar procent.
Dit. En onbegrijpelijk hoeveel mensen erin trappen. Hoe blind moet je daar wel niet voor zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind echter de bewust georganiseerde massa-immigratie naar West-Europa nog wel een stukje walgelijker.
Dat zuid-Afrika een van de meest criminele landen is om te wonen? Zwarte mensen die voor de lol blanke toeristen of inwoners mishandelen of doodmaken? Dat vind je ook meevallen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het wordt gelukkig steeds minder.
Natuurlijk. West-Europa is geen Europa meer. De hele West-Europese cultuur is gemarginaliseerd. In grote steden zijn Europeanen een etnische minderheid geworden. Op steeds meer plekken in West-Europa heeft de politie geen gezag meer. Verkrachtingen en aanrandingen worden op steeds meer plekken onderdeel van het dagelijks leven. En dit alles omdat cultuur-marxisten vonden dat Europa slecht was en we iets verschuldigd waren aan Afrika.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Echt?
Het ging wederom de huidskleur.![]()
Leg uit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit. En onbegrijpelijk hoeveel mensen erin trappen. Hoe blind moet je daar wel niet voor zijn?
Nee dat bedoelde ik ook niet..... Ben je er wel eens geweest?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:18 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat zuid-Afrika een van de meest criminele landen is om te wonen? Zwarte mensen die voor de lol blanke toeristen of inwoners mishandelen of doodmaken? Dat vind je ook meevallen?
Bedoelde apartheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk. West-Europa is geen Europa meer. De hele West-Europese cultuur is gemarginaliseerd. In grote steden zijn Europeanen een etnische minderheid geworden. Op steeds meer plekken in West-Europa heeft de politie geen gezag meer. Verkrachtingen en aanrandingen worden op steeds meer plekken onderdeel van het dagelijks leven. En dit alles omdat cultuur-marxisten vonden dat Europa slecht was en we iets verschuldigd waren aan Afrika.
Apartheid was erg, maar de massa-immigratie naar West-Europa is nog veel erger.quote:
Europa heeft de hoogste diversiteit, wat wel of niet had moeten gebeuren is niet relevant om te constateren dat hier het meest gemengd wordt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Huh? Europa de plek met de meeste diversiteit dus daar gaat het het hardst? Wat is dat voor flauwekul? Als Europa gewoon geen niet-westerse mensen had toegelaten, dan was West-Europa nog gewoon Europees. Juist die diversiteit in Europa maakt import uit Afrika totaal overbodig.
De cultureel-marxisten.
De PVV is economisch links, maar dat is niet het type links dat verantwoordelijk is voor de multikul.
Ja ben ik niet met je eens. Het is walgelijk wat ze hebben gedaan in Zuid Afrika.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Apartheid was erg, maar de massa-immigratie naar West-Europa is nog veel erger.
Stel nou niet van die moeilijke vragen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Ulx het volgende:
Wat is die nederlandse cultuur dan en waarm protesteerde niemand tegen de veramerikanisering die al zeventig jaan aan de gang is?
Is bijna niet mogelijk. Dit probleem is niet op te lossen. De PVV kan er wel voor zorgen dat het niet erger wordt, terwijl alle andere partijen de grenzen nog verder open willen zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Europa heeft de hoogste diversiteit, wat wel of niet had moeten gebeuren is niet relevant om te constateren dat hier het meest gemengd wordt.
Jij denkt dat de PVV voor rust gaat zorgen onder de bevolking? Tot zover lijkt ze dat iig niet te lukken.
Dat ontken ik niet. De niet-westerse immigratie naar West-Europa is echter nog veel walgelijker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben ik niet met je eens. Het is walgelijk wat ze hebben gedaan in Zuid Afrika.
Ben je bang dat het zelfde gaan doen als in Zuid Afrika is gebeurd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. De niet-westerse immigratie naar West-Europa is echter nog veel walgelijker.
Veramerikanisering heeft direct verband met multiculturalisme. De Amerikaanse cultuur is een mengvorm van allerlei culturen, een product van een multiculturele samenleving. Deze wordt gemakkelijk overgenomen door een andere multiculturele samenleving, zoals de onze.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:21 schreef Ulx het volgende:
Wat is die nederlandse cultuur dan en waarm protesteerde niemand tegen de veramerikanisering die al zeventig jaan aan de gang is?
Uiteindelijk zal de multiculturele samenleving leiden tot geweld. Laat de situatie in Zuid Afrika een waarschuwing zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je bang dat het zelfde gaan doen als in Zuid Afrika is gebeurd?
Dadelijk mogen we op sommige plekken niet meer komen Jan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de multiculturele samenleving leiden tot geweld. Laat de situatie in Zuid Afrika een waarschuwing zijn.
Die zijn er al. Niet door middel van dit soort bordjes, maar door middel van huizenprijzen in bepaalde wijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dadelijk mogen we op sommige plekken niet meer komen Jan.
Mogen we alleen nog maar naar dit soort plekken
[ afbeelding ]
Toen er hier bijna alleen blanken woonden vochten ze gewoon onderling, het maakt echt totaal geen verschil.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de multiculturele samenleving leiden tot geweld. Laat de situatie in Zuid Afrika een waarschuwing zijn.
Uiteindelijk zullen alle culturen en rassen met elkaar versmeltenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een knokpartijtje na iets te veel bier is niet te vergelijken met het geweld dat voortkomt uit multiculturele samenlevingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toen er hier bijna alleen blanken woonden vochten ze gewoon onderling, het maakt echt totaal geen verschil.
Blijkbaar ken je de bloed doordrenkte geschiedenis van Europa niet, wat nauwelijks mogelijk is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een knokpartijtje na iets te veel bier is niet te vergelijken met het geweld dat voortkomt uit multiculturele samenlevingen.
Leuke theorie, maar geef eens antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Veramerikanisering heeft direct verband met multiculturalisme. De Amerikaanse cultuur is een mengvorm van allerlei culturen, een product van een multiculturele samenleving. Deze wordt gemakkelijk overgenomen door een andere multiculturele samenleving, zoals de onze.
Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen alle culturen en rassen met elkaar versmelten
Oorlogen, welke wil je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.
Ik kan je ook wel vertellen hoe het eindigt: Uiteindelijk zullen er toch deportaties en misschien zelfs etnische zuiveringen plaatsvinden. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit niet willen, ondanks onze meningsverschillen over de PVV. Maar uiteindelijk zal het daar op uitdraaien. Er bestaan geen multiculturele samenlevingen die duurzaam kunnen bestaan. Uiteindelijk mondt het uit in oorlog. Ik hoop dat ik zelf tegen die tijd in Oost-Europa zit.
Welnee. The winner takes it all.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen alle culturen en rassen met elkaar versmelten
Omdat de heersende klasse niets tegen die Amerikaanse cultuur heeft. Het is prima te verenigen met het cultuur-marxisme.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leuke theorie, maar geef eens antwoord op mijn vraag.
En best hard ook, gezien WWI en het nog succesvollere vervolg, heel saai WWII genaamdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toen er hier bijna alleen blanken woonden vochten ze gewoon onderling, het maakt echt totaal geen verschil.
Er zijn wijken waar blanken niet meer kunnen huren door te hoge huurprijs?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die zijn er al. Niet door middel van dit soort bordjes, maar door middel van huizenprijzen in bepaalde wijken.
Dus? Wat heeft dat met de hedendaagse Europese bevolking te maken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je de bloed doordrenkte geschiedenis van Europa niet, wat nauwelijks mogelijk is.
En de andere klassen zijn ertegen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat de heersende klasse niets tegen die Amerikaanse cultuur heeft. Het is prima te verenigen met het cultuur-marxisme.
De aanstaande Amerikaanse verkiezingen zullen bepalen wie wint, wij volgen hier. Clinton = muslim brotherhood vs Trump = MAGA.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee. Er zal een bloedige oorlog komen.
Ik kan je ook wel vertellen hoe het eindigt: Uiteindelijk zullen er toch deportaties en misschien zelfs etnische zuiveringen plaatsvinden. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit niet willen, ondanks onze meningsverschillen over de PVV. Maar uiteindelijk zal het daar op uitdraaien. Er bestaan geen multiculturele samenlevingen die duurzaam kunnen bestaan. Uiteindelijk mondt het uit in oorlog. Ik hoop dat ik zelf tegen die tijd in Oost-Europa zit.
Andersom natuurlijk. Wijken waar geen niet-westerse allochtonen wonen door hoge huizenprijzen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn wijken waar blanken niet meer kunnen huren door te hoge huurprijs?
Zonder Trump wordt Amerika een grote Latino-zwarte-Aziatische gemeenschap met een blanke minderheid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:35 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De aanstaande Amerikaanse verkiezingen zullen bepalen wie wint, wij volgen hier. Clinton = muslim brotherhood vs Trump = MAGA.
Kun jij die huren daar wel betalen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Andersom natuurlijk. Wijken waar geen niet-westerse allochtonen wonen door hoge huizenprijzen.
Vrijwel alle niet-westerse allochtonen zijn aangewezen op goedkope huizen. De enkele niet-westerse allochtoon die wel succesvol is, is geen probleem, want die is gewoon een van ons, en per slot van rekening zijn we niet racistisch. Huizenprijzen zorgen voor segregatie, de enige ontsnappingsroute voor mensen die in Nederland moeten/willen blijven.
Gemiddeld gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun jij die huren daar wel betalen?
Ik niet maar geloof niet dat dat te maken heeft met het feit ik dat ik een allochtoon ben....
Zonder de PVV (en aanverwante partijen in andere landen) wordt Europa een grote Afrikaans-Islamitische gemeenschap met een blanke minderheid. Zelfs als deze partijen absolute meerderheden halen en de grenzen volledig kunnen sluiten, dan nog gebeurt dit, vanwege de hoge geboortecijfers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:36 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Zonder Trump wordt Amerika een grote Latino-zwarte-Aziatische gemeenschap met een blanke minderheid.
Ik heb het geluk dat ik heb kunnen kopen, in een wit dorp. Hier geen hoofddoekjes gelukkig. Maar zodra ik naar de stad ga heb ik het idee niet meer in Europa te zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun jij die huren daar wel betalen?
Ik niet maar geloof niet dat dat te maken heeft met het feit ik dat ik een allochtoon ben....
Maar dat komt niet omdat je wit bent toch? :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik heb kunnen kopen, in een wit dorp.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zonder de PVV (en aanverwante partijen in andere landen) wordt Europa een grote Afrikaans-Islamitische gemeenschap met een blanke minderheid. Zelfs als deze partijen absolute meerderheden halen en de grenzen volledig kunnen sluiten, dan nog gebeurt dit, vanwege de hoge geboortecijfers.
Compleet van het padje af, die kerelquote:
Wat het enigszins zou kunnen afremmen is een lagere fertiliteit bij de allochtone bevolking. Maar veel zal het niet kunnen helpen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zonder de PVV (en aanverwante partijen in andere landen) wordt Europa een grote Afrikaans-Islamitische gemeenschap met een blanke minderheid. Zelfs als deze partijen absolute meerderheden halen en de grenzen volledig kunnen sluiten, dan nog gebeurt dit, vanwege de hoge geboortecijfers.
Zeker niet. Maar niet-westerse allochtonen hebben gemiddeld gezien een laag inkomen en zijn bijna allemaal aangewezen op sociaal huur. Daarnaast hebben ze een sterke drang om naar de grote steden te trekken. De meest vervelende groep, de Somaliërs, zit vrijwel geheel in de bijstand. Die kunnen op heel veel plekken dus niet wonen, niet vanwege discriminatie maar om financiële redenen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar dat komt niet omdat je wit bent toch? :p
Ja verschrikkelijk is dat gevoel. Maak het elke dag mee hier in Den Haag. Weet niet meer waar ik het zoeken moet.
Dus we hebben hier geen vergelijkbaar systeem als wat ze in Zuid Afrika hadden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar niet-westerse allochtonen hebben gemiddeld gezien een laag inkomen en zijn bijna allemaal aangewezen op sociaal huur. Daarnaast hebben ze een sterke drang om naar de grote steden te trekken. De meest vervelende groep, de Somaliërs, zit vrijwel geheel in de bijstand. Die kunnen op heel veel plekken dus niet wonen, niet vanwege discriminatie maar om financiële redenen.
Natuurlijk hebben we dat niet. Dit heeft ook niets met Zuid-Afrika te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus we hebben hier geen vergelijkbaar systeem als wat ze in Zuid Afrika hadden.
Nja je reageerde natuurlijk op die foto.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we dat niet. Dit heeft ook niets met Zuid-Afrika te maken.
http://www.dailymail.co.u(...)trends-continue.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Compleet van het padje af, die kerel
Ik reageerde op de opmerking dat dit ook in Nederland zou kunnen gebeuren, waarop ik zei: Dat gebeurt al. Niet door dit soort bordjes, maar door huizenprijzen. Het resultaat is hetzelfde: Blank bij blank en zwart bij zwart. De zwarte en witte wijken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja je reageerde natuurlijk op die foto.
Nou grote kans dat die groepen allochtonen die nu nog in de sociale woningbouw zitten financieel beter zullen worden en dus ook uiteindelijk zo'n prijs kunnen betalen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opmerking dat dit ook in Nederland zou kunnen gebeuren, waarop ik zei: Dat gebeurt al. Niet door dit soort bordjes, maar door huizenprijzen. Het resultaat is hetzelfde: Blank bij blank en zwart bij zwart. De zwarte en witte wijken.
Klopt, daar zijn ze de politiek correct voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:44 schreef 24Fan het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)trends-continue.html
En dat is alleen maar de UK.![]()
Andere Europese landen verzamelen geen of beperkte data omtrent etniciteit etc. Maar heel anders zal het niet zijn in Nederland, Duitsland of Frankrijk.
Een enkeling wel. Maar zoals ik al zei: Huidskleur doet er niet toe, en de kleine groep succesvolle allochtonen zijn gewoon zoals autochtone Nederlanders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou grote kans dat die groepen allochtonen die nu nog in de sociale woningbouw zitten financieel beter zullen worden en dus ook uiteindelijk zo'n prijs kunnen betalen.
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn ze de politiek correct voor.
Maar stel dat er 5 keer zoveel Nederlanders zijn als niet-westerse allochtonen. Nederlanders krijgen gemiddeld 2 kinderen, de niet-westerse allochtonen 3. Niet eens zo'n extreem verschil, maar dan is de witte Nederlander na 4 generaties al in de minderheid.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.
Denk niet dat je het bij een enkeling kunt houden. Je ziet nu al veel allochtonen en ook Marokkanen hbo en universiteit doen. Dit zijn de Marokkanen die je niet in het nieuws ziet terug komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een enkeling wel. Maar zoals ik al zei: Huidskleur doet er niet toe, en de kleine groep succesvolle allochtonen zijn gewoon zoals autochtone Nederlanders.
Maar met de derde generatie Marokkanen gaat het nog steeds slecht. Zogenaamd dankzij ons racisme, maar het zit niet in de cultuur van die mensen om zich te ontwikkelen. De islamitische cultuur remt ontwikkeling.
Dat zijn marginale aantallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat je het bij een enkeling kunt houden. Je ziet nu al veel allochtonen en ook Marokkanen hbo en universiteit doen. Dit zijn de Marokkanen die je niet in het nieuws ziet terug komenZij zullen hopelijk een goede carrière opbouwen en automatisch naar de betere wijken trekken. Gevolg is dat die wijken nog duurder worden omdat de vraag toeneemt.
Je kan er wat aan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.
Denk dat het er meer zijn dan je denktquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zijn marginale aantallen.
In een overbevolkt land is dat geen wijs advies. Dan worden de problemen nog groter. Beter is grenzen sluiten en grote allochtone gezinnen aan te pakken door bijv. huurtoeslag alleen voor kleine woningen te geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen![]()
Weet niet hoe oud je bent maar je zou alvast kunnen beginnen met zorgen voor nakomelingen, Als man is dit nog sneller gedaan dan als vrouw.
Nou als vrouw ben je eerst 9 maanden bezig omdat kind er uit te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In een overbevolkt land is dat geen wijs advies. Dan worden de problemen nog groter. Beter is grenzen sluiten en grote allochtone gezinnen aan te pakken door bijv. huurtoeslag alleen voor kleine woningen te geven.
En waarom is dat als man nog sneller gedaan dan als vrouw?
Kun je als man dan in één week een kind er uit krijgen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als vrouw ben je eerst 9 maanden bezig omdat kind er uit te krijgen![]()
Nee maar dan probeer je te voorkomen dat je een etnische minderheid wordt....
Juist.. Je betrekt het persoonlijke wel snel bij het algemene onderwerp. Een linkse gewoonte, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen![]()
Weet niet hoe oud je bent maar je zou alvast kunnen beginnen met zorgen voor nakomelingen, Als man is dit nog sneller gedaan dan als vrouw.
Dat kan, maar dan krijg je een land met 100 miljoen inwoners, terwijl het land slechts plek voor 4 miljoen heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dan probeer je te voorkomen dat je een etnische minderheid wordt....
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kun je als man dan in één week een kind er uit krijgen?
Ja je maakt je er druk om toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Juist.. Je betrekt het persoonlijke wel snel bij het algemene onderwerp. Een linkse gewoonte, dacht ik zo.
Ohw bedoel je dat. Dat is wat Afrikanen doen. Maar dat past niet in de Nederlandse cultuur. Daarnaast ben je als man met al die alimentatie-regelingen gigantisch de klos als je zomaar even een paar vrouwen zwanger maakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.
Ja en dan hopen dat de meerderheid de minderheid er uit werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je een land met 100 miljoen inwoners, terwijl het land slechts plek voor 4 miljoen heeft.
Ja het is niet ideaal nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ohw bedoel je dat. Dat is wat Afrikanen doen. Maar dat past niet in de Nederlandse cultuur. Daarnaast ben je als man met al die alimentatie-regelingen gigantisch de klos als je zomaar even een paar vrouwen zwanger maakt.
Dan heeft mijn persoonlijke leven er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je maakt je er druk om toch?
Ja dan maar toezien hoe de blanke Nederlander een minderheid gaat worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dan heeft mijn persoonlijke leven er niets mee te maken.
Laat ik de straat opgaan en alle vrouwen gaan bezwangeren, goed idee!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.
Ik heb niet de indruk dat jij (en een aantal anderen hier) dat een probleem vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan maar toezien hoe de blanke Nederlander een minderheid gaat worden.
Nee omdat het mij geen flikker uitmaakt welke huidskleur iemand heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij (en een aantal anderen hier) dat een probleem vindt.
De kleur op zichzelf niet, maar kleur is gevolg van etniciteit, en die maakt mij wel wat uit. Ik ben Nederlander en wil in een land wonen met Europeanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat het mij geen flikker uitmaakt welke huidskleur iemand heeft.
Ja en tegelijkertijd ontken je dus dat iemand als ik ook een Nederlander is. Ik zie mijzelf ook als een Nederlander ondanks dat mijn ouders dat niet zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De kleur op zichzelf niet, maar kleur is gevolg van etniciteit, en die maakt mij wel wat uit. Ik ben Nederlander en wil in een land wonen met Europeanen.
In Zweden zijn steden waar blonde vrouwen hun haar zwart moeten verven om minder kans te maken om verkracht te worden. Daar dachten ze ook: Wat maakt het nou uit dat we een minderheid worden? Kleur op zich maakt niet uit, maar etniciteit en cultuur wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwsbericht waarin dat staat? En dan een betrouwbare?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Zweden zijn steden waar blonde vrouwen hun haar zwart moeten verven om minder kans te maken om verkracht te worden. Daar dachten ze ook: Wat maakt het nou uit dat we een minderheid worden? Kleur op zich maakt niet uit, maar etniciteit en cultuur wel.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-verkrachting.dhtmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een nieuwsbericht waarin dat staat? En dan een betrouwbare?
Zolang het over niet-blanken gaat. Als het over blanken gaat, hebben we het allemaal weer gedaan. In zuid-Afrika, de rest van Afrika, Amerika, oorlogen, noem maar op. Dan zijn opeens de blanken de grote boeman.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-verkrachting.dhtml
Zou staat er. Stel dat het zo is. Het kan dan is dat niet de bedoeling natuurlijk. Mensen moeten zich gedragen.quote:Risico
De reden is dat de blondines vinden dat ze te veel opvallen in een aantal buurten waar mensen van Zweedse origine nog maar zo'n 20 procent van de totale bevolking uitmaken. Een 'te Scandinavisch' uiterlijk zou het risico op aanrandingen vergroten. De meisjes hopen door neutrale kledij en donkerder haar aan de aandacht van potentiële verkrachters te ontsnappen. Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien.
Nee ik erken dat het beschaafde westen niet altijd even beschaafd is geweest en dat wij daar nog steeds de vruchten van plukken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:10 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Zolang het over niet-blanken gaat. Als het over blanken gaat, hebben we het allemaal weer gedaan. In zuid-Afrika, de rest van Afrika, Amerika, oorlogen, noem maar op. Dan zijn opeens de blanken de grote boeman.
Als het je echt niks kan schelen, zou je daarin ook geen onderscheid maken.
Dus: mensen hebben in zuid-Afrika een apartheidsregime tov andere mensen gehouden.
Klinkt niet, hè.Voor jou maakt ras net zoveel uit als bij alle andere mensen. Of je het ontkent of niet.
Niet-westerse mensen hadden nooit in Europa toegelaten moeten worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Zou staat er. Stel dat het zo is. Het kan dan is dat niet de bedoeling natuurlijk. Mensen moeten zich gedragen.
Ik vind verkrachting niet normaal. Mijn familie trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niet-westerse mensen hadden nooit in Europa toegelaten moeten worden.
Voor deze mensen zijn verkrachtingen normaal. Onderdeel van hun cultuur waar vrouwen alleen maar lustobjecten en baarmachines zijn. Naïef links ontkent dit en nu is het te laat.
Mensen uit sommige niet-westerse culturen wel. Dat staat los van wat jij vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind verkrachting niet normaal. Mijn familie trouwens ook niet.
Ik neem geen kinderen, couldn't care less.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan maar toezien hoe de blanke Nederlander een minderheid gaat worden.
Ik behoor tot die niet westerse cultuur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mensen uit sommige niet-westerse culturen wel. Dat staat los van wat jij vindt.
Ik neem geen kinderen in Nederland, omdat ik mijn kinderen niet wil laten opgroeien in een niet-Europees land.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik neem geen kinderen, couldn't care less.
En je zei eerder nog dat je Nederlander bent?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik behoor tot die niet westerse cultuur.
Tsja.. Als je uit een masculiene, onderdrukkende cultuur komt, is dit voor hun normaal gedrag. Dus ze "gedragen" zich al volgens eigen regels en normen. Dit is natuurlijk niet een opzichzelfstaand incident, dit zie je overal. Van Zweden tot Engeland, van Frankrijk tot Nederland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
[..]
Zou staat er. Stel dat het zo is. Het kan dan is dat niet de bedoeling natuurlijk. Mensen moeten zich gedragen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Mensen uit sommige niet-westerse culturen wel. Dat staat los van wat jij vindt.
Ja met roots :pquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En je zei eerder nog dat je Nederlander bent?
Ik moet je corrigeren: Het is niet de toekomst, maar het heden. Het artikel gaat over iets wat al gebeurd is. En de massa-aanranding in Keulen is helaas ook echt gebeurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Tsja.. Als je uit een masculiene, onderdrukkende cultuur komt, is dit voor hun normaal gedrag. Dus ze "gedragen" zich al volgens eigen regels en normen. Dit is natuurlijk niet een opzichzelfstaand incident, dit zie je overal. Van Zweden tot Engeland, van Frankrijk tot Nederland.
Bovenstaand artikel is helaas de toekomst van Europa. Waar geen plek is voor blanken.
Nou gelukkig heb ik dan al donker haar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Tsja.. Als je uit een masculiene, onderdrukkende cultuur komt, is dit voor hun normaal gedrag. Dus ze "gedragen" zich al volgens eigen regels en normen. Dit is natuurlijk niet een opzichzelfstaand incident, dit zie je overal. Van Zweden tot Engeland, van Frankrijk tot Nederland.
Bovenstaand artikel is helaas de toekomst van Europa. Waar geen plek is voor blanken.
Ze verdraaid de zaken zodat het voor haar telkens goed uitkomt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze hanteert niet jouw criterium?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voelen ze zich Nederlands, is het ook niet goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:16 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ze verdraaid de zaken zodat het voor haar telkens goed uitkomt.
Dus je bent geen Nederlander?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja met roots :p
Jij vindt mij geen Nederlander, daar reageerde ik op.
Begrijp ook niet waarom Europeanen met Europese roots nu nog aan kinderen beginnen hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik neem geen kinderen in Nederland, omdat ik mijn kinderen niet wil laten opgroeien in een niet-Europees land.
Jawel. Volgens de wet niet nee.... 1 ouder geboren in het buitenland maakt je helaas een allochtoon.quote:
Waardoor de vervanging van de autochtone bevolking nog sneller gaat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom Europeanen met Europese roots nu nog aan kinderen beginnen hier.
Laten we hopen dat de bevolking op een gegeven moment in opstand komt tegen dit soort zaken. Franse politici hielden een tijdje geleden al rekening met een burgeroorlog, mochten er nog meer aanslagen in korte tijd gebeuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren: Het is niet de toekomst, maar het heden. Het artikel gaat over iets wat al gebeurd is. En de massa-aanranding in Keulen is helaas ook echt gebeurd.
Het is de toekomst voor heel West-Europa. Het speelt nu nog op een aantal hotspots, over niet al te lange tijd is het overal.
Lekker t proces versnellen en ondertussen door blijven kankeren, prachtig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:17 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom Europeanen met Europese roots nu nog aan kinderen beginnen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |