Klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.
Denk niet dat je het bij een enkeling kunt houden. Je ziet nu al veel allochtonen en ook Marokkanen hbo en universiteit doen. Dit zijn de Marokkanen die je niet in het nieuws ziet terug komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Een enkeling wel. Maar zoals ik al zei: Huidskleur doet er niet toe, en de kleine groep succesvolle allochtonen zijn gewoon zoals autochtone Nederlanders.
Maar met de derde generatie Marokkanen gaat het nog steeds slecht. Zogenaamd dankzij ons racisme, maar het zit niet in de cultuur van die mensen om zich te ontwikkelen. De islamitische cultuur remt ontwikkeling.
Dat zijn marginale aantallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat je het bij een enkeling kunt houden. Je ziet nu al veel allochtonen en ook Marokkanen hbo en universiteit doen. Dit zijn de Marokkanen die je niet in het nieuws ziet terug komenZij zullen hopelijk een goede carrière opbouwen en automatisch naar de betere wijken trekken. Gevolg is dat die wijken nog duurder worden omdat de vraag toeneemt.
Je kan er wat aan doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:48 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Niet best... De eerste keer in de geschiedenis dat een inheemse bevolking vrijwillig vervangen wordt door een vreemde bevolking.
Denk dat het er meer zijn dan je denktquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zijn marginale aantallen.
In een overbevolkt land is dat geen wijs advies. Dan worden de problemen nog groter. Beter is grenzen sluiten en grote allochtone gezinnen aan te pakken door bijv. huurtoeslag alleen voor kleine woningen te geven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen![]()
Weet niet hoe oud je bent maar je zou alvast kunnen beginnen met zorgen voor nakomelingen, Als man is dit nog sneller gedaan dan als vrouw.
Nou als vrouw ben je eerst 9 maanden bezig omdat kind er uit te krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In een overbevolkt land is dat geen wijs advies. Dan worden de problemen nog groter. Beter is grenzen sluiten en grote allochtone gezinnen aan te pakken door bijv. huurtoeslag alleen voor kleine woningen te geven.
En waarom is dat als man nog sneller gedaan dan als vrouw?
Kun je als man dan in één week een kind er uit krijgen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als vrouw ben je eerst 9 maanden bezig omdat kind er uit te krijgen![]()
Nee maar dan probeer je te voorkomen dat je een etnische minderheid wordt....
Juist.. Je betrekt het persoonlijke wel snel bij het algemene onderwerp. Een linkse gewoonte, dacht ik zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan er wat aan doen![]()
Weet niet hoe oud je bent maar je zou alvast kunnen beginnen met zorgen voor nakomelingen, Als man is dit nog sneller gedaan dan als vrouw.
Dat kan, maar dan krijg je een land met 100 miljoen inwoners, terwijl het land slechts plek voor 4 miljoen heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dan probeer je te voorkomen dat je een etnische minderheid wordt....
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kun je als man dan in één week een kind er uit krijgen?
Ja je maakt je er druk om toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Juist.. Je betrekt het persoonlijke wel snel bij het algemene onderwerp. Een linkse gewoonte, dacht ik zo.
Ohw bedoel je dat. Dat is wat Afrikanen doen. Maar dat past niet in de Nederlandse cultuur. Daarnaast ben je als man met al die alimentatie-regelingen gigantisch de klos als je zomaar even een paar vrouwen zwanger maakt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.
Ja en dan hopen dat de meerderheid de minderheid er uit werkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan krijg je een land met 100 miljoen inwoners, terwijl het land slechts plek voor 4 miljoen heeft.
Ja het is niet ideaal nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ohw bedoel je dat. Dat is wat Afrikanen doen. Maar dat past niet in de Nederlandse cultuur. Daarnaast ben je als man met al die alimentatie-regelingen gigantisch de klos als je zomaar even een paar vrouwen zwanger maakt.
Dan heeft mijn persoonlijke leven er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je maakt je er druk om toch?
Ja dan maar toezien hoe de blanke Nederlander een minderheid gaat worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dan heeft mijn persoonlijke leven er niets mee te maken.
Laat ik de straat opgaan en alle vrouwen gaan bezwangeren, goed idee!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Jan. Maar je kunt wel meerdere vrouwen bezwangeren. Ik als vrouw kan maar 1 keer tegelijk zwanger zijn.
Ik heb niet de indruk dat jij (en een aantal anderen hier) dat een probleem vindt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan maar toezien hoe de blanke Nederlander een minderheid gaat worden.
Nee omdat het mij geen flikker uitmaakt welke huidskleur iemand heeft.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij (en een aantal anderen hier) dat een probleem vindt.
De kleur op zichzelf niet, maar kleur is gevolg van etniciteit, en die maakt mij wel wat uit. Ik ben Nederlander en wil in een land wonen met Europeanen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat het mij geen flikker uitmaakt welke huidskleur iemand heeft.
Ja en tegelijkertijd ontken je dus dat iemand als ik ook een Nederlander is. Ik zie mijzelf ook als een Nederlander ondanks dat mijn ouders dat niet zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De kleur op zichzelf niet, maar kleur is gevolg van etniciteit, en die maakt mij wel wat uit. Ik ben Nederlander en wil in een land wonen met Europeanen.
In Zweden zijn steden waar blonde vrouwen hun haar zwart moeten verven om minder kans te maken om verkracht te worden. Daar dachten ze ook: Wat maakt het nou uit dat we een minderheid worden? Kleur op zich maakt niet uit, maar etniciteit en cultuur wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee omdat het mij geen flikker uitmaakt welke huidskleur iemand heeft.
Heb je een nieuwsbericht waarin dat staat? En dan een betrouwbare?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In Zweden zijn steden waar blonde vrouwen hun haar zwart moeten verven om minder kans te maken om verkracht te worden. Daar dachten ze ook: Wat maakt het nou uit dat we een minderheid worden? Kleur op zich maakt niet uit, maar etniciteit en cultuur wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |