Heeft weinig te maken met een stage, maar blijkbaar hang je dat soort nietszeggende kreten aan. Jammer wel, maar als je je hoofd er niet over wil breken snap ik dat ergens ook wel weer. Gemak dient de mens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:28 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is een van de meest humoristische linkse redenen die ik altijd hoor in dit soort discussies. Oooh, ik kan geen stage krijgen, dan ga ik maar de boze blanke mensen beroven en mishandelen.
Die hebben een IQ van een stoeptegel en laten zich dus makkelijk pakken, Nederlanders zijn veel slimmer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:22 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Feit blijft dat niet-westerse allochtonen meer dan bovengemiddeld de criminele statistieken aanvoeren. Hoe zou dat komen?
Ga nou niet ontkennen dat je het met de opmerking van Jan eens was dat Nederlanders wit zijn en jij noemde het blankquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:31 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb gezegd dat Surinamers en andere niet-westerse allochtonen, zelfs die van de derde generatie, zich nauwelijks hebben aangepast aan het gastland. In dat opzicht zijn ze geen Nederlanders, maar Surinamers, Turken etc. die in Nederland woonachtig zijn.
Ze zouden eens een voorbeeld nemen aan mensen oorspronkelijk afkomstig uit Indonesië. Die zijn wel goed opgegaan in de Nederlandse bevolking!
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.
Onzin. Geen land met zoveel gelijke kansen als Nederland. Om nog maar te zwijgen van de vele voorrangsregelingen voor allochtonen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je niet echt kansen krijgt in de maatschappij is dat uiteindelijk wel het gevolg voor een deel van de jongeren.
Nu al, Jan heeft het nog niet eens gehad over de flats die uit Nederland moeten verdwijnen zodat iedereen weer een tuintje heeft.quote:
Gelukkig voor je wil wilders daar wat aan doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Onzin. Geen land met zoveel gelijke kansen als Nederland. Om nog maar te zwijgen van de vele voorrangsregelingen voor allochtonen.
In Nederland is ook geen reden om crimineel te worden. Stel dat je geen werk kunt krijgen, dan is er bijstand. En die is nog altijd veel royaler dan de cultuurverrijkers gewend zijn vanuit hun thuisland.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef 24Fan het volgende:
[..]
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.
Daar ben ik het zeker mee eens, met de reden die ik net aangaf. Smerig, hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga nou niet ontkennen dat je het met de opmerking van Jan eens was dat Nederlanders wit zijn en jij noemde het blank![]()
Ondanks dat Surinamers gewoon Nederlands spreken en zich zo gedragen. Zelfs de Nederlandse nationaliteit hebben en Suriname onderdeel was van Nederland blijf je ze hierboven constant wegzetten als allochtonen.
Niet gaan terugkrabbelen hoor, weet heel goed welke smerige opmerking je hebt gemaakt
Wat is daar WTF aan ?quote:
Hoe heet dat land?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef 24Fan het volgende:
[..]
En dan moet je maar crimineel worden? Ga dan naar een land waar je kennelijk wel met fluwelen handschoenen behandeld wordt. Als ontzettend veel bedrijven het liefst niet een Marokkaan of Turk in dienst willen hebben, ligt m dat alleen maar aan de boze blanke bedrijven, zeker? Het zal nooit aan de allochtoon liggen, natuurlijk. Altijd maar die zielige slachtofferrol, bah.
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:35 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens, met de reden die ik net aangaf. Smerig, hè?
Je bent het dus niet eens met het concept van persoonlijk bezit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat is daar WTF aan ?
De subsidie op windmolens mag best op de schop.
Er zijn genoeg eigenaren van een bestaande windmolen die het ding slopen en er een grotere neerzetten omdat ze daar weer meer subsidie voor vangen.
In Drenthe en Groningen is er nu veel verzet in de dorpen omdat de gemeente daar windmolens wil neerzetten.
De grondeigenaar (de landbouwer) vangt de opbrengst van de molen, en de rest van het dorp mag er voor niks tegen aan kijken.
De toegenomen energiebehoefte als gevolg bevolkingsgroei is groter dan wat nieuwe windmolens opleveren. Grootschalige sterilisatie in ontwikkelingslanden en ontmoediging van grote gezinnen in westerse landen is goedkoper en effectiever, en echt duurzaam.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:36 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wat is daar WTF aan ?
De subsidie op windmolens mag best op de schop.
Er zijn genoeg eigenaren van een bestaande windmolen die het ding slopen en er een grotere neerzetten omdat ze daar weer meer subsidie voor vangen.
In Drenthe en Groningen is er nu veel verzet in de dorpen omdat de gemeente daar windmolens wil neerzetten.
De grondeigenaar (de landbouwer) vangt de opbrengst van de molen, en de rest van het dorp mag er voor niks tegen aan kijken.
Dat mogen ze lekker zelf uitzoeken. Ze hebben toch zoveel tijd over omdat ze geen stageplekken kunnen krijgen? Boehoehoe.quote:
En een verplicht dieet van roggebrood, erwtensoep en stamppot boerenkool zeker?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nu al, Jan heeft het nog niet eens gehad over de flats die uit Nederland moeten verdwijnen zodat iedereen weer een tuintje heeft.
Lijkt me nogal een stretch. Men mag nou eenmaal niet zomaar van alles bouwen op zijn "eigen" grond. Dat is net zo goed van toepassing op het huis waar jij woont.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent het dus niet eens met het concept van persoonlijk bezit?
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.
Goeie Nederlands wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.
Je hebt het zelf gezegd vriend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:38 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik laat me geen woorden in de mond nemen, dat vind ik pas een smerige tactiek.
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Blijf er gewoon achter staan dan dat mensen met een kleur volgens jou nooit een Nederlander zullen zijn.
Hoe lang blijft iemand Surinamer dan? Waarom is het 'wit zijn' een vereiste om een Nederlander te zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?
Ah, de argumenten zijn op. Dan gaat men op de man spelen. Kon ik verwachten.quote:
Als hij Nederlander is is hij geen Surinamer maar dat is waarschijnlijk iets te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met een "Surinamer woonachtig in Nederland"? Wordt hij een ander mens als hij ineens "Nederlander" wordt genoemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |