Waren weer lekkere deuntjes Pietquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het was onbeschrijflijk mooi, spontaan, liefdevol, gewoon fantastischzo trots op Junior. Ik heb me redelijk lang rustig gehouden en me daarna op de dansvloer begeven. 1e dans was met Junior die me vroeg met hem te dansen.
ik vond het zo lief van hem.. Hij was trots op me zei hij na afloop van het feestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat moet me een dans geweest zijn...
Dat je je ingehouden hebt of...?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond het zo lief van hem.. Hij was trots op me zei hij na afloop van het feest
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je je ingehouden hebt of...?![]()
Maar het was toch wel de kabouterdans, neem ik aan...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je je ingehouden hebt of...?![]()
Maar het was toch wel de kabouterdans, neem ik aan...
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef just me het volgende:
[..]nu douchen en dan met het bruidspaar en fam ontbijten
wowquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het was onbeschrijflijk mooi, spontaan, liefdevol, gewoon fantastischzo trots op Junior. Ik heb me redelijk lang rustig gehouden en me daarna op de dansvloer begeven. 1e dans was met Junior die me vroeg met hem te dansen.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow![]()
Net de bestelling bij bax-shop gedaan, binnenkort Symph met reflectiefilter op de radio
Nog van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
Oploskoffie is altijd nog beter dan geen koffie of slecht gezette filterkoffie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oploskoffie? Géén kater?
Maar vooral... oploskoffie? The Huge Manatee!
Ha just me alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef just me het volgende:
geen mooie elegante foto, rug gebogen en ik loop op blote voeten![]()
Kabouter vol vertrouwen tussen opa en oma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.d'awwww.....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef just me het volgende:
geen mooie elegante foto, rug gebogen en ik loop op makkelijke sandalen![]()
Kabouter vol vertrouwen tussen opa en oma!Mooi dat het zo kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heeft niet iedereen dat gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
Oh mijn meest genante moment, mijn armband bleef hangen in het bovenlijfje van mijn jurk, op dat moment komt een vriend van Junior zich voorstellen, ik zei ik kan je geen hand geven want ik zit vast.. Toen heeft hij mijn armband (borsthoogte) losgepeuterd
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
Oh mijn meest genante moment, mijn armband bleef hangen in het bovenlijfje van mijn jurk, op dat moment komt een vriend van Junior zich voorstellen, ik zei ik kan je geen hand geven want ik zit vast.. Toen heeft hij mijn armband (borsthoogte) losgepeuterd
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
God wat vervelend nou zeg!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:48 schreef just me het volgende:
koen
Nog eventjes een etentje in Leiden en dan daarna lekker luieren thuis
In die prachtige tuin van de studio?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Even terug om te douchen, zo meteen Reggae BBQ en daarna Party
Nee op andere plek met bomen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
In die prachtige tuin van de studio?
Stukken beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 18:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee op andere plek met bomen.
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Weer helemaal frips en weer op pad.
wil je draaien? symph kan je zo op het rooster slingeren als je wiltquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
Rustig hier.... Ook geen enkel programma op het rooster...
Ik wil wel een poosje draaien. Moet nog even wat was ophangen, daarna kan ik draaien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil je draaien? symph kan je zo op het rooster slingeren als je wilt
stuur ff je gegevens en gewenste tijd via dm naar Symphonic, hij kan even niet bij de lijst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil wel een poosje draaien. Moet nog even wat was ophangen, daarna kan ik draaien.
Gedaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stuur ff je gegevens en gewenste tijd via dm naar Symphonic, hij kan even niet bij de lijst.
Mooi. Ik ga zo beginnen. Geen idee hoe ik de show vul, maar dat zien we zo wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Je staat erop, aan de details wordt nog gewerkt
Heb je toch nog even Fratelli's kunnen killen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga zo beginnen. Geen idee hoe ik de show vul, maar dat zien we zo wel.
Als dat zo is, is mijn missie nu al geslaagd. Nu vulling bedenken voor de komende 80 minutenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je toch nog even Fratelli's kunnen killen.
Dat zal ook wel moeten, want ik moet kort na 21:20 uur weg. Bedankt voor het inroosterenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:10 schreef Symphonic het volgende:
De eindtijd staat op 22:00, maar je kunt gewoon uitloggen om 21:20
[..]
*googlet*quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow![]()
Net de bestelling bij bax-shop gedaan, binnenkort Symph met reflectiefilter op de radio
Oeh!quote:
quote:
is sowieso een leuk stadjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef knokkels het volgende:
Ik heb iets geleerd over Hoorn. Daar wonen heel mooie dames.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Welkom
Spontane sessie, met nu de nieuwe single van Dua Lipa. En straks (verderop in de show) iets waarvoor ik me wel een beetje schaam, maar dat TE catchy is om te negeren....
Gruwelijk om uit de binnenstad te komen alleenquote:
quote:
Waarom nouquote:
Mijn oprechte, nederige excusesquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom nou![]()
Ik stond tussen goede muziek en toen kwam er van de andere kant ineens Li'l Kleine uit een open raam blazen. Dit is ook wel ernstig
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn oprechte, nederige excuses
Jam & Spoon in een heel ander jasje. Volgens mij heb ik het origineel hiervan ook nog niet gedraaid, trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh, 2step/garage
#guiltypleasure
AH, ik vond die stem al bekend klinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
De zanger is Rea Garvey. Hij is de frontman van Raemon, bekend van de hit Supergirl.
Ik was deze vergetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna opnieuw iets dat lichtelijk fout is, maar een paar jaar geleden wel de Top 20 van mijn jaarlijst heeft gehaald
Het is wel eentje die blijft hangen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De akkoorden van het refrein vind ik TE lekker
Ik vind de stijl zeker wel lekker. Ik kan niet zeggen waaromquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
Deze plaat is trouwens een serieuze kanshebber om de Top 20 van mijn jaarlijst te halen. Ook al is het Duits, ik vind het een supervet nummer....
Ken ik niet, helaas...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:45 schreef knokkels het volgende:
Dit heeft wel wat weg van DMX Krew - 17 Ways To Break My Heart
Kom op lui, wel meeposten, anders ziet het er wel erg uit alsof ik mijn postcount aan het opkrikken ben
Heul niet. Anders heet de cd niet This Is Not the 80s! A Nu Wave Electro Compilationquote:
Deze track (laatst ook al een keer gedraaid) had daar ook zo op kunnen staan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heul niet. Anders heet de cd niet This Is Not the 80s! A Nu Wave Electro Compilation![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze track (laatst ook al een keer gedraaid) had daar ook zo op kunnen staan.
Komt uit Don't Go van Yazooquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
Leuke tekst![]()
En die synth weer. Komt me bekend voor
Oh jaquote:
LOLquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh jaNu herken ik hem. Ik had whosampled erop na kunnen slaan, maar we hebben een live muziekencyclopedie
If you can't make it, fake itquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOLIk weet echt niet alles hoor. Maar deze toevallig wel
Eén van z'n bekendste nummersquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:09 schreef ToT het volgende:
Deze kende ik nog niet van Prince!Maar de titel is wel bekend!
Awwwww bummer!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nog drie platen, waaronder een gloednieuwe als afsluiter. Daarna moet ik stoppen.
Knokkels neemt het vast wel over!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef Slowking het volgende:
Ik ben weer mooi op tijd merk ik al.
Er komt vast nog wel iemand achterna hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef Slowking het volgende:
Jij kent me te goedquote:
Je kunt nog even een staartje meepakken. Helaas moet ik zo weg, anders had ik graag nog een poosje doorgegaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef Slowking het volgende:
Nawwwquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nog drie platen, waaronder een gloednieuwe als afsluiter. Daarna moet ik stoppen.
Men bewaart het best voor het laatst, heb ik me altijd laten vertellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt nog even een staartje meepakken. Helaas moet ik zo weg, anders had ik graag nog een poosje doorgegaan.
Ja, helaas, sorry. Op een terras afgesproken met een bandgenoot. Even een akoestisch optreden van een ons bekende zangeres bekijken.quote:
De slotplaat is nogal.... bijzonder. Een zanger met een aparte stem en bijzondere producties....quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:15 schreef Slowking het volgende:
[..]
Men bewaart het best voor het laatst, heb ik me altijd laten vertellen.
Dus ik laat me verrassen.
Waar ligt jouw muzikale voorkeur zoal?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:15 schreef Slowking het volgende:
[..]
Men bewaart het best voor het laatst, heb ik me altijd laten vertellen.
Dus ik laat me verrassen.
Aparte stemmenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De slotplaat is nogal.... bijzonder. Een zanger met een aparte stem en bijzondere producties....
Oew!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De slotplaat is nogal.... bijzonder. Een zanger met een aparte stem en bijzondere producties....
Lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waar ligt jouw muzikale voorkeur zoal?
Zo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
whehequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:18 schreef Slowking het volgende:
[..]
Lastig.
Ben zelf meer van de metalcore e.d, maar ben niet al te moeilijk.
Ik heb een biertje, en vind de variatie hier altijd wel prettig.
Gelieve mijn foto weg te halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Of anders bijzonder
Anders bijzonderquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Of anders bijzonder
En zijn hondje:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
Of anders bijzonder
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Slowking het volgende:
[..]
Gelieve mijn foto weg te halen.
JE SPEELT MET MIJN PRIVÉ.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Vooruit.... hierna nog één toegift
Fixedth ithquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:19 schreef Slowking het volgende:
[..]
Gelieve mijn foto weg te halen.
JE SPEELT MET MIJN PRIVÉ.
Knok kan rond 21:32 beginnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
Maar je show moet dus ingekort worden en die van Knok moet naar voren geschoven worden?
Ik sta al klaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
Maar je show moet dus ingekort worden en die van Knok moet naar voren geschoven worden?
Ik zie mijn foto nog, maar het is zaterdag, deze keer zal ik niet klagen.quote:
Don't ask. Viel me ook pas op toen ik de show had ingeroosterdquote:Programma van vandaag
20:00 - 21:32 DJ 11 Saturday Night Again
21:32 - 23:32 DJ Knokkels - Stinksokken
whoopsie ..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:24 schreef Slowking het volgende:
[..]
Ik zie mijn foto nog, maar het is zaterdag, deze keer zal ik niet klagen.
Bij dezequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knok kan rond 21:32 beginnen
It's gon' be a clusterf*ck toniiiiiiiightquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Slowking het volgende:
Godver, wat is deze![]()
Tijd voor een nieuw biertje denk ik zo.
Sterkte, altijd wel een goede is datquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het luisteren en veel plezier / sterkte* met Knokkels
Playlist DJ11 - Saturday Night Again
01 Pet Shop Boys - Saturday Night Forever
02 M Factor - Mother (Are You Ready To Play?) (radio edit)
03 Staygold feat. Style of Eye & Pow - Wallpaper
04 Dua Lipa - Blow Your Mind (Mwah)
05 New Order - 1963 ('95 Arthur Baker remix)
06 Fryars - Cool Like Me
07 Britney Spears - Do You Wanna Come Over
08 Jam & Spoon - Be Angeled (Angeled-Double A remix)
09 Studio Killers - Jenny
10 Black Chai Stevia - Kugelsicher
11 Ladytron - Seventeen
12 Coldplay - Clocks (Röyksopp's Trembling Heart remix)
13 Dmx Krew - 17 Ways To Break My Heart
14 Clairity - Velcro
15 YACHT - I Thought The Future Would Be Cooler
16 Prince - Alphabet St.
17 Mr. Oizo feat. Skrillex - End Of The World
18 Sean Bradford - Colorblind
19 Izzy Bizu - White Tiger
20 Daniel Wilson - Give You Away
21 The KLF - America What Time Is Love
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moet nu echt weg
Veel plezier en tot ziens