Tofquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het was onbeschrijflijk mooi, spontaan, liefdevol, gewoon fantastischzo trots op Junior. Ik heb me redelijk lang rustig gehouden en me daarna op de dansvloer begeven. 1e dans was met Junior die me vroeg met hem te dansen.
Waren weer lekkere deuntjes Pietquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Het was onbeschrijflijk mooi, spontaan, liefdevol, gewoon fantastischzo trots op Junior. Ik heb me redelijk lang rustig gehouden en me daarna op de dansvloer begeven. 1e dans was met Junior die me vroeg met hem te dansen.
ik vond het zo lief van hem.. Hij was trots op me zei hij na afloop van het feestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dat moet me een dans geweest zijn...
Dat je je ingehouden hebt of...?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond het zo lief van hem.. Hij was trots op me zei hij na afloop van het feest
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je je ingehouden hebt of...?![]()
Maar het was toch wel de kabouterdans, neem ik aan...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je je ingehouden hebt of...?![]()
Maar het was toch wel de kabouterdans, neem ik aan...
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:22 schreef just me het volgende:
[..]nu douchen en dan met het bruidspaar en fam ontbijten
wowquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow![]()
Net de bestelling bij bax-shop gedaan, binnenkort Symph met reflectiefilter op de radio
Nog van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
Oploskoffie is altijd nog beter dan geen koffie of slecht gezette filterkoffie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oploskoffie? Géén kater?
Maar vooral... oploskoffie? The Huge Manatee!
Ha just me alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef just me het volgende:
geen mooie elegante foto, rug gebogen en ik loop op blote voeten![]()
Kabouter vol vertrouwen tussen opa en oma!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.d'awwww.....
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:51 schreef just me het volgende:
geen mooie elegante foto, rug gebogen en ik loop op makkelijke sandalen![]()
Kabouter vol vertrouwen tussen opa en oma!Mooi dat het zo kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heeft niet iedereen dat gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
Oh mijn meest genante moment, mijn armband bleef hangen in het bovenlijfje van mijn jurk, op dat moment komt een vriend van Junior zich voorstellen, ik zei ik kan je geen hand geven want ik zit vast.. Toen heeft hij mijn armband (borsthoogte) losgepeuterd
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
Oh mijn meest genante moment, mijn armband bleef hangen in het bovenlijfje van mijn jurk, op dat moment komt een vriend van Junior zich voorstellen, ik zei ik kan je geen hand geven want ik zit vast.. Toen heeft hij mijn armband (borsthoogte) losgepeuterd
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:14 schreef just me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |