Oeh!quote:
quote:
is sowieso een leuk stadjequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef knokkels het volgende:
Ik heb iets geleerd over Hoorn. Daar wonen heel mooie dames.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Welkom
Spontane sessie, met nu de nieuwe single van Dua Lipa. En straks (verderop in de show) iets waarvoor ik me wel een beetje schaam, maar dat TE catchy is om te negeren....
Gruwelijk om uit de binnenstad te komen alleenquote:
quote:
Waarom nouquote:
Mijn oprechte, nederige excusesquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom nou![]()
Ik stond tussen goede muziek en toen kwam er van de andere kant ineens Li'l Kleine uit een open raam blazen. Dit is ook wel ernstig
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn oprechte, nederige excuses
Jam & Spoon in een heel ander jasje. Volgens mij heb ik het origineel hiervan ook nog niet gedraaid, trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh, 2step/garage
#guiltypleasure
AH, ik vond die stem al bekend klinkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
De zanger is Rea Garvey. Hij is de frontman van Raemon, bekend van de hit Supergirl.
Ik was deze vergetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna opnieuw iets dat lichtelijk fout is, maar een paar jaar geleden wel de Top 20 van mijn jaarlijst heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |