tegenwoordig kan ik hem wel hebben, vandaar dat ik het nu durf te zeggenquote:
Hou me tegen jonguh, en dan zo zacht dat niemand het kon horen.quote:
zijn maar weinig leuke wedstrijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef Mani89 het volgende:
De Champions League is echt geen klap aan.
Samen met z'n broer drie WK-finales gespeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:47 schreef Evertjan het volgende:
Willy van de Kerkhof is voor PSV toch?
Helden voetballer. Kan geen international aan tippen momenteel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Iedere club heeft z'on ouwe dorpsgek
Die gaan ze sparen in dat soort wedstrijden johquote:
mourinho kennende jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Manchester zal het tweede elftal wel opstellen. Dan valt er wel iets te halen.
Hij is ook nog niet aan het woord geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boskamp is vandaag nog niet boos geworden op Wilfred
"heksenketel"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Fener is toch niet zo bijzonder ?
Sinds Dickie er zit gaat het primaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef WethouderHekking het volgende:
Fener is toch niet zo bijzonder ?
Dan mag ik het niet over m'n neukertjes hebben.quote:
heel veel zout ja.quote:
Mag wel, zijn we snel klaar vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan mag ik het niet over m'n neukertjes hebben.
Anders tong welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag wel, zijn we snel klaar vermoed ik.
Kan nog!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boskamp is vandaag nog niet boos geworden op Wilfred
ripquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
Derksen zegt dat Ajax wint van Go Ahead Eagles.
Wie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet over Cillessen, Krul of Zinchenko?
gewaagdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
Derksen zegt dat Ajax wint van Go Ahead Eagles.
Da's niet lief hè..quote:
Uh... oke.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cillessen zeg ik toch? Jullie keeper die nu weg is.
we moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Inb4 we moeten er alles aan doen om vanaf nu alle wedstrijden te winne
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
we moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen
Helemaal TOPquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)34e-2efcd8ad9efd.mp4
Niet helemaal mee eens dus, gezien die 0,2quote:
We zitten regelmatig dicht bij elkaar, ik snap de vergissing.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens dus, gezien die 0,2
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Doe die arme jongen dit nou niet aan, waarschijnlijk zit ie gewoon te kijken nu.
Ja, maar het scheelde zo weinig met Coco . Te verwaarlozenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens dus, gezien die 0,2
Bij Vitesse ja, als het geen risico wedstrijd is hoeven ze niet in de kooi maar mogen ze ervoorquote:
Waren toch twee extra pluspunten van deze avondquote:
Hockeyster hequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Die helene heeft eem beter lichaam dan ik dacht als je haar zo ziet
Rawr
Dit advies zal ik opvolgen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hockeyster he
Ik raad je aan haar Mokkels topic eens door te bladeren
Die is van maandag............quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)34e-2efcd8ad9efd.mp4
download wel de juiste he, want die link is van afgelopen maandag.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Die is van maandag............
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)e61-4fc93eae60bf.mp4quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
download wel de juiste he, want die link is van afgelopen maandag.
Wat ziet dat er belachelijk geil uit.quote:
Gewoon altijd te woord staan. Prima vent, niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
Gullit is en blijft een enorme baas. Ontzettend sympathieke kerel
Eens wel, toffe vent. Ook dat hij moest hangen omdat hij moest etenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
Gullit is en blijft een enorme baas. Ontzettend sympathieke kerel
En niet te vergeten dat hij echt verschrikkelijk goed was als speler. Ik herinner mij dat nog wel als kleine jongen bohhh wat een baas was dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, toffe vent. Ook dat hij moest hangen omdat hij moest etenWat een baas.
Zie hem daar al staan te bellen in een of andere foyer
Nooit zien spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat hij echt verschrikkelijk goed was als speler. Ik herinner mij dat nog wel als kleine jongen bohhh wat een baas was dat.
HAHAHA:quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:45 schreef GGMM het volgende:
Gullit was als speler natuurlijk nét geen top.
zon flutprijsje zegt me natuurlijk niets. Teerde vooral op het succes van Rijkaard en Van Basten bij Milan. Zelf werd hij uiteindelijk verhuurd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
HAHAHA:
De tweevoudig Wereldvoetballer van het jaar
HAHAHAAH
Volgens mij heb jij een klap op je appel gehad ouwe reus. Tevens Europees speler van het jaar, gouden schoen etc. Bijna 500 wedstrijden met bijna 200 goals. De man was in zijn tijd een vd allerbeste middenvelders in de wereld,quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
zon flutprijsje zegt me natuurlijk niets. Teerde vooral op het succes van Rijkaard en Van Basten bij Milan. Zelf werd hij uiteindelijk verhuurd.
Nee, leuk spelertje om erbij te hebben, maar nooit echt bepalend.
Waar hebben jullie dit ventje vandaan gehaald joh?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
zon flutprijsje zegt me natuurlijk niets. Teerde vooral op het succes van Rijkaard en Van Basten bij Milan. Zelf werd hij uiteindelijk verhuurd.
Nee, leuk spelertje om erbij te hebben, maar nooit echt bepalend.
Nou inderdaad zegquote:
Ik heb juist weer gehoord dat Louis van Gaal klaar staat om weer bondscoach te worden met Gullit als assistent. Zoiets las is op op het twitter account van Harry Vermeegen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:42 schreef Slaro het volgende:
Volgens de geruchten gaat Martin Jol de nieuwe trainer worden van het Nederlandse Elftal, wat er precies van waar is dat weet ik niet evenmin hoe en wanneer ze Blind er uit gaan mikken, maar dat zijn de geruchten rond Zeist op het moment in ieder geval interessant..
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Ik heb juist weer gehoord dat Louis van Gaal klaar staat om weer bondscoach te worden met Gullit als assistent. Zoiets las is op op het twitter account van Harry Vermeegen.
ik snap haar heel goed als je ziet hoe hansie gisteren aan haar lijf zat te plukkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Helene geen ambities heeft om bij VI aan te schuiven ... ..
neemt iemand Harry Vermeegen nog serieus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Ik heb juist weer gehoord dat Louis van Gaal klaar staat om weer bondscoach te worden met Gullit als assistent. Zoiets las is op op het twitter account van Harry Vermeegen.
Vast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neemt iemand Harry Vermeegen nog serieus?
Brabants heufdje.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 12:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geile body zeg, kop is iets minder
Heb ik nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
neemt iemand Harry Vermeegen nog serieus?
Marcel van Basten? Waar heeft die gespeeld dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 11:54 schreef JaneDoe het volgende:
trouwens wel jammer dat marcel van basten zich dit keer wél kon beheersen tijdens de persco
misschien had hij in zn razernij wel het geheim onthuld waar ruud t over had
Marco Borsato-muziek onder het filmpje bij Johan's eigen rock-n-roll cafe/huis. Dat is blasfemie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
BINNENKIJKEN BIJ: MONUMENTALE WONING JOHAN DERKSEN
Johan Derksen en zijn partner Isabelle Pikaar wonen in een voormalig klooster in Oudewater. Het echtpaar heeft het al ruim een jaar geleden te koop gezet. De woning is voor een kleurrijk type, want de monumentale, dubbele stadswoning is zeer bijzonder te noemen.
http://www.show.nl/video/(...)oning-johan-derksen/
Nu bij shownieuws![]()
In de link zit ook een filmpje
krijg je die lading CD's er ook bij??quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
BINNENKIJKEN BIJ: MONUMENTALE WONING JOHAN DERKSEN
Johan Derksen en zijn partner Isabelle Pikaar wonen in een voormalig klooster in Oudewater. Het echtpaar heeft het al ruim een jaar geleden te koop gezet. De woning is voor een kleurrijk type, want de monumentale, dubbele stadswoning is zeer bijzonder te noemen.
http://www.show.nl/video/(...)oning-johan-derksen/
Nu bij shownieuws![]()
In de link zit ook een filmpje
Ik denk dat 'ie zegt in de trant van sodemieter op.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:00 schreef Evertjan het volgende:
zou je ook bij Johan koffie krijgen als je aanbelt en zeg dat je fan van VI bent?
Overactinggenotquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 23:57 schreef DrDentz het volgende:
https://www.facebook.com/VoetbalInsideTV/videos/935908563186493/
Alleen als je een zak bananenschuimpjes meeneemt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 00:00 schreef Evertjan het volgende:
zou je ook bij Johan koffie krijgen als je aanbelt en zeg dat je fan van VI bent?
Wat is er met haar dan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:33 schreef Bolasie het volgende:
Ik hoop dat Gijp ook even los gaat over Halina.
http://www.telegraaf.nl/p(...)column_Halina__.htmlquote:
Oh dat soort figuren moet je gewoon negeren.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)column_Halina__.html
Plus het feit dat ze ook bij Linda's zomerweek zat te huilen lees ik, dat kijkt Gijp. Vorige week ook al Sylviebash, ook zij was te gast in dat programma.
Dat meisje acteert zelfs nog dat ze thee drinktquote:Op maandag 29 augustus 2016 15:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)column_Halina__.html
Plus het feit dat ze ook bij Linda's zomerweek zat te huilen lees ik, dat kijkt Gijp. Vorige week ook al Sylviebash, ook zij was te gast in dat programma.
Dat ze eerst eens leert drie woorden foutloos uit haar bek te krijgen in een film.quote:Op maandag 29 augustus 2016 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat meisje acteert zelfs nog dat ze thee drinkt
Halina is een abominatie. Werkelijk alles is nep aan dat wijf. Wat ze echt denkt of voelt zul je nooit weten.quote:
Oké, bedankt Hans.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Halina is een abominatie. Werkelijk alles is nep aan dat wijf. Wat ze echt denkt of voelt zul je nooit weten.
Wansmaak is geen keuze helaas.quote:
Ik heb vermoedens dat jij van de club van de bokkenpoten bent..quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wansmaak is geen keuze helaas.
Graag gedaan vriend.
Heb je misschien nog meer vermoedens?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:22 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik heb vermoedens dat jij van de club van de bokkenpoten bent..
Mocht ik ze hebben, kom ik later bij je terug.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je misschien nog meer vermoedens?
Afgesprokenquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:25 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Mocht ik ze hebben, kom ik later bij je terug.
Ik heb het vermoeden dat jij hoogstwaarschijnlijk over Carice van Houten eenzelfde mening bent toegedaan..quote:
Nou ja, in ieder geval iemand die al langer in de organisatie zit en zou moeten weten hoe het niet moet, dunkt mij.quote:
In welk gereformeerd gehucht woon jij dat je niet effe naar de ap kan?quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, we hebben een probleem. Dit kan een potentiële topshow zijn, maar ik heb vandaag geen chips.
Ik ging net al, maar geen paprika of naturel chips.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:04 schreef n1ek- het volgende:
[..]
In welk gereformeerd gehucht woon jij dat je niet effe naar de ap kan?
Dan kom je maar naar mij toe. Moet je wel aan de paprikachips, maar met een biertje erbij spoel je die smaak wel wegquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, we hebben een probleem. Dit kan een potentiële topshow zijn, maar ik heb vandaag geen chips.
In welk gereformeerd gehucht woon jij dat er paprika noch naturel chips te vinden is?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ging net al, maar geen paprika of naturel chips.
Ik heb alvast een klacht ingediend. Gewoon ten alle tijden horen paprika of naturel chips aanwezig te zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:06 schreef n1ek- het volgende:
[..]
In welk gereformeerd gehucht woon jij dat er paprika noch naturel chips te vinden is?
Lays paprika dan!quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kom je maar naar mij toe. Moet je wel aan de paprikachips, maar met een biertje erbij spoel je die smaak wel weg
En ik altijd maar denken dat gereformeerden geletterde mensen zijn. Met goede smaak.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb alvast een klacht ingediend. Gewoon ten alle tijden horen paprika of naturel chips aanwezig te zijn.
[..]
Lays paprika dan!
Ik had een foto moeten maken, maar hoe is het verder Tyron?quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:10 schreef Tyron het volgende:
Ik vind het ook raar. Je hebt tegenwoordig naast de verschillende smaken ook genoeg verschillende merken. Ik denk dat KingRoland gewoon te lui is om naar een supermarkt te gaan.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:10 schreef n1ek- het volgende:
[..]
En ik altijd maar denken dat gereformeerden geletterde mensen zijn. Met goede smaak.
Gullit is sowieso niet gereformeerd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 17:12 schreef Parafernalia het volgende:
Gullit had het dus over Van Oostelveen
twitter:RTLLateNight twitterde op maandag 29-08-2016 om 16:40:28Geen assistent-bondscoach, wel een nieuw boek! @GullitR schuift vanavond bij ons aan. #RTLLN https://t.co/gYuVvUrJgX reageer retweet
Is Jan Paparazzi er ook bij?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle Robert Jensen fans in dit topic deze koning komt terug op tv met een 3-delige special over de Amerikaanse verkiezingen op RTL 5
http://www.mediacourant.n(...)-bij-rtl-5/#comments
Fans van Jensen neem ik absoluut niet serieus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef Evertjan het volgende:
Voor alle Robert Jensen fans in dit topic deze koning komt terug op tv met een 3-delige special over de Amerikaanse verkiezingen op RTL 5
Ik ook niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fans van Jensen neem ik absoluut niet serieus.
Is Clown Bassie er ook bij? De kindervriend?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef Evertjan het volgende:
teringlijer!quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Clown Bassie er ook bij? De kindervriend?
Witte Chinees zegt net van niet.quote:Op maandag 29 augustus 2016 07:16 schreef JaneDoe het volgende:
het geheim van gullit
Van Oostveen deze week weg bij KNVB
in de Prelude maar die kan alleen nog maar in zijn achteruitquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Adriaan de studio ook in rijden.
wop wop wopquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Witte Chinees zegt net van niet.
aadje is op dit moment degene met de beste gezondheidquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Adriaan de studio ook in rijden.
Mens, ga koken.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
aadje is op dit moment degene met de beste gezondheid
wie had dat kunnen bevroeden toen hij 10 jaar geleden op sterven na dood was
Komt omdat hij bleef lachen. Op aanraden van zijn broertje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
aadje is op dit moment degene met de beste gezondheid
wie had dat kunnen bevroeden toen hij 10 jaar geleden op sterven na dood was
Geweldig hequote:Op maandag 29 augustus 2016 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit is ook wel twee keer lachen waard
Frank Evenblij heeft onlangs toch weer voor Bas van Toor waargenomen. Ik weet eigenlijk niet of dit al in alle kranten heeft gestaan.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de Prelude maar die kan alleen nog maar in zijn achteruit
quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef Evertjan het volgende:
En jan paparazzi?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is Clown Bassie er ook bij? De kindervriend?
maarten spanjer?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:51 schreef Evertjan het volgende:
nee Robert Jensen doet dit solo dus geen Jan, Clown Bassie, Frogertje of Reinout Oerlemans
jensen is smerig dikquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:01 schreef Evertjan het volgende:
*tuut tuut tuut*quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Alleen als jij belt, idioot!
Nog niet. Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij binnenkort weer volledig mee kan trainen.quote:
kerstspecial-genotquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Alleen als jij belt, idioot!
Ze zijn als de dood dat ze zodadelijk er flink van langs krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:01 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben het trouwens bij de RTL presentatie vanmiddag geen 1 keer over VI gehad
Met kijkcijfers van rond de 500.000 kijkers is het nu ook niet het belangrijkste programma van RTL he.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:01 schreef Evertjan het volgende:
ze hebben het trouwens bij de RTL presentatie vanmiddag geen 1 keer over VI gehad
Op Johannes kun je bouwen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:15 schreef JaneDoe het volgende:
tis maar goed dat ik destijds al die jido/m fragmenten naar johannes heb gestuurd
niet lang daarna crashte hier de boel
wel voor RTL 7quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met kijkcijfers van rond de 500.000 kijkers is het nu ook niet het belangrijkste programma van RTL he.
Dus net verkeersboetes in euro'squote:Op maandag 29 augustus 2016 20:18 schreef Evertjan het volgende:
ik zit nu te kijken naar verkeersbeelden uit 2002
wel nog oude papieren tachograafschijven volgens mij gebruikt 99% van de vrachtwagenchaffeurs een digitaal kastje daarvoorquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus net verkeersboetes in euro's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kregen we allemaal zo'n pakketje van gekke Gerrit.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus net verkeersboetes in euro's
die heb ik volgens mij nog moest je daar niet voor betalen??quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kregen we allemaal zo'n pakketje van gekke Gerrit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef Evertjan het volgende:
Karina gaat trouwens morgen de hele dag WoW spelenlekker man niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef Evertjan het volgende:
Karina gaat trouwens morgen de hele dag WoW spelennooit gespeeld, wel runescape vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die heb ik destijds gelijk in het postkantoor eruit gehaaldquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kregen we allemaal zo'n pakketje van gekke Gerrit.
[ afbeelding ]
Nee, gewoon door de brievenbus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog moest je daar niet voor betalen??
Kon je gratis afhalen bij de lokale HEMA.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heb ik volgens mij nog moest je daar niet voor betalen??
dan waren ze nooit aangekomenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee, gewoon door de brievenbus.
zal best was een rare tijd toenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kon je gratis afhalen bij de lokale HEMA.
Old School Runescape genotquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
nooit gespeeld, wel runescape vroeger
joh die zouden al op t sorteercentrum achterover gedrukt wordenquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had je vast een Marokkaanse postbode
Dat feestelijke pretpakket vol dvd's dat Jan Paparazzi aan Maarten Spanjer stuurde, paste niet door de brievenbus.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee, gewoon door de brievenbus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |