Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat ze nu nog maar 3 wedstrijden per week pakken. Dat doet afbreuk aan het spelletje. Vind ik dan
Wel slim van Toto, want 6 wedstrijden is veel moeilijker goed te hebben, dus dat is geen goede reclame.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat ze nu nog maar 3 wedstrijden per week pakken. Dat doet afbreuk aan het spelletje. Vind ik dan
mee eens, we zouden misschien 1 ding kunnen toevoegen, dat we raden wie van de 3 heren het meeste goed heeft voor dat weekend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat een waardeloos idee zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, we zouden misschien 1 ding kunnen toevoegen, dat we raden wie van de 3 heren het meeste goed heeft voor dat weekend.
Ja, of we mailen gewoon even naar VI dat zij die wijziging maar even ongedaan moeten maken aangezien anders onze toto hier in de soep loopt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:09 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ik kan ook vanuit de quotering tellen.
Dus met het idee dat we 2 x 3 voorspellingen doen. Een zoals we denken dat de uitslag wordt, en een zoals we denken dat het meeste uitbetaald?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:09 schreef Wazaaaaa het volgende:
Ik kan ook vanuit de quotering tellen.
Ik dacht meer aan de quotering als puntentelling.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:41 schreef silverhill het volgende:
[..]
Dus met het idee dat we 2 x 3 voorspellingen doen. Een zoals we denken dat de uitslag wordt, en een zoals we denken dat het meeste uitbetaald?
Misschien moeten we hier eens over stemmen. Want met slechts 3 wedstrijden per week, is de kans niet heel groot dat je grote verschillen gaat krijgen tussen users.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de quotering als puntentelling.
Bijvoorbeeld quotering afgelopen week van PSV (1,39) - AZ (7,00). Eventuele overwinning voor de underdog levert normaal slechts 1 punt op en nu dus 7,00. Gelijke spelen leveren meestal ook veel op (+2,00) en misschien krijg je zo meer variatie in de voorspellingen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:31 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de quotering als puntentelling.
Bijvoorbeeld quotering afgelopen week van PSV (1,39) - AZ (7,00). Eventuele overwinning voor de underdog levert normaal slechts 1 punt op en nu dus 7,00. Gelijke spelen leveren meestal ook veel op (+2,00) en misschien krijg je zo meer variatie in de voorspellingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |