Altijd weer een hard gelach op de maandagavond als blijkt dat Johan Derksen wederom heeft aangetoond dat hij er totaal niks vanaf weet.
Naast Johan Derksen doen dit seizoen ook René van der Gijp en Wilfred Genee mee. Bewijs hier dat u meer kennis van voetbal hebt dan de heren aan tafel!
Speluitleg: • U vult een 1 in als u denkt dat de thuisspelende club wint • U vult een 2 in als u denkt dat de uitspelende club wint • U vult een X in als u denkt dat er gelijk wordt gespeeld • De stand bij 90 minuten is bepalend voor uw voorspelling • U kunt uw voorspelling na de deadline nog inzenden, wedstrijden die al begonnen zijn tellen niet mee • U mag uw voorspelling na de deadline niet meer wijzigen
SPOILER: Hall of Fame
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Eindklassement 2015/2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Eindklassement 2014/2015
SPOILER: Eindklassement 2013/2014
Ik hoop wel dat, nu Rene en Wilfred ook mee gaan gokken, ze straks toch nog een wedstrijd of 6 per keer pakken. En niet, omdat er nu 9 uitslagen komen, ze zich beperken tot 3 wedstrijden per week
Recordhouder aantal posts op één dag. 4045 onlogisch
Sparta Rotterdam - Ajax 2 FC Groningen - Feyenoord X Leicester City - Manchester United 2
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik denk dat ik het snap.. Het lukt bijna nooit om een combo van 6 wedstrijden goed te voorspellen.. Door rijtjes van 3 te maken probeert Toto meer mensen te verleiden tot een gokje. Het rijtje van 6 zien we niet meer terug vrees ik
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.