mwehh dit is weer ongeveer hetzelfde als toen je van jezelf zei dat je een scherpe tong hebtquote:
Leuk hoor. Ik heb m'n praktisch jaar in Kopenhagen gedaan. Erg goeie herinneringen aan.quote:
Jullie zijn ook net vrouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verschillend, maar hij heeft wel met z'n vinger laten zien hoe'lang' het was.
Wij vonden het klein, toen moest hij lachen.
als kiespijnquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
is er hier iemand die zn baan wel leuk vindt
weet ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel erg, met wie moet ik nu seks hebben
hoelang issie weg
Weet niet wat de minst schadelijke is, maar zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ok en dat kunnen ze niet op die flesjes zetten
zal k teruggaan en schadevergoeding eisen omdat ze mn pep verpest hebben met hun kutaceton
Tevens geeft wikipedia me een godteringlange lijst met sulfaatzouten, kan ik gewoon eentje met een coole naam kiezen ofwa
Ik mag niet klagen al doe ik het wel af en toequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik las knightlifequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey Etsu. Is het nightlife wat in DC?
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Oké Mn anus stond open maar het is goed.
Ja maar maakt dat ook echt iets uit? Want de aceton moet toch volledig verdampen voor je de speed pakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wat de minst schadelijke is, maar zou daar voor gaan
hallootjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
beter dan rennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Zooo dat was een slecht idee, stukje buiten lopen met dit weer.
In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.quote:
Waarom dan niet gewoon Nightrider.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.
Eens in de paar jaar zie ik 'r nog wel 'ns. Zij is echt een kameraad. Jammer dat ze altijd van die foute vriendjes heeft.
Skipnaam? Gewoon skippen wat ik denk dat je met skippen bedoelt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.
Eens in de paar jaar zie ik 'r nog wel 'ns. Zij is echt een kameraad. Jammer dat ze altijd van die foute vriendjes heeft.
heb nog ijs in de vriezerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Moet/wil ook nog ijs kopen maar heb momenteel geen fiets. Dus dat is gesmolten als ik thuis kom.
potverdikkie, ruig verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar maakt dat ook echt iets uit? Want de aceton moet toch volledig verdampen voor je de speed pakt.
Want methanol is ook echt absurd schadelijk en dat boeit ook niet als je je shit goed laat drogen.
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?
Misschien was het dat ook wel. Kan ik niet checken. Ik heb die Skipkaarten niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Nightrider.
In de 27MC is je skipnaam hoe je jezelf noemt, dus geen Niels, maar Kurovski bijv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Skipnaam? Gewoon skippen wat ik denk dat je met skippen bedoelt?
oh aightquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC is je skipnaam hoe je jezelf noemt, dus geen Niels, maar Kurovski bijv.
eyyquote:
eyyquote:
Ayoquote:
Oproepkanaal was dan 14 (14.125Mhz) op de FM (Frequentie Modulatie) en op de SSB (Single Side Band) was het de 805.quote:
Watquote:
neequote:
Ik begrijp hier echt helemaal niets van gewoon, maar dan ook echt niets. :$quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oproepkanaal was dan 14 (14.125Mhz) op de FM (Frequentie Modulatie) en op de SSB (Single Side Band) was het de 805.
Alles analoog, iedereen kon meeluisteren. Beetje zoals het atf/nmt telefonie netwerk destijd al was dat een duplex-verbinding.
Maritiem kunnen we ook duplex werken. Praten op het ene kanaal en luisteren op het andere kanaal. Net als telefonie eigenlijk.
Heb je ook nog DSC, dat is Digital Selective Calling. Een schip heeft een eigen ID. Dmv DSC op kanaal 70 VHF kun je dan automatisch de transceiver van een schip naar een eigen kanaal trekken.
Misschien allemaal blabla voor jullie, maar ik vind het wel aparte techniek.
Niet moe?quote:
ik wil ook een dutjequote:
quote:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt helemaal niets van gewoon, maar dan ook echt niets. :$
Hoi! Ik ken jou niet. Ik ben LittleBrownie aangenaamquote:
Nee voor jou niet nee maar jij studeert technische natuurkundequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet?
Ken je pinman?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ken jou niet. Ik ben LittleBrownie aangenaam
quote:
Qua naam denk ikquote:
gewoon niet lezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb totaal niet geslapen hoorquote:
Ja, maar ik heb hulpmiddelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]! Ik dacht dat ik ook niet moe was maar toen ik mn ogen dichtdeed viel ik toch ij slaap
iedereen kent jou toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ken jou niet. Ik ben LittleBrownie aangenaam
lol. Ik heb het over radiozenders. Op SSB kun je je eigen echo horen. Hoor je jezelf even later praten, maar het signaal is dan wel de wereld rond geweest gevangen in de stratosfeer en andere sferen die op en afbouwen gedurende zonsop- en ondergang. Komt geen land- of satellietlijn aan te pas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aha waarom kloon?quote:
Mij? Welnee johquote:
Vond de naam pinman heel kutquote:
Oh oké, dit begrijp ik wel enigszins hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lol. Ik heb het over radiozenders. Op SSB kun je je eigen echo horen. Hoor je jezelf even later praten, maar het signaal is dan wel de wereld rond geweest gevangen in de stratosfeer en andere sferen die op en afbouwen gedurende zonsop- en ondergang. Komt geen land- of satellietlijn aan te pas.
Ah ja dat is waarquote:
Vroeger was alles beterquote:
Nee dat weet ik.quote:
Nee ook nietquote:
jawel. beroemd fokster:quote:
Oh dat kan ookquote:
Jij viel bij mij eerst altijd extra op omdat ik een custom css van d4v1d geloof ik gebruikte en bij jou stond daar iets van roze tekst ofzo bij, weenie meer preciesquote:
Liefste FOK!ker, ohjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. beroemd fokster:
LB, liefste user van de foks..
zeg hedde die shit nou gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liefste FOK!ker, ohjamaar hadden voornamelijk mensen uit de SC op mij gestemd dus dat valt mee hoor
Yvonne Award kreeg ik ook daardoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij viel bij mij eerst altijd extra op omdat ik een custom css van d4v1d geloof ik gebruikte en bij jou stond daar iets van roze tekst ofzo bij, weenie meer precies
Ik niet, is het gelukt?quote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
Ik warm de aceton niet op overigens
Ja, met neusspray, maar methanol zal ik wel moeten bestellenquote:
Neussprayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, met neusspray, maar methanol zal ik wel moeten bestellen
echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]! Jaaa. D4v1d had ook op een gegeven moment een speciale LittleBrownie knop waarmee je gelijk met me kon DMen
Nou ja: je wilt niet te weinig toevoegen omdat je alles wilt oplossen wat onwensbaar is, maar je wilt ook niet te veel aceton verspillen, daar wordt je lijntje duurder vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
En ik doe ook op gevoel maar wat aceton erbij :$ Maar dat schijnt allemaal niet zoveel uit te maken volgens dat topic.
Ja BBQSausage was eerder, staat een gif van op mn foboquote:
Ah zo. Ik had het expres al 2 keer achter elkaar en een stuk langer per keer gedaan, want kwaad kan het toch niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen![]()
Maar op het moment dat je minder puur aceton hebt (dus meer water), zul je meer moeten wassen om alle verontreinigingen eruit te krijgen. Dat is in ieder geval mijn vermoeden.
Ja nja gewoon met water erin, dat werkt primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |