In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.quote:
Waarom dan niet gewoon Nightrider.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.
Eens in de paar jaar zie ik 'r nog wel 'ns. Zij is echt een kameraad. Jammer dat ze altijd van die foute vriendjes heeft.
Skipnaam? Gewoon skippen wat ik denk dat je met skippen bedoelt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC-tijd was Knightrider m'n skipnaam omdat ik er altijd 's nachts op zat. Op een gegeven moment had een buurtvriendin er ook 1. Gingen we 's nachts stiekem op pad. 16 waren we ofzo.
Eens in de paar jaar zie ik 'r nog wel 'ns. Zij is echt een kameraad. Jammer dat ze altijd van die foute vriendjes heeft.
heb nog ijs in de vriezerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Amarantha het volgende:
Moet/wil ook nog ijs kopen maar heb momenteel geen fiets. Dus dat is gesmolten als ik thuis kom.
potverdikkie, ruig verhaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar maakt dat ook echt iets uit? Want de aceton moet toch volledig verdampen voor je de speed pakt.
Want methanol is ook echt absurd schadelijk en dat boeit ook niet als je je shit goed laat drogen.
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.htmlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?
Misschien was het dat ook wel. Kan ik niet checken. Ik heb die Skipkaarten niet meer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon Nightrider.
In de 27MC is je skipnaam hoe je jezelf noemt, dus geen Niels, maar Kurovski bijv.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Skipnaam? Gewoon skippen wat ik denk dat je met skippen bedoelt?
oh aightquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de 27MC is je skipnaam hoe je jezelf noemt, dus geen Niels, maar Kurovski bijv.
eyyquote:
eyyquote:
Ayoquote:
Oproepkanaal was dan 14 (14.125Mhz) op de FM (Frequentie Modulatie) en op de SSB (Single Side Band) was het de 805.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |