mwehh dit is weer ongeveer hetzelfde als toen je van jezelf zei dat je een scherpe tong hebtquote:
Leuk hoor. Ik heb m'n praktisch jaar in Kopenhagen gedaan. Erg goeie herinneringen aan.quote:
Jullie zijn ook net vrouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verschillend, maar hij heeft wel met z'n vinger laten zien hoe'lang' het was.
Wij vonden het klein, toen moest hij lachen.
als kiespijnquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
is er hier iemand die zn baan wel leuk vindt
weet ik nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
heel erg, met wie moet ik nu seks hebben
hoelang issie weg
Weet niet wat de minst schadelijke is, maar zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ok en dat kunnen ze niet op die flesjes zetten
zal k teruggaan en schadevergoeding eisen omdat ze mn pep verpest hebben met hun kutaceton
Tevens geeft wikipedia me een godteringlange lijst met sulfaatzouten, kan ik gewoon eentje met een coole naam kiezen ofwa
Ik mag niet klagen al doe ik het wel af en toequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik las knightlifequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey Etsu. Is het nightlife wat in DC?
Bedankt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Oké Mn anus stond open maar het is goed.
Ja maar maakt dat ook echt iets uit? Want de aceton moet toch volledig verdampen voor je de speed pakt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet wat de minst schadelijke is, maar zou daar voor gaan
hallootjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:48 schreef housesoftheholy het volgende:
beter dan rennenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Zooo dat was een slecht idee, stukje buiten lopen met dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |