Hey Etsu. Is het nightlife wat in DC?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef Etsu het volgende:
Migado, komt JC ook nog eens langswippen.
Die jongen heeft GRTD al kapotgemaakt.
RIP KLB SC.
ohw, ik dacht echt dat ik je al weken niet had gezienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja 1 dag omdat ik kanker zei
Denk je dat ik daar geschikt voor benquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet voor mod
Ja, blijkbaar is er eentje ontsnapt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vbl is toch opgericht om dat soort figuren bij elkaar te houden?
daar is die hele sport toch voor..
wie ben jij en hoe wist je ditquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef Rassilon het volgende:
Haha houses komt zo, verstop je onder je stoel dan denkt ze dat we er niet zijn.
Deze onverschrokkenheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja 1 dag omdat ik kanker zei
Nog niet geweest. Wel een keer de stad in geweest, maar kwam er niet binnen want was mijn ID vergeten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hey Etsu. Is het nightlife wat in DC?
ja klopt ik ben hier niet meer zo vaak ;squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik dacht echt dat ik je al weken niet had gezien
altijd n grote mondquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:42 schreef deadprez het volgende:
jc is best chill hoor
buiten zijn fascistische denkbeelden wat betreft de islamitische medemens maar dat geldt tegenwoordig voor 99% van FOK!
Is het Zegel van Rassilon onwetende kip.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is dat voor pauper skyrimplaatje
kun je niet tegen concurrentie ofzoquote:
kan gebeuren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja klopt ik ben hier niet meer zo vaak ;s
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:43 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Is het Zegel van Rassilon onwetende kip.
Je blijft er nog een poosje begreep ik, dus tijd zat daar voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog niet geweest. Wel een keer de stad in geweest, maar kwam er niet binnen want was mijn ID vergeten.
Heb iedere dag vroeg moeten beginnen. Ik vind nachtrust belangrijk.
denken dat ik JC als concurrentie ziequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
kun je niet tegen concurrentie ofzo
Ja, tot mei 2017. Komt goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je blijft er nog een poosje begreep ik, dus tijd zat daar voor.
ignorance is blissquote:
Sherlock > doctor whoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:43 schreef Rassilon het volgende:
[..]
Is het Zegel van Rassilon onwetende kip.
oh ja ok dat kanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
denken dat ik JC als concurrentie zie
zelfs de meisjes kiezen eerder mij dan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |