vieze valsspeler :squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben op meerdere apparaten ingelogd
daar heb ik geen accountquote:
hij gaat nu bij een andere club spelen zodat ze kunnen gaan samenwonen.quote:
hee hans is dit waar?quote:
ja, ik verveel me ;squote:"Watervrije aceton" ik hoop dat je dit niet gekocht hebt maar zelf watervrij hebt gemaakt? Zo goed als alle aceton die je koopt bevat water, al zijn het soms maar sporen (maar dan betaal je veel voor je aceton). De reden dat je geen nagellak remover gebruikt is niet omdat het water bevat maar omdat het ook alcoholen en andere stoffen bevat aangezien elke fles aceton wel een beetje water bevat. Je kan deze gemakkelijk watervrij maken door het te drogen met MgSO4 (epsom zout, goedkoop en gemakkelijk te verkrijgen). Dit is ook handig voor "watervrije" aceton aangezien aceton telkens water uit de lucht zal opnemen en zelfs deze watervrije aceton na verloop van tijd water zal bevatten.
ik verveel me ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee hans is dit waar?
[..]
ja, ik verveel me ;s
Waarom solliciteer jij niet voor modquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:06 schreef BozeHaas het volgende:
Hey Hans ik zag ineens een Hans de Haas op NmV
mehquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me ook
ik ben al 2 uur op https://notalwaysright.com aan het lezen
ja sorry, ik koop mijn harddrugs liever kant en klaar..quote:
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet voor mod
ja, ik ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja sorry, ik koop mijn harddrugs liever kant en klaar..
Vraag dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal hem eens vragen, maar ik had begrepen dat hij meer hield van Chinezen
nee, ben best bereid om meer te betalen voor zuivere pepquote:
wat kost een gram pep tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, ben best bereid om meer te betalen voor zuivere pep
5 euroquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een gram pep tegenwoordig?
geen geld eigenlijkquote:
nee daarom snap ik niet waarom er geen markt lijkt te zijn voor 73%, voor het dubbele of whateverquote:
Over pindakaas gesproken. Ik kwam een zeker half jaar oude aangebroken pot Calvé tegen achter in m'n keukenkast. Nog steeds smeer- en eetbaar.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:06 schreef BozeHaas het volgende:
Hey Hans ik zag ineens een Hans de Haas op NmV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |