het leven is niet eerlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
Ik weet niet wat voor zooi ze er doorheengooien, maar het werkt wel.
Ja, je kunt vaak van die sulfaatzouten gebruiken, die nemen water op, moet je wel genoeg toevoegenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
hee hans is dit waar?
[..]
ja, ik verveel me ;s
ik heb deze post 5 x gelezen en snap nog steeds niet wat je wil zeggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee daarom snap ik niet waarom er geen markt lijkt te zijn voor 73%, voor het dubbele of whatever
mja wss denken veel mensen er gewoon niet zo bij na, ik eerst ook niet tot ik me verveelde en drugsforumtopics ging lezen
Dat je niet zo intelligent was was al bekendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb deze post 5 x gelezen en snap nog steeds niet wat je wil zeggen
Over het algemeen pinda's ....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Over pindakaas gesproken. Ik kwam een zeker half jaar oude aangebroken pot Calvé tegen achter in m'n keukenkast. Nog steeds smeer- en eetbaar.Ik weet niet wat voor zooi ze er doorheengooien, maar het werkt wel.
Calvé pindakaas is trouwens één van de artikelen die ik vaak meenam naar België. Delhaize had het wel, maar was twee keer zo duur.quote:
waarom zo doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef Rassilon het volgende:
Haha houses komt zo, verstop je onder je stoel dan denkt ze dat we er niet zijn.
okequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat je niet zo intelligent was was al bekend
een gram pep kost 5 euro de gram, dit is 9 van de 10 keer een heel end van de maximale 73% van amfetaminesulfaat af, doordat skkls het versnijden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb deze post 5 x gelezen en snap nog steeds niet wat je wil zeggen
Dat hij een kleine heeft?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klein haha.
Heeft ie trouwens gezegd ook.
Daarover zijn de meningen verschillend, maar hij heeft wel met z'n vinger laten zien hoe'lang' het was.quote:
Nee jij bent een helder licht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat je niet zo intelligent was was al bekend
ah, dat maakt het wel wat duidelijkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
een gram pep kost 5 euro de gram, dit is 9 van de 10 keer een heel end van de maximale 73% van amfetaminesulfaat af, doordat skkls het versnijden.
Je zou toch denken dat er ook een markt moet zijn voor een constante stroom aan 73% pep, voor 10 euro ofzo de gram
Ik zou dat er wel voor over hebben iig.
oh ok en dat kunnen ze niet op die flesjes zettenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, je kunt vaak van die sulfaatzouten gebruiken, die nemen water op, moet je wel genoeg toevoegen
ja 1 dag omdat ik kanker zeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, goed, best wel.
en met jou?
was je geband?
vbl is toch opgericht om dat soort figuren bij elkaar te houden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:40 schreef Etsu het volgende:
Migado, komt JC ook nog eens langswippen.
Die jongen heeft GRTD al kapotgemaakt.
RIP KLB SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |