Ah ja dat is waarquote:
Vroeger was alles beterquote:
Nee dat weet ik.quote:
Nee ook nietquote:
Oh dat kan ookquote:
Jij viel bij mij eerst altijd extra op omdat ik een custom css van d4v1d geloof ik gebruikte en bij jou stond daar iets van roze tekst ofzo bij, weenie meer preciesquote:
Liefste FOK!ker, ohjaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel. beroemd fokster:
LB, liefste user van de foks..
zeg hedde die shit nou gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe werkt die opschoningsprocedure nou precies? Wat doe je?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liefste FOK!ker, ohjamaar hadden voornamelijk mensen uit de SC op mij gestemd dus dat valt mee hoor
Yvonne Award kreeg ik ook daardoor
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij viel bij mij eerst altijd extra op omdat ik een custom css van d4v1d geloof ik gebruikte en bij jou stond daar iets van roze tekst ofzo bij, weenie meer precies
Ik niet, is het gelukt?quote:
Dit heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://drugsforum.info/speed/speed-wassen-t2098.html
Ik warm de aceton niet op overigens
Ja, met neusspray, maar methanol zal ik wel moeten bestellenquote:
Neussprayquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, met neusspray, maar methanol zal ik wel moeten bestellen
echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]! Jaaa. D4v1d had ook op een gegeven moment een speciale LittleBrownie knop waarmee je gelijk met me kon DMen
Nou ja: je wilt niet te weinig toevoegen omdat je alles wilt oplossen wat onwensbaar is, maar je wilt ook niet te veel aceton verspillen, daar wordt je lijntje duurder vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:01 schreef deadprez het volgende:
En ik doe ook op gevoel maar wat aceton erbij :$ Maar dat schijnt allemaal niet zoveel uit te maken volgens dat topic.
Ja BBQSausage was eerder, staat een gif van op mn foboquote:
Ah zo. Ik had het expres al 2 keer achter elkaar en een stuk langer per keer gedaan, want kwaad kan het toch niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder gelezen![]()
Maar op het moment dat je minder puur aceton hebt (dus meer water), zul je meer moeten wassen om alle verontreinigingen eruit te krijgen. Dat is in ieder geval mijn vermoeden.
Ja nja gewoon met water erin, dat werkt primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |