abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:53:33 #51
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868145
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De islam natuurlijk.
En de PVV.
pi_164868166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden. Het verbieden van een agressieve ideologie, die in het rijtje nazisme en communisme thuis hoort, heeft niets te maken met etnisch zuiveren.
Voorkomen dat mensen in vrijheid hun religie kunnen beleven wel, dat jij het opvat als een agressieve ideologie is verder dan weinig relevant meer. In het verleden zijn die argumenten al zo vaak gebruikt om onschuldige mensen te vervolgen en erger.
pi_164868186
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Moeten Henk en Ingrid niet. Het zou me niets verbazen als de gemiddelde PVV-stemmer netto-ontvanger van belastinggeld is. Uitkering, vijf kinderen, een abonnement op iedere subsidie die je maar kunt bedenken.

En dan nog durven janken dat ze meer willen. :')
Gezinnen met 5 kinderen, waaraan we de gevolgen van de overbevolking te danken hebben, zijn vooral allochtone gezinnen en extreem-christelijke gezinnen. Die stemmen op andere partijen.
pi_164868191
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Voorkomen dat mensen in vrijheid hun religie kunnen beleven wel, dat jij het opvat als een agressieve ideologie is verder dan weinig relevant meer. In het verleden zijn die argumenten al zo vaak gebruikt om onschuldige mensen te vervolgen en erger.
De islam is geen religie, maar een totalitaire ideologie met religieuze trekjes.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 14:58:47 #55
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_164868270
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De islam is geen religie, maar een totalitaire ideologie met religieuze trekjes.
Wellicht is het een totalitaire ideologie, maar het is zeker óók een religie. Voor verreweg de meeste moslims hebben aanslagen, boerka's en zwembadverkrachtingen helemaal niets met de islam te maken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_164868310
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja bla bla bla, maar als een moslim het wel een religie vindt en op basis van de koran kan aantonen dat het een religieuze opvatting is valt het gewoon onder de vrijheid van godsdienst wat jij er ook van vindt. Ook het vliegende spaghetti monster kan er onder vallen zo hebben de rechters laatst nog weer geoordeeld. Het gaat niet om wat jij of ik ervan vinden maar wat de moslim vindt.

Je zou je er eens in moeten verdiepen in plaats van dingen te herhalen die je gehoord hebt maar ook dat is aan dovemansoren gericht dat heb ik je immers ook al zo vaak verteld.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:01:26 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_164868321
De PVV is totalitaire ideologie die meer op de islam lijkt als aanhangers willen in zien
pi_164868335
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wellicht is het een totalitaire ideologie, maar het is zeker óók een religie. Voor verreweg de meeste moslims hebben aanslagen, boerka's en zwembadverkrachtingen helemaal niets met de islam te maken.
Niets van al deze ellende gaat in tegen de koran. 99,99% van alle moslims die niets met aanslagen en verkrachtingen te maken hebben stemmen er zwijgend mee in.
pi_164868357
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ja bla bla bla, maar als een moslim het wel een religie vindt en op basis van de koran kan aantonen dat het een religieuze opvatting is valt het gewoon onder de vrijheid van godsdienst wat jij er ook van vindt. Ook het vliegende spaghetti monster kan er onder vallen zo hebben de rechters laatst nog weer geoordeeld. Het gaat niet om wat jij of ik ervan vinden maar wat de moslim vindt.

Je zou je er eens in moeten verdiepen in plaats van dingen te herhalen die je gehoord hebt maar ook dat is aan dovemansoren gericht dat heb ik je immers ook al zo vaak verteld.
Een paar weken in Oost-Europa zitten is genoeg om te ervaren hoe rustig, veilig en schoon een land zonder islam is.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:03:19 #60
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868358
quote:

[..]

Gezinnen met 5 kinderen, waaraan we de gevolgen van de overbevolking te danken hebben, zijn vooral allochtone gezinnen en extreem-christelijke gezinnen. Die stemmen op andere partijen.
Tuurlijk joh. Op de PVV stemmen alleen hoogopgeleide blonde arische übermenschen met een salaris met zes nullen, een IQ van 140 en een pik van 30cm.

Zie het nou eens onder ogen: de aanhangers van de PVV zijn hoofdzakelijk de kanslozen in de maatschappij. Domme mensen, luie mensen, dat soort volk. Precies degenen op wie Wilders zo afgeeft, maar dan zonder kleurtje. De enige reden dat die mensen immigranten weg willen hebben, is om geen concurrentie te hebben bij het leegroven van uitkerings- en subsidiekassen.
pi_164868409
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een paar weken in Oost-Europa zitten is genoeg om te ervaren hoe rustig, veilig en schoon een land zonder islam is.
Ach ja dan komt de volgende fase in een discussie met je, wat heb je al die tijd gedaan het was hier zo rustig, was je opgenomen ergens waar geen internet was?
pi_164868472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Tuurlijk joh. Op de PVV stemmen alleen hoogopgeleide blonde arische übermenschen met een salaris met zes nullen, een IQ van 140 en een pik van 30cm.

Zie het nou eens onder ogen: de aanhangers van de PVV zijn hoofdzakelijk de kanslozen in de maatschappij. Domme mensen, luie mensen, dat soort volk. Precies degenen op wie Wilders zo afgeeft, maar dan zonder kleurtje. De enige reden dat die mensen immigranten weg willen hebben, is om geen concurrentie te hebben bij het leegroven van uitkerings- en subsidiekassen.
Het idee was altijd dat PVV-stemmers laagopgeleiden waren. Maar het zijn in toenemende mate hogeropgeleiden. De uitkeringstrekkers blijven bij PvdA en SP hangen. De PVV is namelijk vrij hard tegen mensen met een uitkering.

http://politiek.tpo.nl/20(...)vergelopen-naar-pvv/

Onder laagopgeleiden is de PVV het grootst, maar het aantal hoogopgeleiden neemt steeds meer toe.

Verklaring is simpel: De PVV is alles behalve perfect. Dat blijkt nu weer uit dit verkiezingsprogramma dat niet meer is dan een vodje. Een hogeropgeleide zal zich daar sneller aan storen. Maar helaas er is geen alternatief dus ondanks deze fouten zal er toch steeds meer PVV gestemd worden. Er is geen enkele partij die het lef heeft om de grenzen te sluiten, terwijl dat hard nodig is.
pi_164868490
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach ja dan komt de volgende fase in een discussie met je, wat heb je al die tijd gedaan het was hier zo rustig, was je opgenomen ergens waar geen internet was?
Een paar weken in oorden waar geen Afrikanen en moslims zijn, en verder nog hard aan het werk even zonder dit forum.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:11:36 #64
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868521
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het idee was altijd dat PVV-stemmers laagopgeleiden waren. Maar het zijn in toenemende mate hogeropgeleiden. De uitkeringstrekkers blijven bij PvdA en SP hangen. De PVV is namelijk vrij hard tegen mensen met een uitkering.

http://politiek.tpo.nl/20(...)vergelopen-naar-pvv/

Onder laagopgeleiden is de PVV het grootst, maar het aantal hoogopgeleiden neemt steeds meer toe.

Verklaring is simpel: De PVV is alles behalve perfect. Dat blijkt nu weer uit dit verkiezingsprogramma dat niet meer is dan een vodje. Een hogeropgeleide zal zich daar sneller aan storen. Maar helaas er is geen alternatief dus ondanks deze fouten zal er toch steeds meer PVV gestemd worden. Er is geen enkele partij die het lef heeft om de grenzen te sluiten, terwijl dat hard nodig is.
Er zijn meer dan genoeg goede alternatieven, maar 1 op de 3 laagopgeleiden is te dom om dat te snappen.

De enige partij die een gelijke verhouding tussen hoog- en laagopgeleid heeft (ca. 1:3) is 50plus. Dat zegt meer dan genoeg.
pi_164868535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg goede alternatieven, maar 1 op de 3 laagopgeleiden is te dom om dat te snappen.
Niet als je tegen de multiculturele samenleving en de grenzen wilt sluiten voor niet-westerlingen. Dan heb je alleen PVV en VNL.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:12:41 #66
164607 sc00p
D66-rechter
pi_164868540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een paar weken in oorden waar geen Afrikanen en moslims zijn, en verder nog hard aan het werk even zonder dit forum.
Als jij nou oprot naar polen, dan blijven wij chillen in onze multicultiwoonwijken met heerlijke broodjes döner en falafel.

PVV-stemmers het land uit; een veel beter idee!
Ik ook, bedankt!
pi_164868543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het beste kun je niet voeden en hem helemaal gelijk geven. Anders wordt het een langdurige ellende met te veel aandacht, waar het uiteraard om te doen is.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:13:23 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Niet als je tegen de multiculturele samenleving en de grenzen wilt sluiten voor niet-westerlingen. Dan heb je alleen PVV en VNL.
Als je daartegen bent, ben je dan ook een rasmongool, een racist of allebei.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:14:11 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164868569
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Moeten Henk en Ingrid niet. Het zou me niets verbazen als de gemiddelde PVV-stemmer netto-ontvanger van belastinggeld is. Uitkering, vijf kinderen, een abonnement op iedere subsidie die je maar kunt bedenken.

En dan nog durven janken dat ze meer willen. :')
Het is waarschijnlijk omgekeerd.

"Henk en Ingrid" ergeren zich kapot aan Fatima in uitkering met haar 5 kinderen, of Mo met een dik strafblad die de halve buurt terroriseert.
En "Henk en Ingrid" maar blijven werken. En als ze er wat van zeggen, zijn het populisten en moeten ze hun bek dicht houden.

Het is erg algemeen gezegd, dat weet ik, maar dit is gewoon de realiteit vandaag de dag. Het is te triest voor woorden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_164868577
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je daartegen bent, ben je dan ook een rasmongool, een racist of allebei.
Deze post raakt de kern van het probleem: Tegen de import van moslims en Afrikanen zijn, die overbevolking, onveiligheid en afbraak van onze cultuur hebben gebracht, levert dit soort scheldpartijen op. Of nog erger: Fysiek geweld.
pi_164868635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik ken er persoonlijk een aantal in mijn omgeving en die zijn alles behalve wat jij nu schetst, maar goed de media gaat hetzelfde om met PVV'ers als met moslims.
pi_164868639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

"Henk en Ingrid" ergeren zich kapot aan Fatima in uitkering met haar 5 kinderen, of Mo met een dik strafblad die de halve buurt terroriseert.
En "Henk en Ingrid" maar blijven werken. En als ze er wat van zeggen, zijn het populisten en moeten ze hun bek dicht houden.

Het is erg algemeen gezegd, dat weet ik, maar dit is gewoon de realiteit vandaag de dag. Het is te triest voor woorden.
Ja. En dat speelt al decennia. Mensen die eerder dit soort standpunten hadden zijn als beesten behandeld. Denk maar aan Janmaat. Zelfs een gewelddadige aanslag op hem werd amper aangepakt. Pas bij Pim Fortuyn was het niet meer te stoppen, omdat Pim Fortuyn de eerste was met charisma en bovendien waren de mainstream media hun monopoliepositie kwijt als gevolg van internet. Twee politieke moorden verder hebben we nu Geert Wilders. Maar helaas, aan de reacties in dit topic te lezen zijn er nog steeds mensen die in de jaren '90 leven met opmerkingen zoals "mongool" tegen mensen die tegen de multiculturele samenleving zijn.
pi_164868669
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Deze post raakt de kern van het probleem: Tegen de import van moslims en Afrikanen zijn, die overbevolking, onveiligheid en afbraak van onze cultuur hebben gebracht, levert dit soort scheldpartijen op. Of nog erger: Fysiek geweld.
Zulke teksten kunnen ook zorgen dat je wordt gearresteerd wegens haatzaaien en groepsbelediging, om over de afbraak van onze cultuur maar te zwijgen.
pi_164868679
Van mij mag het moslim- en vluchtelingenprobleem best worden aangepakt, maar alle andere punten ben ik echt falikant op tegen en wegen voor mij toch zwaarder.

Afschaffen eigen risico? Dan gaat iedereen helemaaal om de haverklap een beroep doen op de zorg. En ik vind het eigenlijk wel een mooie beloning, dat ik nu een lage premie betaal omdat ik het grote geluk heb dat ik nooit wat heb.
Motorrijtuigenbelasting halveren, who cares, betaal al zo lang ¤ 130 per maand, ben er wel aan gewend.
En verder ben ik voor windmolens, kunstsubsidies etc.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:19:21 #75
164607 sc00p
D66-rechter
pi_164868683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja. En dat speelt al decennia. Mensen die eerder dit soort standpunten hadden zijn als beesten behandeld. Denk maar aan Janmaat. Zelfs een gewelddadige aanslag op hem werd amper aangepakt. Pas bij Pim Fortuyn was het niet meer te stoppen, omdat Pim Fortuyn de eerste was met charisma en bovendien waren de mainstream media hun monopoliepositie kwijt als gevolg van internet. Twee politieke moorden verder hebben we nu Geert Wilders. Maar helaas, aan de reacties in dit topic te lezen zijn er nog steeds mensen die in de jaren '90 leven met opmerkingen zoals "mongool" tegen mensen die tegen de multiculturele samenleving zijn.
Zeuren omdat mensen je een mongool noemen :')

Ik ook, bedankt!
pi_164868686
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zulke teksten kunnen ook zorgen dat je wordt gearresteerd wegens haatzaaien en groepsbelediging, om over de afbraak van onze cultuur maar te zwijgen.
Dit valt onder de vrijheid van meningsuiting. Als je dit soort dingen niet kunt zeggen is elk debat over de massa-immigratie bij voorbaat onmogelijk, tenzij je parlementaire onschendbaarheid hebt.
pi_164868715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Overigens zijn het vooral blanke Europeanen die emigreren. De blanken worden vervangen door Afrikanen en moslims. Doelbewust EU-beleid, maar dat mag je niet zeggen want dan ben je een aluhoedje.

Veel Duitsers emigreren naar Hongarije, vluchten voor de islamisering.
Veel hoogopgeleide Nederlanders vertrekken. Als ik een baan ergens in Oost-Europa zou kunnen krijgen, ga ik ook.
welke sector zoek je? Ik help wel. Gastjes zoals jij kunnen me niet snel genoeg opdonderen.
pi_164868725
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Van mij mag het moslim- en vluchtelingenprobleem best worden aangepakt, maar alle andere punten ben ik echt falikant op tegen en wegen voor mij toch zwaarder.

Afschaffen eigen risico? Dan gaat iedereen helemaaal om de haverklap een beroep doen op de zorg. En ik vind het eigenlijk wel een mooie beloning, dat ik nu een lage premie betaal omdat ik het grote geluk heb dat ik nooit wat heb.
Motorrijtuigenbelasting halveren, who cares, betaal al zo lang ¤ 130 per maand, ben er wel aan gewend.
En verder ben ik voor windmolens, kunstsubsidies etc.
Er is geen vluchtelingenprobleem, er is een illegalen probleem. In de regio waarin Nederland zich bevindt is al meer dan 70 jaar geen onveiligheid meer.

Het grote beroep op de zorg komt vooral bij huisarts en kraamzorg. En dat zijn nou net de zaken die zijn uitgesloten van het eigen risico. Iemand die van de trap valt en zijn been breekt heeft dubbel pech: Weken lang in het gips en een vette rekening. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
pi_164868744
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dit valt onder de vrijheid van meningsuiting. Als je dit soort dingen niet kunt zeggen is elk debat over de massa-immigratie bij voorbaat onmogelijk, tenzij je parlementaire onschendbaarheid hebt.
Dat mag je dan aan de rechter gaan uitleggen, de kans lijkt mij vrij groot dat die het niet met je eens is vooral omdat de onderbouwing volledig ontbreekt en je hele bevolkingsgroepen keer op keer over één kam scheert.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:22:18 #80
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164868749
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Nee de PVV is voor meningsvrijheid, maar tegen haatreligies.
Waarom moeten Henk en Ingrid bijna 1 miljard belastinggeld opbrengen om naar de politiek correcte staatsomroep te mogen kijken en luisteren?
Laat de politiek correcten het maar zelf financieren
Politiek correct.. Dit is echt totale onzin. Er is op de PO genoeg kritiek op de politiek en er is ook ruimte voor debat over lastige onderwerpen. Maar goed, dat weet het SBS-volk natuurlijk niet.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_164868754
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef sc00p het volgende:

[..]

Zeuren omdat mensen je een mongool noemen :')

[ afbeelding ]
Ook jij laat zien door alle argumenten heen te zijn. Een beschaafde discussie met elkaar voeren betekent dat je niet scheldt, zoals in onze cultuur gebruikelijk is.
pi_164868775
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Politiek correct.. Dit is echt totale onzin. Er is op de PO genoeg kritiek op de politiek en er is ook ruimte voor debat over lastige onderwerpen. Maar goed, dat weet het SBS-volk natuurlijk niet.
Totaal niet. Het gaat vooral over hoe slecht Trump is, hoe zwarten lijden onder racisme en het gevaar van Wilders.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:24:27 #83
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164868791
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Totaal niet. Het gaat vooral over hoe slecht Trump is, hoe zwarten lijden onder racisme en het gevaar van Wilders.
Dat noem ik eerder realistisch dan politiek correct. Als je al klaagt over de aandacht voor zwarten en racisme, dan ben je dus gewoon zelf een racist.
pi_164868801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat mag je dan aan de rechter gaan uitleggen, de kans lijkt mij vrij groot dat die het niet met je eens is vooral omdat de onderbouwing volledig ontbreekt en je hele bevolkingsgroepen keer op keer over één kam scheert.
Als jij gelijk hebt, dan is dus elke discussie over het onderwerp massa-immigratie onmogelijk. Want dat betekent dat elke kritiek op de import van niet-westerlingen betekent dat je bevolkingsgroepen over één kam scheert en dat het verboden is om te uiten dat je elke vorm van niet-westerse immigratie onwenselijk vindt.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:25:16 #85
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868813
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

"Mo en Fatima" ergeren zich kapot aan Ingrid in uitkering met haar 5 kinderen, of Henk met een dik strafblad die de halve buurt terroriseert.
En "Mo en Fatima" maar blijven werken. En als ze er wat van zeggen, zijn het kutmoslims die moeten opflikkeren naar hun eigen land.

Zie, je bent niet de enige die onzin uit zijn reet kan trekken.
pi_164868819
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat noem ik eerder realistisch dan politiek correct. Als je al klaagt over de aandacht voor zwarten en racisme, dan ben je dus gewoon zelf een racist.
Juist niet. Die klagende zwarten, dat zijn de racisten. Demonstreren als een zwarte wordt neergeschoten, en zwijgen als een blanke wordt neergeschoten. Racistischer kan het echt niet.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:25:53 #87
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164868830
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het is vooral geweldig hoe ze bij veel programma's vaak één rechts type aan tafel vragen, en die vervolgens gaan omringen met een stuk of 5 linkse types.

Dat vinden ze geweldig om te doen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:26:18 #88
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als je een fatsoenlijk debat wilt, moet je eerst met fatsoenlijke standpunten komen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:26:42 #89
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_164868852
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Juist niet. Die klagende zwarten, dat zijn de racisten. Demonstreren als een zwarte wordt neergeschoten, en zwijgen als een blanke wordt neergeschoten. Racistischer kan het echt niet.
Een beetje meer kennis van de Amerikaanse geschiedenis zou niet misstaan. Ja, inderdaad, er bestaat zoiets als misbruik maken van je ras, ook door zwarten, maar daar hoort dit niet bij.
pi_164868859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, het is vooral geweldig hoe ze bij veel programma's vaak één rechts type aan tafel vragen, en die vervolgens gaan omringen met een stuk of 5 linkse types.

Dat vinden ze geweldig om te doen.
Er zit altijd één excuus-rechtse bij inderdaad.
Gelukkig mislukt het heel soms: (dit blijft gewoon heerlijk om te zien).
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:26:58 #91
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868860
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ik ken er persoonlijk een aantal in mijn omgeving en die zijn alles behalve wat jij nu schetst, maar goed de media gaat hetzelfde om met PVV'ers als met moslims.
Nou ja, ik was vooral aan het proberen om hetzelfde met PVV'ers om te gaan als zij met moslims. Het is grappig om te zien hoe kwaad de PVV'ers daarom worden.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:27:00 #92
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164868861
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

"Mo en Fatima" ergeren zich kapot aan Ingrid in uitkering met haar 5 kinderen, of Henk met een dik strafblad die de halve buurt terroriseert.
En "Mo en Fatima" maar blijven werken. En als ze er wat van zeggen, zijn het kutmoslims die moeten opflikkeren naar hun eigen land.

Zie, je bent niet de enige die onzin uit zijn reet kan trekken.
Natuurlijk jongen.
De meeste mensen kunnen gelukkig wel inzien dat jou versie complete onzin is.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:27:22 #93
164607 sc00p
D66-rechter
pi_164868870
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ook jij laat zien door alle argumenten heen te zijn. Een beschaafde discussie met elkaar voeren betekent dat je niet scheldt, zoals in onze cultuur gebruikelijk is.
Als een halve zool anekdotes op iemand afvuren is geen beschaafde discussie. In een normale, constructieve discussie valt jouw nazi gedachtegang direct door de mand.
Ik ook, bedankt!
pi_164868882
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Een beetje meer kennis van de Amerikaanse geschiedenis zou niet misstaan. Ja, inderdaad, er bestaat zoiets als misbruik maken van je ras, ook door zwarten, maar daar hoort dit niet bij.
Zeker wel. Dat gezeik moet afgelopen zijn. Ze moeten hun eigen falen niet bij anderen neerleggen, maar aan het werk.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:28:19 #95
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_164868893
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat ik je geen mongool mag noemen als je half-achterlijke kutstandpunten uit je reet trekt. Het betekent alleen dat de overheid je niet mag verhinderen die dingen te zeggen.
pi_164868897
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als jij gelijk hebt, dan is dus elke discussie over het onderwerp massa-immigratie onmogelijk. Want dat betekent dat elke kritiek op de import van niet-westerlingen betekent dat je bevolkingsgroepen over één kam scheert en dat het verboden is om te uiten dat je elke vorm van niet-westerse immigratie onwenselijk vindt.
Nee hoor het is heel goed mogelijk om dat te betogen zonder bevolkingsgroepen te beledigen en zonder haat te zaaien. Je geeft het nu eigenlijk al aan.
pi_164868898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Want je moet je of altijd druk maken over alles, of je moet je bek houden of zo?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 15:28:58 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_164868908
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er zit altijd één excuus-rechtse bij inderdaad.
Gelukkig mislukt het heel soms: (dit blijft gewoon heerlijk om te zien).
Dit was prachtig ja. :)
pi_164868909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je een fatsoenlijk debat wilt, moet je eerst met fatsoenlijke standpunten komen.
Zo kun je elke discussie die jou niet aanstaat doodmaken. Helaas we leven niet meer in de jaren '90 toen dit nog kon. Melkert, Rosenmöller en van Dam zijn in 2002 met deze strategie ongenadig door de mand gevallen.
pi_164868913
Afijn, pol liep leeg en het niveau daalde hier vervolgens naar onder 0
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')