Live op TV ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:05 schreef Abed het volgende:
Lekker fp1 kijken met een kopje koffie, genot.
ik ook maar toch ff met een schuin oog af en toe kijken .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gewoon gaan werken. Nog een half uurtje even spieken en wat voorbereiden en dan echt maar aan de slag![]()
http://go.ziggosporttotaal.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook Ziggo, maar hoe kom ik bij die stream dan?
Is dat niet via horizontv ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen voor de betaalde Ziggo Sport kijkers.quote:
Ja, wat Tijn zegt, maar wij zijn geen Ziggo-kabelabonnees dus. Wij hebben een los abonnement op Ziggo Sport. Ik weet niet hoe het voor kabelklanten werkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wel jammer dat bij het abonnement geen internet stream abonnement zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen voor de betaalde Ziggo Sport kijkers.
Heerlijk bakken en verbranden in de zonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffff, wat een heerlijk weer om daar te zitten nuin de zon, met een thermoskannetje thee, en dan voor FP2 een biertje erbij
Toch jammer dat het ongeveer 800 euro had gekost als er er nog bij hadden willen zijn, en dan hadden we plebsplaatsen gehad![]()
Ach, volgend jaar weer Silverstone en nog Barcelona of Oostenrijk wrsch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffff, wat een heerlijk weer om daar te zitten nuin de zon, met een thermoskannetje thee koeltasje bier, en dan voor FP2 een biertje erbij
Ja, sorry, ik ben een nepperd. Voor 1 uur krijg ik niet normaal bier naar binnenquote:
Dat neem ik ook aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:30 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie dat lap record 1.47 is, ik neem aan dat deze wel verbroken gaat worden dit weekend?
Ziggo Kabelabonnees kunnen kwali en race gratis kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, wat Tijn zegt, maar wij zijn geen Ziggo-kabelabonnees dus. Wij hebben een los abonnement op Ziggo Sport. Ik weet niet hoe het voor kabelklanten werkt.
Doet 'ie beter dan m'n moeder naast me op de tribune een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, voor de TV met de kinderen van 2 en 3. De oudste weet al precies wie max is en herkent ook al de Ferrari en mMcLaren
Op de achtergrond wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit trainingen, is dat wel leuk?
Het is wel interessant, vind ik. Zo op de zaterdagochtend als er toch niets anders is is dat prima, en nu zo een beetje naast 't (pogen tot) werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit trainingen, is dat wel leuk?
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:40 schreef Jane het volgende:
In Baku bijvoorbeeld waren de trainingen een stuk interessanter dan de race zelf.
het is je vergevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik ben een nepperd. Voor 1 uur krijg ik niet normaal bier naar binnenDaarna lukt 't prima
ik zou denk ik heel snel mijn moeder of wie dan ook daarop aanspreken of als dat niet helpt ergens anders gaan zitten.....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doet 'ie beter dan m'n moeder naast me op de tribune een paar maanden geleden.
"Oh, ja, die gele vind ik maar stom, oh, daar heb je die rode weer.."
Ik heb het geprobeerd. Maar het werkte niet echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ik zou denk ik heel snel mijn moeder of wie dan ook daarop aanspreken of als dat niet helpt ergens anders gaan zitten.....
aiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd. Maar het werkte niet echt.die pilon! Was dat Ocon?
Thanks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://go.ziggosporttotaal.nl
Of de Ziggo Sport app downloaden.
Zijn dat niet de banden voor 2017 waar alvast mee getest wordt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
Wat zijn die gele T banden waar sommigen mee rijden zijn dat test banden ofzo ? Hebben ook geen gekleurde wangen ?
Nee die zijn nog ff wat breder volgens mij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zijn dat niet de banden voor 2017 waar alvast mee getest wordt?
http://www.motorsport.com(...)ronger-tyres-809810/quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
Wat zijn die gele T banden waar sommigen mee rijden zijn dat test banden ofzo ? Hebben ook geen gekleurde wangen ?
Thanks heb ik even gemist denk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:58 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.motorsport.com(...)ronger-tyres-809810/
Het is maar een FP. Het kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:05 schreef Jane het volgende:
Ocon voorlopig een stukkie sneller dan Wehrlein.
Ja, dat snap ik (had mijn post net ook al aangevuld), maar het is wel een van de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben dit weekend. Of Ocon het nu duidelijk beter gaat doen dan Wehrlein en zijn voorganger Haryanto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is maar een FP. Het kan van alles zijn.
Ik schat Ocon wel wat hoger in dan Wehrlein. Zal me niks verbazen als die er zondag gelijk voor staat. In qualy denk ik dat wehrlein hem nog wel aankan door de ervaring met de wagen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik (had mijn post net ook al aangevuld), maar het is wel een van de dingen waar ik het meest benieuwd naar ben dit weekend. Of Ocon het nu duidelijk beter gaat doen dan Wehrlein en zijn voorganger Haryanto.
zo zou die m moeten latenquote:
Heeft Ocon niet meer circuit ervaring?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik schat Ocon wel wat hoger in dan Wehrlein. Zal me niks verbazen als die er zondag gelijk voor staat. In qualy denk ik dat wehrlein hem nog wel aankan door de ervaring met de wagen.
DTM is nog altijd op een circuitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Ocon niet meer circuit ervaring?
Op Spa natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
DTM is nog altijd op een circuit
In dat geval hebben ze beiden één jaar F3 achter de rug, maar Ocon nog een extra jaartje GP3.quote:
Karten moet Olympisch wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Crofty ziet motorsport graag op de Olympische Spelen
Gemotoriseerde sporten mogen niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karten moet Olympisch worden
Past wel bij die andere vage sporten die er in 2020 bij komen.
Dan gebruiken ze elektro-motorenquote:
Volgens mij reden ze niet op Spa toen Wehrlein F3 reed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval hebben ze beiden één jaar F3 achter de rug, maar Ocon nog een extra jaartje GP3.
Ja, net zoals Haryanto meer ervaring had op de circuits waar op gereden wordt. Daardoor zat hij er vaak voor in de kwalificatie, maar moest het in de race vaak afleggen tegen Wehrlein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Heeft Ocon niet meer circuit ervaring?
Dan zouden paardensporten ook niet mogen.quote:
Ze bezoeken Spa al jarenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij reden ze niet op Spa toen Wehrlein F3 reed.
Een paard heeft geen motor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zouden paardensporten ook niet mogen.
Nee, maar doet wel het meeste werk in plaats van de sporter. Net zoals bij gemotoriseerde sporten.quote:
okee man je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, maar doet wel het meeste werk in plaats van de sporter. Net zoals bij gemotoriseerde sporten.
Ted een keer zonder korte broek? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:54 schreef Dimauro het volgende:
Ze staan bij sky in spijkerbroek en lange mouwen gewoon.. pfoeeee heet
Die stond er niet tussen, volgens mij Brundle, Herbert en Simon Lazenby..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ted een keer zonder korte broek? Dat geloof ik niet.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef Abed het volgende:
Max zijn momentje beter in beeld:
https://streamable.com/nh2m
Reactie van moeder lief:
https://streamable.com/we0o
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef Abed het volgende:
Reactie van moeder lief:
Thanks. Mooie beelden weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef Abed het volgende:
Reactie van moeder lief:
Die blonde, is dat niet Max' zijn zus?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:05 schreef Abed het volgende:
Reactie van moeder lief:
yupquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Twieki het volgende:
[..]
Die blonde, is dat niet Max' zijn zus?
was jij dan Frank?quote:
twitter:RachelBrookesTV twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:17:47As predicted Lewis is running a new PU this session that makes it ICE 5, MGU-K 5, MGU-H 7 and TC 7 and a further 15 place penalty.... #skyf1 reageer retweet
quote:Belgian GP Practice 2 Live: Hamilton be looking to set the pace in all sessions and assert his dominance
Gaat hij hem dan er bij Grosjean inparkeren zondag?quote:
Is er een te verwachten verschil tussen SS, S, M etc. in rondetijden? Of is dat per auto heel erg verschillend.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is er een te verwachten verschil tussen SS, S, M etc. in rondetijden? verschillend.
Denk dat je op dit circuit met M en SS snel een verschil hebt van zo'n 2-3 seconden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:37 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Is er een te verwachten verschil tussen SS, S, M etc. in rondetijden? Of is dat per auto heel erg verschillend.
100%quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:47 schreef Abed het volgende:
Krijgen we nog een plensbuitje zondagmiddag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Technisch gezien moet hij minimaal P2 pakken als we er vanuit gaan dat Ham er wel weer een winnaar uitperst.quote:
Het cadeautje van Beachquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog wat gemist, behalve dat Red Bull het goed doet?
Niet echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:53 schreef Nattekat het volgende:
Nog wat gemist, behalve dat Red Bull het goed doet?
Hou op man. Ik mocht willen dat ik mn kaartje niet had moeten verkopen voor zaterdagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo spannend als FP1 dus...
Was ik er maar bij vandaag
Nog ergerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hou op man. Ik mocht willen dat ik mn kaartje niet had moeten verkopen voor zaterdag
Nieuwe prototype banden van Pirelli die ze eventueel in 2017 gaan gebruiken.quote:
Dat is hetzelfde als er vanuit gaan dat morgen de zon weer op komt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef F1gamer het volgende:
Ik ga in de race dat we vingertje van vettel gaan zien en hem horen zeggen "blue flags"
Hadden ze dat de laatste race niet ook in de FPs?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ook al problemen met te warme banden ed.
Geen idee, maar toen stonden Ham en Ros wel op p1 en 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hadden ze dat de laatste race niet ook in de FPs?
wat verwacht je dan van een manor, dat ie sneller is dan de ferrariquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die Manor voor hem schoot niet op met z'n proefstart.
Max reed ff langzaam langs de pitstraat zodat ze konden resetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
max valt stil?
drive tracker geeft hem nog rijdend aan
Volgens mij echt bijna niemand.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft Mercedes deze training al op de SS gereden?
Weet niet. Was er niet aan het begin van de training.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hebben Ves en Ric die tijd dan ook neergezet op softs?
overwinning voor Maxquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie wel kansen voor Red Bull hier
Ze hebben elke GP kansen. Net zo veel als Manor overigens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zie wel kansen voor Red Bull hier
1 Ves 2 Rai 3 Ricquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:28 schreef Beach het volgende:
Hulk 1 Ves 2 Rai 3 zondag
ik zeg het maar vast
Te veel bier op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:28 schreef Geralt het volgende:
Iedere coureur heeft ruim 4,5% kans op een overwinning
50% toch? Je wint wel of je wint niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:28 schreef Geralt het volgende:
Iedere coureur heeft ruim 4,5% kans op een overwinning
Yesyesyes. but you snep what i mean.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ze hebben elke GP kansen. Net zo veel als Manor overigens.
de kans is kleiner, omdat mercedes meedoetquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Beach het volgende:
[..]
50% toch? Je wint wel of je wint niet.
Jep.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef Fokker89 het volgende:
Nette FP hoor, heeft verstappen al wel eens eerder een FP eerste gestaan?
op het circuit zekerquote:
NEEEEEEquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
Morgen gewoon een dikke onweersbui de hele dag, waardoor FP2 als startpositie wordt gebruikt
die kan niet met druk omgaan en pakt p3quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef Geralt het volgende:
ROS heeft niet op de supersoft gereden en staat er een seconde achter. Die pakt makkelijk de pole morgen hoor. Kutmof
Rosbergquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:35 schreef Geralt het volgende:
ROS heeft niet op de supersoft gereden en staat er een seconde achter. Die pakt makkelijk de pole morgen hoor. Kutmof
Ben jij ook een duitser of wat?quote:
Die zijn alleen maar fan van Schumacherquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs Duitsers zijn geen fan van Rosberg.
Vier Duitsers op de grid en geen van de rijders heeft een grote fanbase in Duitsland. Toch wel zorgelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs Duitsers zijn geen fan van Rosberg.
Sjaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
was dat jack dat Kimi interviewde toen sky Vettel aan het interviewen was
Nederlanders doen dat veel beterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vier Duitsers op de grid en geen van de rijders heeft een grote fanbase in Duitsland. Toch wel zorgelijk
quote:A huge cheer goes up from the fans meanwhile - Verstappen offers a salute on his final lap of the day.
Zolang ze dan maar wel net als in Texas gaan zeepkisteren en dansenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Fokker89 het volgende:
Morgen gewoon een dikke onweersbui de hele dag, waardoor FP2 als startpositie wordt gebruikt
Nee. Maar geen excuus voor alle problemen waar ze te maken mee kregen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:29 schreef Gezicht het volgende:
Hebben de Mercs überhaupt gepusht op dezelfde banden als de RBR's in FP2?
Achteraan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
wat is de meest gunstigste positie voor Max om Zondag te starten.
vanuit de pitstraatquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
Zittend, in z'n auto.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
In z'n bed... Als ie Zondag start buiten z'n bed dan heeft ie te weinig slaap, en dan komt het waarschijnlijk niet goed...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:45 schreef KingRadler het volgende:
Kom terug, we zitten alleen maar te plagen maar dat is gebruikelijk hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:51 schreef KingRadler het volgende:
ben waarschijnlijk op de verkeerde plek ik ga het wel in een ander topic vragen.
Zelfs in Cambodja kon ik gewoon F1 live kijken op mijn hotelkamer, dus dat zou toch ergens in Estland wel moeten lukken lijkt me?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:40 schreef habitue het volgende:
Hoop dat ik zondag kroeg kan vinden in Tallinn.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 17:02:46SPA GRID PENALTIESAlonso - 35 placesHamilton - 30 placesEricsson - 10 placesMore >> https://t.co/ZNB6rhZWiW https://t.co/mB8lMo1Lya reageer retweet
Ja gaat vast wel lukken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zelfs in Cambodja kon ik gewoon F1 live kijken op mijn hotelkamer, dus dat zou toch ergens in Estland wel moeten lukken lijkt me?
Anders van te voren vast even vragen in een paar kroegen. Moet vast wel lukken toch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:40 schreef habitue het volgende:
Hoop dat ik zondag kroeg kan vinden in Tallinn.
Ja hoiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:39 schreef Mano_ het volgende:
Op tijd naar bed, morgen vroeg op weg![]()
Je zou maar boven de rivieren wonen, dan moet je helemaal achterlijk vroeg je bed uit
het was erg druk iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:13 schreef Abdus18 het volgende:
Godsamme wat is dat geweldig op zo'n circuit!!!
Voor een vrijdag was het al behoorlijk druk zeg. maar oooh wat heerlijk
Heb de hele dag wat rondgelopen, rondje circuit heb ik wel gedaan. Ben er nog niet uit of ik ga zitten bij de schermen van Pouhon of de schermen langs het rechte stuk na Ea Rouge... Als er uberhaupt een plek gaat zijn....zo druk, alleen al op een vrijdagquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
het was erg druk idd
Morgen en zondag alleen maar meer. Gigantisch veel Nederlanders trouwens. Ik zat op de brons-tribune bij Pouhon/Fagnes
geweldig gezicht, alleen zie je nooit op de camera hoe stijl het nu echt is. Heb er wel een filmpje van maarja, ook weer camera he, je moet er echt staan om het te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:47 schreef AnneX het volgende:
Op ziggo zag ik een kort stukje van de voorbeschouwing.
Men interviewde Rosberg en die vertelde enthousiast over de bijna rechte bocht Eau Rouge, als in flauwe bocht.
Moet dan een mooi gezicht zijn als zij daar wel/ niet uitkomen ?!
Ik heb een filmpje van het naar beneden lopen stampen. Dat is al een beetje duidelijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:49 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
geweldig gezicht, alleen zie je nooit op de camera hoe stijl het nu echt is. Heb er wel een filmpje van maarja, ook weer camera he, je moet er echt staan om het te zien
We zijn langs het hele rechte stuk na Eau Rouge gelopen en daar ga ik voor geen goud zittenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:45 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Heb de hele dag wat rondgelopen, rondje circuit heb ik wel gedaan. Ben er nog niet uit of ik ga zitten bij de schermen van Pouhon of de schermen langs het rechte stuk na Ea Rouge... Als er uberhaupt een plek gaat zijn....zo druk, alleen al op een vrijdagen inderdaad, 90% was nederlander
Wel mooi dat Max nog even richting tribunes zwaaide aan het einde van FP2, handje uit de cockpit
Ik heb nog ergens een filmpje waar ik in een gewone Honda civic meerij bestuurd door norbert michelisz tijdens de WTCC twee jaar geleden (met max in de F3). met 160 Ea Rouge in, met 140 eruit...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje van het naar beneden lopen stampen. Dat is al een beetje duidelijk
Mja, dat is bij Pouhon ook zo. die twee tribunes die daar staan voor brons, die staan de gehele dag in de brandende zon. Enige schaduw is ergens in de bossen bij de bus stop.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zijn langs het hele rechte stuk na Eau Rouge gelopen en daar ga ik voor geen goud zitten![]()
Vooral omdat de zon daar de godganse dag staat te branden en er nauwelijks even aan te ontkomen is.
Er gebeurt ook geen fluit daar.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We zijn langs het hele rechte stuk na Eau Rouge gelopen en daar ga ik voor geen goud zitten![]()
Vooral omdat de zon daar de godganse dag staat te branden en er nauwelijks even aan te ontkomen is.
Kletter dat eens op het net man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:54 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een filmpje waar ik in een gewone Honda civic meerij bestuurd door norbert michelisz tijdens de WTCC twee jaar geleden (met max in de F3). met 160 Ea Rouge in, met 140 eruit...gewonnen omdat ik de snelste dagtijd in de simulator had
Bossen bij Pouhon, drie meter achter de goede staanplaatsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:55 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Mja, dat is bij Pouhon ook zo. die twee tribunes die daar staan voor brons, die staan de gehele dag in de brandende zon. Enige schaduw is ergens in de bossen bij de bus stop.
bij dat rechte stukje na pouhon stonden er twee waar je zonder andere tickets zo op kon ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Zijn er tegenwoordig brons-tribunes?
Ah, bij de vrachtwagens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:00 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
bij dat rechte stukje na pouhon stonden er twee waar je zonder andere tickets zo op kon ja.
U vraagt wij draaien, de kwaliteit is ruk helaas, maar tochquote:
Beetje respectloos vooral wat Hamilton met zn mobieltje aan het doen is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 21:53 schreef Geralt het volgende:
Die zit ik net te kijken, had ik nog niet gezien.
Opvallend dat 2 meervoudig Wereldkampioenen zo openlijk hun eigen sport afvallen met betrekking tot het sparen van banden, benzine, turbo's, motoren etc etc en dat dat niet is wat ze willen.
Alonso geeft zelfs aan de auto's geen zak meer aan te vinden en als vanaf volgend jaar het niet beter wordt dat hij dan zal stoppen en dat dat niets te maken heeft met of hij nou achteraan rijdt of de titel zou pakken.
Dat zijn toch behoorlijk pittige uitspraken open en bloot op national TV door de leider in het kampioenschap en door die ander die volgens velen nog altijd de beste coureur van het veld is.
Benieuwd of er na dit nog iemand van de hoge heren zich achter de oren krabt of de kant die de F1 al jaren op aan het gaan is eigenlijk wel de juiste is.
Dat is gewoon een paar selfies maken. Anno 2016 moet dat kunnen. Opmerkelijker vond ik de uitspraken van Lewis en Alfons.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Beetje respectloos vooral wat Hamilton met zn mobieltje aan het doen is.
Ja, maar eind van de middag? Halverwege de ochtend? In de avond?quote:
Een keer vandaagquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar eind van de middag? Halverwege de ochtend? In de avond?
Mooi na de kwali F1 dus bij Les Combes verder kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een keer vandaag
Waarschijnlijk einde van de middag.
Heel goed idee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi na de kwali F1 dus bij Les Combes verder kijken
Kun je mooi de lucht in de gaten houden en evt in gestrekte draf binnen 10 minuten bij de auto zijn
afrit 11?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta al godverdomme 20 minuten stil op 3km van Malmedy
Buienradar....quote:
dan ben je gewoonweg te laat.quote:
Kijk eens op je klokje man; je had al ruim anderhalf uur geleden door de securitychecks moeten zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik sta al godverdomme 20 minuten stil op 3km van Malmedy
Tja, moet helemaal uit Leiden komen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dan ben je gewoonweg te laat.
Wat je kon proberen is doorrijden tot 12 Viensalm, daar aan de andere kant terug de baan op, en dan richting Verviers afrit 11 afrijden.
Eenmaal snelweg af, rijdt het verkeer vanaf die rotonde wel redelijk door.
Ik vrees dat je morgenmiddag omstreeks 16:00 uur pas op de plaats van bestemming bentquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, moet helemaal uit Leiden komen.
Ik vrees dat het vanaf afrit 11 ook helemaal vast staat.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vrees dat je morgenmiddag omstreeks 16:00 uur pas op de plaats van bestemming bent!
Maak je wel wat fotootjes straks?quote:
Van de file?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maak je wel wat fotootjes straks?
Bijvoorbeeld. Kun je mooi een verslagje van maken over hoe je veel te laat aankwam en alles en dat later toch nog alles goed kwam want die Porsches interesseert toch niemand dus dat was niet erg dat je die gemist had en ach, FP3 boeit ook niet, Max stond al op P1 gisteren en dat had je wel gezien.quote:
okeequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:28 schreef F1gamer het volgende:
Ok, Ik ben op tijd voor fp3
Vannacht het kaartspel weerwolven tot 3 uur gespeeld
Watvoorspelisdat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:28 schreef F1gamer het volgende:
bedankt voor deze informatie. Nu kan ik met een gerust hart mijn koffie opdrinken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:28 schreef F1gamer het volgende:
Ik speel dat altijd met mijn klas, vinden ze allemaal leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:28 schreef F1gamer het volgende:
Hamilton gaat gewoon podium pakken als er geen gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:53 schreef opreis het volgende:
Podium moet morgen toch zeker wel haalbaar zijn. Hamilton staat achteraan en de Ferraris hebben te veel supersofts waarschijnlijk
de max file overleefd?quote:
Weerwolven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 10:28 schreef F1gamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |