Live op TV ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:05 schreef Abed het volgende:
Lekker fp1 kijken met een kopje koffie, genot.
ik ook maar toch ff met een schuin oog af en toe kijken .quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gewoon gaan werken. Nog een half uurtje even spieken en wat voorbereiden en dan echt maar aan de slag![]()
http://go.ziggosporttotaal.nlquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook Ziggo, maar hoe kom ik bij die stream dan?
Is dat niet via horizontv ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen voor de betaalde Ziggo Sport kijkers.quote:
Ja, wat Tijn zegt, maar wij zijn geen Ziggo-kabelabonnees dus. Wij hebben een los abonnement op Ziggo Sport. Ik weet niet hoe het voor kabelklanten werkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wel jammer dat bij het abonnement geen internet stream abonnement zitquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen voor de betaalde Ziggo Sport kijkers.
Heerlijk bakken en verbranden in de zonquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffff, wat een heerlijk weer om daar te zitten nuin de zon, met een thermoskannetje thee, en dan voor FP2 een biertje erbij
Toch jammer dat het ongeveer 800 euro had gekost als er er nog bij hadden willen zijn, en dan hadden we plebsplaatsen gehad![]()
Ach, volgend jaar weer Silverstone en nog Barcelona of Oostenrijk wrsch
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Pffffffffff, wat een heerlijk weer om daar te zitten nuin de zon, met een thermoskannetje thee koeltasje bier, en dan voor FP2 een biertje erbij
Ja, sorry, ik ben een nepperd. Voor 1 uur krijg ik niet normaal bier naar binnenquote:
Dat neem ik ook aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:30 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zie dat lap record 1.47 is, ik neem aan dat deze wel verbroken gaat worden dit weekend?
Ziggo Kabelabonnees kunnen kwali en race gratis kijken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, wat Tijn zegt, maar wij zijn geen Ziggo-kabelabonnees dus. Wij hebben een los abonnement op Ziggo Sport. Ik weet niet hoe het voor kabelklanten werkt.
Doet 'ie beter dan m'n moeder naast me op de tribune een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, voor de TV met de kinderen van 2 en 3. De oudste weet al precies wie max is en herkent ook al de Ferrari en mMcLaren
Op de achtergrond wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit trainingen, is dat wel leuk?
Het is wel interessant, vind ik. Zo op de zaterdagochtend als er toch niets anders is is dat prima, en nu zo een beetje naast 't (pogen tot) werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit trainingen, is dat wel leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |