Ik dacht dat we het over het PVV programma hadden en daar staat niets in over invoering van ziekenfonds of zo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ziekenfonds.
De farmaceutische industrie en de verzekeraars maken met hun kapitalistische instelling de zorg onbetaalbaar. Of alleen betaalbaar voor de 'rijken'.
Voor de standpunten die jij in het verleden verkondigt hebt klink je nu erg onliberaal. Laat mensen zelf bepalen waar ze naar kijken en waarvoor ze betalen. Een goede docu is makkelijk te vinden op internet. Een soap ook. Waarom mensen verplichten te betalen voor iets wat ze niet willen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:28 schreef Hexagon het volgende:
En geen geld meer naar de omroep, ook zoiets
Eigenlijk dus gewoon een soort Erdogan die alles en iedereen die een onwelgevallig geluid laat horen de mond wil snoeren.
Volgens mij wordt er voor vele miljarden per jaar vergoed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar ondertussen wordt bijna niets meer vergoed.
Ik vind zijn moslimbeleid wel goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Meestal kan ik bij elke partij wel een puntje vinden waar ik het mee eens ben maar in dit geval is het gelukt om er geen enkele bij te zetten.
Met die twee miljard extra voor politie en leger samen gaat dat ook niet lukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik vind zijn moslimbeleid wel goed.
Ik mis vliegdekschepen.
Het Totaal: 0 op het einde vond ik wel een mooie samenvatting van dit programma. Daar kon ik me in vinden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Meestal kan ik bij elke partij wel een puntje vinden waar ik het mee eens ben maar in dit geval is het gelukt om er geen enkele bij te zetten.
Ik vind het woord preventief (tenzij het om zorg gaan maar ook daar) altijd een beetje eng...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik vind zijn moslimbeleid wel goed.
Ik mis vliegdekschepen.
ja, en jij denkt dat de overheid beter en goedkoper zorg kan inkopen dan verzekeraars? we hebben het hier over de overheid he... welk track record heeft onze overheid om te laten zien dat ze beter kunnen inkopen dan verzekeraars?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ziekenfonds.
De farmaceutische industrie en de verzekeraars maken met hun kapitalistische instelling de zorg onbetaalbaar. Of alleen betaalbaar voor de 'rijken'.
hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Maar ondertussen wordt bijna niets meer vergoed.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met die twee miljard extra voor politie en leger samen gaat dat ook niet lukken
Ik wil wel een democratisch mediabestel dus ik wil een PO.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Voor de standpunten die jij in het verleden verkondigt hebt klink je nu erg onliberaal. Laat mensen zelf bepalen waar ze naar kijken en waarvoor ze betalen. Een goede docu is makkelijk te vinden op internet. Een soap ook. Waarom mensen verplichten te betalen voor iets wat ze niet willen?
In het kader van het redden van de bankensector konden ze wel verzekeraars inkopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat de overheid beter en goedkoper zorg kan inkopen dan verzekeraars? we hebben het hier over de overheid he... welk track record heeft onze overheid om te laten zien dat ze beter kunnen inkopen dan verzekeraars?
Een PO is alles behalve een democratisch mediabestel. Het is met name staatspropaganda.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik wil wel een democratisch mediabestel dus ik wil een PO.
Het komt er altijd weer op neer dat mensen die die op willen doeken dat doen omdat ze er niet tegen kunnen dat er een ander geluid dan het hunne op verschijnt.
De vraag was ook aan mij gericht, niet aan de PVV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over het PVV programma hadden en daar staat niets in over invoering van ziekenfonds of zo.
Staatspropaganda mede betaald door reclame van bedrijven als Unilever. Goei truc.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een PO is alles behalve een democratisch mediabestel. Het is met name staatspropaganda.
Denk jij dat bedrijven geassocieerd willen worden met vele kunstvoorwerpen in Nederland? Lijkt mij dat je als bedrijf dan toch wel iets moois neerzet. De bedoeling is om klanten te lokken, niet om ze af te schrikken met een lelijk kunstvoorwerp. En zo moeilijk is het niet. Ging vroeger vaak op vakantie naar Frankrijk. Daar heb je schitterende rotondes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ook niet of het zo is, maak slechts duidelijk hoe het hier is geregeld. Een hoveniersbedrijf heeft bijvoorbeeld een rotonde gehuurd en dat heeft er echt iets moois van gemaakt. En het kost de gemeente dus niks.
Democratischer dan in Nederland kan het niet gezien de omroep uit diverse ledenorganisaties bestaat die door burgers ogericht kunnen worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Een PO is alles behalve een democratisch mediabestel. Het is met name staatspropaganda.
Nonsens natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zorg kostte mij in eind jaren 80, begin jaren 90 alleen mijn ziekenfondspremie, verder niets, nu ben ik veel meer kwijt.quote:
WNL is er ook nog hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Democratischer dan in Nederland kan het niet gezien de omroep uit diverse ledenorganisaties bestaat die door burgers ogericht kunnen worden.
Maar er komen meningen op die niet des PVV"s zijn dus is dat staaspropaganda volgens jullie.![]()
Maar eigenlijk willen jullie gewoon mensen met een andere mening de mond snoeren. Net Erdogan aanhangers.
Mijn punt is dat het hier dus prima is geregeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Denk jij dat bedrijven geassocieerd willen worden met vele kunstvoorwerpen in Nederland? Lijkt mij dat je als bedrijf dan toch wel iets moois neerzet. De bedoeling is om klanten te lokken, niet om ze af te schrikken met een lelijk kunstvoorwerp. En zo moeilijk is het niet. Ging vroeger vaak op vakantie naar Frankrijk. Daar heb je schitterende rotondes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |