Akkoord.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om even specifiek punt in te gaan: dit kan wel degelijk, de overheid bepaalt de huurliberalisatiegrens (momenteel ¤ 710,68). Corporaties bieden woningen aan op of onder deze prijs. Dat gaat mijns inziens verder dan "enigszins sturen".
Dat doen ze zelf wel door risico beleggingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Akkoord.
Vraag me alleen af of je corporaties daarmee niet in de problemen brengt.
Je hoeft niet te regeren om een land te verkloten.quote:
De jaren zestig en zeventig waren juist de hoogtijdagen van de kunstsubsidie, als ondersteuning van de intellectuele en artistieke vrijheid van het Westen. Op dezelfde manier werd het werk van bijvoorbeeld de abstract expressionisten actief gepromoot door de Amerikaanse overheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen vertrouwen in de burger. Vroeger maakte bands subsidieloze muziek en de muziek die toen boven kwam drijven wat toch echt wel aardig hoor (in de jaren '60-'70). Maar jij vindt het dus verstandiger dat volksvertegenwoordigers bijvoorbeeld een popband een miljoen subsidie geven ( De Staat, zo heet die band) omdat het plebs zelf niet begrijpt wat kwaliteit is?
Ik vind het altijd wel wonderlijk dat sommige mensen complete groepen van bepaalde rechten en verworvenheden willen beroven en daarmee precies doen waar zij die andere groepen van beschuldigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:39 schreef Toefjes het volgende:
Preventief opsluiten radicale moslims. 1 simpele wetswijziging daarna en alle mensen met radicale ideeën kunnen worden opgesloten. Weg Fok
Prachtig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit huis hebben we Geert lief
Kijken we SBS6
Eten we gestampte pot
En haten we moslims.
Dat vindt ik nu aardige negatieve punten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:35 schreef -Hakuna- het volgende:
Het enige positieve aan zijn nieuwe programma vind ik het voorstel om het eigen risico af te schaffen en de huren te verlagen.
Het gaat Wilders niet om allochtonen maar om moslims toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat vindt ik nu aardige negatieve punten.
Snapt Wilders zelf ook wel dat de allochtone medemens ook profiteert van dat programmapunt ?
De sociale huurwoningen een stuk verderop zitten vooral negers en moslims. Een hoop geschreeuw en harde muziek daar. Feest als ze er op vooruitgaan straks door de lagere huren. Kunnen ze een betere geluidsinstallatie kopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:09 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat vindt ik nu aardige negatieve punten.
Snapt Wilders zelf ook wel dat de allochtone medemens ook profiteert van dat programmapunt ?
Wat grappig dat je de woorden "aannames aannames" als iets negatiefs presenteert om daarna "je hersens zullen wel" te schrijven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aannames, aannames. Foei du_ke, zelfs jij moet beter weten. Het is je vergeven, het is warm en je weinige hersens zullen wel een beetje koken daardoor. Niet meer doen, en we hebben het er niet meer over.
Radicale moslims verkloten ons land? Gewaagde stelling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te regeren om een land te verkloten.
Voor jou misschien een wat sprekender voorbeeld hiervan: radicale moslims. (een voorbeeld waarin moslims niet in een slecht daglicht staan komt niet aan bij je namelijk).
Door te werken en niet de hele dag op je luie reet te zitten op Fok!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Veel moslims rijden in dikke bakken, hoe komen hun aan al dat geld?
Waarom staat de kopvoddentax niet meer in dit plan?
Precies. Voor een beetje turkenbak betaalt Achmed nu de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
De wegenbelasting omlaag, dat is wel een goed punt.
Niks gewaagd aan - en ook nog eens vrij consequent. Net als de PVV ons land verkloot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Radicale moslims verkloten ons land? Gewaagde stelling.
Ik ga elke keer stemmen.quote:
Sowieso. Hoe herken je een radicale moslims. De terroristen van 9/11 gingen naar de hoeren, dronken bier en zaten in clubs. Je kan verder niet in hun hoofd kijken dus dat wordt nog knap lastig allemaal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:18 schreef SupportIceland het volgende:
Maar Geert wil dus 'radicale' moslims preventief opsluiten. Moet ik dan denken aan een soort guantanamo bay of?
Op Texel kan dat makkelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:18 schreef SupportIceland het volgende:
Maar Geert wil dus 'radicale' moslims preventief opsluiten. Moet ik dan denken aan een soort guantanamo bay of?
Daar kun je de tweede Maasvlakte goed voor benutten als de handel verminderd is door uit de EU te stappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:18 schreef SupportIceland het volgende:
Blanco stemmen dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ga elke keer stemmen.
Gemeente, Provinciale Staten, EU, Tweede Kamer.
Ik wil altijd mijn stem laten horen.
Hij is ook geen fan van Antillianen, Turken, en Polen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het gaat Wilders niet om allochtonen maar om moslims toch?
Nouja, niet als je de guantanamo bay mentaliteit in Nederland wil hebben. Gewoon elke moslim die ook maar een keer haar/zijn sympathie heeft geuit voor Sharia vastzetten, elke moslim die 'verkeerde' vrienden heeft vastzetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sowieso. Hoe herken je een radicale moslims. De terroristen van 9/11 gingen naar de hoeren, dronken bier en zaten in clubs. Je kan verder niet in hun hoofd kijken dus dat wordt nog knap lastig allemaal.
Die waren tenminste goed geintegreerd. Dat siert ze. Zo moesten ze allemaal zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sowieso. Hoe herken je een radicale moslims. De terroristen van 9/11 gingen naar de hoeren, dronken bier en zaten in clubs. Je kan verder niet in hun hoofd kijken dus dat wordt nog knap lastig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |