quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een beetje als david met een zak over zijn hoofd dus
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De augurk is een vrucht van de plant Cucumis sativus uit de komkommerfamilie die wordt ingelegd in azijn en/of pekel. De vers gegeten komkommer en de augurk zijn verschillende cultuurvormen van dezelfde soort[1] met verschillende eigenschappen. De vruchten die gebruikt worden voor het maken van de augurk zijn kleiner en hebben over het algemeen een dunnere schil dan de vers gegeten komkommer.[2] De augurk mag geen smaak van zichzelf hebben; de komkommersmaak moet geheel ontbreken.[1]
Bij dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Geit echt niet hoor. Ben toch geen moslim?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Geit echt niet hoor. Ben toch geen moslim?
Eet jij geen normale komkommers omdat dat niet bij je lengte past?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eet jij geen normale komkommers omdat dat niet bij je lengte past?
Nee, omdat het zo lastig dragen is als die komkommer boven je uitsteekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon de slice & dice voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En kauwen.quote:
Lekker een tommie in je foefquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Heb ik ook last van bij mijn puddingbuksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, omdat het zo lastig dragen is als die komkommer boven je uitsteekt.
Vast wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je zeker ergens opslaan dit?
Het niveau ontstijgt mij nog niet nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Dit topic is gewoon nu al slecht. Chapeau!
Hoezo anoniem, ik wil die 15 seconds of fame wel hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Oversight het volgende:
ik denk dat dit topic een goed artikel op de FP zou zijn, gewoon, helemaal, maar dan wel anoniem.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo anoniem, ik wil die 15 seconds of fame wel hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan je mijn opmerking dan weg halen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan je mijn opmerking dan weg halen
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die van moslim en geit. Vinden die droeftoeters veel te grappig op de frontpage.
En er achter komen dat het door een Yasmin is gezegdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Daarom moeten ze ook niet weten wie je bent, maakt het alleen maar spannender.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek een oude quote maar ik ben hem kwijt
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En er achter komen dat het door een Yasmin is gezegd
Aangenaam, ik ben Uccie.quote:
Deze toevallig?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek een oude quote maar ik ben hem kwijt
Of deze?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:20 schreef d4v1d het volgende:
harder dan jouw voorouders ooit gewerkt hebben.
Schijn bedriegt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Die zou zulke dingen nooit zeggen, denk ik.
Dit zijn zachte zoete dropjes, ook al houd ik meer van zoute.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Trouwens Oversight hoezo ga jij niet bij de redactie?
Yasletterig in het huis hoor dames en heren.quote:
Oh. Nee doe dan maar niet neequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:56 schreef Oversight het volgende:
[..]...dan mag ik niet meer rellen.
Misschien had je de "s" weg moeten laten....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasletterig in het huis hoor dames en heren.
Alleen omdat jij niet van je luie reet af wil komen om eten te pakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga op zoek naar een feeder. LTVDK is dat dus duidelijk niet.
ja ik las het ook een beetje vreemd...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien had je de "s" weg moeten laten....
Dat is precies wat een feeder doetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat jij niet van je luie reet af wil komen om eten te pakken
Ja dan ben ik maar een slechte feeder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is precies wat een feeder doet
Vind je het gek.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Oversight het volgende:
Dit topic heeft meer reacties dan views?
Blindtypenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Oversight het volgende:
Daar heb ik een trucje voor maar dat mag ik niet meer doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Oversight het volgende:
Daar zit ik dus niet op te wachten, moet ik je straks ook in het toilethokje proppen en aanduwen omdat je er niet meer inpastquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Plaatje ter verduidelijking
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik een trucje voor maar dat mag ik niet meer doen
Doelde meer op de tt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijken jullie nooit wat je post dan?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik een trucje voor maar dat mag ik niet meer doen
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zit ik dus niet op te wachten, moet ik je straks ook in het toilethokje proppen en aanduwen omdat je er niet meer inpast
Ziet het eruit alsof ik dit nog wil teruglezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:00 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijken jullie nooit wat je post dan?
Smerig mens ben je soms ook hequote:
Nee, als je gewoon in het topic blijft telt een nieuwe post niet als pageviewquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar iedere post zou toch ook een view moeten zijn?
Ohhh las het andersom,.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar iedere post zou toch ook een view moeten zijn?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ziet het eruit alsof ik dit nog wil teruglezen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, als je gewoon in het topic blijft telt een nieuwe post niet als pageview
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen...weet letterlijk niet wat voor- of achterkant is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:02 schreef Oversight het volgende:
[..]Wel als jij dit plaatje beschrijft voor de lezer, dan hebben we een goed hoofdstuk af.
Deze gedachte ben je over een half uur vast weer vergeten.quote:
Nu al.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze gedachte ben je over een half uur vast weer vergeten.
Het is sowieso de schuld van die reptieldingen uit BNW.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:03 schreef Oversight het volgende:
[..]Oh, gelukkig, ik dacht even dat dit het tweede complot was dat ik hier vandaag ontdekt heb.
Vreetzakje.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is sowieso de schuld van die reptieldingen uit BNW.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Zou het, doen die ook aan computerilia of zo?
quote:
quote:Nee. Die bestaat niet.
Wat je nu probeert is niet mogelijk: een pagina opvragen die helemaal niet bestaat. Sorry. Het kan natuurlijk zijn dat je een linkje hebt gevolgd, wat betekent dat het helemaal jouw schuld niet is, maar in dat geval ben je dus misleid. Misschien wel bewust. Misschien is het een complot! Iemand probeert je kostbare tijd te verspillen door je op een dood spoor te zetten! Ik zou niemand meer vertrouwen. Wie weet wat de volgende stap is?
En terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:08 schreef Oversight het volgende:
[..]ik voel me ineens bedreigd:
[..]
Ik kan me er niets van herinneren, maar de laatste keer dat ik uit het raam keek, waren ze de piramide van Gizeh nog aan het bouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoelang was jij toen verdwenen, en wat weet je er nog van?
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan me er niets van herinneren, maar de laatste keer dat ik uit het raam keek, waren ze de piramide van Gizeh nog aan het bouwen.
Nee geloof het niet, maar voel me wel erg aangetrokken tot de magnetron.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee geloof het niet, maar voel me wel erg aangetrokken tot de magnetron.
Heb dat ook een hele tijd gehad trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee geloof het niet, maar voel me wel erg aangetrokken tot de magnetron.
Misschien is het een fase, is het bij jou helemaal overgegaan of ben je doorgeschoven naar de oven?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb dat ook een hele tijd gehad trouwens.
Teringballenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:17 schreef Uccie het volgende:
Ik weet weer waarom ik nooit bij een studentenvereniging ben gegaan.
Misschien iets voor de hond van OS.quote:
Ben vrijwel helemaal overgestapt naar een magnetronloze levensstijl.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien is het een fase, is het bij jou helemaal overgegaan of ben je doorgeschoven naar de oven?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb dat ook een hele tijd gehad trouwens.
Stuk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben vrijwel helemaal overgestapt naar een magnetronloze levensstijl.
Ja ik snap echt niet wat er nou leuk is aan die studentenverenigingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien iets voor de hond van OS.
Gewoon zuipen en een beetje zuipen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet wat er nou leuk is aan die studentenverenigingen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien iets voor de hond van OS.
Sinds wanneer heb je daar een vereniging voor nodigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en een beetje zuipen.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dus er is nog hoop. Voel mij erg aangetrokken tot de playstation vier.
Niet liegen, hij is ook een beetje stuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Dus er is nog hoop. Voel mij erg aangetrokken tot de playstation vier.
Nou het schijnt daar goedkoper te zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je daar een vereniging voor nodig
Hij is niet stuk?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet liegen, hij is ook een beetje stuk.
Volgens mij is dit item gewoon zodat Pauw straks weer wat korpssnolletjes kan hosselen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou het schijnt daar goedkoper te zijn.
Volgens mij zat ik dan vroeger ook bij een studentenvereniging.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en een beetje zuipen.
Hij warm alleen niet meer goed op.quote:
Hij is niet up to date...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij warm alleen niet meer goed op.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik dan vroeger ook bij een studentenvereniging.
Dikke vette bullshit...maar dat willen zij wel heel graag denkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Studentenverenigingen schijnen wel goed te zijn voor latere connecties bij het krijgen van werk.
Het is gewoon een oud beestjequote:
Jij update je magnetron...met een USB?quote:
Oh? Is het echt niet handig dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dikke vette bullshit...maar dat willen zij wel heel graag denken.
Nee. Ze hebben toen een groot deel van die maaltijden bij de AH ineens geupgrade naar 800 watt en dat kan mijn magnetron niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij update je magnetron...met een USB?
Magnetron is ook gewoon 2,4GHz, gewoon wiefie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij update je magnetron...met een USB?
Uiteindelijk moet je ook gewoon wat kunnen en niemand geeft iemand een topfunctie omdat ie vroeger zo goed kon zuipen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? Is het echt niet handig dan?
Werkt vooral als je vriendjes bent met oud geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? Is het echt niet handig dan?
Je kan ook 600watt doen en dan te opwarmtijd verlengen hè....staat er volgens mij ook gewoon op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben toen een groot deel van die maaltijden bij de AH ineens geupgrade naar 800 watt en dat kan mijn magnetron niet.
Dat is wel handigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt vooral als je vriendjes bent met oud geld.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Magnetron is ook gewoon 2,4GHz, gewoon wiefie.
Wat je alleen wordt als je zelf oud geld bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt vooral als je vriendjes bent met oud geld.
Oh... Heb dat welles geprobeerd maar het was toch niet meer het zelfdequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan ook 600watt doen en dan te opwarmtijd verlengen hè....staat er volgens mij ook gewoon op.
huh?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Heb dat welles geprobeerd maar het was toch niet meer het zelfde
Ja het zijn vooral clubjes vol eigengeilerij.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat je alleen wordt als je zelf oud geld bent.
Vanaf nu welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:26 schreef Oversight het volgende:
[..]Heb jij ook wel eens fantasieen van een portable emp-sleutelhanger?
Serieus? Ik warm bijna nooit kant-en-klaar maaltijden op maar voor eigen gemaakte zooi werkt het gewoon.quote:
Ja bah.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral clubjes vol eigengeilerij.
Ja. Weet niet precies waar het aan ligt.Maar zat dan ook niet bij een studentenverenigingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus? Ik warm bijna nooit kant-en-klaar maaltijden op maar voor eigen gemaakte zooi werkt het gewoon.
Dat zal het zijn, zal het bij mij ook wel mislukken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Weet niet precies waar het aan ligt.Maar zat dan ook niet bij een studentenvereniging
quote:
kill 724quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Lets brainstorm and make this shit happen.
Nu staat er weer zo'n rood vlaggetje ergens omhoog staan
Goooooooooooooooooooodmorning NSA
in dat geval...Beste NSA, ik heb een mail weggegooid van 17 januari 2003 met in de bijlage een samenvatting....kunnen jullie die even voor mij terughalen, alvast bedankt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:31 schreef Oversight het volgende:
[..]Lets brainstorm and make this shit happen.
Nu staat er weer zo'n rood vlaggetje ergens omhoog staan
Goooooooooooooooooooodmorning NSA
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
in dat geval...Beste NSA, ik heb een mail weggegooid van 17 januari 2003 met in de bijlage een samenvatting....kunnen jullie die even voor mij terughalen, alvast bedankt.
Ik heb weer even een realitycheck...mijn mailarchief gaat verder terug dan de geboorte van Fylax.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Freedom of Information Act,... opvragen!!!
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
kill 724
kill 963
goodbye PRISM.
//een jammer maken is niet zo moeilijk, wel om dat in sleutelhangerformaat te proppen.
Hoelang ben jij eigenlijk al een computernerdje?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:35 schreef Oversight het volgende:
[..]Freedom of Information Act,... opvragen!!!
quote:Zeg jij weleens dat je een Nederlandse bent? Alleen als je er profijt van hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weer even een realitycheck...mijn mailarchief gaat verder terug dan de geboorte van Fylax.
/inhoekjeliggengaat
Whutquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Mensen zijn echt onaardig tegen mij
[..]
Ben je weer de buitenlander aan het uithangen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk al een computernerdje?
Volgens mij typ ik gewoon Nederlands. Hier en daar wat schrijffouten misschien. Misschien is dat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer de buitenlander aan het uithangen?
Ok Yas.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens typ ik gewoon Nederlands.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die hamer is niet te zien op FOK.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Oversight het volgende:
[..]Nietus, ik vind je nog steeds lief.
...maar leg dan een keer die hamer weer weg?
Ja te laatquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij typ ik gewoon Nederlands. Hier en daar wat schrijffouten misschien. Misschien is dat het?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die hamer is niet te zien op FOK.
Las je dit ook? http://www.hacktic.nl/quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:40 schreef Oversight het volgende:
[..]lang genoeg om rfc 1 te zien ontstaan.
...wou dat ik het over kon doen.
Nee oke maar daar weten ze het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:42 schreef Oversight het volgende:
[..]Maar kan hem niet meer on-zien.
Ik ben het wel gewend van jequote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Las je dit ook? http://www.hacktic.nl/
Je usernaam en meteen conclusies trekken. Zijn dus òf domme mensen òf mensen die graag trollen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee oke maar daar weten ze het niet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Las je dit ook? http://www.hacktic.nl/
Nou de persoon in kwestie vindt omdat hij hier langer woont dan moslims zij moeten vertrekken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je usernaam en meteen conclusies trekken. Zijn dus òf domme mensen òf mensen die graag trollen.
Of allebei, gevaarlijke combinatie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je usernaam en meteen conclusies trekken. Zijn dus òf domme mensen òf mensen die graag trollen.
Zoals Oversightquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of allebei, gevaarlijke combinatie.
Noem jij nu Oversight domquote:
Nou, ik denk dat er zat moslims zijn die hier langer wonen dan hij, dus dat is een non-argument.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou de persoon in kwestie vindt omdat hij hier langer woont dan moslims zij moeten vertrekken.
Het zou wel een troll kunnen zijn ja
En een troll.quote:
Dit was het antwoord daaropquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er zat moslims zijn die hier langer wonen dan hij, dus dat is een non-argument.
Maar klinkt idd als een troll.
quote:Ja ouder maar woonden hier niet eerder.
Ik zou hier geen energie meer in stoppen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit was het antwoord daarop
[..]
Is er ooit een sc verbod geweest dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Oversight het volgende:
[..]Kijk nou uit, want ik roep Vonny en dan is de SC een week lang verboden.
Ik meen het.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is er ooit een sc verbod geweest dan?
Ja wie komt daar nou?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef Oversight het volgende:
[..]Eergisteren, of gisteren. /KLB
oh...verkeerde HALquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
.
Dat is Hacking At Large, Uc.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
.
Dat is Hacking At Large, Uc.
Ja Oversight dus schijnbaar.quote:
Ik ben geen computernerdinquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Oversight het volgende:
[..]en die was helemaal toegewijd aan de echte hoor uccie....
In tegenstelling tot de inhoudelijke gesprekken hier bedoel je.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kijk welles in andere sc's en het gaat daar echt nergens over.
Ik kijk alleen maar hier, NWS-SC altijd #1.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
In de SC rel ik nooit, dan zoek ik wel gewoon een ander topic op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Goeie potentiele rel, 6 voor de inzet, en 5 voor de inhoud.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dit is van een veel hoger niveau.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de inhoudelijke gesprekken hier bedoel je.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dit is van een veel hoger niveau.
In POL zijn ze nu bv massaal de pvv aan het afkraken. Wij laten Fylax hier gewoon toe.
Sowieso je woorden gaan verspillen aan de pvvquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Dit is van een veel hoger niveau.
In POL zijn ze nu bv massaal de pvv aan het afkraken. Wij laten Fylax hier gewoon toe.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik moet denken aan Fylax' eerste post in dit topic, Yoki weet dit nog wel.
Ik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ik moet denken aan Fylax' eerste post in dit topic, Yoki weet dit nog wel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
NWS / [SC] Hoi :) in kingstown zijn hol
Hoe gedraaid ben jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
quote:
Voor een kwart ofzo...nep-allochtoonquote:
50 topics in Kingstown zijn hol, mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 23:56 schreef Fylax het volgende:
1/8quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor een kwart ofzo...nep-allochtoon
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
50 topics in Kingstown zijn hol, mooie tijden waren dat.
Nog minder dus.quote:
quote:
Toen hadden we nog echt mooie TT'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging bij mijn eerste post in de SC gelijk ruzie zoeken met timmmmm.
NWS / [SC] Lauwe kwark in corries hol
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen hadden we nog echt mooie TT's
Hoe vind ik mijn eerste post in de sc terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef LTVDK het volgende:
Yoki inschakelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe vind ik mijn eerste post in de sc terug?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen post historie terugzoeken ...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen eikel, vraag maar aan Yas.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:03 schreef Oversight het volgende:
[..]dan ben je misschien toch niet zo"n enorme eikel als ik eigenlijk dacht, puntje erbij voor jou.
Dat duurt hartstikke lang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je eigen post historie terugzoeken ...
LTVDK Is een eikel! Trap er niet in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen eikel, vraag maar aan Yas.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LTVDK Is een eikel! Trap er niet in.
Wat is dit nou weer joh, alleen omdat ik net die s een beetje ongelukkig had geplaatst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LTVDK Is een eikel! Trap er niet in.
Goede wel jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS / [SC] Bekijk dit dramatische topic (inclusief slecht woordgrapje)
Lan jij komt uit de woestijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even aardig woestijnrat.
Begin jij nou ook al.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lan jij komt uit de woestijn.
Mja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is iemand die mij bij staat als ik afwezig ben begrijp ik?
Huur jij tegenwoordig gewoon mensen in?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is iemand die mij bij staat als ik afwezig ben begrijp ik?
Te duur, gewoon bedreigen met de dood.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huur jij tegenwoordig gewoon mensen in?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te duur, gewoon bedreigen met de dood.
Is je bij mij anders nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Te duur, gewoon bedreigen met de dood.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je bij mij anders nog niet gelukt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh is al een topic over dta nos bericht.
Dit slaat echt nergens op...quote:
Soms.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:24 schreef Oversight het volgende:
[..]worden die niet verdrietig dan?
Je bent nooit echt de moeite waard geweest.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je bij mij anders nog niet gelukt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent nooit echt de moeite waard geweest.
Noem je mij nu minderwaardig?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent nooit echt de moeite waard geweest.
Waarom zou ik Yas gaan pesten?quote:
Daar hebben we Tim en Harry al voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo vervelend joh.
Mani zit al jaren op zijn derde balquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Kennen jullie mensen die op z'n bal zitten in plaats van een bureaustoel?
Wist al dat dit zou komen. Maar was eigenlijk wel serieus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mani zit al jaren op zijn derde bal
Nou ja, ik doe hetzelfde werk als jij dus daar zit je niet zoveelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wist al dat dit zou komen. Maar was eigenlijk wel serieus.
Nou thuis toch wel veel? Heb jij een laptop of een pc?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe hetzelfde werk als jij dus daar zit je niet zoveel
Ja Christus, je gaat thuis toch niet op zo'n bal zitten. Dan heb je poep in je hoofd. Maar ik heb een laptop, dus ik doe beiden nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou thuis toch wel veel? Heb jij een laptop of een pc?
Hoezo niet? Ik heb dus zo'n pc op een tafel en denk dat ik met zo'n bal een veel betere houding aanneem?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja Christus, je gaat thuis toch niet op zo'n bal zitten. Dan heb je poep in je hoofd. Maar ik heb een laptop, dus ik doe beiden niet
Nou, dat denk ik eigenlijk niet. Ik zou niet weten waarom. Ik zak zonder rugleuning juist meer inquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb dus zo'n pc op een tafel en denk dat ik met zo'n bal een veel betere houding aanneem?
Dacht om te kunnen balanceren op zon bal dat je juist dus rechtop moet blijven zitten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk niet. Ik zou niet weten waarom. Ik zak zonder rugleuning juist meer in
Ja, ik weet het niet. Het lijkt me allemaal heel vermoeiendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht om te kunnen balanceren op zon bal dat je juist dus rechtop moet blijven zitten.
Niemand die het ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 10:48 schreef YokiKater het volgende:
Op zo'n bal gaan zitten is ongeveer even erg als alle hipsterdingen bijelkaar opgeteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |