quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een beetje als david met een zak over zijn hoofd dus
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De augurk is een vrucht van de plant Cucumis sativus uit de komkommerfamilie die wordt ingelegd in azijn en/of pekel. De vers gegeten komkommer en de augurk zijn verschillende cultuurvormen van dezelfde soort[1] met verschillende eigenschappen. De vruchten die gebruikt worden voor het maken van de augurk zijn kleiner en hebben over het algemeen een dunnere schil dan de vers gegeten komkommer.[2] De augurk mag geen smaak van zichzelf hebben; de komkommersmaak moet geheel ontbreken.[1]
Bij dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Geit echt niet hoor. Ben toch geen moslim?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Geit echt niet hoor. Ben toch geen moslim?
Eet jij geen normale komkommers omdat dat niet bij je lengte past?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eet jij geen normale komkommers omdat dat niet bij je lengte past?
Nee, omdat het zo lastig dragen is als die komkommer boven je uitsteekt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar heb je toch gewoon de slice & dice voor?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En kauwen.quote:
Lekker een tommie in je foefquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ga weg met je augurk...ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
Heb ik ook last van bij mijn puddingbuksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, omdat het zo lastig dragen is als die komkommer boven je uitsteekt.
Vast wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ga je zeker ergens opslaan dit?
Het niveau ontstijgt mij nog niet nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Dit topic is gewoon nu al slecht. Chapeau!
Hoezo anoniem, ik wil die 15 seconds of fame wel hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:46 schreef Oversight het volgende:
ik denk dat dit topic een goed artikel op de FP zou zijn, gewoon, helemaal, maar dan wel anoniem.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo anoniem, ik wil die 15 seconds of fame wel hoor.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan je mijn opmerking dan weg halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |