Hoezo, die internationale verdragen zeg je toch gewoon op?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Blijkbaar hoef je, in de nieuwe wereld van de PVV, je niets aan te trekken van bestaande (grond)wetten, internationale verdragen of mensenrechten.
Je weet toch nog wel van je economielessen van vroeger dat je altijd één zo'n post hebt die niemand echt kan controleren, maar waarmee je wel heel mooi je balans op nul krijgt? Nou, dat is deze.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:21 schreef Ludachrist het volgende:
Hoe gaat de-islamiseren 7,2 mld opleveren?
Oh, ik dacht dat dat 'geen geld naar windmolens etc.' was.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel van je economielessen van vroeger dat je altijd één zo'n post hebt die niemand echt kan controleren, maar waarmee je wel heel mooi je balans op nul krijgt? Nou, dat is deze.
Er staat ook gewoon letterlijk "enz" achter. Wat een volkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat 'geen geld naar windmolens etc.' was.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een populistische onzin.
Al die mongolen die op hem stemmen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:26 schreef Hochwinter het volgende:
Wat een populistische onzin.
Al die mongolen die op hem stemmen.
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
'Geen geld naar innovatie' vind ik wel een prachtig standpunt. Chapeau, Geert. Goed bedacht.
Sta nog een beetje in dubio, maar die Jan Jansen, of hoe heet-ie, parlementair verslaggever, bracht het net...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Is dit niet gewoon een photoshop van een of andere geinponum?
Nee Erwin Rommel, hij heeft het zelf op Facebook geplaatstquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zijn wel allemaal punten die Geertje in de loop der tijd geroepen heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Als dit echt is dan wens ik de pvv veel succesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:37 schreef sc00p het volgende:
[..]
Nee Erwin Rommel, hij heeft het zelf op Facebook geplaatst
Het zou best kunnen, maar alleen al het feit dat wij met z'n allen denken dat dit waar zou kunnen zijn zegt een heleboel over zijn politieke uitingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Hij tweet 'm ook:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:41 schreef Wespensteek het volgende:
Sorry hoor maar dit kan niet kloppen zelfs Wilder is niet zo gek.
twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 25-08-2016 om 18:55:44NEDERLAND WEER VAN ONS! https://t.co/iOHCiUYJUL reageer retweet
Hoezo, het is niet wezenlijk anders dan anders toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:41 schreef Wespensteek het volgende:
Sorry hoor maar dit kan niet kloppen zelfs Wilder is niet zo gek.
De Verkiezingen zijn begonnentwitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:24:58PVV-verkiezingsprogramma: Alle asielzoekerscentra dicht https://t.co/MGTm4t8SAk https://t.co/pBZtIgfxn4 reageer retweet
Geen geld meer naar innovatiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet wezenlijk anders dan anders toch?
De PVV moet het nu niet bepaald van mensen met een opleiding hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen geld meer naar innovatie
en dan laat ik de rest nog even buiten beschouwing, sorry hoor maar welke randdebiel verzint dat
Normaal heeft hij toch wel een heel verhaal met meerdere pagina's waar ook nog wel wat punten instaan die enigszins zinnig zijn al staat er vaak niet bij hoe het gerealiseerd moet worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet wezenlijk anders dan anders toch?
Nou, hiermee kan hij nooit regeren, ook al doet-ie water in de wijn. En dan wordt het zootje ongeregeld dat hem volgt woest dus. Lijkt me dat-ie daar op uit is dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:46 schreef sneakydesert het volgende:
Geert is wel heel wanhopig. Simpel zielentrekken dit.
''Alle asielzoekercentra dicht''quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:45 schreef Nintex het volgende:
Pechtold zit vanavond bij Pauw, die mag dit kan duiden voor het goedvolk natuurlijktwitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:24:58PVV-verkiezingsprogramma: Alle asielzoekerscentra dicht https://t.co/MGTm4t8SAk https://t.co/pBZtIgfxn4 reageer retweet
We gaan nog even door.twitter:NOS twitterde op donderdag 25-08-2016 om 19:44:55PVV-programma: alle azc's dicht en een verbod op moskeeën, islamitische scholen en de Koran: https://t.co/DC140T8ReX reageer retweet
Zou het echt zo simpel zijn ja, dat ie hoopt dat buschauffeurs nu op hem stemmen zodat er geen zelfrijdende bussen komen in NL?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De PVV moet het nu niet bepaald van mensen met een opleiding hebben.
Ach, dit is wat beknopter maar inhoudelijk niet wezenlijk anders hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Normaal heeft hij toch wel een heel verhaal met meerdere pagina's waar ook nog wel wat punten instaan die enigszins zinnig zijn al staat er vaak niet bij hoe het gerealiseerd moet worden.
De Nederlandse grondwetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Blijkbaar hoef je, in de nieuwe wereld van de PVV, je niets aan te trekken van bestaande (grond)wetten, internationale verdragen of mensenrechten.
Ach nee, hij zal het over bepaalde wat dubieuze innovatiesubsidies hebben. Kan je als je dat wil best motiveren maar zo staat het wel wat knulligquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zou het echt zo simpel zijn ja, dat ie hoopt dat buschauffeurs nu op hem stemmen zodat er geen zelfrijdende bussen komen in NL?
dan importeren we die tochof gaat ie dat ook tegenhouden
Nope. Anders hadden ze geweten dat islamitische uitingen die strijdig zijn met de openbare orde al lang verboden zijn. Alleen heeft de wet het niet specifiek over islamitisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Als we uit de EU gaan kunnen we daar lekkere importheffingen op zetten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
Zou het echt zo simpel zijn ja, dat ie hoopt dat buschauffeurs nu op hem stemmen zodat er geen zelfrijdende bussen komen in NL?
dan importeren we die tochof gaat ie dat ook tegenhouden
Ik zou het niet weten. Met dit verkiezingsprogramma kun je in ieder geval beter je reet afvegen of shotjes drinken bij elk punt dat in strijd is met de grond-/mensenrechten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, hiermee kan hij nooit regeren, ook al doet-ie water in de wijn. En dan wordt het zootje ongeregeld dat hem volgt woest dus. Lijkt me dat-ie daar op uit is dan?
Is terug naar de gulden innovatie of renovatie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
'Geen geld naar innovatie' vind ik wel een prachtig standpunt. Chapeau, Geert. Goed bedacht.
Nee, hij wil de grootste partij worden en dat andere partijen dan een cordon sanitaire tegen hem optrekken. En daarna probeert hij zijn aanhang helemaal gek te maken. Vergis je niet voor sommige mensen is hij een soort heiland. Die geloven echt dat na de verkiezingen alles verandert. En geloof veel van zijn aanhangers komen vrij labiel over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Geert is niet dom, dus die heeft echt wel in de gaten dat hij zijn politieke carrière kan beeindigen zo gauw hij deel uitmaakt van welke coalitie dan ook, omdat hij niets van zijn oorlogsretoriek en alles waar hij stemmers mee getrokken heeft, kan realiseren. Met dit verkiezingsprogramma zorgt hij ervoor dat dat niet gebeurt.
Want jij controleert alle posten van alle partijen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet toch nog wel van je economielessen van vroeger dat je altijd één zo'n post hebt die niemand echt kan controleren, maar waarmee je wel heel mooi je balans op nul krijgt? Nou, dat is deze.
Jij mag lappen voor een pauper die naar de eerste hulp gaat met een gestoten teen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat eigen risico punt ben ik het wel mee eens.
Ook in dat geval regeert hij dus niet. Hoe verder hij zich vervreemd van de rest, hoe groter de kans dat niemand met hem wil samenwerken. En de absolute meerderheid gaat hij niet halen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij wil de grootste partij worden en dat andere partijen dan een cordon sanitaire tegen hem optrekken. En daarna probeert hij zijn aanhang helemaal gek te maken. Vergis je niet voor sommige mensen is hij een soort heiland. Die geloven echt dat na de verkiezingen alles verandert. En geloof veel van zijn aanhangers komen vrij labiel over.
Ik lees net dat het afschaffen van de Islam ons 7,2 miljard oplevert.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef Odaiba het volgende:
Raar dat PVV geen geld meer uit wil geven aan cultuur... Ik zou juist zeggen, meer geld naar Nederlandse cultuur. En hoezo geen geld naar innovatie? Daar moeten we het juist van hebben..
Hoe wil de PVV Nederland financieel gezond houden, al die punten kosten juist geld ipv dat het wat oplevert.
Uitzonderingssituatie. Bovendien is het eigen risico niet alleen daarvoor van toepassing. Zelfs de meest vervelende irritante operaties vallen eronder en die doe je niet voor de yolo. Als je niet wenst te betalen voor gestoten tenen valt er nog wat over te zeggen, maar je betaald ook gewoon voor door artsen voorgeschreven medische hulp. Bovendien 2x langskomen met je teen en het risico is weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jij mag lappen voor een pauper die naar de eerste hulp gaat met een gestoten teen.
Ik snap dat zorgmijders uiteindelijk een stuk meer geld kosten maar laten we nou ook niet doen alsof het eigen risico zó bizar hoog is. Ik vind 450 euro wel een mooi bedrag aan eigen risico eigenlijk, je mag het in termijnen betalen.
In het programma staat een degelijke financiële onderbouwing.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef Odaiba het volgende:
Raar dat PVV geen geld meer uit wil geven aan cultuur... Ik zou juist zeggen, meer geld naar Nederlandse cultuur. En hoezo geen geld naar innovatie? Daar moeten we het juist van hebben..
Hoe wil de PVV Nederland financieel gezond houden, al die punten kosten juist geld ipv dat het wat oplevert.
Gaat hij direct voor de militaire coup ja?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Wilders een beetje klaar met dat gelul in de Tweede Kamer. Getuigt van weinig ambitie, dit programma. Zelfs voor de PVV is dit mager.
Dat snap ik, maar ik vind 450 euro aan eigen risico wel een goed bedrag, mooi in balans. Genoeg om niet voor een klein pijntje naar de arts te gaan 'wand ik betaal tog niks!!!!!!' maar te weinig om zorg te mijden wanneer je het nodig hebt of in het stadium daarvoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Uitzonderingssituatie. Bovendien is het eigen risico niet alleen daarvoor van toepassing. Zelfs de meest vervelende irritante operaties vallen eronder en die doe je niet voor de yolo. Als je niet wenst te betalen voor gestoten tenen valt er nog wat over te zeggen, maar je betaald ook gewoon voor door artsen voorgeschreven medische hulp. Bovendien 2x langskomen met je teen en het risico is weg.
Klopt, ik denk nu toch dat-ie dus uit is op eh... gewelddadigheden, laat ik het zo even noemen bij gebrek aan beter. Zijn labiele achterban zal over de rooie gaan bij grootste partij en toch niet in de regering.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ook in dat geval regeert hij dus niet. Hoe verder hij zich vervreemd van de rest, hoe groter de kans dat niemand met hem wil samenwerken. En de absolute meerderheid gaat hij niet halen.
Sapperloot zegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, maar alleen al het feit dat wij met z'n allen denken dat dit waar zou kunnen zijn zegt een heleboel over zijn politieke uitingen.
-Aanvulling- maar het komt van zijn eigen, geverifieerde Facebook-account. Het zal dus wel echt zijn.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:50 schreef sneakydesert het volgende:
in strijd is met de grond-/mensenrechten.
Mager is een understatement. Ik acht eerst dat het een parodie is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:55 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is Wilders een beetje klaar met dat gelul in de Tweede Kamer. Getuigt van weinig ambitie, dit programma. Zelfs voor de PVV is dit mager.
Geen moskee er meer bij (2010) is toch inhoudelijk heel wat anders dan alle moskeeën dicht. Het is nog radicaler en nog meer in strijd met de vrijheden die we kennen op gebied van meningsuiting, religie en vergaderen. Mijn samenvatting (als dit serieus is) is dat Wilders volledig is doorgedraaid en naar een gesloten inrichting moet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dit is wat beknopter maar inhoudelijk niet wezenlijk anders hoor.
Huisarts valt niet onder het eigen risico.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:56 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vind 450 euro aan eigen risico wel een goed bedrag, mooi in balans. Genoeg om niet voor een klein pijntje naar de arts te gaan 'wand ik betaal tog niks!!!!!!' maar te weinig om zorg te mijden wanneer je het nodig hebt of in het stadium daarvoor.
Spreekt mij wel aan. Ik denk dat ik voor de PVV ga bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:10 schreef Nintex het volgende:
Het nieuwe programma van de PVV.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/Geert-Wilders-202064936858448/
1 A4'tje dit jaar.
Neuh, daarvoor maakt de domrechtse beweging onderling te graag ruzie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:57 schreef Nintex het volgende:
Ben benieuwd of er nog een campagne event komt van Geert, Farage en Trump samen.
Dit soort beelden wil ik niet meer zien als de PVV het voor het zeggen krijgen.quote:
En deze agenten moeten ze gelijk ontslaan. Politie mag niks, doet dus ook niks.quote:
Vorige partijprogramma's hadden meer om het lijf. Die bestonden weliswaar ook hoofdzakelijk uit onzin, maar ze straalden meer passie en ambitie uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gaat hij direct voor de militaire coup ja?
Dat maakt niet uit. In het vorige programma stond Wilders ook pal voor art 23, enkel uitgezonderd voor Islamtisch onderwijs. Daar is hij consequent in. Lange rokken passen binnen onze christelijke cultuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:59 schreef DeLuna het volgende:
En niet om het een of ander, maar ik denk dat menig christelijke basisschool nog erger is dan een islamitische school. Die mensen zijn soms ook compleet van het pad wat mij betreft.
Geert heeft geleerd van zijn Engelse en Amerikaanse vrienden. Het in het begin zo vaag mogelijk houden dan kun je bij draaien wat je wil. Feiten boeien anno 2016 toch niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige partijprogramma's hadden meer om het lijf. Die bestonden weliswaar ook hoofdzakelijk uit onzin, maar ze straalden meer passie en ambitie uit.
Nou, dan schaffen we die ook af. We zijn hier een joods-christelijke samenleving, ja. Als je zo nodig wil geloven dan geloof je daar maar in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Vrijheid van geloof is hier een grondrecht
Die grondrechten kan je aanpassen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Geert heeft de ambitie om 101 zetels te krijgen in de tweede kamer en de grondwet te veranderen, het verkiezingsprogramma past bij die ambitie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die grondrechten kan je aanpassen.
Hypocriet imho, maar ik had ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. In het vorige programma stond Wilders ook pal voor art 23, enkel uitgezonderd voor Islamtisch onderwijs. Daar is hij consequent in. Lange rokken passen binnen onze christelijke cultuur.
Gewoon alle linkse hobby's, natuur enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef probeer het volgende:
Die 'enz.' ook. Ja, hartstikke duidelijk. Prachtig gedefinieerd.
Wilders is die Nederlandse politiek ook een keer zat. Die gek zit ook al bijna twintig jaar in de TK.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Geert heeft geleerd van zijn Engelse en Amerikaanse vrienden. Het in het begin zo vaag mogelijk houden dan kun je bij draaien wat je wil. Feiten boeien anno 2016 toch niet meer.
Essentieel om bij kritisch doorvragen op de 10 miljard te kunnen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:02 schreef probeer het volgende:
Die 'enz.' ook. Ja, hartstikke duidelijk. Prachtig gedefinieerd.
Volgens mij al 22 jaar. Kwam er in 94 in.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wilders is die Nederlandse politiek ook een keer zat. Die gek zit ook al bijna twintig jaar in de TK.
Ehh ... Kom je wel eens buiten de deur? Of hell, lees je wel eens wat op de frontpage? Dit forum?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:35 schreef -Hakuna- het volgende:
Een ding is duidelijk, Wilders heeft een afkeer naar alles wat met islam, hoofddoekjes en de Koran te maken heeft. Maar dat leeft vrijwel niet bij de hedendaagse kiezer. Tenminste niet bij mij.
Het enige positieve aan zijn nieuwe programma vind ik het voorstel om het eigen risico af te schaffen en de huren te verlagen. Ook het uitzetten van allochtone criminelen kan nog wel op sympathie rekenen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:04 schreef probeer het volgende:
Ehh ... Kom je wel eens buiten de deur?
Je moet het internet niet teveel door elkaar halen met de echte wereldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Ehh ... Kom je wel eens buiten de deur? Of hell, lees je wel eens wat op de frontpage? Dit forum?
Waar koop ik die steen waar je blijkbaar al een poosje onder leeft?
Echt he. Wat een figuur is het toch ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:45 schreef bamibij het volgende:
[..]
Geen geld meer naar innovatie
en dan laat ik de rest nog even buiten beschouwing, sorry hoor maar welke randdebiel verzint dat
Dus jij hebt vreselijk veel moeite met denken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:59 schreef DeLuna het volgende:
En niet om het een of ander, maar ik denk dat menig christelijke basisschool nog erger is dan een islamitische school. Die mensen zijn soms ook compleet van het pad wat mij betreft.
The lesser evil? Gast heb je dat programma weleens geleden. Het is zoiezo een weggegooide stem. Als je dat dan toch wil stem dan piratenpartij ofzo ipv een volslagen idioot als Wildersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:05 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Zelfs een diep treurige puntenlijst voor mij. Ik ben het volgens mij met de helft al niet eens. Ik hoop maar dat Geert ons loopt te FOKken (zou wel humor wezen). Maarja ik vrees van niet, het blijft tot nu toe nog de enige keuze, dus helaas. Een stem op een andere partij is sowieso nog steeds vele malen erger. VVD-PvdA-D66-CDA-GL kan gewoon niet. Dus de keuze voor 'the lesser evil', ook hier. Had men Pim Fortuyn maar niet de dood in moeten jagen.
Terug naar de tijden van Ar Raqqah en Mosulquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:06 schreef L3gend het volgende:
Geen geld meer naar Innovatie, weg met de auto, laptop en terug naar de paarden en typmachine![]()
![]()
Daar heeft het inderdaad wel veel van weg ja. Alsof hij buitenspel gezet wil worden, zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:49 schreef Janneke141 het volgende:
Geert is niet dom, dus die heeft echt wel in de gaten dat hij zijn politieke carrière kan beeindigen zo gauw hij deel uitmaakt van welke coalitie dan ook, omdat hij niets van zijn oorlogsretoriek en alles waar hij stemmers mee getrokken heeft, kan realiseren. Met dit verkiezingsprogramma zorgt hij ervoor dat dat niet gebeurt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon alle linkse hobby's, natuur enzo.
En ook geen geld meer naar windmolens. Afbreken die kitischerige krengen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:06 schreef L3gend het volgende:
Geen geld meer naar Innovatie, weg met de auto, laptop en terug naar de paarden en typmachine![]()
![]()
In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij landquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, dan schaffen we die ook af. We zijn hier een joods-christelijke samenleving, ja. Als je zo nodig wil geloven dan geloof je daar maar in.
En lekker janken dat niemand met hem wil samenwerken. Dat doet het ook altijd goed in de media, dat hebben ze zelfs in Oss in de gaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Daar heeft het inderdaad wel veel van weg ja. Alsof hij buitenspel gezet wil worden, zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.
Dat zal best. Iedereen moet geloven wat hij of zij wil, maar ik kan met de meeste streng christelijke mensen toch echt niet omgaan. Dat betekent overigens niet dat ze alle scholen maar meteen moeten sluiten of wat dan ook. Hetzelfde geldt dus voor islamitische scholen, niet mijn ding, maar dicht lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dus jij hebt vreselijk veel moeite met denken.
De Partij voor de Vrijheid ziet dat geloof ik toch andersquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij land
Goodluck with that.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die grondrechten kan je aanpassen.
Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:00 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Maar toch nog even opnemen voor Geertje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel mooi dat mensen roepen dat alle PVV-stemmers mongolen zijn. Wat zijn VVD stemmers dan?![]()
![]()
![]()
Overigens heb ik nog geen idee waar ik op ga stemmen als het zover is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef Poepz0r het volgende:
Wel mooi dat mensen roepen dat alle PVV-stemmers mongolen zijn. Wat zijn VVD stemmers dan?![]()
![]()
![]()
Overigens heb ik nog geen idee waar ik op ga stemmen als het zover is.
Nee totaal niet, maar vind het altijd wel bijzonder dat mensen lopen te kankeren op bepaalde partijen maar zelf stemmen op de grootste tumor in de Tweede Kamer de VVDquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar toch nog even opnemen voor Geertje.
Maar ik hou van windmolens en uitvindingenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:12 schreef Roland_Deschain het volgende:
Prima plan van Wilders. Iedereen die niet PVV stemt is een fucking landverrader.
Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.quote:
Verbod op de koran, heb je zeker overheen gelezen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijk
Alle moskeeën dicht en de Koran verbieden, dat is toch een heel ander soort kwaadaardige fascistische tumor dan de VVD.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar vind het altijd wel bijzonder dat mensen lopen te kankeren op bepaalde partijen maar zelf stemmen op de grootste tumor in de Tweede Kamer de VVD
Het wordt niet verboden maar er staat wel een straf op.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Er wordt de mensen ook niet verboden om te geloven wat ze willen. Lezen is ook moeilijk
Een coalitie 50+, PVV, SGP zou geweldig zijn voor Nederland.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef KoosVogels het volgende:
Beter stemmen we met z'n allen gewoon Henk Krol.
Ben het op dat punt ook met hem oneens, maar de VVD naait je net zo hard in je reet hoor (althans Jan Modaal).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Alle moskeeën dicht en de Koran verbieden, dat is toch een heel ander soort kwaadaardige fascistische tumor dan de VVD.
Als je voor bent dan stem je tegen deze motie.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef 99.999 het volgende:
Kijk er nu al naar uit hoe Halbe Zijlstra volgend jaar de samenwerking met de PVV gaat verdedigen.
Hou toch op. Landen genoeg waar de zorg van prima kwaliteit is en waar het niet zo belachelijk duur is. Een gemiddeld pakket kost je gewoon 125 euro PER MAAND + 450 euro. Daar moet weldegelijk wat aan veranderen. Waarom hebben zorgverzekeraars miljarden in kas aan winsten? Totaal onnodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.
Ik denk dat ik de persco van die coalitie met dezelfde uitdrukking op m'n gezicht volg als het laatste kwartier van Ajax gisteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Een coalitie 50+, PVV, SGP zou geweldig zijn voor Nederland.
Piratenpartijquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:07 schreef alopio het volgende:
[..]
The lesser evil? Gast heb je dat programma weleens geleden. Het is zoiezo een weggegooide stem. Als je dat dan toch wil stem dan piratenpartij ofzo ipv een volslagen idioot als Wilders
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef probeer het volgende:
zodat hij dan nog lekker door kan gaan met zijn haatzaaien.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je voor bent dan stem je tegen deze motie.
De lijsttrekker is iig plezierig voor het oog.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
PiratenpartijJa hoor dat is niet je stem weggooien. _0-
Eigen risico zou in de eerste plaats al inkomensafhankelijk moeten zijn imho. Maar goed, gaat hier over PVV programma. Ergens denk ik nog steeds dat dit een troll-programma is. Misschien door stagiaire van in-Holland in mekaar gezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:13 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Eigen risico afschaffen? Alsjeblieft niet zeg! Dat houdt die premies nog een beetje binnen de perken.
Geloven is de grootste tumor op de aardkloot. Hoeveel mensen elkaar wel niet afslachten etc puur omdat ze geloven in een sprookje is wel belachelijk ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Geloven is inderdaad een grondrecht. _0-
Zo naïef en onnozel. Hoe oud ben je? 14?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In dit land mag je geloven wat je wilt. En gelukkig maar, want dit is een vrij land
Wat mag je niet geloven dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zo naïef en onnozel. Hoe oud ben je? 14?
Hij bedoelt dat je die vrijheid helemaal niet hebt. Mensen kijken je aan, roepen naar je, schelden je uit etc. Is dat vrijheid van geloof? Dacht het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat mag je niet geloven dan?
Burkinisquote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef Wespensteek het volgende:
Dat verbod op islamitische uitingen die in strijd zijn met de openbare orde is wel grappig, weet iemand wat allemaal islamitische uitingen zijn?
Jawel hoor je hebt nog steeds de vrijheid van geloof.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat je die vrijheid helemaal niet hebt. Mensen kijken je aan, roepen naar je, schelden je uit etc. Is dat vrijheid van geloof? Dacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |