Ieders goed recht. Dat is vrijheid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef frietenstamp het volgende:
Een overwinning voor openbare vrouwenonderdrukking en -vernedering.
Jullie vrouwen in het westen worden nog veel meer onderdrukt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vrouwen dwingen om iets anders te dragen is evengoed een vorm van onderdrukking.
Laat staan een vrouw die door een agent wordt gedwongen haar burkini uit te trekken. Pure vernedering.
Controleurs hebben niemand gedwongen iets uit te trekken. De vrouw deed dat uit zichzelf voor de foto's en de media maakten er een sappig verhaal van.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die vrouwen dwingen om iets anders te dragen is evengoed een vorm van onderdrukking.
Laat staan een vrouw die door een agent wordt gedwongen haar burkini uit te trekken. Pure vernedering.
Ik krijg van deze topics zin in een slavin voor mezelf om te onderdrukken en vernederen. Of meerdere.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ieders goed recht. Dat is vrijheid.
Ik denk dat mijn vrouw eerder jou onderdrukt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie vrouwen in het westen worden nog veel meer onderdrukt.
Ik zou zeggen, loop even naar de karwei, haal daar een ketting en leg je vrouw eraan vast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik krijg van deze topics zin in een slavin voor mezelf om te onderdrukken en vernederen. Of meerdere.
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vrouw eerder jou onderdrukt.
Heb je wel eens in een spijkerbroek gezwommen!? De boerkini was gewoon een uitvinding voor vrouwen die zich wel wilden bedekken, maar tegelijkertijd ook comfortabel wilden kunnen zwemmen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Islam is wel relevant, want je kunt om hetzelfde doel te bereiken ook een huispak van Roy Donders of een lange spijkerbroek aantrekken.
Of het verbod op deze manier de goede aanpak was valt nog te bezien (de agenten in kwestie zijn inmiddels door de aanhangers van de vrede met de dood bedreigd), maar meer actieve maatregelen zijn inmiddels nodig, want we zien al 16+ jaar lang dat de andere aanpak niet werkt.
Dat behoeft geen nadere verklaring lijkt mij. Moslimvrouwen hebben over het algemeen een zeer sterk karakter en zijn prima in staat om voor zichzelf op te komen. Daar hebben ze geen 'sluierverbod' van de rechtse rukkers voor nodig. Echt niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat behoeft geen nadere verklaring lijkt mij. Moslimvrouwen hebben over het algemeen een zeer sterk karakter en zijn prima in staat om voor zichzelf op te komen. Daar hebben ze geen 'sluierverbod' van de rechtse rukkers voor nodig. Echt niet.
Het is dan ook vooral een argument om moslims gewoon het leven zuur te maken. Want inhoudelijk klopt er vrij weinig van. De ervaren symboliek ten aanzien van bedekkende kleding is er dan ook een van de categorie selffulfilling prophecy
als ze slim zijn kopen ze gewoon UV werende zwemkledingquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat behoeft geen nadere verklaring lijkt mij. Moslimvrouwen hebben over het algemeen een zeer sterk karakter en zijn prima in staat om voor zichzelf op te komen. Daar hebben ze geen 'sluierverbod' van de rechtse rukkers voor nodig. Echt niet.
Het is dan ook vooral een argument om moslims gewoon het leven zuur te maken. Want inhoudelijk klopt er vrij weinig van. De ervaren symboliek ten aanzien van bedekkende kleding is er dan ook een van de categorie selffulfilling prophecy
Dan zou UV werende kleding ook niet meer mogen...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een spijkerbroek gezwommen!? De boerkini was gewoon een uitvinding voor vrouwen die zich wel wilden bedekken, maar tegelijkertijd ook comfortabel wilden kunnen zwemmen.
Als je kritiek hebt op de islam, moet je je richten op de inhoud van de religie en daar die kritiek op leveren. Niet op de vrijheid van elk individu om zich te kleden naar eigen keuze.
Ik heb tijdens mijn laatste vakantie gemerkt dat veel Japanse, Koreaanse en Chinese dames dat dragen. Immers voor hun is het 'wit' zijn een schoonheidsideaal. Vandaar dat ze ook vaak bedekt zwemmen en naar het strand gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
als ze slim zijn kopen ze gewoon UV werende zwemkleding
Met maskers zelfs. Dat zijn pas echt vreemde beelden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn laatste vakantie gemerkt dat veel Japanse, Koreaanse en Chinese dames dat dragen. Immers voor hun is het 'wit' zijn een schoonheidsideaal. Vandaar dat ze ook vaak bedekt zwemmen en naar het strand gaan.
California ook hoorde ik van een neefjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn laatste vakantie gemerkt dat veel Japanse, Koreaanse en Chinese dames dat dragen. Immers voor hun is het 'wit' zijn een schoonheidsideaal. Vandaar dat ze ook vaak bedekt zwemmen en naar het strand gaan.
En ik maar denken dat de Franse rechter dat verbod aan het wetboek heeft getoetst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:07 schreef Nintex het volgende:
Een boek uit de middeleeuwen over een veroverende pedofiel maakt dus nog steeds de dienst uit.
Klopt, het is praktisch hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
als ze slim zijn kopen ze gewoon UV werende zwemkleding
[..]
Dan zou UV werende kleding ook niet meer mogen...
[ afbeelding ]
van dat spul heb je ook leggings, googels maar eens....
Mogen ze nooit verbieden denk ik.
Wellicht denkt Nintex al dat die twee boeken inmiddels dezelfde zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de Franse rechter dat verbod aan het wetboek heeft getoetst.
Nou ja, zolang het niet gedwongen is vind ik het allemaal wel best, moeten ze niet raar gaan doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, het is praktisch hetzelfde.
Overigens is een boerkini sowieso al veel onthullender dan veel andere kleding die door moslimas wordt gedragen (de vormen zijn immers aardig goed te zien) dus men moet gewoon tevreden zijn met de progressie. Zelf ben ik allang blij dat deze vrouwen de tijd nemen voor ontspanning.
De face-kini.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef mootie het volgende:
Met maskers zelfs. Dat zijn pas echt vreemde beelden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimvrouwen hebben over het algemeen een zeer sterk karakter en zijn prima in staat om voor zichzelf op te komen.
http://www.at5.nl/artikelen/156663/fayza-zat-8-jaar-opgesloten-in-de-vrolikstraat-tot-ze-van-het-balkon-sprongquote:In Amsterdam wonen naar schatting zo'n 300 verborgen vrouwen. Vrouwen die door bijvoorbeeld hun man thuis opgesloten worden en bijna geen contact mogen hebben met de buitenwereld.
Absoluut. Respect moet van beide kanten komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het niet gedwongen is vind ik het allemaal wel best, moeten ze niet raar gaan doen
tegen vrouwen die wél in bikini of badpak willen, dat is dan wel weer zo.
precies!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Respect moet van beide kanten komen.
Hallo. Voor seculier Europa is dit geen progressie maar regressie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:34 schreef Strani het volgende:
dus men moet gewoon tevreden zijn met de progressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |