omdat de sc dicht is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
wrm probeert iedereen fylax zn topic te kapen :s
wat mot je vechten ofz. KOM DAN. lekker ventje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
omdat die lul geen updates post, moeten toch iets hebben voor in de tussentijdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef deadprez het volgende:
keek je buurmeisje van 4 naar je pener ?!? WTFquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mn buurmeisje (4 jaar) wilde naar de speeltuin dus daar ben ik nu met haar naar toe
chickie keek wel naar me
ja truequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:58 schreef KLTZK het volgende:
[..]
omdat die lul geen updates post, moeten toch iets hebben voor in de tussentijd
nee niet doen das zielig voor paus dan eindigt ie weer met lege handenquote:
Meesterfixer Bozehaasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet doen das zielig voor paus dan eindigt ie weer met lege handen
Heb alleen oog voor opsoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee niet doen das zielig voor paus dan eindigt ie weer met lege handen
Doe alsof het jouw kind is, dat doet het altijd goed bij vrouwen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit dus hier in de speeltuin en er zitten 3 chicks waarvan 1 een keer. 7.2/10 is naast me
maar beetje te jong volgens mij
ja al 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Stompzinnig het volgende:
dp heb je al een nieuw bureau? en een baksteen door je buurmans raam gekeild?
hoeveel te jong is een beetje in dit gevalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
Ik zit dus hier in de speeltuin en er zitten 3 chicks waarvan 1 een keer. 7.2/10 is naast me
zullen wel 7 zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeveel te jong is een beetje in dit geval
ik gok net 13...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoeveel te jong is een beetje in dit geval
hehehquote:
nee doe maar niequote:
goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Doe alsof het jouw kind is, dat doet het altijd goed bij vrouwen.
't Zand? Daar woon ik relatief dicht bij... En het dichtsbijzijnde strand is daar een kilometer of 20 vandaan. Hoax.quote:
gewoon doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:05 schreef Fylax het volgende:
wats mis met beetje 23 jarige chickies prikken dan. Je richtpunt moet dezelfde kant op als je pik. Omhoog.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meisjes van 13 hebben geen goede kont. Het zijn kinderen, laat ze met rust.
Nee die waar het hele topic al over gaat is denk ik 15quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meisjes van 13 hebben geen goede kont. Het zijn kinderen, laat ze met rust.
en nog steeds geen picca'squote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:19 schreef Fylax het volgende:
Maar het meisje waar het al in de OP over gaat is dus weg
Waarom ga je foto's maken van vreemde chicks?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
die heb ik wel maar die deel ik niet
Jonge da gebeurt altijd jongequote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je foto's maken van vreemde chicks?
eh neequote:
Nie zo zwaar opnemen johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
best verontrustend dat je het ook nog de normaalste zaak van de wereld lijkt te vinden
Ik zou geen enkele praktijk die wordt toegejuicht op GS een normale gang van zaken noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:23 schreef Fylax het volgende:
kiek filmpje van geenstijl bij t strand filmen ze toch ook chickies
ik noem nu als voorbeeld geen stijl maar altijd bij sttandfilmpjws gwbeurt datquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele praktijk die wordt toegejuicht op GS een normale gang van zaken noemen.
Wat valt er niet zwaar aan op te nemen?quote:
De wereld buiten internet werkt net iets anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:33 schreef Fylax het volgende:
ik noem nu als voorbeeld geen stijl maar altijd bij sttandfilmpjws gwbeurt dat
Nee, serieus. Je kunt het wel weglachen maar dit is echt niet normaal...quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:35 schreef Fylax het volgende:
Met verkeerde been uit bed gestaptWat kun je je druk maken om niets zeg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]zo jammer dat ze je niet betrapt had en naar je ma was gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |