al 2 jaar niet meer johquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:50 schreef KLTZK het volgende:
Hey zeg Toto je woont niet meer in Portugal zeker?
Mn buurmeisje (4 jaar) wilde naar de speeltuin dus daar ben ik nu met haar naar toequote:
Jij weet waar we moeten zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik scholiertjes fixen als ik jou heb he? See ya @ dak van vindicat
[..]
Sjikkies?
oi, wil je niet ff weekje vakantie in nederland dan? Kan ik ff weekje in jouw huis. Boomshanka, cheapass vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
al 2 jaar niet meer johwoon nu bijna een half jaar in Noord-ierland maar ga in oktober in tsjechie wonen
bestquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
oi, wil je niet ff weekje vakantie in nederland dan? Kan ik ff weekje in jouw huis. Boomshanka, cheapass vakantie
wat een gereis manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
al 2 jaar niet meer johwoon nu bijna een half jaar in Noord-ierland maar ga in oktober in tsjechie wonen
hehehequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
oi, wil je niet ff weekje vakantie in nederland dan? Kan ik ff weekje in jouw huis. Boomshanka, cheapass vakantie
Yesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
wat een gereis man
Tsjechië is wel chill trouwens
Pivoquote:
goedkoop jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Pivo
wordt bijna gratis weggeven daar
Dublin?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:53 schreef Murdera het volgende:
Wil binnenkort echt weekje Ierland doen. srs
Dat is een pil die ervoor zorgt dat je vergeet hoe je je moet kleden als je naar het strand gaat.quote:
Nicequote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:55 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dat is een pil die ervoor zorgt dat je vergeet hoe je je moet kleden als je naar het strand gaat.
Frankrijkquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
https://www.jurawhisky.com/en/our-story
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |