?quote:Op maandag 26 september 2016 09:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dat artikel over Sebas |Diekstra?
Waar het op de vorige pagina over ging.quote:
quote:Op maandag 26 september 2016 11:16 schreef Pumatje het volgende:
Half jaar geen WOT meer gespeeld en ik ben nu al 3 uur updates aan het downloaden
Nee dat ging over het artikel daarvoor. Je kunt wel dezelfde opmerkingen maken bij het artikel over Diekstra.quote:Op maandag 26 september 2016 10:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Waar het op de vorige pagina over ging.
Idd...quote:Op maandag 26 september 2016 15:17 schreef detaris het volgende:
[..]
Nee dat ging over het artikel daarvoor. Je kunt wel dezelfde opmerkingen maken bij het artikel over Diekstra.
Link? Ik krijg die niet gevonden?quote:Op maandag 26 september 2016 15:17 schreef detaris het volgende:
[..]
Nee dat ging over het artikel daarvoor. Je kunt wel dezelfde opmerkingen maken bij het artikel over Diekstra.
Check def nieuws: DEF / Defensie Nieuws Topic #32quote:Op maandag 26 september 2016 15:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Link? Ik krijg die niet gevonden?
Wacht maar tot WT met de nieuwe Naval update komtquote:Op maandag 26 september 2016 11:16 schreef Pumatje het volgende:
Half jaar geen WOT meer gespeeld en ik ben nu al 3 uur updates aan het downloaden
BREKEND11!!!!quote:Op maandag 26 september 2016 15:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd...![]()
Edit: Beide artikelen overigens maar even in Defensie Nieuws gezet.
En zoals altijd weer een BD'er die overal weer eens wat van moeten vinden: Defensie heeft een te vrijblijvende houding en militairen moeten vaker worden uitgezonden' dat zegt generaal buiten dienst Ton van Loon.
_!
Ik ben overigens totaal niet onder de indruk van zijn verhaal...
En dit is besproken? Of komen ze hier op eigen houtje mee?quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:36 schreef AchJa het volgende:
In een andere categorie: De strategische visie voor Defensie van onze zuiderburen...
Leuk om te lezen dat de Belgen denken dat ze de Nederlandse Krijgsmacht onder bevel hebben/ krijgen..._!
Nederland komt 88x voor.quote:Op dinsdag 27 september 2016 16:36 schreef AchJa het volgende:
In een andere categorie: De strategische visie voor Defensie van onze zuiderburen...
Leuk om te lezen dat de Belgen denken dat ze de Nederlandse Krijgsmacht onder bevel hebben/ krijgen..._!
Specifiek, vooral de JSS, marine en mariniers... Maar als je het hele document doorleest ademt het vooral een "gebruik maken van" sfeer en nul tot minimale inbreng uit.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nederland komt 88x voor.
Specifieke passages op het oog?
Een beetje zoals NL ook wil freewheelen.quote:Op woensdag 28 september 2016 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Specifiek, vooral de JSS, marine en mariniers... Maar als je het hele document doorleest ademt het vooral een "gebruik maken van" sfeer en nul tot minimale inbreng uit.
Ja, zo zet Belgie het weg ja.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Een beetje zoals NL ook wil freewheelen.
Overigens heb ik het gelezen nu maar mbt bovenstaande punten wil men toch ook eigen middelen inzetten. Overigens valt het mij op hoe groot de luchttransporttak is van belgie, dat lijkt helemaal uit verhouding met 11 C130.
Ik lees trouwens dat NL de vragende partij is mbt het jss.
Ja, maar met minimale aantallen, de verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. En er worden gewoon mededelingen gedaan dat ze wel nieuw spul gaan aanschaffen samen met Nederland... Uh, volgens mij heeft nog helemaal niemand gezegd dat we dat gaan doen.quote:Op woensdag 28 september 2016 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Een beetje zoals NL ook wil freewheelen.
Overigens heb ik het gelezen nu maar mbt bovenstaande punten wil men toch ook eigen middelen inzetten.
Ja, maar als je dan als Belg verwacht dat je met een paar lui en een heli die je lekker goedkoop op het JSS parkeert je dan aanspraak kunt maken op die hele schuit is wel erg brutaal.quote:Ik lees trouwens dat NL de vragende partij is mbt het jss.
O tuurlijk, overigens staat er wel in het document dat de NL marine leidend is. En ik heb in een eerder bericht begrepen dat NL en Be idd samen afspraken hebben gemaakt mbt de vervanging van de fregatten.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, maar met minimale aantallen, de verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. En er worden gewoon mededelingen gedaan dat ze wel nieuw spul gaan aanschaffen samen met Nederland... Uh, volgens mij heeft nog helemaal niemand gezegd dat we dat gaan doen.
[..]
Ja, maar als je dan als Belg verwacht dat je met een paar lui en een heli die je lekker goedkoop op het JSS parkeert je dan aanspraak kunt maken op die hele schuit is wel erg brutaal.
Zij leveren dus hun club zeekonijnen en wij mogen hun tankers gebruiken voor bevoorrading dacht ik.quote:Op woensdag 28 september 2016 18:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
O tuurlijk, overigens staat er wel in het document dat de NL marine leidend is. En ik heb in een eerder bericht begrepen dat NL en Be idd samen afspraken hebben gemaakt mbt de vervanging van de fregatten.
Overigens wat zijn de afspraken tussen NL en De mbt het jss? Wat leveren de Duitsers?
Want ik neem aan dat ze zelf ook wel snappen dat ze afhankelijk zijn van NL en dat ze er met een heli niet zijn. Misschien gebruik maken van hun luchtvloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogst waarschijnlijk gaat dit te goed en is het net als PC prive en fiets project weer iets eenmaligs ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef detaris het volgende:
Cafetaria model kan idd voordelig uitpakken. Maar het zal waarschijnlijk zeer beperkt zijn in de mogelijkheden defensie kennende.
Delen van de rijksoverheid en gemeenten kennen dit systeem al. Staan uitgebreid ook op het internet voorbeelden van gemeente cao's met cafetaria model.
Ik ben op zich wel een voorstander maar verwacht er niet teveel van. Misschien als het over een aantal jaar meer opties zijn.
6,8% voor de normale militaire stervelingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk gaat dit te goed en is het net als PC prive en fiets project weer iets eenmaligs ofzo...
Ik heb even een snelle berekening gemaakt en volgens mij is mijn volledige eindejaarsuitkering nog niet genoeg om aan de 19ct/km te komen...![]()
Dat zou dus betekenen dat ik mijn volledige uitkering belastingvrij kan laten uitkeren.
Maar weet jij het precieze percentage vwb eindejaarsuitkering op dit moment?
Hoezo? Door die claims?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, gezeik in Srebrenica begint weer...
Door de verkiezing van een Servische burgermeester aldaar. De moslims zijn bang.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:18 schreef detaris het volgende:
[..]
Hoezo? Door die claims?
Nevermind, die regio is en blijft een kruitvat.
Het is geen rocketscience dat cafetaria model...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:56 schreef Potrykus het volgende:
De gemiddelde wachttijd voor DCHR zal wel oplopen de komende dagen.
Ik krijg een rijke 2 euro voor het heen en weer fietsen naar de kazernequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
Handig voor diegene die geen reiskosten ontvangen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:14 schreef detaris het volgende:
Je hebt ook maar 1 bron en 1 doel. Voor mij helaas nog niet interessant
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
Handig voor diegene die geen reiskosten ontvangen
Jammer voor jullie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:06 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik krijg een rijke 2 euro voor het heen en weer fietsen naar de kazerne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook gewoon belastingontwijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:34 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik vind dit soort zaken helemaal niets. Het is de verantwoording van de werkgever de meest gunstige regeling voor alle werknemers te bieden. Wat een onzin, net als het kiezen van verzekeraars voor zorg en enerfie. Absurd. Nog meer tijdverspilling om hier weer een gedegen keuze te moeten maken.mwie verzint er zoeits achterlijks!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jullie.
Als de Belastingdienst dit gaat corrigeren betaal je het dubbeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, het is natuurlijk wel handel voor defensie want het bruto salaris van de werknemers die hier gebruik van maken wordt iets lager, dus winst voor defensie. En het kan positief uitpakken voor toeslagen. Hell, misschien zijn er lui die op de grens van een tariefgroep zitten en hiermee een tariefgroep lager uitkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
Als de Belastingdienst dit gaat corrigeren betaal je het dubbele
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jullie.
Gratis geld !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gebruikt de fiscale ruimte. Inderdaad niets mis mee en kan in sommige gevallen goed uitpakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handel voor defensie want het bruto salaris van de werknemers die hier gebruik van maken wordt iets lager, dus winst voor defensie. En het kan positief uitpakken voor toeslagen. Hell, misschien zijn er lui die op de grens van een tariefgroep zitten en hiermee een tariefgroep lager uitkomen.
Wiebes loopt dus keihard geld mis, maar goed daar heeft Wiebes dan ook recht op gezien de puinhoop bij de BD.
Er staat op mulan een heel verhaal inclusief een excel rekenhulp om zo eea voor jezelf uit te rekenen. En ja het heeft invloed op je bruto salaris, dat wordt nl. iets lager. Dus ook je vakantiegeld is een paar tientjes minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:21 schreef detaris het volgende:
[..]
Je gebruikt de fiscale ruimte. Inderdaad niets mis mee en kan in sommige gevallen goed uitpakken.
Ik heb de voorlichting van Defensie nog niet gelezen. Wordt er ook een toelichting gegeven over eventuele nadelen?
Wat doet dit bijvoorbeeld met het brutoloon? En zijn er gevolgen op toeslagen of vakantiegeld?
Als dit Defensie dit model gaat uitbreiden dan moet men zich wel goed laten informeren iig.
Maar goed, ik ben van nature wantrouwend![]()
Top.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er staat op mulan een heel verhaal inclusief een excel rekenhulp om zo eea voor jezelf uit te rekenen. En ja het heeft invloed op je bruto salaris, dat wordt nl. iets lager. Dus ook je vakantiegeld is een paar tientjes minder.
Voor mensen die op korte termijn defensie gaan verlaten is het ook niet slim ivm de hoogte van een eventuele ww uitkering.
Ik begreep dat het alleen voor 2016 was?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er staat op mulan een heel verhaal inclusief een excel rekenhulp om zo eea voor jezelf uit te rekenen. En ja het heeft invloed op je bruto salaris, dat wordt nl. iets lager. Dus ook je vakantiegeld is een paar tientjes minder.
Voor mensen die op korte termijn defensie gaan verlaten is het ook niet slim ivm de hoogte van een eventuele ww uitkering.
Idem. De moeite waard inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:51 schreef WWolfy het volgende:
Net op Netflix de Siege of Jadotville gekeken, is zeker een aanrader
Had hem al op de hdu staan... Van de week maar eens even kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 19:51 schreef WWolfy het volgende:
Net op Netflix de Siege of Jadotville gekeken, is zeker een aanrader
Esses gok ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 22:15 schreef Erasmo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_wel_even_weg.html
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2016 07:47 schreef Erasmo het volgende:
Ik wist niet dat die paaltjes naar beneden gaan als je er op gaat staan, binnenkort eens proberen bij de lokale bussluis
Waardeloos zonder plaatjes.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef Awsom het volgende:
De KLu deed even een dikke flyby op de F1 race in 'murica !!!!!111
quote:
twitter:Marco111267 twitterde op zondag 23-10-2016 om 20:57:30Looking great 302 SQN @Kon_Luchtmacht 👍👍👍 #USGP #F1 #COTA #GoMax https://t.co/aGZyaiq4Jp reageer retweet
Ben ik met mijn salaris een topbestuurder? Wtfquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:24 schreef AchJa het volgende:
Defensie komt er maar weer bekaaid vanaf...
[ afbeelding ]
Denk het... vind het ook vrij bijzonder...quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:46 schreef detaris het volgende:
[..]
Ben ik met mijn salaris een topbestuurder? Wtf
Alleen HiBa is ff wat kutter geworden sinds de verandering, voor de rest lekker boeie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:18 schreef Thaboel het volgende:
Zie dat het cluster gejank weer aan de gang is in het veva topic...
Pagn cluster 5 😂 Alleen ietsjes kutter met de fit
Ah, de lui die aan de lopende band bij ons op de stoep staan met vragen...quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:20 schreef Kostertjuh het volgende:
Vorige week hele presentatie gehad van G2 van 43staf over dreiging uit het oosten. Megainteressant, wel beetje bangmakerij
Duh...quote:Hoop vraagtekens over de invulling van Compagnie in de Oost
Omdat jouw generatie als enige nog gevechtservaring heeft op Russische bodem?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, de lui die aan de lopende band bij ons op de stoep staan met vragen...
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat jouw generatie als enige nog gevechtservaring heeft op Russische bodem?
Correct.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loopt die druif hier ook nog rond dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aanschouw het enige fotografische exemplaar van AchJa die BB wat probeert uit te leggen
Af en toe, in z'n eigen VEVA topic.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:29 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Loopt die druif hier ook nog rond dan?
Met de huidige personeelsbezetting zijn de "drukke" uren 15% van de FTE'n?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:16 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme IODL is gewoon goed hier de laatste tijd. Kan zelfs tijdens de drukke uren op 480p Youtuben.
Ik ben nog druk met klagen, gaat helemaal nergens over. Manschappenlegering gaat een stuk sneller en daar heb je ook nog met telefoon bereikquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:16 schreef Erasmo het volgende:
Verdomme IODL is gewoon goed hier de laatste tijd. Kan zelfs tijdens de drukke uren op 480p Youtuben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |