SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Arsenal zou dit Ajax wel slopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax met Arsenal durven vergelijken
wie niet eigenlijk hahahahaa![]()
Begroting van 25 miljoenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Tyron het volgende:
De nummer 2 van Rusland wint van de nummer 8 van de Eredivisie. Heel verrassend is het niet.![]()
![]()
EL winnen natuurlijk.
...
..
.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.![]()
Klopt. Wat we nu zien is weliswaar het spel van Frank, maar dan met de lekke verdediging van Bosz.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wel bijzonder dat mensen de schuld zo nadrukkelijk bij Overmars leggen.
Alsof hij hoofdelijk verantwoordelijk is voor dit skere beleid
blablablabla![]()
Oneens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.Snelle Egel![]()
Alsnog hoor je die gasten van de mat te spelen met de financiële mogelijkheden van Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.![]()
Was Ajax vorig seizoen 8e ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Tyron het volgende:
De nummer 2 van Rusland wint van de nummer 8 van de Eredivisie. Heel verrassend is het niet.![]()
Ik had vertrouwen in Bosz maar het feit dat hij blijft vasthouden aan dit middenveld zegt alles. Je ziet niks terug van zijn mooie teksten.Snelle Egel![]()
Zij*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.* Verwijderd *![]()
Er valt ook echt niets positiefs te zeggen over deze pot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
http://taaladvies.net/taa(...)j_hebben_het_gedaan/quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.![]()
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsnog hoor je die gasten van de mat te spelen met de financiële mogelijkheden van Ajax.![]()
Kan nogTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze moeten tegen GAE...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax gaat het nog moeilijk krijgen tegen Groningen aanstaande zondag.![]()
Een goaltje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er valt ook echt niets positiefs te zeggen over deze pot.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als je nu niet zo knullig 4 goals had weggeven was je nu gewoon door.![]()
![]()
What can change the nature of a man?![]()
En als jij wat harder je best deed was je misschien grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als je nu niet zo knullig 4 goals had weggeven was je nu gewoon door.![]()
Geen enkele Ajax-voetballer die vanavond op het veld stond, hoort thuis in de Champions League of ook maar in de Europa League. Als je ziet hoe gemakkelijk ze zich met name fysiek laten aftroeven, dan is dat schrijnend. Zie die megakans voor Rostov al in de derde minuut. Hoe gemakkelijk de Ajax-verdediging zich daar te kijk laat zetten... en bij elk tegendoelpunt opnieuw..
Het is zo onnauwkeurig. Elke pass belandt in de voeten van een Rus, het is inspiratieloos. En het erge is dat Klaasen met 4 doelpunten de enige Ajacied is geweest die heeft gescoord in de voorronde. Hoezo heeft Ajax geen aanvallers nodig?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Doet hij toch niet. Volgens mij met Vitesse een keer ook 10x in een seizoenshelft verloren en hij bleef toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef Wotte het volgende:
Kan je ergens erop gokken dat bosz ontslag neemt?2000 light years from home![]()
Wat ben ik blij dat ik de succesjaren nog heb mogen meemaken, bv al tegen Genua en Torino.
Ik vind het wel sneu voor de huidige generatie jonge voetbalfans dat ze nooit zulke successen zullen meemaken in Europa
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hij is anders hard op weg om dat record te breken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Volgens mij met Vitesse een keer ook 10x in een seizoenshelft verloren en hij bleef toch.![]()
We zijn goedtwitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:27:4821 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation. reageer retweet
![]()
![]()
Doe normaal joh, debielquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
WAAR IS JOHAN CRUIJF ALS JE HEM NODIG HEBT!![]()
Wie kunnen we eigenlijk loten?Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Dit mag niet gebeuren...zelf weggegeven...Ajax onwaardig etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Reemi het volgende:
Zeer benieuwd naar de teksten achteraf.![]()
Die is dood. Ben je achterlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
WAAR IS JOHAN CRUIJF ALS JE HEM NODIG HEBT!![]()
Dolberg blijft een goede spits, hopelijk van het weekend weer in de basis en dan met Traoré op rechts... en ik wil Viergever nooit meer in een Ajaxshirt zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
het is stil aan de overkanttt lalalaAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Maakt het uit? We vliegen er toch wel uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk loten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
Volgende keer beterTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
jasper bedankt je bent een goede keeper suc6 bij barcaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Steaua, Rapid Wien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk loten?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bedankt Mark.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
jasper bedankt je bent een goede keeper suc6 bij barca![]()
Jablonec, Molde, Rapid Wien en Red Bull Salzburgquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk loten?![]()
Vond hem wel grappigquote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Screenshots van afbeeldingen die je ook gewoon kunt opslaanquote:. Doe normaal gast.
2000 light years from home![]()
Dit zal hij leuk vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef markvanrinsum het volgende:
jasper bedankt je bent een goede keeper suc6 bij barca![]()
![]()
Jammer jongens. Daar had meer ingezeten.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hopelijk krijgt Bosz er nog wat bij. Zwaar medelijden met die gast. Dit armoedige zooitje, soow.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
21 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation.
Gefeliciteerd jongens!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gelukkig werd er wel lekker aanvallend voetbal gespeeld, dus ik denk dat de fans van Ajax wel tevreden zijn.![]()
Nee, jij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Denken jullie dat Ajax landskampioen wordt?![]()
Natuurlijk niet. Maar top 3 moet kunnen met deze selectie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Denken jullie dat Ajax landskampioen wordt?Charlie: How's it going in there?
Eerste schot in de 73e minuut. De hand van Bosz is wel zichtbaar zeg
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mijn Ajax voorspelling gaat nog uitkomen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Denken jullie dat Ajax landskampioen wordt?![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef Caland het volgende:
21 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation.
Gefeliciteerd jongens!
Tijd voor feest!![]()
![]()
En dat is?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mijn Ajax voorspelling gaat nog uitkomen ook.* Verwijderd *![]()
Van welk rijtje?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar top 3 moet kunnen met deze selectie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Positief zegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar top 3 moet kunnen met deze selectie.
* Verwijderd *![]()
65% balbezit, dominatiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig werd er wel lekker aanvallend voetbal gespeeld, dus ik denk dat de fans van Ajax wel tevreden zijn.![]()
![]()
Ik waardeer je oprechtheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet.![]()
Komt door de aanvallende strategie van Boszgod!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd jongens!![]()
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:27:4821 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation. reageer retweet
![]()
Als je met zon instelling speelt maakt het niet uit in wat voor formatie je aantreedt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig werd er wel lekker aanvallend voetbal gespeeld, dus ik denk dat de fans van Ajax wel tevreden zijn.Charlie: How's it going in there?
Ajaxshowtime is genot.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Wotte het volgende:
Dat mensen op ajaxshowtime nog steeds die bosz verdedigenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die kans acht ik erg groot aangezien ze uit spelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk is de Arena volgende wedstrijd leeg.![]()
Ja, bedankt Hans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:27:4821 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation. reageer retweet
![]()
Hans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Wat de neuk kam Bosz hier aan doen?????quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Wotte het volgende:
Dat mensen op ajaxshowtime nog steeds die bosz verdedigen![]()
Charlie: How's it going in there?
Spuit 11.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef Sunri5e het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:BREAKING: TIM KRUL ZIET AF VAN AJAX
Nadat vandaag de geruchten gingen dat Tim Krul morgen zijn medische keuring zou krijgen bij Ajax, heeft vanavond het management van Krul bekend gemaakt dat de keeper van Newcastle United niet naar de Amsterdammers vertrekt. Het niet behalen van de Champions League weegt voor Krul te zwaar om terug te keren in Nederland.
Later meer...![]()
Hij schijnt verantwoordelijk te zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat de neuk kam Bosz hier aan doen?????![]()
![]()
Dit soort wedstrijden zit er af en toe tussen Roland.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Sinds Bosz geeft Ajax opeens aan de lopende band open kansen weg en is elke standaardsituatie tegen gevaarlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar ik bemoei niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die kans acht ik erg groot aangezien ze uit spelen.
BFF met GGMM![]()
Betere uitgangspositie als 0-0 in ieder geval.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar het is wel beter om met 1-1 richting Rusland te gaan, dat is wel duidelijkWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Die Carlo l'ami verricht ook goed werk met de organisatie van spelhervattingen.Charlie: How's it going in there?
danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Betere uitgangspositie als 0-0 in ieder geval.![]()
Zie de laatste zin. Erg lelijk geformuleerd door Scrummie.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Door de zure appel heen bijten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit soort wedstrijden zit er af en toe tussen Roland.graag op anoniem![]()
Ja, ik had geen zin meer. Maar toch, als het alleen die zin is, vind ik het nog vrij aardig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie de laatste zin. Erg lelijk geformuleerd door Scrummie.![]()
Frank won niet eens van focking rapidCharlie: How's it going in there?
Zie jij een team lopen? Wie moet er een team van maken? Wie faalt er dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
![]()
Ik zou Cillessen verkopen. Misschien wil Krul wel komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef NeuNeu het volgende:
Man, man, man...
Tijd voor een flinke schoonmaak van de selectie.![]()
Peter niet van focking Rostovquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Frank won niet eens van focking rapid![]()
Rostov, Rapid Wien, Kopenhagen, etc... het is allemaal één pot nat.
Ajax wordt lekker achtste met heerlijk aanvallend voetbal.![]()
![]()
Zondag niet winnen en Bosz staat met 1 been buiten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
Zondag een puntje in Deventer en het is weer hosanna.
Wat een zegen is, maar dat terzijde.![]()
Ronald de Boer: als ze dit weekend van de Eagles winnen, dan zijn de supporters van Ajax deze afgang alweer vergeten![]()
Natuurlijk...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald de Boer: als ze dit weekend van de Eagles winnen, dan zijn de supporters van Ajax deze afgang alweer vergeten![]()
Ik zie een tranentrekkend slecht elftal. Met aankopen als Traore, Sanchez en Cassiera. Niemand heeft het ergens laten zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zie jij een team lopen? Wie moet er een team van maken? Wie faalt er dan?
Traore kan dan toevallig nog wat. Maar waar zijn de versterkingen?? Als je weet dat je Vcl speelt??Charlie: How's it going in there?
De versterkingen die zouden willen lopen al bij PSV.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie een tranentrekkend slecht elftal. Met aankopen als Traore, Sanchez en Cassiera. Niemand heeft het ergens laten zien.
Traore kan dan toevallig nog wat. Maar waar zijn de versterkingen?? Als je weet dat je Vcl speelt??![]()
Ronald moet nog effe nieuwe teksten verzinnen nu zijn broer weg isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald de Boer: als ze dit weekend van de Eagles winnen, dan zijn de supporters van Ajax deze afgang alweer vergetenNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Die kunnen best een aardig potje ballen, dat heb je toch kunnen zien?quote:Charlie: How's it going in there?
Tyf op man.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kunnen best een aardig potje ballen, dat heb je toch kunnen zien?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:47 schreef tompsv18 het volgende:
Ronald de Boer: als ze dit weekend van de Eagles winnen, dan zijn de supporters van Ajax deze afgang alweer vergetenwat een debiel
Wat was dit schandalig slecht![]()
Alsnog hoor je ze te slopen man, die bosz speelt kamikaze voetbal met een selectie die dat niet kan. 5-3-2 spelen met backs die een lataarnpaal niet voorbij komen, is gewoon onkunde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie een tranentrekkend slecht elftal. Met aankopen als Traore, Sanchez en Cassiera. Niemand heeft het ergens laten zien.
Traore kan dan toevallig nog wat. Maar waar zijn de versterkingen?? Als je weet dat je Vcl speelt??![]()
Zou in onze jupiler league goed mee kunnen iddquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kunnen best een aardig potje ballen, dat heb je toch kunnen zien?Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kunnen best een aardig potje ballen, dat heb je toch kunnen zien?![]()
![]()
Overschat spelertjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die weten iig wel wat ze doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
De versterkingen die zouden willen lopen al bij PSV.Charlie: How's it going in there?
Snap ook niet waarom ze gewoon Haller niet hebben genomen. 38 goals in 50 potjes.quote:Charlie: How's it going in there?
Twijfelgeval.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze gewoon Haller niet hebben genomen. 38 goals in 50 potjes.
En dan twee Colombianen halen en Traore.![]()
![]()
En Ziyech!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ze gewoon Haller niet hebben genomen. 38 goals in 50 potjes.![]()
Hij speelde gewoon 4-3-3.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsnog hoor je ze te slopen man, die bosz speelt kamikaze voetbal met een selectie die dat niet kan. 5-3-2 spelen met backs die een lataarnpaal niet voorbij komen, is gewoon onkunde.
En kamikazevoetbal wordt het pas als je elftal totaal geen organisatie kan houden zoals vandaag.Charlie: How's it going in there?
Wie is randy wolters?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:52 schreef Caland het volgende:
Dit is gewoon allemaal de schuld van Frank de Boer.* Verwijderd *![]()
Die is niet voor Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef MakkieR het volgende:
Gelukkig hebben we Max Verstappen nogWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Lachwekkend trouwens dat die Dolberg er niet in staat. Eigenlijk de enige die steeds wel een prima indruk maakt.![]()
Maar ze zagen de leeftijden, 19,20,20 en dan krijgen ze weer een stijfje en pakken ze de rabo scanner.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twijfelgeval.
En dan twee Colombianen halen en Traore.Charlie: How's it going in there?
De oogaids tegen poak gemist? En wie is er verantwoordelijk voor de organisatie dan? Kruip eens uit z'n hol man, die gast bakt er niet veel van.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon 4-3-3.
En kamikazevoetbal wordt het pas als je elftal totaal geen organisatie kan houden zoals vandaag.![]()
En wie is er dan verantwoordelijk voor zijn aanstelling ? die mag zeker blijven ?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
De oogaids tegen poak gemist? En wie is er verantwoordelijk voor de organisatie dan? Kruip eens uit z'n hol man, die gast bakt er niet veel van.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zit niet in zijn hol, maar in het hol van waar die voor staat: de voetbalvisie.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
De oogaids tegen poak gemist? En wie is er verantwoordelijk voor de organisatie dan? Kruip eens uit z'n hol man, die gast bakt er niet veel van.Charlie: How's it going in there?
Die kansloze achterhaalde visie van volle druk naar voren en een zogenaamde 5 seconderegel. Genot.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zit niet in zijn hol, maar in het hol van waar die voor staat: de voetbalvisie.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Precies en wie is er verantwoordelijk voor het aanwijzen van carlo l'ami voor de dode spelmomenten?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wie is er dan verantwoordelijk voor zijn aanstelling ? die mag zeker blijven ?Charlie: How's it going in there?
Daar zijn deze spelers ook niet goed genoeg voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kansloze achterhaalde visie van volle druk naar voren en een zogenaamde 5 seconderegel. Genot.![]()
Achterhaald. Lekker modern. Kan je met droge ogen vertellen dat als het goed uitvoert, met de juiste mannetjes op de juiste plaats, krijgt de tegenstander geen voet aan de grond.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kansloze achterhaalde visie van volle druk naar voren en een zogenaamde 5 seconderegel. Genot.Charlie: How's it going in there?
Traore is het lievelingetje van de meester..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:54 schreef tompsv18 het volgende:
Lachwekkend trouwens dat die Dolberg er niet in staat. Eigenlijk de enige die steeds wel een prima indruk maakt.![]()
No shit. Dat had Frank de Boer na 5 minuten al door.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar zijn deze spelers ook niet goed genoeg voor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die hele clique die aangesteld is na de revolutie, niks mee opgeschotenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En wie is er dan verantwoordelijk voor zijn aanstelling ? die mag zeker blijven ?De wedstrijd tegen real was minder slecht dan dit.
![]()
Klopt ja. Welgeteld 2 clubs in Europa kunnen het uitvoeren. Barcelona en Bayern Munchen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achterhaald. Lekker modern. Kan je met droge ogen vertellen dat als het goed uitvoert, met de juiste mannetjes op de juiste plaats, krijgt de tegenstander geen voet aan de grond.
Nou, succes ermee.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een aantal hoofdverantwoordelijk zoals Netto en die poeperdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies en wie is er verantwoordelijk voor het aanwijzen van carlo l'ami voor de dode spelmomenten?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoorde de eerste helft op de radio. Achtereenvolgens kwamen van Ajax minutenlang alleen Gudelj, Viergever, Veltman en Bazoer aan de bal. Daar is niemand van onder de indruk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar zijn deze spelers ook niet goed genoeg voor.BFF met GGMM![]()
Kan niet wachten op een nieuwe revolutiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die hele clique die aangesteld is na de revolutie, niks mee opgeschotenDe wedstrijd tegen real was minder slecht dan dit.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die spelers laat de tegenstander dan ook vrijwillig aan de bal komen. Tenminste, dat zou ik doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde de eerste helft op de radio. Achtereenvolgens kwamen van Ajax minutenlang alleen Gudelj, Viergever, Veltman en Bazoer aan de bal. Daar is niemand van onder de indruk.![]()
433, punt achter
Krul
Tete - Veltman - Sánchez - <ervaren linksback>
Klaassen - Riedewald - <dynamische middenvelder>
Traoré - Dolberg - Younes
Overige selectie:
Boer
Dijks
Bazoer
Sinkgraven
F. De Jong
vd Beek
Nouri
Cerny
Cassierra
Schöne
Aankopen:
Extra linksbenige c. verdediger
Buitenspeler
(naast de linksback en middenvelder)
Weg met:
Viergever (Ajax onwaardig)
Gudelj (niet goed genoeg, mag wellicht de bank nog warm houden)
El Ghazi (ga maar lekker naar Italië)
Westermann (lees: tribune want verkopen doe je niet meer)
En vooral: laat die jongens voetballen en geef ze niet tienduizend opdrachten mee. Lezen jullie mee Marc en Peter? Dan mis ik trouwens nog de ervaren aankopen, maar dat is al helemaal wishful thinking dat die gaan komen (en dan heb ik het niet over Westermann).
* Nee, ik pretendeer het niet het beste te weten en heb bij lange na niet de voetbal knowhow van een Peter Bosz of welke coach dan ook, maar het is toch allemaal niet zo moeilijk? Te pathetisch voor woorden dat je eind augustus je selectie nog niet rond hebt en dus zulke flaters begaat. Had je die 15 miljoen die je nu misloopt gestoken in een Ziyech of welke creatieve middenvelder dan ook, dan had je nu je inleg al weer terug verdiend.![]()
Bosz word dit seizoen de eerste trainer die eruit geflikkerd word.
Ajax....
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Ik help het je hopen, eentje van realisme.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet wachten op een nieuwe revolutie![]()
En zonder aandeelhouders..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, eentje van realisme.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat er een linksback gekocht moet worden werd ook wel pijnlijk duidelijk, jezus de tering wat was die Viergever ook weer afschuwelijk![]()
![]()
Het grappige is juist dat het theoretische makkelijke gedeelte zwaar faalt op dit moment, het blind vooruit verdedigen zonder terug te lopen. Dat moeten ze aanleren, doe je het niet vol lef en overtuiging word je geslacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Welgeteld 2 clubs in Europa kunnen het uitvoeren. Barcelona en Bayern Munchen.
Nou, succes ermee.Charlie: How's it going in there?
Welneequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Hathor het volgende:
Bosz word dit seizoen de eerste trainer die eruit geflikkerd word.
Ajax....![]()
And gone..twitter:BasvVeenendaal twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:59:31Cillessen heeft zojuist in kleedkamer bekend gemaakt dat hij vanavond nog naar Barcelona vertrekt. #ajax reageer retweet
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Mooie afscheidswedstrijd gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
And gone..twitter:BasvVeenendaal twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:59:31Cillessen heeft zojuist in kleedkamer bekend gemaakt dat hij vanavond nog naar Barcelona vertrekt. #ajax reageer retweet
![]()
Tel daarbij op dat die vleugelmocro niks kan, Klaassen verstoppertje speelt, Riedewald plots last heeft van zenuwen en Tete z'n oude vorm nog niet terug heeft. Dan blijft er niks over.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die laat de tegenstander dan ook vrijwillig aan de bal komen. Tenminste, dat zou ik doen.BFF met GGMM![]()
Een heel elftal aan spelers , godverdomme zeg..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef Heeinz het volgende:
Dat er een linksback gekocht moet worden werd ook wel pijnlijk duidelijk, jezus de tering wat was die Viergever ook weer afschuwelijkRED ONS HENNIEGOD![]()
En doe je het met matige spelers dan is het bij voorbaat al kansloos.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat het theoretische makkelijke gedeelte zwaar faalt op dit moment, het blind vooruit verdedigen zonder terug te lopen. Dat moeten ze aanleren, doe je het niet vol lef en overtuiging word je geslacht.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gebrek aan kwaliteit toont zich vroegquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het grappige is juist dat het theoretische makkelijke gedeelte zwaar faalt op dit moment, het blind vooruit verdedigen zonder terug te lopen. Dat moeten ze aanleren, doe je het niet vol lef en overtuiging word je geslacht.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ga maar eens naar de ploegen van Sampaoli en Bielsa kijken. Maar blijf vooral denken dat je Europese top moet zijn om aanvallend voetbal te spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Welgeteld 2 clubs in Europa kunnen het uitvoeren. Barcelona en Bayern Munchen.
Nou, succes ermee.![]()
Mwah kansloos. Vitesse speelde na PSV de beste 2e seizoenshelft in 2015.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
En doe je het met matige spelers dan is het bij voorbaat al kansloos.
Heeft daarin zowel Ajax als PSV zwaar opgerold. Ook geen Europees topmateriaal.Charlie: How's it going in there?
Ik vind die discussie altijd een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:05 schreef truedestiny het volgende:
Wanneer gaat Peter een keer wij zeggen in plaats van Ajax dit dat. Je hoort er ook bij hoor.![]()
Ja bij Vitesse is dat wel leuk, verloor hij daar een keer van Willem II thuis dan boeit dat niemand iets.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah kansloos. Vitesse speelde na PSV de beste 2e seizoenshelft in 2015.
Heeft daarin zowel Ajax als PSV zwaar opgerold. Ook geen Europees topmateriaal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou ja als je zag hoe we vorige week speelden, wereld van verschil met vanavond natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een heel elftal aan spelers , godverdomme zeg..![]()
Misschien lag dat aan Rostov.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja als je zag hoe we vorige week speelden, wereld van verschil met vanavond natuurlijk![]()
Niemand, maar dan ook echt niemand, die ook maar enigzins in de buurt van een voldoende kwam.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gudelj won een kopduel van twee man. Toch best knap.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Niemand, maar dan ook echt niemand, die ook maar enigzins in de buurt van een voldoende kwam.![]()
Ja, ten opzichte van Willem 2 thuis vond ik het vanaaf ook wel lekker gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja als je zag hoe we vorige week speelden, wereld van verschil met vanavond natuurlijkNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nee, dan ga je voorbij aan het feit dat ze de een na beste 2e seizoenshelft speelden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bij Vitesse is dat wel leuk, verloor hij daar een keer van Willem II thuis dan boeit dat niemand iets.
Daarnaast zijn er genoeg teams die met hoge pressie spelen. Liverpool, Leverkusen, Red Bull.
Sowieso is het spelen van EL meer weggelegd voor Ajax. Hoe zuur en ontnuchterend vanavond ook is.Charlie: How's it going in there?
Als je dit niet ziet dan kan zelfs de opticien je niet meer helpenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben wel blij dat Peter inziet dat dit echt niet kan![]()
Peter Bosz lijkt me ook niet echt een trainer waarvoor je als speler een stapje extra zet. Frons de Boer was geen lachebekje, maar die Bosz slaat alles.![]()
Ja maar een aantal spelers blijven echt zwaar kut zoals Gudelj, Viergever, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Schone , reservekeepers , Dijks. Veltman ook behoorlijk middelmatig . Dat is geen materiaal voor een topclubquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja als je zag hoe we vorige week speelden, wereld van verschil met vanavond natuurlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Helemaal geen Europees spelen is meer weggelegd voor Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dan ga je voorbij aan het feit dat ze de een na beste 2e seizoenshelft speelden.
Daarnaast zijn er genoeg teams die met hoge pressie spelen. Liverpool, Leverkusen, Red Bull.
Sowieso is het spelen van EL meer weggelegd voor Ajax. Hoe zuur en ontnuchterend vanavond ook is.Oh.![]()
Nou ja, Frank zou nu doodleuk de woorden 'gedomineerd', 'spelen tegen een muur', 'hebben geen Messi', 'soms heb je geluk nodig' in de mond genomen hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dit niet ziet dan kan zelfs de opticien je niet meer helpen![]()
Oh how the mighty have fallen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar een aantal spelers blijven echt zwaar kut zoals Gudelj, Viergever, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Schone , reservekeepers , Dijks. Veltman ook behoorlijk middelmatig . Dat is geen materiaal voor een topclub![]()
Is de beste oplossing. Scheelt reiskosten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal geen Europees spelen is meer weggelegd voor Ajax.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil Bosz nog wel de tijd geven, maar hij mag nu ook wel eens andere mensen opstellen.
Als hij blijft vasthouden aan dit middenveld nu
Oh.![]()
Wat ik probeer te zeggen is dat dat ook wel kan bij een club als Vitesse. Ajax moet gewoon iedere wedstrijd winnen, dat is een ander soort druk.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dan ga je voorbij aan het feit dat ze de een na beste 2e seizoenshelft speelden.
Sowieso is het spelen van EL meer weggelegd voor Ajax. Hoe zuur en ontnuchterend vanavond ook is.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet te zwartgallig hè. Is lastig ik weet hetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helemaal geen Europees spelen is meer weggelegd voor Ajax.
Charlie: How's it going in there?
Wel grappig, een tijdje geleden was Bazoer toekomstig Barcelona materiaal en nu kan ie er niks meer van.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar een aantal spelers blijven echt zwaar kut zoals Gudelj, Viergever, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Schone , reservekeepers , Dijks. Veltman ook behoorlijk middelmatig . Dat is geen materiaal voor een topclub
Overigens is dit geen persoonlijke aanval naar jou toe hoor, meer in het algemeen.![]()
Frank had nooit 5 doelpunten tegen gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, Frank zou nu doodleuk de woorden 'gedomineerd', 'spelen tegen een muur', 'hebben geen Messi', 'soms heb je geluk nodig' in de mond genomen hebbenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zo gaat dat toch altijd met talenten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel grappig, een tijdje geleden was Bazoer toekomstig Barcelona materiaal en nu kan ie er niks meer van.
Overigens is dit geen persoonlijke aanval naar jou toe hoor, meer in het algemeen.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is de beste oplossing. Scheelt reiskosten.
Oh.![]()
Dit zeiden ze over 80% van de spelers van Ajax zeggen van de laatste 3 jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel grappig, een tijdje geleden was Bazoer toekomstig Barcelona materiaal en nu kan ie er niks meer van.
We gaan ook niet overwinteren in de EL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet te zwartgallig hè. Is lastig ik weet het
Nog een paar kansloos eraf tegen ploegen van niveau RostovOh.![]()
Bazoer is PSV's paard van Troje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Overigens is dit geen persoonlijke aanval naar jou toe hoor, meer in het algemeen.
Zoals Bosz dat is voor Feyenoord.![]()
of een schot op doel gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank had nooit 5 doelpunten tegen gekregen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Hij heeft de boot gemistquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Overigens is dit geen persoonlijke aanval naar jou toe hoor, meer in het algemeen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat snap ik. Maar je impliceert nu een overgang in spelwijze naar een wat meer behoudende.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat dat ook wel kan bij een club als Vitesse. Ajax moet gewoon iedere wedstrijd winnen, dat is een ander soort druk.
Dan kun je Bosz wegdoen en Frons weer oppikken bij Inter.Charlie: How's it going in there?
Bazoer speelde vorig kalenderjaar echt gewoon goed. Dit jaar is hij gaan kwakkelen en wat hij dit seizoen laat zien is echt pure oogkanker.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Overigens is dit geen persoonlijke aanval naar jou toe hoor, meer in het algemeen.Oh.![]()
En daar was heel Nederland het mee eens. Hij is gewoon heel erg ver teruggevallenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel grappig, een tijdje geleden was Bazoer toekomstig Barcelona materiaal![]()
Uh nee, want De Boer wilde zelf weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar je impliceert nu een overgang in spelwijze naar een wat meer behoudende.
Dan kun je Bosz wegdoen en Frons weer oppikken bij Inter.
Jullie gaan de komende jaren nooit meer zo een goede trainer krijgen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 23:13:37 ]![]()
Frank kreeg er thuis 3 tegen Rapid Wien om de oren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Frank had nooit 5 doelpunten tegen gekregen.Oh.![]()
Wel qua spelersmateriaal en organisatie met Gerbrandsgodquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa 1 terechte kampioenschap en 1 vies lucky maakt nog geen koning.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik niet. Ik rate geen spelers in Nederland. Eerst in het buitenland (geen zandbak oid uiteraard) laten zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En daar was heel Nederland het mee eens. Hij is gewoon heel erg ver teruggevallen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2016 23:13:41 ]![]()
Niveau op 2 punten na kampioen van Ruslandstov?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan ook niet overwinteren in de EL.
Nog een paar kansloos eraf tegen ploegen van niveau RostovCharlie: How's it going in there?
2 jaar te laat, de domoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh nee, want De Boer wilde zelf weg.
Jullie gaan de komende jaren nooit meer zo een goede trainer krijgen.![]()
Bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uh nee, want De Boer wilde zelf weg.
Jullie gaan de komende jaren nooit meer zo een goede trainer krijgen.Charlie: How's it going in there?
Zelfs met Marcellekequote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel qua spelersmateriaal en organisatie met Gerbrandsgoddat na zijn grillige start.
![]()
Wil je zeggen dat Rostov er wat van kan dan? Dat is ook pure armoede en gaan er ook nog wel een paar keer af in de CL.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niveau op 2 punten na kampioen van Ruslandstov?
Het zeg heel veel over Ajax dat je weggespeeld wordt door zo'n café-elftal.Oh.![]()
Vies lucky was Ajax het halve seizoen. behalve de laatste wedstrijdquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mwa 1 terechte kampioenschap en 1 vies lucky maakt nog geen koning.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nee Rostov kan er geen kut van. Zo goed?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Rostov er wat van kan dan? Dat is ook pure armoede en gaan er ook nog wel een paar keer af in de CL.
Het zeg heel veel over Ajax dat je weggespeeld wordt door zo'n café-elftal.Charlie: How's it going in there?
Toevallig dat ie het goed is gaan doen na de komst van Toonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs met Marcellekedat na zijn grillige start.
RED ONS HENNIEGOD![]()
PSV wordt de komende 5 jaar wel kampioen, minimaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs met Marcellekedat na zijn grillige start.
Hopelijk zijn tegen die tijd andere, competente bestuurders aan het bewind bij Ajax. Maar daar geloof ik niet eens meer in, er staan altijd druiloren aan het roer.Oh.![]()
Ja dat is de realiteit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Rostov kan er geen kut van. Zo goed?Oh.![]()
Nee de realiteit is dat Ajax er geen kut van kan, en je meer moet meten met clubs als Molde en Beer Sheva.quote:Charlie: How's it going in there?
Wat een enorme flapdrol die Bosz, Hoe kunnen ze die ex feyenoorder zonder ervaring in de top of in de CL voor die groep zetten.![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee de realiteit is dat Ajax er geen kut van kan, en je meer moet meten met clubs als Molde en Beer Sheva.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: