SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Arsenal zou dit Ajax wel slopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ajax met Arsenal durven vergelijken
wie niet eigenlijk hahahahaa![]()
Begroting van 25 miljoenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Tyron het volgende:
De nummer 2 van Rusland wint van de nummer 8 van de Eredivisie. Heel verrassend is het niet.![]()
![]()
EL winnen natuurlijk.
...
..
.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee. Kijk maar naar vorig jaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.![]()
Klopt. Wat we nu zien is weliswaar het spel van Frank, maar dan met de lekke verdediging van Bosz.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wel bijzonder dat mensen de schuld zo nadrukkelijk bij Overmars leggen.
Alsof hij hoofdelijk verantwoordelijk is voor dit skere beleid
blablablabla![]()
Oneens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Onder De Boer had je 2 verschrikkelijke zaadpartijen gezien, maar nu wel CL gespeeld.Snelle Egel![]()
Alsnog hoor je die gasten van de mat te spelen met de financiële mogelijkheden van Ajax.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.![]()
Was Ajax vorig seizoen 8e ja?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Tyron het volgende:
De nummer 2 van Rusland wint van de nummer 8 van de Eredivisie. Heel verrassend is het niet.![]()
Ik had vertrouwen in Bosz maar het feit dat hij blijft vasthouden aan dit middenveld zegt alles. Je ziet niks terug van zijn mooie teksten.Snelle Egel![]()
Zij*quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.* Verwijderd *![]()
Er valt ook echt niets positiefs te zeggen over deze pot.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
http://taaladvies.net/taa(...)j_hebben_het_gedaan/quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hun doen er tenminste iets nuttigs mee.![]()
Eens.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alsnog hoor je die gasten van de mat te spelen met de financiële mogelijkheden van Ajax.![]()
Kan nogTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze moeten tegen GAE...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax gaat het nog moeilijk krijgen tegen Groningen aanstaande zondag.![]()
Een goaltje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er valt ook echt niets positiefs te zeggen over deze pot.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als je nu niet zo knullig 4 goals had weggeven was je nu gewoon door.![]()
![]()
What can change the nature of a man?![]()
En als jij wat harder je best deed was je misschien grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Als je nu niet zo knullig 4 goals had weggeven was je nu gewoon door.![]()
Geen enkele Ajax-voetballer die vanavond op het veld stond, hoort thuis in de Champions League of ook maar in de Europa League. Als je ziet hoe gemakkelijk ze zich met name fysiek laten aftroeven, dan is dat schrijnend. Zie die megakans voor Rostov al in de derde minuut. Hoe gemakkelijk de Ajax-verdediging zich daar te kijk laat zetten... en bij elk tegendoelpunt opnieuw..
Het is zo onnauwkeurig. Elke pass belandt in de voeten van een Rus, het is inspiratieloos. En het erge is dat Klaasen met 4 doelpunten de enige Ajacied is geweest die heeft gescoord in de voorronde. Hoezo heeft Ajax geen aanvallers nodig?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Doet hij toch niet. Volgens mij met Vitesse een keer ook 10x in een seizoenshelft verloren en hij bleef toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:21 schreef Wotte het volgende:
Kan je ergens erop gokken dat bosz ontslag neemt?2000 light years from home![]()
Wat ben ik blij dat ik de succesjaren nog heb mogen meemaken, bv al tegen Genua en Torino.
Ik vind het wel sneu voor de huidige generatie jonge voetbalfans dat ze nooit zulke successen zullen meemaken in Europa
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hij is anders hard op weg om dat record te breken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Doet hij toch niet. Volgens mij met Vitesse een keer ook 10x in een seizoenshelft verloren en hij bleef toch.![]()
We zijn goedtwitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-08-2016 om 22:27:4821 – Ajax have now scored in 21 consecutive games, their best streak in all competitions since 2003 (21). Consolation. reageer retweet
![]()
![]()
Doe normaal joh, debielquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
WAAR IS JOHAN CRUIJF ALS JE HEM NODIG HEBT!![]()
Wie kunnen we eigenlijk loten?Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Dit mag niet gebeuren...zelf weggegeven...Ajax onwaardig etc.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:31 schreef Reemi het volgende:
Zeer benieuwd naar de teksten achteraf.![]()
Die is dood. Ben je achterlijk?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
WAAR IS JOHAN CRUIJF ALS JE HEM NODIG HEBT!![]()
Dolberg blijft een goede spits, hopelijk van het weekend weer in de basis en dan met Traoré op rechts... en ik wil Viergever nooit meer in een Ajaxshirt zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
het is stil aan de overkanttt lalalaAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Maakt het uit? We vliegen er toch wel uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk loten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...![]()
Volgende keer beterTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: