SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij mag je doorgaan hoor...
Je moet je gewoon niet zo druk makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:50 schreef knokkels het volgende:
scrollen en slepen gaat wat lastiger als je vingers bezweet zijn![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo druk maken
Er zit nog wel meer bekends in maar ik kom er maar niet op.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dat baslijntje doet Mr Vain-achtig aan.
Als je een verzoekje hebt, draai ik hem graagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hier heb ik echt drugs voor nodig wil ik dit lang kunnen luisteren
Radiohead - You and whose armyquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je een verzoekje hebt, draai ik hem graag
Benieuwd hoe Knokkels hierheen borduurtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Radiohead - You and whose army
Radiohead - Bodysnatchers
Apollo brown - I can do no wrong
ik ook welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Knokkels hierheen borduurt
Kan ze niet vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Knokkels hierheen borduurt
twee van de drie heb ik al in de queuequote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
twee van de drie heb ik al in de queue
En storyboard, daar begon ik net mee. Die moet ik even opschrijvenquote:
Storyboard?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
En storyboard, daar begon ik net mee. Die moet ik even opschrijven
Freaks come out HAD er nog tussen gekund, in principequote:
Ook tijdens het werk moet je goed voor jezelf zorgen!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
zo dan, wordt tijd om wat te drinken zeg.. tong plakte nogal tegen mijn gehemelte
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
zo dan, wordt tijd om wat te drinken zeg.. tong plakte nogal tegen mijn gehemelte
Onterechte klacht meneer de DJ!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Radiohead - You and whose army
Radiohead - Bodysnatchers
Apollo brown - I can do no wrong
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onterechte klacht meneer de DJ!!!
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
Geo4kant can do no wrong, Knokkels can do no harm
Beetjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:31 schreef knokkels het volgende:
En, hebik ze euhh.eennnnnnnnnnn beetje euhhh netjes aan elkaar, euhhh gepraat?
Eerder poep poep.quote:
ach ja ik vind dit nog beter dan Lil Kleine.. Maar dat is dan ook weer niet HEEL erg moeilijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder poep poep.
Net als die "hiphop" uit die reclames op Spotify over nieuwe nederlandse hiphopwat een aids
Doris Day?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er nog chickie's met dubbel D in de zaal?
Gewoon een abonnement nemen. Dan hoef je die ellende niet meer aan te horen. Ik heb sinds begin dit jaar een abonnement en heb nog geen seconde spijt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerder poep poep.
Net als die "hiphop" uit die reclames op Spotify over nieuwe nederlandse hiphopwat een aids
120euro per jaar is mij te gortig.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een abonnement nemen. Dan hoef je die ellende niet meer aan te horen. Ik heb sinds begin dit jaar een abonnement en heb nog geen seconde spijt.
Oh ja. Gelukkig kan ik vrijwel garanderen dat het volgende nummer vrij snel wordt doorgespoeld om nooit meer gedraaid te wordenquote:
Dacht ik eerst ook. Ik nam een proefabonnement: 3 maanden voor 1 euro. Sindsdien geen haar meer op m'n hoofd die nog terug wil naar de versie met reclame.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
120euro per jaar is mij te gortig.
Ik vind het te duur..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Ik nam een proefabonnement: 3 maanden voor 1 euro. Sindsdien geen haar meer op m'n hoofd die nog terug wil naar de versie met reclame.
Kodiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het te duur..
Het is 9 euro hier (Netflix), 10 Spotify daar,, teveel kanalen, verdeelde content..
Oké, ik ga je niet pushen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het te duur..
Het is 9 euro hier (Netflix), 10 Spotify daar,, teveel kanalen, verdeelde content..
Lukt ook niet en je mag altijd je mening verkondigen hoor, maar ik ben sowieso een goedkope krent.. maar als je al die dingen bij elkaar op telt, ben je dadelijk 80-150 euro per maand kwijt aan alleen TV/Internet/Media.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, ik ga je niet pushen hoor
Ik geef geen geld uit aan films, Netflix en dat soort zaken. Dat scheelt ook weerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lukt ook niet en je mag altijd je mening verkondigen hoor, maar ik ben sowieso een goedkope krent.. maar als je al die dingen bij elkaar op telt, ben je dadelijk 80-150 euro per maand kwijt aan alleen TV/Internet/Media.
Dan wel, als het 1 ding is, is het te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef geen geld uit aan films, Netflix en dat soort zaken. Dat scheelt ook weer
Er is een liedje dat zo heet. En als dat in het bijzijn van Knokkels zegt, dan kun je de klok erop gelijk zetten....quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat ik zou willen, chillen in een bubbelbubbelbad.. maar dan wel een met koud water
ja maar het zweet klotst in mijn okselsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een liedje dat zo heet. En als dat in het bijzijn van Knokkels zegt, dan kun je de klok erop gelijk zetten....
ouch!quote:
Alstuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor de muziekjens, Knokkels
Dit is Gupquote:
Dit is 1 van de BH'tjes van Gup.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:13 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn hemel.... Gup doet een poging om Vout te overtreffen.
Dit is zo fout dat ik het niet in mijn D-show durfde te stoppen.
Op het allerallerallerlaatste momentquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
Knokshow met een paar minuten gemist????
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op het allerallerallerlaatste moment
ja maar warm en heet enzoquote:
Public Enemy en The Fratelli's zijn ook tot het gezelschap toegetreden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is 1 van de BH'tjes van Gup.Net als The Prodigy, Bomfunks enz.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Public Enemy en The Fratelli's zijn ook tot het gezelschap toegetreden.
quote:
Hup, mailtje naar Hiryu!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]Met Prodigy doe je me altijd wel een plezier
![]()
Hey, ik heb de sectie No Rotation in SAM Broadcaster gevonden
Nee, bij mijn SAM Broadcasterquote:
Ja maar misschien dat het bij Gup ook zou kunnen werken met wat aanpassingen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, bij mijn SAM Broadcaster![]()
Lokaal dus, dat heeft vrij weinig invloed op Gup.
Daar ben ik nu over aan het denken inderdaad. Of die map een gevolg is van een schema (Pal Script) of andersom.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar misschien dat het bij Gup ook zou kunnen werken met wat aanpassingen?
http://genius.com/Leila-k-open-sesame-lyricsquote:
Leila tochquote:They call me
Leila K I mean I take it easy
Drop ragamuffin' like me sittin' pretty
Me got big chest come on me, come test me
Abracadabra me say open sesame
1 2 3, now catch it
No licky licky, come down
............................
Jump around if your mind can't work
Zong-a-zong-zong-a-zong-a-zen
Bo-se-di-sa se-da-ta sa-windli-dan-dee
Come me say
Abracadabra me say open sesame, fuck ya
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een promo voor een tv-programma:
quote:In March 2012 it was announced that Williams had "written a couple of tunes" on Random Access Memories, the album of French electronic duo Daft Punk. Williams co-wrote and sang vocals on "Touch" and co-wrote "Beyond". Williams and Nile Rodgers were the only featured artists to speak on behalf of Daft Punk at the 2014 Grammy Awards upon their receipt of the Album of the Year award for Random Access Memories. Williams told an anecdote about his work with Daft Punk: "Back when I was drinking, I would imagine things that weren't there and I'd get frightened. Then I got sober and two robots called and asked me to make an album."
Vroeger ging dat met een plugin, met de laatste update gaat het automatischquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Whut?!?! VLC Media Player geeft mij een melding van het feit dat The Fratelli's (je kon erop wachten) worden afgespeeld. Ik heb al jaren VLC Media Player en ik heb dat programma nog nooit zo'n melding zien geven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vast een verkeerd knopje aangeraakt. Ik krijg nu overal meldingen van...
http://www.helpmij.nl/for(...)teling)-uitschakelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vast een verkeerd knopje aangeraakt. Ik krijg nu overal meldingen van...
Op dit moment doet -ie 't niet meer. Ik houd het in de gaten. Dank voor de tipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
http://www.helpmij.nl/for(...)teling)-uitschakelen
Heb je daar wat aan?
Zat je ergens in de instellingen bij geavanceerd? Ik heb het ook een keer gehad. Bepaalde toetsencombinatie die ik kon terug herleiden naar de geavanceerde instellingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op dit moment doet -ie 't niet meer. Ik houd het in de gaten. Dank voor de tip
Ik heb vast een verkeerde knop ingedrukt, maar hij doet het nu niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zat je ergens in de instellingen bij geavanceerd? Ik heb het ook een keer gehad. Bepaalde toetsencombinatie die ik kon terug herleiden naar de geavanceerde instellingen.
Verstandig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ga zo slapen na wat YT avonturen.
quote:
Flink veel drinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]lekker werken in een kamer zonder airco
quote:
Een flesje water half vullen met water, in de vriezer doen, en dan 's ochtends pakken en bijvullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:25 schreef just me het volgende:
[..]knokkels
ik ga meteen mijn waterflesje vullen en opdrinken
Wel een windblower?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]lekker werken in een kamer zonder airco
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een flesje water half vullen met water, in de vriezer doen, en dan 's ochtends pakken en bijvullen.De hele dag, of een groot deel van de dag koel water
geen blowing in the windquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een windblower?
Goedemorgen!
Tip:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
klopt
[..]
geen blowing in the wind
Verfrissendquote:
doe je goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht ik gooi er maar even een paar temperature applicable liedjes tegenaan.
Ik hou het nog lekker koel hier met 26 graden </sarcasme>quote:
ik zit nu achter de computer, hier valt het "wel mee"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hou het nog lekker koel hier met 26 graden </sarcasme>
Kan niet wachten tot maandag. Ik heb niet zoveel met bizar heet weer.
wahey!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie ik het goed, is knokkels weer onder ons? Welkom terug dan maar
Mijn puter doet weer wat ie moet doen, en de USB trubbels zijn een ding van het verledenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie ik het goed, is knokkels weer onder ons? Welkom terug dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |