Daar ben ik nu over aan het denken inderdaad. Of die map een gevolg is van een schema (Pal Script) of andersom.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar misschien dat het bij Gup ook zou kunnen werken met wat aanpassingen?
http://genius.com/Leila-k-open-sesame-lyricsquote:
Leila tochquote:They call me
Leila K I mean I take it easy
Drop ragamuffin' like me sittin' pretty
Me got big chest come on me, come test me
Abracadabra me say open sesame
1 2 3, now catch it
No licky licky, come down
............................
Jump around if your mind can't work
Zong-a-zong-zong-a-zong-a-zen
Bo-se-di-sa se-da-ta sa-windli-dan-dee
Come me say
Abracadabra me say open sesame, fuck ya
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een promo voor een tv-programma:
quote:In March 2012 it was announced that Williams had "written a couple of tunes" on Random Access Memories, the album of French electronic duo Daft Punk. Williams co-wrote and sang vocals on "Touch" and co-wrote "Beyond". Williams and Nile Rodgers were the only featured artists to speak on behalf of Daft Punk at the 2014 Grammy Awards upon their receipt of the Album of the Year award for Random Access Memories. Williams told an anecdote about his work with Daft Punk: "Back when I was drinking, I would imagine things that weren't there and I'd get frightened. Then I got sober and two robots called and asked me to make an album."
Vroeger ging dat met een plugin, met de laatste update gaat het automatischquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
Whut?!?! VLC Media Player geeft mij een melding van het feit dat The Fratelli's (je kon erop wachten) worden afgespeeld. Ik heb al jaren VLC Media Player en ik heb dat programma nog nooit zo'n melding zien geven.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vast een verkeerd knopje aangeraakt. Ik krijg nu overal meldingen van...
http://www.helpmij.nl/for(...)teling)-uitschakelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb vast een verkeerd knopje aangeraakt. Ik krijg nu overal meldingen van...
Op dit moment doet -ie 't niet meer. Ik houd het in de gaten. Dank voor de tipquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
http://www.helpmij.nl/for(...)teling)-uitschakelen
Heb je daar wat aan?
Zat je ergens in de instellingen bij geavanceerd? Ik heb het ook een keer gehad. Bepaalde toetsencombinatie die ik kon terug herleiden naar de geavanceerde instellingen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op dit moment doet -ie 't niet meer. Ik houd het in de gaten. Dank voor de tip
Ik heb vast een verkeerde knop ingedrukt, maar hij doet het nu niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zat je ergens in de instellingen bij geavanceerd? Ik heb het ook een keer gehad. Bepaalde toetsencombinatie die ik kon terug herleiden naar de geavanceerde instellingen.
Verstandig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 06:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja ga zo slapen na wat YT avonturen.
quote:
Flink veel drinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]lekker werken in een kamer zonder airco
quote:
Een flesje water half vullen met water, in de vriezer doen, en dan 's ochtends pakken en bijvullen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:25 schreef just me het volgende:
[..]knokkels
ik ga meteen mijn waterflesje vullen en opdrinken
Wel een windblower?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:36 schreef just me het volgende:
[..]lekker werken in een kamer zonder airco
kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een flesje water half vullen met water, in de vriezer doen, en dan 's ochtends pakken en bijvullen.De hele dag, of een groot deel van de dag koel water
geen blowing in the windquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een windblower?
Goedemorgen!
Tip:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:04 schreef just me het volgende:
[..]
klopt
[..]
geen blowing in the wind
Verfrissendquote:
doe je goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik dacht ik gooi er maar even een paar temperature applicable liedjes tegenaan.
Ik hou het nog lekker koel hier met 26 graden </sarcasme>quote:
ik zit nu achter de computer, hier valt het "wel mee"quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hou het nog lekker koel hier met 26 graden </sarcasme>
Kan niet wachten tot maandag. Ik heb niet zoveel met bizar heet weer.
wahey!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie ik het goed, is knokkels weer onder ons? Welkom terug dan maar
Mijn puter doet weer wat ie moet doen, en de USB trubbels zijn een ding van het verledenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zie ik het goed, is knokkels weer onder ons? Welkom terug dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |