Dacht ik eerst ook. Ik nam een proefabonnement: 3 maanden voor 1 euro. Sindsdien geen haar meer op m'n hoofd die nog terug wil naar de versie met reclame.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
120euro per jaar is mij te gortig.
Ik vind het te duur..quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Ik nam een proefabonnement: 3 maanden voor 1 euro. Sindsdien geen haar meer op m'n hoofd die nog terug wil naar de versie met reclame.
Kodiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het te duur..
Het is 9 euro hier (Netflix), 10 Spotify daar,, teveel kanalen, verdeelde content..
Oké, ik ga je niet pushen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het te duur..
Het is 9 euro hier (Netflix), 10 Spotify daar,, teveel kanalen, verdeelde content..
Lukt ook niet en je mag altijd je mening verkondigen hoor, maar ik ben sowieso een goedkope krent.. maar als je al die dingen bij elkaar op telt, ben je dadelijk 80-150 euro per maand kwijt aan alleen TV/Internet/Media.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, ik ga je niet pushen hoor
Ik geef geen geld uit aan films, Netflix en dat soort zaken. Dat scheelt ook weerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lukt ook niet en je mag altijd je mening verkondigen hoor, maar ik ben sowieso een goedkope krent.. maar als je al die dingen bij elkaar op telt, ben je dadelijk 80-150 euro per maand kwijt aan alleen TV/Internet/Media.
Dan wel, als het 1 ding is, is het te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef geen geld uit aan films, Netflix en dat soort zaken. Dat scheelt ook weer
Er is een liedje dat zo heet. En als dat in het bijzijn van Knokkels zegt, dan kun je de klok erop gelijk zetten....quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Weet je wat ik zou willen, chillen in een bubbelbubbelbad.. maar dan wel een met koud water
ja maar het zweet klotst in mijn okselsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een liedje dat zo heet. En als dat in het bijzijn van Knokkels zegt, dan kun je de klok erop gelijk zetten....
ouch!quote:
Alstuquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor de muziekjens, Knokkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |