Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.quote:
Het is onderdeel van een speciale kinderserie....quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.
Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Leandra het volgende: [..]
Het is onderdeel van een speciale kinderserie....
En zo groot zijn die boeken nou ook weer niet, hier staan ze ook (in de Kallax).
Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:22 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de flisad boekenstandaard? Hij ziet er handig en solide uit, maar klopt dat?
daar heb je gewoon boekensteunen voorquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.
Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.quote:Op zondag 11 september 2016 16:35 schreef Elleska het volgende:
[..]
daar heb je gewoon boekensteunen voor
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00301908/quote:Op zondag 11 september 2016 17:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.
Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risicoquote:Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Is zo'n gaskookplaat makkelijk aan te sluiten? Gasaansluiting zit er al..
Op filmpjes zie ik dat je 'enkel' een gasslang moet verbinden tussen aansluiting en de gasplaat. Maar ik laat het sowieso door een handig iemand doen, of die moet zeggen dat ie het niet kan.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risico
Nieuw matras kopen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
Tenzij het om een van de volgende producten gaat:quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.
En aangezien het om de goedkoopste matras gaat, en de Jömna bij zowel de foam- als binnenveringsmatrassen de goedkoopste is, betwijfel ik of de garantie geldt.quote:Wat valt niet onder deze garantie?
Deze garantie geldt niet voor producten die onjuist zijn opgeslagen
of gemonteerd, die onjuist of onoordeelkundig zijn gebruikt,
die zijn aangepast of die zijn gereinigd op onjuiste wijze of met
onjuiste schoonmaakproducten.
Deze garantie dekt geen normale slijtage, kerven of krassen of
schade als gevolg van stoten of ongelukken.
Deze garantie geldt niet als het product in de buitenlucht of in een
vochtige omgeving is geplaatst.Deze garantie dekt geen indirecte of incidentele schade.
Producten die niet onder deze garantie vallen:
Alle dekmatrassen, SENNESVIK matrasbodem, JÖMNA en
SENNESVIK matrassen, matrassen voor Slaapbanken, en Baby-
en kindermatrassen.
Mijn man was er afgelopen weekend en er was echt veel niet op voorraad... Leveringsproblemen, zeiden zequote:Op zaterdag 10 september 2016 07:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.
Volgens mij valt dit gewoon onder slijtage en dus niet onder garantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn hamarvik matras is na 4 jaar ook echt niet meer in orde. Ik lig in een kuil en zak naar de zijkant. Matras is niet omkeerbaar..
Ik ben alleen bang dat ze het er niet mee eens gaan zijn als ik hem terugbreng.. Of nemen ze dit soort dingen heel makkelijk retour onder garantie?
Sowieso moet ik nog even wachten, want ik wil eigenlijk gelijk een heel nieuw bed kopen dan. Dus nog even sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |