abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165213826
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 14:22 schreef Burdie het volgende: flisad boekenstandaard
Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.
  vrijdag 9 september 2016 @ 23:58:49 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165213949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.
Het is onderdeel van een speciale kinderserie....
En zo groot zijn die boeken nou ook weer niet, hier staan ze ook (in de Kallax).
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165214254
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Leandra het volgende: [..]

Het is onderdeel van een speciale kinderserie....
En zo groot zijn die boeken nou ook weer niet, hier staan ze ook (in de Kallax).
Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.

Even de bodem controleren. Is dat bordkarton of iets stevigers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 10-09-2016 22:52:16 ]
pi_165217840
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2016 14:22 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de flisad boekenstandaard? Hij ziet er handig en solide uit, maar klopt dat?
Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.
pi_165221320
Flisat standaard is erg gaaf en mooi stevig hoor, heb hem gisteren bekeken, maar inderdaad, nergens op voorraad, en wanneer wel kunnen ze niet zeggen helaas...
Voor op je bureau is 'ie overigens wel erg groot hoor.
pi_165235267
Ik zag bij Karwei een bouwtekening voor een tijdschriftbak. Die kan je praktischer maken met wielen eronder of eleganter met haarpinpoten. Blijkt voor een workshop in juli geweest te zijn:
https://inspiratie.karwei.nl/diy-houten-magazinebakje/

Kwam het tegen door hyperlinks vanaf de nieuwsbrief. Eentje van instagram:
https://www.instagram.com/p/BGuTEDcPS68/

De workshops zijn best handig. Bij de entree krijg je een bouwpakket, waarmee je de winkel in gaat en aan een groepstafel gaat staan knutselen. Er loopt wat grijnzend personeel rond - de meeste deelnemers zijn vrouw & onhandig. Als het niet gratis is, dan krijg je een tegoedbon.
pi_165240720
Is Engerdal eruit? Heb hoezen nodig voor de boxsprings :)

En waarom is de Trysil ladekast nergens op voorraad?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 11 september 2016 @ 15:18:04 #108
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165247259
Iemand ervaring met een grote Pax kast?
Ik heb 4.59 meter muur te vullen en twijfel over schuifdeuren of normale deuren.
Schuifdeuren lijkt me wat rustiger voor het oog, maar met klepdeuren heb je meer keuze in type deuren..
Ik zou eigenlijk wit hoogglans willen en een grote spiegel.

De planner vind ik echt waardeloos functioneren. Ligt dat aan mij?
(Ik klik op een willekeurige kast en dan zitten er al planken in.. Dit kan ik niet aanpassen. Als ik alleen de basiskasten selecteer kan ik geen kostenplaatje maken met deuren erbij.. Doe ik iets fout?

*edit. Ik kan achteraf wel de accessoires eruit halen, zoals planken of draadmanden, maar toevoegen is weer lastiger)
pi_165248580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.
daar heb je gewoon boekensteunen voor
pi_165250326
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:35 schreef Elleska het volgende:

[..]

daar heb je gewoon boekensteunen voor
Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.
pi_165250927
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:44 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00301908/

deze gaat prima met grote boeken.
pi_165274534
Is zo'n gaskookplaat makkelijk aan te sluiten? Gasaansluiting zit er al..
pi_165279277
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Is zo'n gaskookplaat makkelijk aan te sluiten? Gasaansluiting zit er al..
Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risico
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 12 september 2016 @ 20:52:42 #114
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_165279448
Doen ze voornamelijk om zich in te dekken, maar kun je best zelf doen.
pi_165279527
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risico
Op filmpjes zie ik dat je 'enkel' een gasslang moet verbinden tussen aansluiting en de gasplaat. Maar ik laat het sowieso door een handig iemand doen, of die moet zeggen dat ie het niet kan.
pi_165286050
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
pi_165286057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
Nieuw matras kopen?

Of je matras omdraaien.
pi_165286069
Moet wel zeggen dat het vrij irritant ligt, zegt al genoeg dat je op dit soort dingen niet moet bezuinigen. Omdraaien heeft weinig zin want het gedeelte waar de kuil zit is een stuk zachter dan het overige oppervlak.
pi_165286080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.
pi_165286319
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:38 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.
Tenzij het om een van de volgende producten gaat:
(Gekopieerd uit de brochure mbt garantie op matrassen)
quote:
Wat valt niet onder deze garantie?
Deze garantie geldt niet voor producten die onjuist zijn opgeslagen
of gemonteerd, die onjuist of onoordeelkundig zijn gebruikt,
die zijn aangepast of die zijn gereinigd op onjuiste wijze of met
onjuiste schoonmaakproducten.
Deze garantie dekt geen normale slijtage, kerven of krassen of
schade als gevolg van stoten of ongelukken.
Deze garantie geldt niet als het product in de buitenlucht of in een
vochtige omgeving is geplaatst.Deze garantie dekt geen indirecte of incidentele schade.
Producten die niet onder deze garantie vallen:
Alle dekmatrassen, SENNESVIK matrasbodem, JÖMNA en
SENNESVIK matrassen, matrassen voor Slaapbanken, en Baby-
en kindermatrassen.
En aangezien het om de goedkoopste matras gaat, en de Jömna bij zowel de foam- als binnenveringsmatrassen de goedkoopste is, betwijfel ik of de garantie geldt.

[ Bericht 13% gewijzigd door SummerBreeze op 13-09-2016 08:22:59 (Juiste stukje gequote) ]
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:21:03 #121
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_165286357
Weet iemand of die leuke groente knuffels nog terug komen? Die grote die je los moest kopen :)

Edit: Laat maar, ik zie dat Breda ze gewoon niet in hun assortiment heeft. B.v. Eindhoven wel :)

[ Bericht 34% gewijzigd door Frag_adder op 13-09-2016 11:05:22 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_165288295
Mijn hamarvik matras is na 4 jaar ook echt niet meer in orde. Ik lig in een kuil en zak naar de zijkant. Matras is niet omkeerbaar..
Ik ben alleen bang dat ze het er niet mee eens gaan zijn als ik hem terugbreng.. Of nemen ze dit soort dingen heel makkelijk retour onder garantie?
Sowieso moet ik nog even wachten, want ik wil eigenlijk gelijk een heel nieuw bed kopen dan. Dus nog even sparen :P
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:46:37 #123
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165300266
Iemand hier die een IKEA Ådum tapijt heeft liggen thuis?
KuikenGuppy
  dinsdag 13 september 2016 @ 19:48:18 #124
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165300308
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 07:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.
Mijn man was er afgelopen weekend en er was echt veel niet op voorraad... Leveringsproblemen, zeiden ze -O-.
KuikenGuppy
pi_165301219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn hamarvik matras is na 4 jaar ook echt niet meer in orde. Ik lig in een kuil en zak naar de zijkant. Matras is niet omkeerbaar..
Ik ben alleen bang dat ze het er niet mee eens gaan zijn als ik hem terugbreng.. Of nemen ze dit soort dingen heel makkelijk retour onder garantie?
Sowieso moet ik nog even wachten, want ik wil eigenlijk gelijk een heel nieuw bed kopen dan. Dus nog even sparen :P
Volgens mij valt dit gewoon onder slijtage en dus niet onder garantie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')