Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.quote:
Het is onderdeel van een speciale kinderserie....quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik denk wel stevig op je bureau, maar wat minder in de kinderkamer (waar de kinderen er zelf in kruipen). Zulke grote boeken zou ik zelf gewoon plat neerleggen.
Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:58 schreef Leandra het volgende: [..]
Het is onderdeel van een speciale kinderserie....
En zo groot zijn die boeken nou ook weer niet, hier staan ze ook (in de Kallax).
Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:22 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de flisad boekenstandaard? Hij ziet er handig en solide uit, maar klopt dat?
daar heb je gewoon boekensteunen voorquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:11 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, in een vak dat hoog genoeg is, kunnen ze makkelijk staan. In een Billy van 80 cm is het wat lastiger omdat je dan een hele rij boeken nodig hebt ze overeind te blijven houden. Of je moet 'm opvullen met dozen en zo.
Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.quote:Op zondag 11 september 2016 16:35 schreef Elleska het volgende:
[..]
daar heb je gewoon boekensteunen voor
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00301908/quote:Op zondag 11 september 2016 17:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Voor hoge boeken heb je wel goede boekensteunen nodig.
Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risicoquote:Op maandag 12 september 2016 17:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Is zo'n gaskookplaat makkelijk aan te sluiten? Gasaansluiting zit er al..
Op filmpjes zie ik dat je 'enkel' een gasslang moet verbinden tussen aansluiting en de gasplaat. Maar ik laat het sowieso door een handig iemand doen, of die moet zeggen dat ie het niet kan.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat is te doen, maar IKEA adviseert niet voor niets dat je een erkend installateur in de arm neemt. Spelen met gas is best een risico
Nieuw matras kopen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:33 schreef 0906 het volgende:
Vorig jaar het goedkoopste matras gekocht, inmiddels is er sprake van flinke kuilvorming. Hoe krijg ik dat opgelost?
Tenzij het om een van de volgende producten gaat:quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Teruggaan met de bon. Je hebt garantie.
En aangezien het om de goedkoopste matras gaat, en de Jömna bij zowel de foam- als binnenveringsmatrassen de goedkoopste is, betwijfel ik of de garantie geldt.quote:Wat valt niet onder deze garantie?
Deze garantie geldt niet voor producten die onjuist zijn opgeslagen
of gemonteerd, die onjuist of onoordeelkundig zijn gebruikt,
die zijn aangepast of die zijn gereinigd op onjuiste wijze of met
onjuiste schoonmaakproducten.
Deze garantie dekt geen normale slijtage, kerven of krassen of
schade als gevolg van stoten of ongelukken.
Deze garantie geldt niet als het product in de buitenlucht of in een
vochtige omgeving is geplaatst.Deze garantie dekt geen indirecte of incidentele schade.
Producten die niet onder deze garantie vallen:
Alle dekmatrassen, SENNESVIK matrasbodem, JÖMNA en
SENNESVIK matrassen, matrassen voor Slaapbanken, en Baby-
en kindermatrassen.
Mijn man was er afgelopen weekend en er was echt veel niet op voorraad... Leveringsproblemen, zeiden zequote:Op zaterdag 10 september 2016 07:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik wil hem ook graag, maar hij is telkens niet op voorraad. Elke keer als ik kijk is er over een dag of 2 een voorraad van 8 stuks, maar dat lijkt dus dagelijks te verschuiven.
Volgens mij valt dit gewoon onder slijtage en dus niet onder garantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:38 schreef Dragonberry het volgende:
Mijn hamarvik matras is na 4 jaar ook echt niet meer in orde. Ik lig in een kuil en zak naar de zijkant. Matras is niet omkeerbaar..
Ik ben alleen bang dat ze het er niet mee eens gaan zijn als ik hem terugbreng.. Of nemen ze dit soort dingen heel makkelijk retour onder garantie?
Sowieso moet ik nog even wachten, want ik wil eigenlijk gelijk een heel nieuw bed kopen dan. Dus nog even sparen
Klopt, nu ik voor meubels kijk zijn sommige dingen ook niet op voorraad. Of het terug komt is maar de vraag, personeel geeft aan dat het dan vaak uit het assortiment gaat... hoeft niet, maar kans is wel aanwezig als het echt al lange tijd onleverbaar is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn man was er afgelopen weekend en er was echt veel niet op voorraad... Leveringsproblemen, zeiden ze.
Tja, wat heb je dan aan garantie op een matras? Ik heb nu 25 jaar garantie op mijn nieuwe boxspring en matras maar slijtage valt daar inderdaad niet onder. Wat moet er in die 25 jaar gebeuren als ik wel recht heb op vervanging? Poten die afbreken ofzo?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij valt dit gewoon onder slijtage en dus niet onder garantie.
Yup, een smalle naast m'n bed. Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 13 september 2016 19:46 schreef Burdie het volgende:
Iemand hier die een IKEA Ådum tapijt heeft liggen thuis?
Ja, dat vraag ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, nu ik voor meubels kijk zijn sommige dingen ook niet op voorraad. Of het terug komt is maar de vraag, personeel geeft aan dat het dan vaak uit het assortiment gaat... hoeft niet, maar kans is wel aanwezig als het echt al lange tijd onleverbaar is.
[..]
Tja, wat heb je dan aan garantie op een matras? Ik heb nu 25 jaar garantie op mijn nieuwe boxspring en matras maar slijtage valt daar inderdaad niet onder. Wat moet er in die 25 jaar gebeuren als ik wel recht heb op vervanging? Poten die afbreken ofzo?
Tot nu toe werd de garantie op mijn boxspring geregeld door de eerste keer het vervangen van de boxspring, maar de tweede keer kon dat niet meer omdat Ikea helaas de 90*220 matrasmaten niet meer voert, en een boxspring van 220 lang op maar 4 poten laten staan is gewoon heel erg dom naïef, dus toen de andere boxspring ook leek door te zakken kreeg ik wel een paar poten cadeau die ik er zelf in het midden onder mocht zetten.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook af.
Wat jammer dat ze die maat niet meer voeren. Ik sla altijd steevast de bedden over omdat korter dan 210 geen optie is. Nooit geweten dat ze die eerder wel hadden.quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot nu toe werd de garantie op mijn boxspring geregeld door de eerste keer het vervangen van de boxspring, maar de tweede keer kon dat niet meer omdat Ikea helaas de 90*220 matrasmaten niet meer voert, en een boxspring van 220 lang op maar 4 poten laten staan is gewoon heel erg dom naïef, dus toen de andere boxspring ook leek door te zakken kreeg ik wel een paar poten cadeau die ik er zelf in het midden onder mocht zetten.
Maar dat zijn dan wel weer van die eigenwijze dommigheidjes.... denken dat een boxspring van 220 lang wel op 4 poten kan staan, in plaats van op de 6 waar de meest bedrijven hun boxsprings standaard op zetten.
Was het een matras of een dekmatras? De dekmatrassen zijn tot zo'n 8 cm hoog en liggen bovenop de matras als een soort bescherming.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:17 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Tenzij het om een van de volgende producten gaat:
(Gekopieerd uit de brochure mbt garantie op matrassen)
[..]
En aangezien het om de goedkoopste matras gaat, en de Jömna bij zowel de foam- als binnenveringsmatrassen de goedkoopste is, betwijfel ik of de garantie geldt.
Wij hebben er ook een liggen op de kamer van onze oudste. Voor de babykamer zou ik een kleinere willen, maar die is er niet in het de kleur die wij willen. Omdat de randen nauwelijks zijn afgewerkt, denk ik dat je 'm redelijk makkelijk zelf op maat kan snijden, maar mijn man denkt dat het niet mooi wordt. Wat denk jij?quote:Op dinsdag 13 september 2016 21:11 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Yup, een smalle naast m'n bed. Wat wil je weten?
Ja, ze hebben ze een flink aantal jaar gehad, en ook perfecte hoeslakens voor de matrassen, maar helaas....quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat jammer dat ze die maat niet meer voeren. Ik sla altijd steevast de bedden over omdat korter dan 210 geen optie is. Nooit geweten dat ze die eerder wel hadden.
Ik heb van de mijne een klein hoekje afgesneden met een scherp stanleymes omdat het anders net niet zou passen, en je ziet er praktisch niks van. Nu moet ik wel zeggen dat die hoek niet in het zicht ligt, maar door dat hoogpolige van het kleed zie je het sowieso bijna niet. Als je van plan was om het kleed midden in de kamer te leggen, zou ik het niet doen. Anders wel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een liggen op de kamer van onze oudste. Voor de babykamer zou ik een kleinere willen, maar die is er niet in het de kleur die wij willen. Omdat de randen nauwelijks zijn afgewerkt, denk ik dat je 'm redelijk makkelijk zelf op maat kan snijden, maar mijn man denkt dat het niet mooi wordt. Wat denk jij?
Toen ik een week of 3 geleden in de ikea in Utrecht was, zei een medewerkster bij de beddenafdeling dat de 220 bedden waarschijnlijk eind volgend jaar weer in het assortiment zouden komen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ze een flink aantal jaar gehad, en ook perfecte hoeslakens voor de matrassen, maar helaas....
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze het uit het assortiment gehaald hebben.
In de VS hebben ze met die gare Full, Queen en King maten ook verschillende lengte- en breedtematen
Hallelujaquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Toen ik een week of 3 geleden in de ikea in Utrecht was, zei een medewerkster bij de beddenafdeling dat de 220 bedden waarschijnlijk eind volgend jaar weer in het assortiment zouden komen.
Geen zekerheid dus, en het duurt nog even, maargoed.
Nope, afbrekende poten vallen ook niet onder de garantie.quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, nu ik voor meubels kijk zijn sommige dingen ook niet op voorraad. Of het terug komt is maar de vraag, personeel geeft aan dat het dan vaak uit het assortiment gaat... hoeft niet, maar kans is wel aanwezig als het echt al lange tijd onleverbaar is.
[..]
Tja, wat heb je dan aan garantie op een matras? Ik heb nu 25 jaar garantie op mijn nieuwe boxspring en matras maar slijtage valt daar inderdaad niet onder. Wat moet er in die 25 jaar gebeuren als ik wel recht heb op vervanging? Poten die afbreken ofzo?
Ik wilde het 1m30 ronde kleed eigenlijk 1m rond maken, maar dat wordt dus niet mooi denk je?quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:12 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik heb van de mijne een klein hoekje afgesneden met een scherp stanleymes omdat het anders net niet zou passen, en je ziet er praktisch niks van. Nu moet ik wel zeggen dat die hoek niet in het zicht ligt, maar door dat hoogpolige van het kleed zie je het sowieso bijna niet. Als je van plan was om het kleed midden in de kamer te leggen, zou ik het niet doen. Anders wel.
Nee, niet doen!quote:Op woensdag 14 september 2016 08:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wilde het 1m30 ronde kleed eigenlijk 1m rond maken, maar dat wordt dus niet mooi denk je?.
Bedankt voor het meedenken iig.
Heb ik ook eens geprobeerd met een MARKUS bureaustoel. De bekleding (nepleer) begint te bladderen, en ik wou weten voordat ik dat ding naar de IKEA klantenservice ging slepen (vrij grote stoel dus dat lukt niet lekker) of zoiets nou onder de garantie valt.quote:Op woensdag 14 september 2016 09:28 schreef Dragonberry het volgende:
Binnenkort maar eens navragen in de winkel. Heb het laatst al geprobeerd via online klantenservice, maar daar snapte ze er helemaal niks van. Kreeg iets terug over online bestellen
Ik had gewoon foto's gemaakt van het doorgekrakte hout van mijn boxspring en toen kreeg ik fijn een aanhangwagen mee.... ik weet niet meer of ik eerst de oude op moest halen voor ik de nieuwe meekreeg of dat ik die gelijk meekreeg, maar het was best soepel geregeld.quote:Op woensdag 14 september 2016 10:42 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Heb ik ook eens geprobeerd met een MARKUS bureaustoel. De bekleding (nepleer) begint te bladderen, en ik wou weten voordat ik dat ding naar de IKEA klantenservice ging slepen (vrij grote stoel dus dat lukt niet lekker) of zoiets nou onder de garantie valt.
Krijg je doodleuk het antwoord dat je hem eerst naar de winkel moet slepen en ze het daar dan wel beoordelen. Met een matras lijkt me dat nog een stukje erger...
Waarom 220 eruit ging? Werd volgens mij alleen in Nederland verkocht en was Europees verder geen belangstelling voor. In die verhouding is het dan best duur om alleen voor Nederland een product in het assortiment te nemen. Amerika is een stuk groter en heeft wellicht een eigen producent dichtbij wat het makkelijker/goedkoper maakt om daar specifieke producten in het assortiment op te nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ze een flink aantal jaar gehad, en ook perfecte hoeslakens voor de matrassen, maar helaas....
Ik snap ook nog steeds niet waarom ze het uit het assortiment gehaald hebben.
In de VS hebben ze met die gare Full, Queen en King maten ook verschillende lengte- en breedtematen
Volgens mij was dat altijd de ANNO TUPPLUR, maar het staat er nu niet meer specifiek bij...quote:Op woensdag 14 september 2016 07:58 schreef Frag_adder het volgende:
Nog een vraagje over het assortiment. Voor in die Vigda paneelgordijn houders, zijn er ook verduisterende paneelgordijnen? Ik kan ze zo 123 niet vinden maar ik meen mij te herinneren dat ze er ooit waren.
De leuning van onze bank was doorgekrakt en toen ik aan de telefoon uitlegde dat ik geen auto had, kwam er iemand langs om hem te repareren, topservice!quote:Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had gewoon foto's gemaakt van het doorgekrakte hout van mijn boxspring en toen kreeg ik fijn een aanhangwagen mee.... ik weet niet meer of ik eerst de oude op moest halen voor ik de nieuwe meekreeg of dat ik die gelijk meekreeg, maar het was best soepel geregeld.
Ben benieuwd wat de extra lange dekbedden en dekbedovertrekken zullen gaan kosten. Ik ben niet extra lang, maar lig graag helemaal onder.quote:Op woensdag 14 september 2016 18:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom 220 eruit ging? Werd volgens mij alleen in Nederland verkocht en was Europees verder geen belangstelling voor. In die verhouding is het dan best duur om alleen voor Nederland een product in het assortiment te nemen. Amerika is een stuk groter en heeft wellicht een eigen producent dichtbij wat het makkelijker/goedkoper maakt om daar specifieke producten in het assortiment op te nemen.
En die rare maten als King en Queen zijn standaard in de VS. 220 is in NL meer extra dus voelt IKEA de druk minder denk ik
[..]
Volgens mij was dat altijd de ANNO TUPPLUR, maar het staat er nu niet meer specifiek bij...
(TUPPLUR is de serie verduisterende rolgordijnen, dus het lijkt me gek dat ANNO TUPPLUR niet verduisterend is.)
Die verkopen ze al jaren.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:14 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de extra lange dekbedden en dekbedovertrekken zullen gaan kosten. Ik ben niet extra lang, maar lig graag helemaal onder.
De tweepersoonsvariant is idd gewoon 220 lang, de maatvoering van de eenpersoons is nog steeds 2 meter.quote:
Altijd elektrisch, geen zin om uren bezig te zijn met een schroevendraaier of inbussleutel met blaren aan de handen als gevolg. Je moet wel voorzichtig zijn, want Ikea spul is vaak niet gemaakt van het beste materiaal.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zetten jullie de meeste producten in elkaar met een gewone schroevendraaier of een elektrische?
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Dat je elektrisch er snel doorheen zit bij sommige houten plankjes...quote:Op donderdag 15 september 2016 09:39 schreef Justinn het volgende:
[..]
Altijd elektrisch, geen zin om uren bezig te zijn met een schroevendraaier of inbussleutel met blaren aan de handen als gevolg. Je moet wel voorzichtig zijn, want Ikea spul is vaak niet gemaakt van het beste materiaal.
Kwestie van je accuboor niet voluit zetten, maar op 4 bijvquote:Op donderdag 15 september 2016 09:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Dat je elektrisch er snel doorheen zit bij sommige houten plankjes...
Elektrische, met de slipkoppeling op de laagste stand (blijft spaanplaat he...) als de schroef er niet goed in wil gaat ie een standje hoger tijdedelijk. en de versnelling op de "traagste" stand.quote:Op donderdag 15 september 2016 09:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zetten jullie de meeste producten in elkaar met een gewone schroevendraaier of een elektrische?
ik weet niet wat 0906 (die de vraag stelt, ik kom alleen met een antwoord) op zijn bed heft liggen...quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:44 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Was het een matras of een dekmatras? De dekmatrassen zijn tot zo'n 8 cm hoog en liggen bovenop de matras als een soort bescherming.
Maar Jömna is wel expliciet uitgesloten. Blijkbaar moet je in de garantieverklaringen kijken om te zien of je een artikel van redelijke kwaliteit uitgezocht hebt.
Ik heb wat jaren geleden de goedkoopste binnenveringsmatras gekocht, geen idee hoe hij toen heette. Dat was namelijk de enige met Bonelli-vering, de andere waren met alle met pocketvering. Dan zitten de spiralen in een kunststof hoesje en bij elke beweging krijg je wrijving & oplading in de metalen spiralen. Is geen kuil in, maar ik ben ook niet zwaar.
IKEA zelf raad je aan het met de hand te doen. In de winkel doen ze zelf alles elektrischquote:Op donderdag 15 september 2016 09:33 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Het "logo" van de montageservice is notabene een accu-schroef-boormachine.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:45 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA zelf raad je aan het met de hand te doen. In de winkel doen ze zelf alles elektrisch
quote:Op donderdag 15 september 2016 21:25 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Het "logo" van de montageservice is notabene een accu-schroef-boormachine.
Dus geen 2m60. Da's best raar.quote:Op donderdag 15 september 2016 07:36 schreef Leandra het volgende: [..]
De tweepersoonsvariant is idd gewoon 220 lang, de maatvoering van de eenpersoons is nog steeds 2 meter.
Nee, dat is niet raar, 2.60 lang is helemaal geen normale maat voor dekbedden, ook niet dekbedden voor extra lange bedden.quote:Op donderdag 15 september 2016 21:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dus geen 2m60. Da's best raar.
Dat maakt het nog niet de standaard voor extra lange bedden.quote:
Dat ligt eraan waar je hem gekocht hebt, een bestelde bank annuleren is nagenoeg overal drama, maar bij de voor een dubbeltje op de eerste rang bedrijven helemaal.quote:Op maandag 19 september 2016 11:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vanaf vandaag tot en met 2 oktober 2016: 10% korting op alle stoffen en (kunst)lederen banken voor FAMILY-leden.
Ga nu zelf twijfelen over een elders aangeschafte bank..., kan 'm nog cancelen volgens mij.
Denk dat ik het ook maar zo laat. Heb daar best veel meubels besteld en worden allemaal samen bezorgd. Anders moet ik weer eens kijken hoe ik die bank bij de IKEA thuiskrijg. Nog even thuisstallen is geen optiequote:Op maandag 19 september 2016 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je hem gekocht hebt, een bestelde bank annuleren is nagenoeg overal drama, maar bij de voor een dubbeltje op de eerste rang bedrijven helemaal.
Hier is nota bene de korting in het voorbeeld al van de prijs afgehaald:quote:Op maandag 19 september 2016 13:04 schreef YUR het volgende:
Het lijkt erop dat de Nockeby niet onder die actie valt
Lekker scherpquote:Op maandag 19 september 2016 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier is nota bene de korting in het voorbeeld al van de prijs afgehaald:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)oom/sofas_armchairs/
Maar op de pagina van de bank zelf wordt idd de gewone prijs weergegeven (net als bij andere banken)
Dank jequote:
quote:
Gek dat je nog geen linkje hebt ontvangenquote:Op donderdag 15 september 2016 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet de standaard voor extra lange bedden.
Maar ik zie graag een linkje van een dekbed van 260 lang.
Mag je zelf zoeken, jij bent handiger op Internet dan ik. Ik herinner het me vooral, omdat er sprake was van dekbedden die nóg langer mochten zijn, vanwege het groeiend aantal mannen van 2m of meer. Dat was voordat ik op internet kwam. Dus rond of voor de eeuwwisseling.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:05 schreef Leandra het volgende: [..]
Dat maakt het nog niet de standaard voor extra lange bedden.
Maar ik zie graag een linkje van een dekbed van 260 lang.
Jij komt met de claim dat ze "al zo lang bestaan" dus kom maar op, want met al mijn handigheid op internet vind ik ze niet, het enige wat ik wel vind zijn dekbedhoezen van 2.60 lang, die daarmee "ook geschikt zijn voor extra lange dekbedden", dat "extra lange" betekent dan gewoon 2.20 lang, maar het gros van NL heeft schijnbaar graag een instopstrook aan de dekbedhoes, en dan heb je idd zo'n 2.60 lengte nodig voor de dekbedhoes.quote:Op maandag 19 september 2016 20:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Mag je zelf zoeken, jij bent handiger op Internet dan ik. Ik herinner het me vooral, omdat er sprake was van dekbedden die nóg langer mochten zijn, vanwege het groeiend aantal mannen van 2m of meer. Dat was voordat ik op internet kwam. Dus rond of voor de eeuwwisseling.
quote:Op maandag 19 september 2016 11:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Vanaf vandaag tot en met 2 oktober 2016: 10% korting op alle stoffen en (kunst)lederen banken voor FAMILY-leden.
Ga nu zelf twijfelen over een elders aangeschafte bank..., kan 'm nog cancelen volgens mij.
whoeiiiiii we hadden nog niets gekochtquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:01 schreef tombolafan het volgende:
Hallo allemaal, even 2 vraagjes waar jullie misschien wel een antwoord op weten;
1. we hebben een leuke bank gezien vandaag, is er wel eens een "korting op banken" actie en is te voorspellen wanneer?
2. zelfde vraag eigenlijk, maar dan voor een (kinder)bed?
Thank you in advance![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
whoeiiiiii we hadden nog niets gekocht![]()
![]()
in dat geval maak ik even een lijstje straksquote:
Ja, ik ook.... (inductie)kookplatenquote:Op maandag 19 september 2016 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in dat geval maak ik even een lijstje straks![]()
![]()
![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnenquote:Op maandag 19 september 2016 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in dat geval maak ik even een lijstje straks![]()
![]()
![]()
20% korting op het hele assortiment!quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
20% korting op het hele assortiment!
quote:
Bijzonder hoe mensen kunnen zijn/worden he?quote:Op maandag 19 september 2016 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de "woonsdagen" wat een gekkenhuis was dat elke maand
Dan ga je toch echt wel heel anders naar mensen krijgen
Oh, die vind ik leuk, ze zijn zo lekker jaren 50/60.... ze zouden zo op mijn babyfoto's hebben kunnen staan.quote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijzonder hoe mensen kunnen zijn/worden he?
Wij gaan een dezer dagen nog even proefzitten op EKENÄSET.
Ja heel bijzonderquote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Bijzonder hoe mensen kunnen zijn/worden he?
Wij gaan een dezer dagen nog even proefzitten op EKENÄSET. Eerst die Nockeby in elkaar zetten. Verheug me er niet op, schijnt lastig te zijn.
Het is een bijna 1-op-1 remake van een oud IKEA product. Net als de STRANDMON fauteuil en de LÖVBACKEN salontafel.quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, die vind ik leuk, ze zijn zo lekker jaren 50/60.... ze zouden zo op mijn babyfoto's hebben kunnen staan.
Het duurde even voor ik me realiseerde dat ik een jaar of 5 geleden een soortgelijke buitenstoel bij de Gamma heb gekocht.... niet dat die ooit buiten heeft gestaan, maar dat is wat andersquote:Op maandag 19 september 2016 23:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is een bijna 1-op-1 remake van een oud IKEA product. Net als de STRANDMON fauteuil en de LÖVBACKEN salontafel.
Leuk dat ze op die manier producten terug laten komen
Dan moet je geen inbouwoven kopen!quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:50 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb eigenlijk geen behoefte aan een magnetron. Kan het geld beter uitgeven aan een oven. Kan zo'n oven, los van het feit of het er mooi uitziet, ook vrijstaand langs het aanrecht geplaatst worden? Of moet dit altijd ingebouwd zijn in een keukenkastje of iets dergelijks? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10300786/
Die had ik ook in de edit gezet. Even nadenken en kijken of het inbouw kan door iemand, anders zo'n vrijstaande halen maar dat vind ik niet zo mooi en vraag me af waar ik 'm dan veilig kan zetten of wordt de onderkant niet heet?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je geen inbouwoven kopen!
Doe dan zoiets: https://www.bol.com/nl/p/(...)213-9200000028128636
Die zijn erop gebouwd, kan in principe gewoon op een aanrechtblad of in een open wandrek staan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:56 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Die had ik ook in de edit gezet. Even nadenken en kijken of het inbouw kan door iemand, anders zo'n vrijstaande halen maar dat vind ik niet zo mooi en vraag me af waar ik 'm dan veilig kan zetten of wordt de onderkant niet heet?...
Thanks! Zie dat het verschil 5 euro is tussen een vrijstaand of inbouw. Even wachten tot ik er straks woon, kijken wat haalbaar is zonder al te veel klussenquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zijn erop gebouwd, kan in principe gewoon op een aanrechtblad of in een open wandrek staan.
5 euro verschil. Maar wat is het verschil in inhoud? Kun je in die vrijstaande evenveel als in die inbouw? Kun je er een pizza in kwijt bijvoorbeeld? (mocht je dat willen...)quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Thanks! Zie dat het verschil 5 euro is tussen een vrijstaand of inbouw. Even wachten tot ik er straks woon, kijken wat haalbaar is zonder al te veel klussen
Ik had een keer wat wensen gestuurd en kreeg een geïrriteerd antwoord terug. Best vreemd als je in de winkel leest dat ze graag je wensen horen.quote:Op maandag 19 september 2016 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |