Berendonckquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dus dat!!
Pfoe, zo ver hoef ik nu nog niet te reizen.. Eerst naar huis, mr. GvsE ophalen en daarna pas op Dukenburg zweten om de bus naar de berendonck te kunnen vatten
Ik herken datquote:
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweestquote:
Alles voor beter zaad toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed bezig!
Met dit weer ben ik wel geneigd meer fruit te halen, maar vandaag wil ik de deur niet uit
/lui
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles voor beter zaad toch.
Ja, heb nu ook geen zin om naar buiten te gaan.
Ben vooral moe na werk, warmte valt mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me niet zo bezig met mijn zaad :$
T is te warm eh, behalve in de schaduw dan. Da's wel lekker
Ik al langer niet meer. Ben wel benieuwd hoe het daar isquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar ben ik al zeker een jaar niet meer geweest
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venusquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zweet op plekken waarvan ik niet wist dat het kon.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dan ook nog in de heetste trein deze kant van Venus
Kwestie van tijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Allures het volgende:
Zo veel vrouwen met kort haar gezien vandaag
Gewoon een knot maken. Klaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doenquote:
Hoezo ziet er niet uitquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ziet ook niet uit, heb met jullie te doen
Ziet er toch niet uitquote:
Dunno, moet dan altijd aan radijsjes denken. Of haar:quote:
Had je jonger geschatquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
Lagguh xDquote:
Daarom viel het me zo op Vandaagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Met dit weer bedenk ik me soms een fractie van een seconde dat dat echt zo fijn zou zijn
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga trouwens slingers ophangen hier, ik kan sinds vandaag de bodem van mn vijver zien![]()
EN ja, er zit gewoon water in
Een zak van die turf in de vijver gehangen in de buurt van de pomp en verder elke 2 weken filters schoon gemaakt, meer nietquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nog speciale dingen gedaan of gewoon onze tips?
pils en pils vanavondquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Spareribs, friet en bier vanavond.
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:50 schreef Elvi het volgende:
Ik maakte de fout door kip in de over te schuivenwhyyy?! Daar wordt het alleen maar warmer van
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Precies, mooie bijvangst gezien haar weinig subtiele opmerkingen over haar overgewicht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
En je verliest nog wat kilootjes zonder er iets voor te hoeven doen ook.
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel beter de kip rauw eten en met een salmonellavergiftiging in een gekoeld ziekenhuis belanden. En de zorgverzekering betaalt!
Gemiste kans.
Ervaring blijft een goede leermeester.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Darwin award.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ooit op facebook een screenshot gezien van iemamd die into de raw food hype was en inderdaad rauwe kip vratdeed ze ook maar 1 keer.
Dit kan ik niet ontkennen :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring blijft een goede leermeester.
Nou nou poeh poehquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:24 schreef Dqod het volgende:
Gewoon allemaal opbokken met je gemiep, het is hier 33
IN HUISquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Als je komtquote:
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 gradenquote:
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:01 schreef Dqod het volgende:
Ik heb het er moeilijk mee ja? Laat me ;s
Ik heb eerder last van kou, dan van warmtequote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je komten, ga jij hier lekker wonen
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lach maar op dat winderige eilandje voelt 33 graden aan als 'n makkelijke 20, hier is het meteen 82 graden
Potverdomme, heb je een punt :$quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat terwijl het twee keer een 3 betreft. Doorgaans ben je zeer verguld met dat getal.
Met die 50-60% luchtvochtigheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Het is hier allebei extreem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van kou, dan van warmte
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is hier allebei extreem.
Maar ja
[ afbeelding ]
Daar pas ik niet in denk ik :$quote:
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijksquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef K44S het volgende:
[..]
Tja, Nederland. Morgen kan het sneeuwen
Qatar hangt tegen de 40+ graden wat ik weet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar pas ik niet in denk ik :$
[..]
Ja. Daarom liever gisteren dan morgen iets fatsoenlijks
Wij trotse blanke krijgers zijn het gewoon om achter holenberen en mammoeten door de sneeuw aan te rennen om ze dood te maken, niet dat laffe luie hangmat leventje van den Mediterrane manquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met de luchtvochtigheidsgraad hier voelt alles 5 graden warmer eerderEn de wind komt uit het zuiden, dus die voelt alsof je een fohn in je gezicht voelt blazen
Stelletje aanstellers jullie, niks gewend
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:09 schreef ElDinosaur het volgende:
En ja, we zijn niets gewend hier qua hitte.
Spendeer een paar maanden in een tropisch land en je lacht om die 33 graden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.
Jammer dat dat na een aantal posts over mijn huis nog uitgelegd moet worden
Huis.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spendeer een paar maanden in een tropisch land en je lacht om die 33 graden.
je hebt een huis wat 12 zonuren heeft en alle ramen openstaan? open haard aangezet en een wolle trui aan en natuurlijk zijn de muren flinter dunquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heeft helemaal geen ene fuck met het weer zelf te maken en alles met hoe ik woon.
Jammer dat dat na een aantal posts over mijn huis nog uitgelegd moet worden
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdunquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:12 schreef K44S het volgende:
[..]
je hebt een huis wat 12 zonuren heeft en alle ramen openstaan? open haard aangezet en een wolle trui aan en natuurlijk zijn de muren flinter dun
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel geil om bij zo'n licht verbrand huidje de bikinicontouren te volgen
Laat me met rust, engerd ;squote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Wel geil om bij zo'n licht verbrand huidje de bikinicontouren te volgen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdun
[ afbeelding ]
Kudos voor jouquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Purrrfecte timing heb ik toch ook
Godver.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongeveer goed, de muren zijn iig flinterdun
[ afbeelding ]
Ik dank u voor uw begripquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Och komen ze weer aan met hun likkende vrouwtjes, ik ga bieren en zwemmen
DOEIquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Och komen ze weer aan met hun likkende vrouwtjes, ik ga bieren en zwemmen
HNNNNGquote:
Kom je langs? :$quote:
Jaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |