abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164809166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:44 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ik kleed mezelf wel altijd op het strand, in een toilet of kleedhokje, om van mijn normale kleding naar mijn badpak. Mensen die een wetsuit willen dragen, mijn zoon bijvoorbeeld, kleden zich ook op het strand om. Je gaat niet met een badpak of wetsuit al aan naar het strand. Hoewel een badpak op zich wel kan, onder de kleding, als je dat zou willen.
Ik ken een hoop mensen die een zwembroek/bikini onder hun kleding dragen onderweg naar het strand. En een aantal die zich op het strand omkleden (achter een handdoek oid). Maar dit kan ik me met boerkinidragers niet voorstellen.
pi_164809179
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Whut....
Je rechtvaardigt dit als een strijd tegen een cultuur die vrouwen zou onderdrukken, maar in praktijk val je ongeveer de meeste liberale gelovige moslims lastig. Hoe denk je dat dit ontvangen wordt in de moslimhoek?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164809202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je rechtvaardigt dit als een strijd tegen een cultuur die vrouwen zou onderdrukken, maar in praktijk val je ongeveer de meeste liberale gelovige moslims lastig. Hoe denk je dat dit ontvangen wordt in de moslimhoek?
Met heel veel allahu akbars, ontploffingen, rellen en dergelijke?
pi_164809216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef Mathemaat het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet voor het verbod ben. Ik ageer tegen mensen die het argument vrijheid gebruiken om tegen dit verbod in te gaan, dat is gewoon hypocriet.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164809217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

?

[..]

Maar dat maakt het niet minder hypocriet om wel tegen die overheid te protesteren maar niet tegen die idiote mannen (en vrouwen) wat een veel groter probleem is.
Helemaal niet. Op wat de overheid doet heb je meer invloed dan op wat er binnenshuis gebeurt. Bovendien zorgt dit er op z'n best voor dat onderdrukte vrouwen niet meer naar het strand kunnen bijvoorbeeld en zich steeds minder in het openbaar begeven. Het werkt alleen maar contraproductief.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:50:40 #206
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164809246
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef Elzies het volgende:

Ik ben de boerkini anders nog nergens tegengekomen binnen de Koran. Het is dus een eigentijds verzinsel van gefrustreerde orthodoxe haatbaardjes met een penisnijd complex. :D
Sukkel. Met je doorzichtige dompraat en leugens.
De burkini is bedacht door Aheda Zanetti, een Australisch-Libanese modeontwerpster.
Maar dat past natuurlijk niet in je frame. :').

Overigens vliegen die dingen over de Franse toonbank sinds het verbod van enkele reactionaire vlaggendragers van de Republiek. ^O^
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164809249
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:49 schreef Xa1pt het volgende:

Bovendien zorgt dit er op z'n best voor dat onderdrukte vrouwen niet meer naar het strand kunnen bijvoorbeeld en zich steeds minder in het openbaar begeven.
Waarom kan dat dan niet?
pi_164809279
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:49 schreef Xa1pt het volgende:
Helemaal niet. Op wat de overheid doet heb je meer invloed dan op wat er binnenshuis gebeurt. Bovendien zorgt dit er op z'n best voor dat onderdrukte vrouwen niet meer naar het strand kunnen bijvoorbeeld en zich steeds minder in het openbaar begeven. Het werkt alleen maar contraproductief.
Dat het niet productief is ben ik mee eens, maar het is nog steeds hypocriet om het argument vrijheid te gebruiken als verdediging van religieuze kleding terwijl er meer dwang dan vrijheid is bij religieuze kleding. Of dat nu de overheid is of de omgeving.
pi_164809285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:49 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik niet voor het verbod ben. Ik ageer tegen mensen die het argument vrijheid gebruiken om tegen dit verbod in te gaan, dat is gewoon hypocriet.
De overheid eigent zich het recht toe mensen te vertellen wat voor badpak ze aan moeten.
Flikker toch op met die bemoeizucht.
pi_164809299
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:37 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat niet klopt is dat er miljoenen vrouwen worden gedwongen tot religieuze kleding en op het moment dat er een burkini verbod komt daar ineens een hype over ontstaat. Het argument vrijheid is gewoon ontzettend hypocriet om te gebruiken in deze context.
Ik zou erg graag zien dat de engnekken achter die dwang aangepakt worden. Ik zie niet in hoe je de positie van die vrouwen verbeterd door ze nog meer beperkingen op te leggen.
Ik wil die vrouwen midden in het leven hebben, zodat ze meer kans hebben uit een dwang situatie te stappen, de kans krijgen zelfstandig te zijn. Die vrouwen in een donker hoekje wegstoppen maakt niet dat de dwang minder wordt, het maakt het alleen maar nog wurgender voor die vrouwen.

Ik ben geen voorstander van we zien het niet meer dus is alles goed en dat is wat dit soort maatregelen doen. Deze maatregel frustreerd een poging vanuit vrouwen zelf om een stap voorwaarts te nemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164809302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom kan dat dan niet?
:)
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:53:12 #212
3542 Gia
User under construction
pi_164809309
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ken een hoop mensen die een zwembroek/bikini onder hun kleding dragen onderweg naar het strand. En een aantal die zich op het strand omkleden (achter een handdoek oid). Maar dit kan ik me met boerkinidragers niet voorstellen.
Er zijn, vaak, ook kleedhokjes. Of je gebruikt het toilet van een paviljoen. Moet je ook allemaal zelf weten.

De vrouw waar Yasmin op doelde droeg geen badkleding, maar gewone kleding en een hoofddoek. De kleding die ze droeg verschilt niet zo heel veel van kleding die ook genoeg westerse vrouwen dragen. Ze zal met die kleding ook niet willen zwemmen, maar misschien pootje baden en lekker op het strand zitten.

Ben deze zomer één keer naar het strand geweest met een bermuda aan en......een tuniek tot over mijn kont. Ik ben de zee ingegaan om te pootje baden, had geen zin in zwemmen. Als ik bij mijn kleding een hoofddoek zou dragen en in Cannes op het strand had gezeten, was ik wellicht voor moslima aangezien en bekeurd geworden.

Jeej, ik zag op het strand een vrouw met een hoofddoek, waarschijnlijk kankerpatient, die ook geheel gekleed was, omdat je na chemo je huid niet moet blootstellen aan de zon. Stel dat zij een donkerder type was en in Cannes op het strand zat.....
pi_164809316
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Google eens op 'strandkleding' en dan afbeeldingen.....
Wil je dat echt mensen dwingen te dragen? Ik draag al veel meer dan dat.
Daarbij wil je de temperatuur laten bepalen wat mensen op het strand mogen dragen?
Dat is geen dwang?
Dat wil ik niet, ik zeg alleen hoe het is. Als je in boerka op het strand tussen de andere badgasten gaat zitten is er een probleem. Als je in winter in boerka over het strand gaat lopen is er niemand die er iets van gaat zeggen.

Als ik google op strandkleding krijg ik trouwens normale resultaten. Maar google houdt rekening met je oude zoekopdrachten dus miss krijg jij wat anders :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet waar ik sta wat betreft toelaatbare kleding op het strand. Ik zal eerlijk zijn, ik zie het liefst mensen gewoon strand kleding op het strand. Die (zwem)boerka's zien er gewoon niet uit en het komt toch wat gedwongen over. Maar dat is denk ik niet voldoende reden om het te verbieden. Anderzijds als je naar een islamitisch land wil moet je je ook aan de voorschriften aanpassen, Dus als hun komen mogen ze zich ook wel aanpassen toch?
pi_164809325
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

Deze mensen zijn niet vrij maar verpersoonlijken een verwerpelijke ideologie (vermomd als religie) die onze verworven vrijheden juist willen afbreken.

Feitelijk is het triest voor al die hier wonende moslims die zich wel conform hebben geïntegreerd binnen onze cultuur. Die dit soort uitdrukkingswijzen net zo belachelijk vinden als de meesten van ons.

Helaas heeft de praktijk uitgewezen dat negeren of wegkijken het probleem alleen maar verergerd. Dan blijft er weinig over om een orthodoxe dreiging met onorthodoxe maatregelingen te bestrijden, zoals de Fransen met dit boerkini verbod doen.
Nee hoor, ik word door de Nederlanders evenveel met de nek aangekeken. Ik heb nooit meegemaakt dat ik met open armen werd ontvangen. Integendeel, ik werd met argusogen aangekeken: ik was uit het niets een vrouwenonderukker, tegen seks voor het huwelijk, voor bomaanslagen, tegen het westen, LGBTfoob, tegen anticonceptie, anti-semiet, de ontnemer van vrijheden, tegen gelijkheid, verkrachter. Ik was de archetype wie volledig tegen het westen was. En als ik het probeerde te deëscaleren, werd ik genegeerd of was ontkoppeld ik van mijn eigen cultuur of slachtoffer van mezelf, omdat Nederlanders niet toe konden geven hoe fout ze al die tijd zaten.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164809326
Het is natuurlijk wel een dieptepunt dat de overheid gaat bepalen welke kleding je niet aan mag, Frankrijk gaat steeds meer op Saudi Arabië lijken wat dat betreft. Ze hebben ook al politie die mensen gaat bekeuren omdat hun kleding niet past bij de religieuze voorschriften in Frankrijk.
pi_164809341
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zijn, vaak, ook kleedhokjes.
Nog nooit gezien. :)
pi_164809342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom kan dat dan niet?
Is dit een serieuze vraag? :')
pi_164809351
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Is dit een serieuze vraag? :')
Kutantwoord hè?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:55:22 #219
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164809362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef 44rdbei het volgende:

Anderzijds als je naar een islamitisch land wil moet je je ook aan de voorschriften aanpassen, Dus als hun komen mogen ze zich ook wel aanpassen toch?
Zoveel blatante domheid.
Wat doe je ertegen? De gifspuit?
pi_164809369
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat het niet productief is ben ik mee eens, maar het is nog steeds hypocriet om het argument vrijheid te gebruiken als verdediging van religieuze kleding terwijl er meer dwang dan vrijheid is bij religieuze kleding. Of dat nu de overheid is of de omgeving.
Als dat al zo is kun je maar beter zorgen dat je dan aan de andere kant dat soort vrouwen zoveel mogelijk vrijheden en een gelijke rechtspositie geeft.
pi_164809370
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:52 schreef erodome het volgende:
Ik zou erg graag zien dat de engnekken achter die dwang aangepakt worden. Ik zie niet in hoe je de positie van die vrouwen verbeterd door ze nog meer beperkingen op te leggen.
Ik wil die vrouwen midden in het leven hebben, zodat ze meer kans hebben uit een dwang situatie te stappen, de kans krijgen zelfstandig te zijn. Die vrouwen in een donker hoekje wegstoppen maakt niet dat de dwang minder wordt, het maakt het alleen maar nog wurgender voor die vrouwen.

Ik ben geen voorstander van we zien het niet meer dus is alles goed en dat is wat dit soort maatregelen doen. Deze maatregel frustreerd een poging vanuit vrouwen zelf om een stap voorwaarts te nemen.
Prima. Maar in deze discussie wordt het begrip vrijheid gewoon misbruikt. Dat ze met dit middel iets minder dwang kunnen ervaren, dat is leuk, maar wel een doekje voor het bloeden, niets meer dan dat.
pi_164809392
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zoveel blatante domheid.
Inhoudelijk reageren zou de eerste stap zijn.
pi_164809396
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef Xa1pt het volgende:
Als dat al zo is kun je maar beter zorgen dat je dan aan de andere kant dat soort vrouwen zoveel mogelijk vrijheden en een gelijke rechtspositie geeft.
Ik vind een burkini maar een slap middel daarvoor.
pi_164809400
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zoveel blatante domheid.
Normaal reageren en proberen te overtuigen met inhoud en feiten. Lastig he?
pi_164809432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik vind een burkini maar een slap middel daarvoor.
Middel voor wat? Vrijheid is geen middel.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:58:50 #226
3542 Gia
User under construction
pi_164809442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Dat wil ik niet, ik zeg alleen hoe het is. Als je in boerka op het strand tussen de andere badgasten gaat zitten is er een probleem. Als je in winter in boerka over het strand gaat lopen is er niemand die er iets van gaat zeggen.

Als ik google op strandkleding krijg ik trouwens normale resultaten. Maar google houdt rekening met je oude zoekopdrachten dus miss krijg jij wat anders :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet waar ik sta wat betreft toelaatbare kleding op het strand. Ik zal eerlijk zijn, ik zie het liefst mensen gewoon strand kleding op het strand. Die (zwem)boerka's zien er gewoon niet uit en het komt toch wat gedwongen over. Maar dat is denk ik niet voldoende reden om het te verbieden. Anderzijds als je naar een islamitisch land wil moet je je ook aan de voorschriften aanpassen, Dus als hun komen mogen ze zich ook wel aanpassen toch?
Ze dragen geen boerka, maar een legging met tuniek. En sommigen een boerkini. Dit is een badpak met lange pijpen en lange mouwen met een badmuts eraan vast. Ziet er dus eigenlijk hetzelfde uit als een wetsuit, maar dan van dunner materiaal.

Ik blijf me afvragen waarom een westerse vrouw bepaalde kleding mag dragen op het strand waarvoor een moslima bekeurd wordt.
pi_164809460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef Wespensteek het volgende:
Het is natuurlijk wel een dieptepunt dat de overheid gaat bepalen welke kleding je niet aan mag, Frankrijk gaat steeds meer op Saudi Arabië lijken wat dat betreft. Ze hebben ook al politie die mensen gaat bekeuren omdat hun kleding niet past bij de religieuze voorschriften in Frankrijk.
Ze verwordt op deze manier het monster waar men tegen pretendeert te vechten.
pi_164809473
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Prima. Maar in deze discussie wordt het begrip vrijheid gewoon misbruikt. Dat ze met dit middel iets minder dwang kunnen ervaren, dat is leuk, maar wel een doekje voor het bloeden, niets meer dan dat.
Nee, dat wordt het niet. Dat er vrouwen zijn die idd gedwongen worden neemt niet weg dat er ook zat vrouwen zijn die niet gedwongen worden.
Vrijheid om zelf te mogen beslissen wat je aan wil trekken lijkt me vrij duidelijk. Dus dit is wel degelijk een goed argument.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:01:02 #229
3542 Gia
User under construction
pi_164809502
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nog nooit gezien. :)
Omdat je daar niet op let. Ze zijn er echt wel, hoor.
pi_164809503
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:53 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nee hoor, ik word door de Nederlanders evenveel met de nek aangekeken. Ik heb nooit meegemaakt dat ik met open armen werd ontvangen. Integendeel, ik werd met argusogen aangekeken: ik was uit het niets een vrouwenonderukker, tegen seks voor het huwelijk, voor bomaanslagen, tegen het westen, LGBTfoob, tegen anticonceptie, anti-semiet, de ontnemer van vrijheden, tegen gelijkheid, verkrachter. Ik was de archetype wie volledig tegen het westen was. En als ik het probeerde te deëscaleren, werd ik genegeerd of was ontkoppeld ik van mijn eigen cultuur of slachtoffer van mezelf, omdat Nederlanders niet toe konden geven hoe fout ze al die tijd zaten.
Mooi is dat ja. Als je er niet dat soort opvattingen op nahoudt ben je geen moslim. Maar dan wel propageren dat de islam zich moet ontdoen van conservatieve opvattingen.
pi_164809504
quote:
7s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze verwordt op deze manier het monster waar men tegen pretendeert te vechten.
Hoe kun je ook spreken van scheiding tussen kerk en staat terwijl de overheid dus bezig is met het interpreteren van islamitische voorschriften om te bepalen wat verboden moet worden.
pi_164809513
En dat er nu "religieuze" politie rondloopt op het strand daar laat geen alarmbellen rinkelen.
Waarom knokken we eigenlijk tegen die extreme vorm van de islam? Waarom keuren we kontgatlanden zoals SA af als we eigenlijk gewoon hetzelfde willen?
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:02:11 #233
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164809531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef 44rdbei het volgende:

Inhoudelijk reageren zou de eerste stap zijn.
Formuleer eerst je zinnen eens netjes.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:02:49 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164809550
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:56 schreef Murdera het volgende:

Normaal reageren en proberen te overtuigen met inhoud en feiten. Lastig he?
Jank jank, vervelend hè?
pi_164809554
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Omdat je daar niet op let. Ze zijn er echt wel, hoor.
Misschien op andere delen van het strand dan.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:03:15 #236
3542 Gia
User under construction
pi_164809558
Ik ga me aankleden, moet boodschappen.
Ik zal maar een korte broek aandoen, omdat het warm is. Moet niet hebben dat ze me voor een moslima aanzien en denken dat ik mijn lichaam bedek om religieuze redenen.

Game on, ik lees straks wel bij.

Doei!!!
pi_164809577
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jank jank, vervelend hè?
Als je nou eens met iets komt wat niet alleen maar gejank en getroll is gaat er misschien iemand op in. ;)
pi_164809587
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:59 schreef erodome het volgende:
Nee, dat wordt het niet. Dat er vrouwen zijn die idd gedwongen worden neemt niet weg dat er ook zat vrouwen zijn die niet gedwongen worden.
Vrijheid om zelf te mogen beslissen wat je aan wil trekken lijkt me vrij duidelijk. Dus dit is wel degelijk een goed argument.
Kwestie van prioriteiten dus, maar die waren al lang duidelijk. Het gaat niet om onderdrukte vrouwen in deze discussie, het gaat om religie beschermen.
pi_164809591
Franse agenten dwingen moslima tuniek uit te trekken

http://www.telegraaf.nl/b(...)it_te_trekken__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164809601
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:04 schreef StaceySinger het volgende:
Franse agenten dwingen moslima tuniek uit te trekken

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.telegraaf.nl/b(...)it_te_trekken__.html
Lekker op tijd wel ja :D
pi_164809711
Sywert twitterde op woensdag 24-08-2016 om 09:34:04 Hmm, boerkiniverbod afgelopen maandag al getoetst door rechter in Nice. Uitkomst: verbod is rechtmatig. #volkskrant https://t.co/Q3Vk6kjF9o reageer retweet
pi_164809734
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, ik heb me verbeterd. Blijkt dat de Franse politie in die tuniek religieuze badkleding herkende. Beetje dom.
Klein beetje maar ja ;(
pi_164809787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sywert twitterde op woensdag 24-08-2016 om 09:34:04 Hmm, boerkiniverbod afgelopen maandag al getoetst door rechter in Nice. Uitkomst: verbod is rechtmatig. #volkskrant https://t.co/Q3Vk6kjF9o reageer retweet
[ afbeelding ]
Mooi, geen D66 rechters daar *O*

Niets aan toe te voegen, rechter heeft volledig gelijk ^O^
pi_164809820
quote:
[ afbeelding ]
Ik vind zelf dat er vrijheid van kleding moet zijn. Maar deze rechter wijst qua polarisatie wel in de juiste richting.
pi_164809823
quote:
[ afbeelding ]
Saudi-Arabië kan hier nog wat van leren.
pi_164809837
quote:
[ afbeelding ]
Linkse tranen zullen vloeien.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:15:07 #247
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164809839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Mooie slanke dames dan ook maar verbieden, want er kan weleens een vatje rondlopen die zich daarom minderwaardig voelt.
Kom op zeg, dit is toch te idioot voor woorden, die vrouw daar valt niemand lastig, spreekt niemand aan op hun kledingkeuze, ze kijkt niet eens naar ze.
Die vrouw negeert demonstratief een verordening. Is gewoon een trol.
pi_164809843
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:01 schreef erodome het volgende:
En dat er nu "religieuze" politie rondloopt op het strand daar laat geen alarmbellen rinkelen.
Waarom knokken we eigenlijk tegen die extreme vorm van de islam? Waarom keuren we kontgatlanden zoals SA af als we eigenlijk gewoon hetzelfde willen?
Ik denk dat Frankrijk een les aan het leren is die de Saudies lang geleden geleerd hebben: dat cultuur een stuk kwetsbaarder is dan veel mensen denken.

Ik denk ook dat er meer dingen zijn dan alleen een "religieuze politie" die Saudi anders maken dan Frankrijk.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 12:16:08 #249
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164809860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin. Je bent ook niet vrij om in een nazikostuum joden uit te dagen of met je kkk-outfit negers te treiteren.
pi_164809879
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 12:15 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ik denk dat Frankrijk een les aan het leren is die de Saudies lang geleden geleerd hebben: dat cultuur een stuk kwetsbaarder is dan veel mensen denken.

Ik denk ook dat er meer dingen zijn dan alleen een "religieuze politie" die Saudi anders maken dan Frankrijk.
Wat wint Frankrijk er dan precies aan voor wat betreft het "behouden van de eigen cultuur"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')