De team leaders geven ook commentaar op de grootte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Die update wordt dus gefaseerd uitgebracht, waarschijnlijk per regio, op het moment heeft nog bijna niemand de update, in de loop van de week zal hij wel in de playstore of het iphone-equivalent daarvan verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.Zo kinderachtig, toch heb ik er vandaag al meerdere keren om kunnen lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Voordat de battle begint, op het schermpje waar jij jouw pokemon voor het gevecht selecteert, staat links/rechts-boven een klein knopje met AR erop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de gym battle kon ik nergens zien waar, en bij de volgende wilde Pokemon was het wel uit.
Wie maakt een nieuw topic aan?
Die had je zeker al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:25 schreef picodealion het volgende:
Het was een Scyther. Geen winnaars deze keer.
Gaaaaf.quote:
afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gaaaaf.
Vraagje, ben je wel eens in Oost-Souburg geweest?
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En heb je toen een pokemon achtergelaten in een gym?.
Ik zag ze jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zag ze jaEn nee niet verslagen, had het te druk van 't weekend, alleen maar 2 keer een pokestoprun gedaan.
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.
Moet zeggen dat het is opgevallen dat er de laatste tijd steeds meer lagere mensen in gyms zitten in plaats van enkel >25.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nou, als het gaat om het trainen zodat je je eigen pokemon erbij kan zetten, dan zet ik vaak in op grass/bug type pokemon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef probeer het volgende:
Wat is jullie tactiek bij het trainen bij een gym (om de prestige omhoog te krijgen en er een eigen pokemon bij te zetten)?
Want vaak zat heb ik niet een pokemon die qua CP net onder de zwakste gym-pokemon zit, en ook nog eens qua type goed is tegen die specifieke pokemon. En er doorheen knallen met mijn 2744 dragonitelevert ook niet echt veel prestige op.
Die "zooi" moet je juist pakken om te levelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de update net via de Playstore kunnen installeren. Eens kijken of het een verbetering is.
Net ook een rondje gefietst, wilde wel eens proberen een Pokemon in een gym van mijn team te krijgen, maar de Hypno waar ik tegen moest vechten, was te sterk voor mijn Electabuzz, Weeping Bell en Flareon... alleen mijn Rhydon kon hem verslaan, maar ik had geen idee hoe ik die weer kon oplappen voor een Vaporeon... dus ik heb het maar opgegeven.
Maar kun je eigenlijk tijdens zo'n battle ook van Pokemon wisselen?.
En in de toekomst zou een nuttige update kunnen zijn om bepaalde Pokemon (Weedles, Rattata, Pidgeys) uit te zetten in het spel, zodat je die zooi niet meer te zien krijgt... ik waag er in ieder geval geen ballen meer aan.
Ja, dat weet ik. Maar ik wil nu liever gewoon even de Pokedex wat voller maken dan mijn level direct omhoog gooien... spaar dus wel wat langzamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Die "zooi" moet je juist pakken om te levelen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vandaag was een goede dag, 4 nieuwe Pokemon erbij.
Dugtrio, Electrodode, Grimer en Scyther.
...... jammer? eh? Gogo dragonite!quote:Beetje jammer dat een Macikarp-nest hier is veranderd in een Dratini-nest.
Scyther had ik al zovaak gezien op de kaart, maar hij kwam maar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef probeer het volgende:
[..]Scyther blijft het coolste.
[..]
...... jammer? eh?
Cp?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:30 schreef Nightquest777 het volgende:
In mijn suffe dorp zojuist een Vaporeon gevangen
Mijn geevolueerde is hoger dan de 2 die ik wild ving.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Cp?
Hier verscheen hij ook op de kaart, maar kwam maar niet. Denk dat die best hoog zou zijn.
Ah op die fiets. Maar och, die krengen spawnen overal waar water zit. Mijn 'vaste route' loopt langs de Utrechtse gracht, en ik schat dat ik nu minstens 650 magikarp gevangen heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Scyther had ik al zovaak gezien op de kaart, maar hij kwam maar niet.
Ik was net bezig met Magicarp vangen. Gister had ik er 8. En ik heb al een Dragonite, dus heb liever Magi-candy.
CP757 voor mijn level 11 trainer. Nog niks bijzonders uiteraard, maar al blij dat ik die met 2 gewone pokeballs kon vangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Cp?
Hier verscheen hij ook op de kaart, maar kwam maar niet. Denk dat die best hoog zou zijn.
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.Mijne ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk level was de gym?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef MCH het volgende:
Ik ben team rood en stond net bij een gym die in bezit was van rood met 3 pokemons. Ik kon mijne er niet bijzetten. 3 is toch niet de max? Of zijn mijn sterkste pokemons te zwak voor de rest van the red squad? Tussen de laagste in de gym en de hoogste van mij zat ongeveer 450 cp.
Dan was dat het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Welk level was de gym?
Want een level 3 gym kan maar 3 pokemon hebben.
een level 4 gym kan maar 4 pokemon hebben, enz.
Ah stom, ik zat tijdens het gevecht naar knopjes te zoeken. Bedankt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Voordat de battle begint, op het schermpje waar jij jouw pokemon voor het gevecht selecteert, staat links/rechts-boven een klein knopje met AR erop.
xs en xl doet op het moment niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:41 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Argh. Heb je een mooie cp flareon met toffe aanvallen, is hij xs en kansloos lage hp
wat doet die hp dan kansloos. CP1474quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
xs en xl doet op het moment niks.
Die is helaas laag bij die beestjes, mijn Flareon van 1819cp heeft ook maar 92 hp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat doet die hp dan kansloos. CP1474
mijn Valporeon van 1600 heeft 166. Maar kansloze aanvallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is helaas laag bij die beestjes, mijn Flareon van 1819cp heeft ook maar 92 hp.
Zuur is dat. Ik had mazzel met mijn vaporeon, geweldige attacks en hoge IV.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijn Valporeon van 1600 heeft 166. Maar kansloze aanvallen
Poeh. Ik zit pas op 210 candy.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Maar och, die krengen spawnen overal waar water zit. Mijn 'vaste route' loopt langs de Utrechtse gracht, en ik schat dat ik nu minstens 650 magikarp gevangen heb.
Edit: Bzzzt, cp10 magikarp.
Ja. Hij heeft niet veel CP. Helaas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een van de stoerste pokemon, maar in Go een van de slapste.
Was in de originele games ook bruikbaarder dus verdient een fix, net als Alakazam.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 23:27 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft niet veel CP. Helaas.
En alle elektrische pokemon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:01 schreef Donnis het volgende:
[..]
Was in de originele games ook bruikbaarder dus verdient een fix, net als Alakazam.
Ik gebruik geen website. Alleen Calcy IV op Android.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:27 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Iemand die hier nog IV checkers gebruikt? Ik gebruikte eerst Pgnexus en GoIV maar durf ze niet meer te gebruiken omdat ik bang ben voor een ban. Want lees nu op verschillende sites dat er mensen gebanned zijn voor gebruik van Pgnexus.
Werkt dat net als GoIV met dat de app je screen kan zien en zo dus de berekening kan maken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik gebruik geen website. Alleen Calcy IV op Android.
Een ronde wandelen werkt geloof ik niet. Je moet in een rechte lijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
PoGo en ik zijn nu echt uit elkaar. Ik ben er wel klaar mee.
Net in alle vroegte voor de zoveelste keer een grote ronde gewandeld, onderwijl pokemonnen vangend (zo'n 8-10 km), heeft die teringapp wéér maar 800 meter geregistreerd. Zo is het niet leuk meer
Dan was bij weze van spreken harry. Ik heb eigenlijk heen en terug bijna enkel in een rechte lijn gelopenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Een ronde wandelen werkt geloof ik niet. Je moet in een rechte lijn.
Ook dat is gevaarlijk, PoGo heeft een methode die elke (laten we zeggen 2 minuten) kijkt waar je bent. Als je dan 100 meter ver bent gelopen en ook weer 100 meter terug, dan sta je voor deze app nog op dezelfde plek en heb je dus 0 meter gelopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan was bij weze van spreken harry. Ik heb eigenlijk heen en terug bijna enkel in een rechte lijn gelopen
Precies.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ook dat is gevaarlijk, PoGo heeft een methode die elke (laten we zeggen 2 minuten) kijkt waar je bent. Als je dan 100 meter ver bent gelopen en ook weer 100 meter terug, dan sta je voor deze app nog op dezelfde plek en heb je dus 0 meter gelopen.
Hoi Harry.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan was bij weze van spreken harry. Ik heb eigenlijk heen en terug bijna enkel in een rechte lijn gelopen
Koekoek, ik zeg toch dat ik 8-10 km gelopen heb. Heen terug voor een groot stuk in een rechte lijn. Ik heb godverdomme 3 km etzelfde pad naar het dorpje hier verderop gelopen en weer terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:28 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Ook dat is gevaarlijk, PoGo heeft een methode die elke (laten we zeggen 2 minuten) kijkt waar je bent. Als je dan 100 meter ver bent gelopen en ook weer 100 meter terug, dan sta je voor deze app nog op dezelfde plek en heb je dus 0 meter gelopen.
Raar ja. Bij wandelen in redelijk rechte lijnen pakt hij bij mij wel minimaal 2/3e van de afstand.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Net in alle vroegte voor de zoveelste keer een grote ronde gewandeld, onderwijl pokemonnen vangend (zo'n 8-10 km), heeft die teringapp wéér maar 800 meter geregistreerd. Zo is het niet leuk meer
Een galaxy S6quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:38 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch echt aan jezelf ligt.. Welke telefoon heb je?
Ik heb er geen moeite mee. Mijn poppetje beweegt ook steeds gewoon goed mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Arme jij, dat is echt een kutding. Zelfs mijn S5 galaxy is beter
Met de update van gisteren klopt het bij mij ineens wel 1:1 terwijl het vantevoren max 50% was van wat ik had gelopen. Your mileage may vary though...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Mijn poppetje beweegt ook steeds gewoon goed mee.
Die app registreert afstanden gewoon echt kut. Lees er ook overal op internet klachten over
Zou er ook een goede reden voor zijn bij Niantic om dit te doen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:13 schreef Tjik het volgende:
Nou.. geloof dat ik echt geband ben van het spel.
Met een nieuwe account kom ik er zonder problemen op...
Nu een appeal ingediend tegen Niantic. Echt geen zin om opnieuw te beginnen...
Officer Jenny?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:40 schreef Redbullkid het volgende:
Er is hier de hele tijd een cheater die 6 Dragonites heeft en die in 6 verschillende gyms gooit die ver bij elkaar vandaan zijn in een tijd van 15 minuten. Hij heeft ze allemaal van 2600 en is lvl 25
Iemand enig idee hoe je iemand kan reporten?
In de app bij instellingen --report high-prio issue, je wordt dan doorgeleid naar de website van Niantic. Heb vorige week een speler van 39 gerapporteerd in onze gym, deze is nu weg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:40 schreef Redbullkid het volgende:
Er is hier de hele tijd een cheater die 6 Dragonites heeft en die in 6 verschillende gyms gooit die ver bij elkaar vandaan zijn in een tijd van 15 minuten. Hij heeft ze allemaal van 2600 en is lvl 25
Iemand enig idee hoe je iemand kan reporten?
Ik heb hem wel koud gemaakt hoor in alle gyms, maar goed... xDquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:01 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
In de app bij instellingen --report high-prio issue, je wordt dan doorgeleid naar de website van Niantic. Heb vorige week een speler van 39 gerapporteerd in onze gym, deze is nu weg.
Om te voorkomen dat je hem steeds opnieuw koud moet blijven makenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb hem wel koud gemaakt hoor in alle gyms, maar goed... xD
nou, bij mij registreert ie echt standaard te weinig en op m'n bureau doet ie niet zoveel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:46 schreef Norrage het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nooit problemen met de afstanden. Als ie ergens al te weinigllogt compenseert ie dat wel weer ergens op mijn bureau
Wow, die zie je niet elke dag.quote:
Hier eigenlijk hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t soms wel jammer dat ik team geel benals ik n gym overneem, wordt ie gelijk weer overgenomen door rood of blauw, omdat er gewoon veel minder geel is
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:04 schreef Puala het volgende:
Sowieso was het een goeie pauze. Een Seel, Pikachu, Omanyte en de laaste candy's voor de Magneton
Jup. En ik vind t wel grappig, mijn collega is in zijn 2 weken vakantie 6x naar Kijkduin geweest. En mijn blastoise is hogerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is zeker een goede pauze.
Nee, hij sprong over mijn enige ultra bal heen. En het heeft me geloof ik zo'n 15 razz berry's en normale ballen gekost. Al met al viel het mee vond ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:16 schreef KaBuf het volgende:
Had je 'm snel, Puala?
Ik heb net >15 ballen verspeeld aan een Warturtle ofhoedieookheet en uiteindelijk rende hij weg
hehe.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. En ik vind t wel grappig, mijn collega is in zijn 2 weken vakantie 6x naar Kijkduin geweest. En mijn blastoise is hoger
Rennen op de hometrainer helpt niet hequote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Hmm is er een bug met de eieren toevallig? Zowel gisteren als vandaag zo'n 4-5 km gelopen en mijn ei is nog geen 100 m opgeschoten
Johquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:27 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Rennen op de hometrainer helpt niet he
dacht naar 12 of zelfs 10quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:29 schreef Rossdale het volgende:
De maximale snelheid is toch ook niet omlaag gegaan ofzo he? Ik loop in ieder geval echt niet harder dan 15 km/h
Die was naar 10 gezet maar is weer opgehoogd, maar weet niet precies waarnaar.quote:
ah oke ja ik dacht het hier ergens gelezen te hebben, heb er zelf ook nooit problemen mee gehad btwquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die was naar 10 gezet maar is weer opgehoogd, maar weet niet precies waarnaar.
Net 2.6Km gewandeld en weer netjes 2.6Km geregistreerd. Ik ben iig blij met deze update
Naar 12 zou wel fijn zijn. Maandagavond zat het Max rond de 10 km/uquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die was naar 10 gezet maar is weer opgehoogd, maar weet niet precies waarnaar.
Net 2.6Km gewandeld en weer netjes 2.6Km geregistreerd. Ik ben iig blij met deze update
12 is voor op de fiets (iig mijn fiets) nog steeds waardeloos, maar dan loop ik niet meer het risico dat ik te snel wandelquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Naar 12 zou wel fijn zijn. Maandagavond zat het Max rond de 10 km/u
Ja op de fiets werkt het niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
12 is voor op de fiets (iig mijn fiets) nog steeds waardeloos, maar dan loop ik niet meer het risico dat ik te snel wandel
Als ik doorwandel zit ik rond de 8Km/u en daar dacht poke af en toe anders over.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja op de fiets werkt het niet.
Voor hardlopen is 12 beter dan 10.
Voor wandelen boeit het bij mij niet, ik haal amper de 5 km/u volgens mij.
Ik loop ook rond de 7 km/h en hij registreert dus nietsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik doorwandel zit ik rond de 8Km/u en daar dacht poke af en toe anders over.
En als ik, voor mijn doen, rustig fiets zit ik rond de 20Km/u dus dan haakt ie ook af
Heb je wel permanent het beeldscherm aan? Als je telefoon bijv. na een minuut het scherm op donker zet, dan registreert het spel niks meer!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik loop ook rond de 7 km/h en hij registreert dus niets
Begin me steeds meer te irriteren aan de game zo
tja, wandeltempo met de collegae blijkt dus perfect te zijn, daar zitten we rond de 5.5Km/u wat we zo gemeten hadden en daar registreert ie ons stuk voor stuk 100% mee nu.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik loop ook rond de 7 km/h en hij registreert dus niets
Begin me steeds meer te irriteren aan de game zo
Gisteren op de batterijspaar modus (op zijn kop) en vandaag gewoon vastgehouden in mijn hand zodat het scherm aan bleef. Maakte geen verschil helaasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:35 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb je wel permanent het beeldscherm aan? Als je telefoon bijv. na een minuut het scherm op donker zet, dan registreert het spel niks meer!
Bij mij was het soms uren later dat de kilometers er opeens bij kwamen. Sinds de update van gisteren nog niet echt gewandeld dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Bij mij wel eigenlijk. Tenminste, als ik "pokemon go achtig fiets". Ik ga er wel eens op de fiets op uit om te hunten, en die registreert ie redelijk prima. Tempo "naar mijn werk fietsen" zal ie idd niet pakken gok ik.quote:
Ik heb alleen Ivysaur nogquote:
Vervang Ivysaur door Wartortle en je hebt mijn Pokedex qua startersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ivysaur nog
(en de beginevoluties van alledrie)
Zoiets?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Is er een soort website met een overzicht welke pokemon je het beste kan kiezen om een andere pokemon te bestrijden?
http://pokemondb.net/typequote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Is er een soort website met een overzicht welke pokemon je het beste kan kiezen om een andere pokemon te bestrijden?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Als ik heel langzaam fiets pakt ie wel wat, maar je gaat toch gauw 12-15 km/u en dan pakt ie dus weinig. Boeit verder ook niet. Lekker wandelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel eigenlijk. Tenminste, als ik "pokemon go achtig fiets". Ik ga er wel eens op de fiets op uit om te hunten, en die registreert ie redelijk prima. Tempo "naar mijn werk fietsen" zal ie idd niet pakken gok ik.
Wow ik ben echt jaloersquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
3 2KM eieren achter elkaar alle 3 clefairy.
Ik doelde ook op die begin evolutiesquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ivysaur nog
(en de beginevoluties van alledrie)
Net een omanyte uit mn 10km ei. Vreselijk! Had m al een keer gevangen, dus echt balen. Nu zal het wel weer lang wachten worden tot ik weer een 10km krijg.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Ik ben momenteel tevreden met de km registratie. Ook als ik weer het veerpontje neem in Amsterdam dan neemt hij deze kilometers mee, reeelllax!
Maar daar maak ik me eigenlijk vrij weinig zorgen om en mensen zouden niet zo moeten klagen over die km's die wel of niet geregistreerd worden... waar men wel om moet klagen is die troep wat er uit die eieren komt! en hoe sommige mensen veel meer 10km eien vinden dan andere, not fair! ik wil een Lapras ipv een weedle!
Als je geen Omastar hebt nog is het gewoon een goede pull hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Net een omanyte uit mn 10km ei. Vreselijk! Had m al een keer gevangen, dus echt balen. Nu zal het wel weer lang wachten worden tot ik weer een 10km krijg.
Juist flink wat candy.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je geen Omastar hebt nog is het gewoon een goede pull hoor
Jij bent een slimmert!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heb ik standaard op de achtergrond open staan als ik speel.
bij mij werkt het perfect op de fiets mja ik fiets dan ook op een slowpokegangetjequote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja op de fiets werkt het niet.
Voor hardlopen is 12 beter dan 10.
Voor wandelen boeit het bij mij niet, ik haal amper de 5 km/u volgens mij.
Dat overkwam mij vanochtend op weg richting werk al na 5 minquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net voordat ik van mijn werk wegreed, zag ik dat de gym daar in buurt nog een plekje vrij had, ik dus daarvoor even een stukje omgereden om daar nog een eigen Pokémon in te doen, vervolgens coins geďnd en naar huis gereden. Toen ik anderhalf uur later bijna thuis was, had de auto intussen geparkeerd, zag ik dat de gym alweer was ingenomen.
electa zat bij het julianaplein? Zat in de auto en zag ietsquote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:10 schreef Blobje het volgende:
Squirtle en Electrabuzz spawnen. 15 Ultra Balls en 15 berry's tegenaan gegooid en beide gevlucht.
Anderhalf uur?!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net voordat ik van mijn werk wegreed, zag ik dat de gym daar in buurt nog een plekje vrij had, ik dus daarvoor even een stukje omgereden om daar nog een eigen Pokémon in te doen, vervolgens coins geďnd en naar huis gereden. Toen ik anderhalf uur later bijna thuis was, had de auto intussen geparkeerd, zag ik dat de gym alweer was ingenomen.
Toen kon ik pas weer kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anderhalf uur?!
Man hier duurt t 5 minuten, als je geluk hebt
7quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:14 schreef picodealion het volgende:
Overigens is het wat kalmer geworden met de gyms merk ik. Gisteren 5 gecasht, vandaag waren daar gewoon nog 4 van over. Heb er net 7 gecasht.
Dit is ook pas sinds kort hoor. En ik zit veel in de auto, dus dan stop ik bij gyms die niet heel druk bezocht zijn.quote:
Wow!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:13 schreef picodealion het volgende:
Op weg naar huis even een rondje gereden, kwam ik een level 9 gym tegen met 40k exp. Even een half uurtje mijn best gedaan:
[ afbeelding ]
Er zat een 513 Flareon in, dus een paar keer raggen met wat tentacool/goldeen/squirtles en nu ben ik een baas.
Ik heb geen flauw idee. Ik heb zelfs wel eens 5 streepjes gezien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow!
Weet iemand trouwens wat dat streepje | betekent bij de bolletjes en het kroontje linksboven?
Elke vijf bolletjes verschijnt zo'n streepje.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow!
Weet iemand trouwens wat dat streepje | betekent bij de bolletjes en het kroontje linksboven?
Die advisors zijn juist handig, geven een grove indicatie van IV's. Ik hoef niet van alle te weten wat hun exacte percentage is, een indicatie dat 'ie grofweg boven de 80% is genoeg om te weten of ik 'm wil houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:11 schreef Onufriev het volgende:
Oja, update heb ik ook binnen. Je krijgt geen 1HP meer wanneer je uit een gym bent gekicked, of wanneer je verliest tijdens het optrainen van een gym van je eigen team. Balen dat ik mn revives vaak weg heb gegooid dus. Verder weinig nieuws, behalve die belachelijke 'advisors' voor je Pokemon.
Vind ik ook handig, meteen na het vangen kan ik al kijken of ik hem moet bewaren of weggooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die advisors zijn juist handig, geven een grove indicatie van IV's. Ik hoef niet van alle te weten wat hun exacte percentage is, een indicatie dat 'ie grofweg boven de 80% is genoeg om te weten of ik 'm wil houden.
Maar hoe weet je datquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die advisors zijn juist handig, geven een grove indicatie van IV's. Ik hoef niet van alle te weten wat hun exacte percentage is, een indicatie dat 'ie grofweg boven de 80% is genoeg om te weten of ik 'm wil houden.
Jij had hem dus ook nog kunnen vangen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Eerste Magmar gevangenen een Aerodactyl uit een 10km ei!
Bijv.quote:
quote:Team Valor Appraisal & IV
“Overall, your (Pokemon) simply amazes me. It can accomplish anything!” — IV 81% to 100%
http://heavy.com/games/20(...)lor-mystic-instinct/
Yes, kostte 4 ultra ballen maar tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Jij had hem dus ook nog kunnen vangen.
Ik heb even later nog een Rhyhorn net buiten het park gepakt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Heb ik eindelijk een Snorlax gevangen, is 'ie cp 42![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarmee ga je geen indruk maken bij de locale gym, vrees ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of juist wel, gewoon er in zetten om mensen te fucken. "omg, er zit een Snorlax in! Oh HAHAHAHAHA CP 42 HAHAAHAH".quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarmee ga je geen indruk maken bij de locale gym, vrees ik.
Wel nice, wilde Snorlax tegenkomen.
Heel herkenbaar. Ik was laatst zo blij toen er een blastoise op m'n radar kwam in Dierenpark Amersfoort. Is hij cp 31 :'-). Wel leuk om in gyms te zetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb niet gecheated, zou niet weten hoe dat werkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:20 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Zou er ook een goede reden voor zijn bij Niantic om dit te doen?
Inderdaad, vandaag zijn er al 2 uitgekomen en de 3e zit op de helft. Alles vanuit de bus en de auto.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Het eieren hatchen gaat wel echt veel beter sinds de laatste update
Btje categorie omgevallen tuinstoel wel.quote:
Bij mij hielp wifi aan en uit zetten.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:37 schreef marp0 het volgende:
Ik krijg een lege map te zien, geen enkele Pokemon of gym of pokestop op m'n scherm.
Opstarten helpt niet. Damnit ik wilde nog Pokemon spelen.
ruim 10 km gefietst en er is 1.6 geteldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef _Flea_ het volgende:
Vandaag een flinke wandeling gemaakt en nagenoeg elke 100 meter is geteld.
Wel de update al gedaan?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:45 schreef Allures het volgende:
[..]
ruim 10 km gefietst en er is 1.6 geteld
En ik ga echt niet hard, zeker niet met dit weer
Oh shit, it worked! Je bent mijn heldinquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij mij hielp wifi aan en uit zetten.
Ingezaaid gras door de Gemeente "Cultuureel Erfgoed" noemenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Igen het volgende:
Het is me trouwens wel wat met de overlast die door Pokemon Go ontstaat.
Hier in de stad is een plek in het park waar drie pokestops zijn, en daar is het gras helemaal bruin geworden. Daar heeft zelfs een artikel over in de krant gestaan. De beheerder is bang dat hierdoor cultuurhistorisch erfgoed verloren gaat. Vooral ook omdat het eigenlijk niet toegestaan is het gras te betreden.
Maar ik las op FB dat de spelers zelf ook klagen over dit probleem en nu massaal uitwijken naar een ander parkje met meerdere pokestops bij elkaar, zodat daar het gras nu ook bruin dreigt te worden.
Rustig maar, smiley niet gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ingezaaid gras door de Gemeente "Cultuureel Erfgoed" noemen![]()
=> De Touristen moeten toch nog een reden hebben om te komen volgens het VVV-boekje
![]()
Weer bashen om niks door de media en een bende Facebook-sukkels, die erin trappen en het weer op een andere plek vertrappen en vertiefen: Hou je netjes aan de regels en speel de game verantwoord
Ach, zie het zo: Als de hype over is, kan de game rustig verder gespeeld worden met de echte spelers: Mensen, die er plezier in hebben om Minecraft,WoW, Candycrush etc spelen, wanneer ze zin en tijd hebben, blijven er altijd en meer, dan je verwacht.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Rustig maar, smiley niet gezien?
Als bruin gras de krant haalt als hét grote nadeel van de pogo-hype dan zijn de spelers hier blijkbaar best beschaafd.
En spaar ballen. Echt, die gaan daar zo hard. Sneller dan dat je ze weer aan kan vullen iif.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij ga ik zondag eindelijk eens een keertje in Kijkduin kijken.
Zal wel 10kg aan powerbanks meenemenen een zwembroek
Ballen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:06 schreef _Flea_ het volgende:
Net even met de hond eruit geweest. Eindelijk genoeg ballen om een Meowth te evolueren. En ik kreeg een Porygon uit een ei!
Jammer! Vanuit de trein Is lastig Ja. Ik heb meestal geen gps bereik ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:02 schreef DaMart het volgende:
Vanuit de trein achter elkaar een Mr.Mime, Charizard, Jynx en Koffing op de radar, maar ze zaten te ver van het spoor om aan de Pokedex toe te kunnen voegen.
Op station Haarlem nog genoeg pokestops trouwens.
Ja de gps had het ook lastig vaak... poppetje was dan meer aan het teleporteren dan rennen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 08:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jammer! Vanuit de trein Is lastig Ja. Ik heb meestal geen gps bereik ook
Nou die steek in je hart als je ziet dat hij maar 23CP is doet aardig pijn.quote:
Jij hebt hem in je dexquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou die steek in je hart als je ziet dat hij maar 23CP is doet aardig pijn.
Eens. Ik twijfelde of ik m'n Jolteon op moet trainen, of m'n Eevee met betere CP en IV opnieuw in een Jolteon moet laten evolueren, maar het lijkt me beter er geen moeite meer voor te doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:06 schreef Norrage het volgende:
Wat is Jolteon een kutbeest zeg. Man man wat is die slecht.
Ik een gym levelen met dat beest tegen een 900 Pidgeot. Jolteon is 800. Gaat gewoon echt keihard eraan ondanks type advantage. Net als mijn andere Jolteon die door een Vaporeon van 400 CP lager wordt geowned....
Misschien is ie met Thunder als special nog wel aardig (heb er 2 met discharge) maar met die lage HP is ie vrij nutteloos. Maar de gym geleveled met mijn 680 Magneton, die won makkie van Pidgeot.....Jammer dat die Jolteon zo underpowered is vergeleken met bv Vaporeon....
Jolteon was vroeger een van mijn favoriete beestjes
Wat voor aanvallen heeft die dan? En dat moet een zwakke Vaporeon zijn danquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:18 schreef Igen het volgende:
Ik ben heel tevreden met mijn Jolteon. Met 1400cp kan die zich meten met een 1800cp Vaporeon dankzij type-voordeel.
Thunder als speciale aanval en hij heeft blijkbaar een perfecte IV-waarde voor aanval.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat voor aanvallen heeft die dan? En dat moet een zwakke Vaporeon zijn dan
Ja dat scheelt wel, Thunderquote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Thunder als speciale aanval en hij heeft blijkbaar een perfecte IV-waarde voor aanval.
Lekker, Thunder.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Thunder als speciale aanval en hij heeft blijkbaar een perfecte IV-waarde voor aanval.
M'n tasje zit altijd volquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En spaar ballen. Echt, die gaan daar zo hard. Sneller dan dat je ze weer aan kan vullen iif.
Ja, Poliwrath, Electrode, Kadabra, Gloom, Ivysaur. paar voorbeelden van afgelopen weekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:11 schreef Piperidine het volgende:
Kennen jullie dat, dat je aan het sparen bent voor candy om te kunnen evolueren en dat je dan uiteindelijk eerder de geëvolueerde versie catched.
Mijne thunderbolt, en ook die mept wel eens Vaporeons weg hoorquote:
Met wat moeite lukt het ook wel met je Jolteon, maar het is duidelijk de slechtst mogelijke electrische pokemonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijne thunderbolt, en ook die mept wel eens Vaporeons weg hoor
Maar Raichu doet t beter met zijn 100 Thunder.
Ja, kan bijna geen toeval meer zijn. Ik ving een Dewgong toen ik bijna genoeg candies had om Seel te evolueren en hetzelfde gebeurde met een Hypno.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:11 schreef Piperidine het volgende:
Kennen jullie dat, dat je aan het sparen bent voor candy om te kunnen evolueren en dat je dan uiteindelijk eerder de geëvolueerde versie catched.
Ik zou dat niet doen, zijn al mensen voor gebanned.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Luppie0110 het volgende:
Is er nog een site waar je kunt inloggen en van al je Pokemon je IV kan checken? Zoals pogobag.me? Helaas werkt die site niet meer.
Geen zin om ze alle 200 apart in te voeren namelijk.
Edit: Laat maar, opnieuw inloggen doet wonderen.
Oh serieus? Dat wist ik even niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, zijn al mensen voor gebanned.
Mijn magneton is echt minidemini en een electrode heb ik nog niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met wat moeite lukt het ook wel met je Jolteon, maar het is duidelijk de slechtst mogelijke electrische pokemonIk doen al mijn electrische gevechten met Magneton/Electrode...
En t zit nu soort van in Pokémon Go zelf: Appraise.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat wist ik even niet.
Ik zou, om eerlijk te zijn, nergens gebruik van maken dat buiten pokemon go om werkt maar waar je wel voor in moet loggen. Officieel is dat verboden en dat soort sites en programmas worden sinds een paar weken aangepakt. Ze focussen meer op bots etc dan op andere programmas maar er zijn al wel gevallen bekend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat wist ik even niet.
Ja oke. Dan laat ik het hierbij. Toch nog even snel gezien dat mijn Magikarp 98% is.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou, om eerlijk te zijn, nergens gebruik van maken dat buiten pokemon go om werkt maar waar je wel voor in moet loggen. Officieel is dat verboden en dat soort sites en programmas worden sinds een paar weken aangepakt. Ze focussen meer op bots etc dan op andere programmas maar er zijn al wel gevallen bekend.
Gemakkelijkste manier om het zelf te doen is in de app preselecteren welke goed zijn door de nieuwe evalaution optie en die dan verder uitzoeken op een website / in een spreadsheet waar je niet je account gegevens voor hoeft te geven.
Als je je telefoon 3 uur in een sloot laat liggen op de bodem, krijg je vaker 10km eieren heb ik gehoordquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef MaxC het volgende:
Inmiddels al 4 weken geen 10km ei meer gekregen
Is er iets wat je kan doen waardoor je ze vaker krijgt?
Zing een liedje bij iedere pokestop.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef MaxC het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef MaxC het volgende:
Terwijl je de vogeltjesdans doetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:17 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Zing een liedje bij iedere pokestop.
Wat je daarvoor nodig hebt is acceptatie en positieve energie. Het is waarschijnlijk een beproeving van Den Heere, als je die hebt doorstaan dan zal de beloning groot zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:10 schreef MaxC het volgende:
Ja dat vind ik ook, hetzelfde als door de grinder doen. Had een Dragonair met lage CP en IV gevangen, 1 candy van de professor, voelt gewoon niet goedquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:08 schreef bhm het volgende:
Waarom krijg je eigenlijk niet meer candy wanneer je een evolutie vangt? Ik vind het vreemd dat wanneer ik een pidgey vang ik net zoveel krijg als met een pidgeot.
Zo heb ik al 3 dragonairs weggedaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:49 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, hetzelfde als door de grinder doen. Had een Dragonair met lage CP en IV gevangen, 1 candy van de professor, voelt gewoon niet goed
Ik heb geen eens spawns bij mn werkquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:00 schreef Norrage het volgende:
Alle leuke spawns bij mijn werk zijn weg![]()
![]()
Zou je dan niet eens pas gyms innemen wanneer je meteen kan innen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:30 schreef Norrage het volgende:
Frustrerend spel
Al voor de 3e keer op rij dat binnen een half uur voor het einde van de Gym-timer mijn gym weer wordt veroverd....dus nog steeds nooit gelukt muntjes binnen te halen na 21 uur.....
Ja natuurlijk, maar dat was dus praktisch niet echt mogelijk. Het is meer het toeval dat het nu al 3x op rij net misgaat. En dan zit er al 20 uur een beestje in he! Hoe groot is de kansquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens pas gyms innemen wanneer je meteen kan innen?
Ik amper. Soms een Pidgey, spearow, rattata.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:00 schreef Norrage het volgende:
Alle leuke spawns bij mijn werk zijn weg![]()
![]()
Ja inderdaad, is slecht game design want je moet een beetje extra beloning krijgen als je zoiets zeldzaam vangt en het moet ook aantrekkelijk blijven Pidgeottos en Raticates te vangen. Heeft totaal geen nut nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:49 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, hetzelfde als door de grinder doen. Had een Dragonair met lage CP en IV gevangen, 1 candy van de professor, voelt gewoon niet goed
Dit zouden ze eens moeten verbeteren inderdaad. Gewoon 2 candy ipv 1 scheelt al heel veel. Of meer experience voor een evo vangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:53 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja inderdaad, is slecht game design want je moet een beetje extra beloning krijgen als je zoiets zeldzaam vangt en het moet ook aantrekkelijk blijven Pidgeottos en Raticates te vangen. Heeft totaal geen nut nu.
Ik heb nog steeds maar 1 dratini gevangen/gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog steeds 1 dratini candy nodig.
Ik heb er geen maar wel een dragonairquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds maar 1 dratini gevangen/gezien.
Flink generfed. Ik was er dinsdag voor het laatst, 3 uren op de spawntijd, vond er 1. (Van de mogelijke 12).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat was dus praktisch niet echt mogelijk. Het is meer het toeval dat het nu al 3x op rij net misgaat. En dan zit er al 20 uur een beestje in he! Hoe groot is de kans
Hoe zit het met die bulba spawn trouwens? Ik zie daar niks meer spawnen....
Squirtles spawnen in Utrecht compleet random, en lijken (voor zover ik weet) geen vaste spawnpoints te hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Iemand die een squirtle spawn weet in Den Haag/Zoetermeer?
Bulba/Charmander mag ook, maar die moet ik nog meer candy van hebben
Waar spawnen de charmanders?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Squirtles spawnen in Utrecht compleet random, en lijken (voor zover ik weet) geen vaste spawnpoints te hebben.
Bulba's en charmanders wel, maar ik kom daar nooit. Kan je wel vertellen waar je de lekkerste pinda/satésaus van Nederland kan halen, mocht je interesse hebben ...?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Squirtles spawnen in Utrecht compleet random, en lijken (voor zover ik weet) geen vaste spawnpoints te hebben.
Bulba's en charmanders wel, maar ik kom daar nooit. Kan je wel vertellen waar je de lekkerste pinda/satésaus van Nederland kan halen, mocht je interesse hebben ...?
Men vertelde me, het gagelbos. Of bij die grote brug bij de rivier in kanaleneiland (geen idee welke van de 2 bruggen). Ben er alleen nog nooit zelf geweest (te ver, geen zin in) en weet niet of de laatste spawn-wijziging daar ook invloed op heeft gehad.quote:
Ik had er vorige week in Kanaleneiland wel 3 gevangen ja. Daar spawnen ze wel veelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Men vertelde me, het gagelbos. Of bij die grote brug bij de rivier in kanaleneiland (geen idee welke van de 2 bruggen). Ben er alleen nog nooit zelf geweest (te ver, geen zin in) en weet niet of de laatste spawn-wijziging daar ook invloed op heeft gehad.
Volgens mijn kaartje ook gagelbos, beatrixpark.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Men vertelde me, het gagelbos. Of bij die grote brug bij de rivier in kanaleneiland (geen idee welke van de 2 bruggen). Ben er alleen nog nooit zelf geweest (te ver, geen zin in) en weet niet of de laatste spawn-wijziging daar ook invloed op heeft gehad.
Jouw kaartje ...?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij kaartje ook gagelbos, beatrixpark.
Een goede Venomoth doet wonderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:00 schreef probeer het volgende:
Holy fuck, wat zijn hypno's lastig om tegen te vechten in gym-training-battles.
Dan duikt er zo'n OP hypno van rond de 1200 op, met psychic als special attack. En dan weet ik bij god niet wat ik er tegenover moet zetten van 1150-1200. Meeste gaat er keihard af. En dan pak ik maar gewoon mijn 2900 dragonite om dat mormel af te slachten voor 100 rep.
Dat is toch geen Utrecht meer manquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mijn kaartje ook gagelbos, beatrixpark.
Die had ik dus helaas niet met minder CP dan de hypno ..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een goede Venomoth doet wonderen.
Ja dat is zonde inderdaad. Ik loop op dezelfde manier wel eens vast tegen goede Clefable/Wigglytuff.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Die had ik dus helaas niet met minder CP dan de hypno ..
Hoe zou dat straks in de herfst en winter gaan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:15 schreef Rabieluh het volgende:
Een lickitung uit een ei, die had ik nog niet!
Verder is 't te warm voor pokemon.
Alleen spelen als het droog is, zoals ik met Ingress ook deed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe zou dat straks in de herfst en winter gaan?
Nu de Squirtles nogquote:Op donderdag 25 augustus 2016 16:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Kruispunt javastraat en nassauplein. Smakelijk eten.
quote:- Implemented Pokémon Appraisal: Trainers will now be able to learn about a Pokémon’s attack and defense capabilities from their Team Leader (Candela, Blanche, or Spark) to determine which of their Pokémon have the most potential for battle.
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef Valerie. het volgende:
Hallo jongens,
Is dat traden iets wat echt gaat komen of hopen we alleen?
Moet het nog maar gaan zien. Het werkt cheaten namelijk wel heel erg in de hand.quote:
Hallonquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef Valerie. het volgende:
Hallo jongens,
Zeker. Alleen moeten ze dat wel zo implementeren dat je daar niet makkelijk misbruik van kunt maken (meerdere accounts, botting, verhandelen voor geld).quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef Valerie. het volgende:
Hallo jongens,
Ik vandaagquote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren m'n 100e pokemon toegevoegd aan de pokedeckTrophy is mine!!
Ik heb zo een 17 jaar terug zoiets moeten opzetten, geloof me, het is ongelovelijk lastig, was destijds voor een virtuele football manager waar je in aandelen kon handelen, je kon er behoorlijke prijzen mee winnen dus behoorlijk wat mensen probeerden te cheaten.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Alleen moeten ze dat wel zo implementeren dat je daar niet makkelijk misbruik van kunt maken (meerdere accounts, botting, verhandelen voor geld).
Nou, echt he.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:13 schreef raptorix het volgende:
Die appraisal functie is trouwens vrij waardeloos, kun je vrij weinig mee.
Hi Timmeehhquote:
Weten we ook wanneer we dat kunnen verwachten? Bewaar nu van alles voor mijn neefje en nichtjequote:
hier staat alles uitgelegdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:13 schreef raptorix het volgende:
Niemand weet het, maar er staat code voor in het spel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:07 schreef Valerie. het volgende:
Hallo jongens,
IK vind hem fijn, kan ik driekwart meteen door de shredder halen na het vangen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:13 schreef raptorix het volgende:
Je kunt m ook prima gebruiken samen met handmatige methodes. Vaak kun je de precieze waardes voor att/def/sta bepalen, dankzij de extra info van de appraiser.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niemand weet het, maar er staat code voor in het spel.
[..]
IK vind hem fijn, kan ik driekwart meteen door de shredder halen na het vangen.
Welke was je #100?quote:
Ik vind die great en ultraballs ook mooi kut. Fucking ratatas die nog 10 keer uit een great ball met razz berry springenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver voor de 3e keer ooit zie ik een charmander, ontsnapt dat kut ding voor de 2e keer. Stuk of 10 ultraballs aan verneukt.
Dit, maar dan met een Pikachuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver voor de 3e keer ooit zie ik een charmander, ontsnapt dat kut ding voor de 2e keer. Stuk of 10 ultraballs aan verneukt.
Als je in Amsterdam woont weet ik een pikachu plekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit, maar dan met een Pikachu
De enige die ik ooit zag
Tig ultra balls en razz berry verneukt, inclusief 1 nice en 1 great throw
En het was ook een 67 cp Pikachu. Zo'n zwakke pokemon die ontsnapt moet gewoon illegaal worden.
FfFUuuuUUuUUUuUUuU
Die is best cutequote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke was je #100?
Mijne was Cloyster (via evolve)
Feli.. Leuke cp en iv?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Staryu, Abra en Nidoran. Abra kunnen evolueren
Pikachu heeft ook wel een hoge flee rate helaasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit, maar dan met een Pikachu
De enige die ik ooit zag
Tig ultra balls en razz berry verneukt, inclusief 1 nice en 1 great throw
En het was ook een 67 cp Pikachu. Zo'n zwakke pokemon die ontsnapt moet gewoon illegaal worden.
FfFUuuuUUuUUUuUUuU
CP aardig, IV kijk ik verder niet naarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 19:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Feli.. Leuke cp en iv?
Verwacht eigenlijk nog wel een boost van Alakazham en electrische pokemon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |