De team leaders geven ook commentaar op de grootte.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:17 schreef Rabieluh het volgende:
Die update wordt dus gefaseerd uitgebracht, waarschijnlijk per regio, op het moment heeft nog bijna niemand de update, in de loop van de week zal hij wel in de playstore of het iphone-equivalent daarvan verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.Zo kinderachtig, toch heb ik er vandaag al meerdere keren om kunnen lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Voordat de battle begint, op het schermpje waar jij jouw pokemon voor het gevecht selecteert, staat links/rechts-boven een klein knopje met AR erop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:15 schreef Onufriev het volgende:
[..]
In de gym battle kon ik nergens zien waar, en bij de volgende wilde Pokemon was het wel uit.
Wie maakt een nieuw topic aan?
Die had je zeker al?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:25 schreef picodealion het volgende:
Het was een Scyther. Geen winnaars deze keer.
Gaaaaf.quote:
afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gaaaaf.
Vraagje, ben je wel eens in Oost-Souburg geweest?
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En heb je toen een pokemon achtergelaten in een gym?.
Ik zag ze jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, op twee verschillende. Heb je ze gezien en verslagen?
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zag ze jaEn nee niet verslagen, had het te druk van 't weekend, alleen maar 2 keer een pokestoprun gedaan.
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand anders dan geweest. Want was je 's avonds alweer kwijt. Wellicht van 't weekend weer eens daar een rondje doen.
Moet zeggen dat het is opgevallen dat er de laatste tijd steeds meer lagere mensen in gyms zitten in plaats van enkel >25.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vorige week waren alle gyms in West- en Oost-Souburg van 2 gele genaamd Motosuzi en Zushusi (ofzo iets), overal dragonites en snorlaxes, benieuwd of die nog steeds actief zijn, ze waren level 30 en 31 wat op zich kan hoor...maar zo'n leger aan dragonites vind ik dan weer verdacht.
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Nou, als het gaat om het trainen zodat je je eigen pokemon erbij kan zetten, dan zet ik vaak in op grass/bug type pokemon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:01 schreef probeer het volgende:
Wat is jullie tactiek bij het trainen bij een gym (om de prestige omhoog te krijgen en er een eigen pokemon bij te zetten)?
Want vaak zat heb ik niet een pokemon die qua CP net onder de zwakste gym-pokemon zit, en ook nog eens qua type goed is tegen die specifieke pokemon. En er doorheen knallen met mijn 2744 dragonitelevert ook niet echt veel prestige op.
Die "zooi" moet je juist pakken om te levelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:19 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de update net via de Playstore kunnen installeren. Eens kijken of het een verbetering is.
Net ook een rondje gefietst, wilde wel eens proberen een Pokemon in een gym van mijn team te krijgen, maar de Hypno waar ik tegen moest vechten, was te sterk voor mijn Electabuzz, Weeping Bell en Flareon... alleen mijn Rhydon kon hem verslaan, maar ik had geen idee hoe ik die weer kon oplappen voor een Vaporeon... dus ik heb het maar opgegeven.
Maar kun je eigenlijk tijdens zo'n battle ook van Pokemon wisselen?.
En in de toekomst zou een nuttige update kunnen zijn om bepaalde Pokemon (Weedles, Rattata, Pidgeys) uit te zetten in het spel, zodat je die zooi niet meer te zien krijgt... ik waag er in ieder geval geen ballen meer aan.
Ja, dat weet ik. Maar ik wil nu liever gewoon even de Pokedex wat voller maken dan mijn level direct omhoog gooien... spaar dus wel wat langzamerquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Die "zooi" moet je juist pakken om te levelen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vandaag was een goede dag, 4 nieuwe Pokemon erbij.
Dugtrio, Electrodode, Grimer en Scyther.
...... jammer? eh? Gogo dragonite!quote:Beetje jammer dat een Macikarp-nest hier is veranderd in een Dratini-nest.
Scyther had ik al zovaak gezien op de kaart, maar hij kwam maar niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:28 schreef probeer het volgende:
[..]Scyther blijft het coolste.
[..]
...... jammer? eh?
Cp?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:30 schreef Nightquest777 het volgende:
In mijn suffe dorp zojuist een Vaporeon gevangen
Mijn geevolueerde is hoger dan de 2 die ik wild ving.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Cp?
Hier verscheen hij ook op de kaart, maar kwam maar niet. Denk dat die best hoog zou zijn.
Ah op die fiets. Maar och, die krengen spawnen overal waar water zit. Mijn 'vaste route' loopt langs de Utrechtse gracht, en ik schat dat ik nu minstens 650 magikarp gevangen heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Scyther had ik al zovaak gezien op de kaart, maar hij kwam maar niet.
Ik was net bezig met Magicarp vangen. Gister had ik er 8. En ik heb al een Dragonite, dus heb liever Magi-candy.
CP757 voor mijn level 11 trainer. Nog niks bijzonders uiteraard, maar al blij dat ik die met 2 gewone pokeballs kon vangen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Cp?
Hier verscheen hij ook op de kaart, maar kwam maar niet. Denk dat die best hoog zou zijn.
[..]
De team leaders geven ook commentaar op de grootte.Mijne ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk level was de gym?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:56 schreef MCH het volgende:
Ik ben team rood en stond net bij een gym die in bezit was van rood met 3 pokemons. Ik kon mijne er niet bijzetten. 3 is toch niet de max? Of zijn mijn sterkste pokemons te zwak voor de rest van the red squad? Tussen de laagste in de gym en de hoogste van mij zat ongeveer 450 cp.
Dan was dat het.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Welk level was de gym?
Want een level 3 gym kan maar 3 pokemon hebben.
een level 4 gym kan maar 4 pokemon hebben, enz.
Ah stom, ik zat tijdens het gevecht naar knopjes te zoeken. Bedankt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Voordat de battle begint, op het schermpje waar jij jouw pokemon voor het gevecht selecteert, staat links/rechts-boven een klein knopje met AR erop.
xs en xl doet op het moment niks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:41 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Argh. Heb je een mooie cp flareon met toffe aanvallen, is hij xs en kansloos lage hp
wat doet die hp dan kansloos. CP1474quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
xs en xl doet op het moment niks.
Die is helaas laag bij die beestjes, mijn Flareon van 1819cp heeft ook maar 92 hp.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
wat doet die hp dan kansloos. CP1474
mijn Valporeon van 1600 heeft 166. Maar kansloze aanvallenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is helaas laag bij die beestjes, mijn Flareon van 1819cp heeft ook maar 92 hp.
Zuur is dat. Ik had mazzel met mijn vaporeon, geweldige attacks en hoge IV.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
mijn Valporeon van 1600 heeft 166. Maar kansloze aanvallen
Poeh. Ik zit pas op 210 candy.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Maar och, die krengen spawnen overal waar water zit. Mijn 'vaste route' loopt langs de Utrechtse gracht, en ik schat dat ik nu minstens 650 magikarp gevangen heb.
Edit: Bzzzt, cp10 magikarp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |