abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165236641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:02 schreef nuget het volgende:

[..]

Dat kan altijd, dat heet namelijk anticiperen... daaronder valt ook je snelheid matigen zodat je wel veilig in je spiegels kan kijken... maarja.. pakjes boter he..
Tuurlijk,ik sta dan stil en kijk naar achteren,ik ga niet gewoon de dijk op rijden,wat denk je wel dat ik ben?Maar ik bedoel dat je dan niet kan anticiperen ver van te voren,want je ziet echt niet of er wat op de dijk rijdt.
  zondag 11 september 2016 @ 00:24:38 #252
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165237373
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Help me even, ik kom met 120 km per uur aanrijden en zie een treintje met auto's op de linkerbaan en verderop op de rechterbaan een vrachtwagen. Als ik wil, kan ik vier auto's rechts inhalen maar ik weet, zij zijn bezig met inhalen maar vanwege voorliggers kunnen al deze vier auto's niet hun gewenste snelheid van maar liefst 210 km p/u behalen (beeldvorming, zij zijn in ieder geval beduidend sneller dan ik)

Moet ik nu deze triangelbespelers rechts inhalen omdat die kneuzen links rijden terwijl er rechts plek is én dan vlak voor de vrachtwagen mijn auto tussen het rijtje wringen? En dan praat ik het rechts inhalen, wat niet mag (op paar uitzonderingen na), goed met als argument: "......" ?

Veranderd de zaak als ik in mijn achterspiegel een auto zie die met 330 km p/u aan komt tuffen en als ik achter het rijtje aansluit, hem dus even 3 sec van zijn dure tijd verkloot?
een linksrijdend treintje achter een vrachtwagen is een legit treintje; iedereen wacht op die klojo in die vrachtwagen die 5 seconden wil winnen en dus sluit je achteraan mits je links reed (ook al fout, maar ok) alscje op dat moment al rechts reed ga je gewoon door en als de boel weer begint te versnellen links omdat die vrachtwagen is opgeflikkerd pak je een gaatje links en ga je mee.

Als je links reed en er rechts nog effe een paar meepakt ben je een lul.

Als je nou gewoon zoals standaard in de spits op tweestrooks wegen in een treintje links rijdt, en je besluit in een gat van enkele honderden meters tussen 2 vrachtwagens naar rechts te gaan en dezelfde snelheid te blijven rijden als links doe je het goed.. Moet links dan voor de tigduizendste keer in de ankers en tuf jij ze, je snelheid gewoon houdend, gewoon voorbij, is dat hun probleem; je rijdt dan onder de Vmax, en rechts kan dan blijven rijden omdat iedereen ervoor kiest om links te hangen.
Ga je de boel in datzelfde gat willens en wetens rechts inhalen door te versnellen, ben je weer een lul.

Life can be so simple.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 11 september 2016 @ 00:29:03 #253
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165237463
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:45 schreef Galantfan het volgende:

[..]

Tuurlijk,ik sta dan stil en kijk naar achteren,ik ga niet gewoon de dijk op rijden,wat denk je wel dat ik ben?Maar ik bedoel dat je dan niet kan anticiperen ver van te voren,want je ziet echt niet of er wat op de dijk rijdt.
volgens mij zit jij je nu in één specifieke situatie te verdedigen, terwijl wij het hebben over mensen die structureel nooit of heel zelden hun spiegels gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_165237736
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:38 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je weet best wat ik bedoel :')
Mensen die daar 's nachts 100 rijden, doen niets fout. En die kun je gewoon inhalen. (En iemand die met een gewone auto amper 70 ipv 130 rijdt, moet van de weg geplukt worden.)
  zondag 11 september 2016 @ 00:50:16 #255
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_165237774
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 23:04 schreef Pizza_Boom het volgende:

Zonder absurditeiten: Ik had vandaag ook een keer of wat de keuze: Of ik ga 2 rijstroken naar links, waarbij ik moet invoegen in een stroom voertuigen die 130 rijden, of ik blijf lekker rechts, hoef geen een handeling te verrichten, zelfs niet te versnellen, en ga de middenplakker met 100 op mijn tellertje voorbij over de rechter rijstrook. En de eerstvolgende vrachtwagen kwam ik pas na een samenvoeging van 2 snelwegdelen, na 3 invoegstroken en 12 kilometer later tegen.
Herkenbaar. Diezelfde keuze heb ik ook een aantal keer gemaakt vandaag. Nou ja, gisteren. :+
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_165237951
Ik had een keer op een rotonde dat degene voor me stil ging staan. :') Gelukkig ging diegene binnen een minuut weer verder rijden. :r
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 september 2016 @ 02:13:27 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165238692
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 00:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

een linksrijdend treintje achter een vrachtwagen is een legit treintje; iedereen wacht op die klojo in die vrachtwagen die 5 seconden wil winnen en dus sluit je achteraan mits je links reed (ook al fout, maar ok) alscje op dat moment al rechts reed ga je gewoon door en als de boel weer begint te versnellen links omdat die vrachtwagen is opgeflikkerd pak je een gaatje links en ga je mee.

Als je links reed en er rechts nog effe een paar meepakt ben je een lul.

Als je nou gewoon zoals standaard in de spits op tweestrooks wegen in een treintje links rijdt, en je besluit in een gat van enkele honderden meters tussen 2 vrachtwagens naar rechts te gaan en dezelfde snelheid te blijven rijden als links doe je het goed.. Moet links dan voor de tigduizendste keer in de ankers en tuf jij ze, je snelheid gewoon houdend, gewoon voorbij, is dat hun probleem; je rijdt dan onder de Vmax, en rechts kan dan blijven rijden omdat iedereen ervoor kiest om links te hangen.
Ga je de boel in datzelfde gat willens en wetens rechts inhalen door te versnellen, ben je weer een lul.

Life can be so simple.
Om vervolgens niet meer naar links te kunnen omdat niemand ruimte laat ja. En het verkeer nog extra te belemmeren door je ertussen te wurmen, terwijl je 30 seconden geleden nog gewoon in datzelfde treintje reed.

Tussen twee vrachtwagens heeft het geen enkele zin om naar rechts te gaan als het drukker is dan een gemiddelde zondag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165238745
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 02:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Om vervolgens niet meer naar links te kunnen omdat niemand ruimte laat ja. En het verkeer nog extra te belemmeren door je ertussen te wurmen, terwijl je 30 seconden geleden nog gewoon in datzelfde treintje reed.

Tussen twee vrachtwagens heeft het geen enkele zin om naar rechts te gaan als het drukker is dan een gemiddelde zondag.
Dat komt omdat de meerderheid links blijft hangen, als hetzelfde treintje gewoon rechts gaat rijden zoals het hoort blijft het hetzelfde treintje en als dat treintje in stand blijft heeft niemand er last van.
Als er ingehaald moet worden gaat de voorste eerst naar de linkerstrook, dan de volgende etcetera.
Maar dat werkt alleen in een ideale wereld.
Zo gaat het in het eggie niet, het is ikke ikke ikke.
  zondag 11 september 2016 @ 09:09:37 #259
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_165240410
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 02:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

dat is idd de (drog)reden die veel mensen gebruiken om hun linkshangen te verklaren. Ik snap dat wel, maar ik merk ook dat mensen snappen dat je dan op een gegeven moment weer naar links wilt als je op dezelfde snelheid mee blijft rijden en dat ze 'je plekkie' in stand houden. Soms doen ze dat niet, naja, dat is dan effe lekker jammer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 september 2016 @ 09:14:58 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165240455
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 02:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat komt omdat de meerderheid links blijft hangen, als hetzelfde treintje gewoon rechts gaat rijden zoals het hoort blijft het hetzelfde treintje en als dat treintje in stand blijft heeft niemand er last van.
Als er ingehaald moet worden gaat de voorste eerst naar de linkerstrook, dan de volgende etcetera.
Maar dat werkt alleen in een ideale wereld.
Zo gaat het in het eggie niet, het is ikke ikke ikke.
Was het maar zo'n feest. Tot dan doe ik ook gezellig mee.

A9 is ook altijd een drama, waarbij de 100 zelfs lastig is :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 11 september 2016 @ 09:21:52 #261
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_165240508
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 09:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Tot dan doe ik ook gezellig mee.

A9 is ook altijd een drama, waarbij de 100 zelfs lastig is :')
Altijd gezellig daar.

Gefeliciteerd met je verjaardag! w/
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 september 2016 @ 09:28:02 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165240571
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 09:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Altijd gezellig daar.

Dankje :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 11 september 2016 @ 09:30:14 #263
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_165240599
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 08:54 schreef Anne het volgende:
Ik had gisteren iemand achter mij die met groot licht reed (wat ik eigenlijk al absurd vind, want ik mag hopen dat je met enig regelmaat op je tellers kijkt en dat blauwe lichtje toch wel een belletje doet laten rinkelen). Anyway, best wel irritant, twee van die kleine felle zonnetjes in je spiegels;

[ afbeelding ]

Ik heb mijn alarmlichten aangezet en mijn verlichting eens uit en weer aan, geen response. Na 10 minuten was ik het eigenlijk wel zat. Zuinig rijden zit ook wel in mijn aard, dus ben ik van 135 km/u naar 100 km/u gegaan (uiteraard op de rechterrijstrook), maar de beste man ging daarin mee in plaats van mij in te halen :') .. Toen nog een poging gewaagd met 90 km/u, maar ook dat vond ie een mooie snelheid, en ik zag eindelijk ook waarom: Meneer zat te bellen.

Toen ben ik er uiteindelijk maar weer vandoor gegaan met 135 km/u. Doei.
Jullie hadden beide dezelfde boete kunnen krijgen. _O-
Share your talent, move the world.
pi_165242681
quote:
12s.gif Op zondag 11 september 2016 00:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgens mij zit jij je nu in één specifieke situatie te verdedigen, terwijl wij het hebben over mensen die structureel nooit of heel zelden hun spiegels gebruiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt,maar dat komt omdat iemand hier zelfs deze situatie gaat tegen spreken.
pi_165242720
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 09:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Altijd gezellig daar.

Ha!Ik heb nooit,maar dan ook nooit 100 gereden op de A9!En dat is heeel vaak!NOOIT een bekeuring gehad!Gewoon lekker 120 rijden op de A9!
pi_165243258
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:50 schreef Galantfan het volgende:

[..]

Ha!Ik heb nooit,maar dan ook nooit 100 gereden op de A9!En dat is heeel vaak!NOOIT een bekeuring gehad!Gewoon lekker 120 rijden op de A9!
Mijn laatste was anders wel op de A9, stond er een radar verstopt op die nepoprit bij Amstelveen, mocht ik weer twee tientjes naar het cjib overmaken :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 september 2016 @ 12:15:19 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165243286
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:50 schreef Galantfan het volgende:

[..]

Midden in de nacht zeker.

Als ik daar rij, is het altijd druk met de linksplakkers en vrachtwagens. En imbecielen die rechts inhalen en zo het linker rijtje verder vertragen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165243300
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:13 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Mijn laatste was anders wel op de A9, stond er een radar verstopt op die nepoprit bij Amstelveen, mocht ik weer twee tientjes naar het cjib overmaken :')
Nou ja,daar moet je dan ook geen 120 rijden.Of was het minder dan 100?Ben de laatste twee maanden nauwelijks nog op de A9 geweest,en het verandert daar natuurlijk dagelijks.
pi_165243321
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 12:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Midden in de nacht zeker.

Als ik daar rij, is het altijd druk met de linksplakkers en vrachtwagens. En imbecielen die rechts inhalen en zo het linker rijtje verder vertragen.
Nee hoor,gewoon overdag.S'morgens tussen 9 en 9.30 en s'middags tussen 16.30 en 20.30..
  FOK!fotograaf zondag 11 september 2016 @ 12:31:28 #270
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_165243574
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:13 schreef tbonesteak289 het volgende:

[..]

Das de ouwe oprit van Ouderkerk aan de Amstel :p Staan ze idd heel vaak. Vervolgens uit de Wijkertunnel komend op het viaduct, favoriet punt om te laseren, onder de flyover van de A22 staan ze ook vaak, bij de Twaalfmaat/Akermaat tankstations, achter het eerste viaduct na de tankstations of achter het tweede.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizza_Boom op 11-09-2016 12:39:30 ]
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 11 september 2016 @ 22:26:57 #271
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_165259377
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 13:55 schreef starla het volgende:
Gisteren weer in zo'n notoire batterij auto's gereden op de linker rijstrook omdat 2km verderop een vrachtwegen reed.

En dan ook mensen die gaten laten vallen van 200 meter...en dan ook nog eens lekker 100 rijden ipv 120.

Ik zoals altijd gezellig naar rechts waar je immers hoort te rijden en daardoor haal ik natuurlijk minstens 15 auto's in en eenmaal de vrachtwagen naderend geen enkel probleem terug naar links te gaan. Immers, er is een gat van 200 meter.

Maar o wee!!! Dat is rechts inhalen!!! Dus de bestuurder van de laatste auto meent opeens flink gas bij te moeten gaan geven, wat hij de hele tijd niet deed met z'n slakkengangetje.
'Die hufter wil rechts inhalen!!!'.

Gelukkig rij ik geen slome auto, dus nog even voor die gast naar links was geen probleem.

Maar godverdomme wat kan ik me hier aan ergeren. Helemaal NIEMAND rechts. Ik rij rechts binnen de toegestane snelheid (niet eens sneller dan 120), rij iedereen voorbij en dan altijd een hufter die z'n pikkie blijkbaar zo klein vindt dat hij het gat opeens moet dichtgooien.

'Je plaats op de weg is zoveel mogelijk rechts', zei mijn instructeur altijd.

Deden meer mensen dat maar...
Gisteren exact hetzelfde gehad op de A2 :')

3 stroken : men rijdt in het midden en links.
4 stroken: men rijdt voornamelijk op de 2 middelste stroken
5 stroken: ze rijden overal, met < 1 km/h verschil, geen doorkomen aan :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_165268556
Wederom schoolgaande jeugd op de fiets die geen richting aangeven,rode stoptekens negeren en gewoon doen wat zij zelf willen. Moest weer stevig op de remmen gaan toen eentje zonder richting aan te geven ineens afsloeg,vlak voor mij. Volgende keer rij ik naar zijn school en krijgt er zo een een fikse uitbrander en wanneer hij een grote bek teruggeeft een pak rammel.
  maandag 12 september 2016 @ 20:24:17 #273
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_165278564
Ik kan me toch af en toe zo ergeren aan wat ik dan maar de Nederlandse ziekte noem; Wat hebben we toch een haast met zn allen in dit landje....

Binnen BK. Stoplicht; 2 keer rechtdoor waarvan er beide 50m na t stoplicht een mogelijkheid is om rechtsaf en linksaf te slaan de woonwijk in. Normale mensen anticiperen daarop door dan links te gaan staan als ze over 50m links moeten en vice versa. Maar niet meneer het Aapje in zn Mazda 6.

Ik sta aan de linkerkant; geen auto's in de buurt verder en meneer komt rechts van mij staan. Ik trek lekker op bij groen, en meneer zit zo ongeveer al op mijn baan richting naar links aan te geven en probeert mij min of meer in de rem te drukken. Tja vriend 1700kg Zweedse degelijkheid gaat echt niet aan de kant voor jouw hondehok dus meneer met veel misbaar in de rem en achter mij. Gaat ie lopen seinen! (en kleven); dus toen ging ik maar even een stukje 30 waar ik 50 mocht -zat verder toch niemand achter ons.... kinderachtig; misschien, maar wilde die randdebiel echt even op zn nummer zetten...

En het verbaast me iedere keer weer hoveel mensen gewoon schaamteloos door rood rijden binnen de BK. Want je zou toch ook maar even moeten wachten he.... :') (ik bedoel dus echt flink door rood)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_165280571
Vanmorgen reed ik achter een soort stofstorm... Tractor met aanhanger die vol houtsnippers of iets dergelijks lag. Van een netje erover had de chauffeur nooit gehoord. Bij een stoplicht kon ik naast hem gaan staan en lo and behold... Op mijn tekens deed ook hij zijn raampje open en kon ik hem toeschreeuwen dat zijn aanhanger idioot veel lading verloor.
Ik kreeg een 'oké' terug, het werd groen en meneer gaf gas. Tja... Ben er maar aan voorbij gereden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 september 2016 @ 22:16:28 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_165281567
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Vanmorgen reed ik achter een soort stofstorm... Tractor met aanhanger die vol houtsnippers of iets dergelijks lag. Van een netje erover had de chauffeur nooit gehoord. Bij een stoplicht kon ik naast hem gaan staan en lo and behold... Op mijn tekens deed ook hij zijn raampje open en kon ik hem toeschreeuwen dat zijn aanhanger idioot veel lading verloor.
Ik kreeg een 'oké' terug, het werd groen en meneer gaf gas. Tja... Ben er maar aan voorbij gereden.
Hoe vaak je dat soort dingen niet tegenkomt in tv-programma's als Wegmisbruikers ofzo...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')