Is heel gezond, onstekingsremmendquote:
A bottle of wine a day keeps the doctor away.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zit die vlakbij de slokdarm.
SPOILER: de locatie van de alvleesklierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ik ooit een ziekte krijg wil ik niet behandeld worden.
Ik verstond ook even dat Pauw dat vroeg dus zo gek vond ik het nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Onnoman het volgende:
gaat hij uitleggen hoe een infuus werkt aan pauw?
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Als ik ooit een ziekte krijg wil ik niet behandeld worden.
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:43 schreef Onnoman het volgende:
gaat hij uitleggen hoe een infuus werkt aan pauw?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, uiteindelijk zit de wil om te overleven diep in de mens.
I see what you did there.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.
Nee, daar werd er uitzondering voor gemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die mocht niet, Ranomi bleef gewoon.
en hansie pensiequote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien dat Tom er nog wat van kan leren.
Jij bent bijna een minuut sneller dan ik. HE?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Lekker, dierenbloed ingespoten krijgen. Zal vast goed voor je zijn.
dit iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |