SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammess op 22-08-2016 16:06:06 ]
Sinds 2009 geen enkele club die hem 2x wint en ADO zit er nog niet bij. Kan niet fout gaan. Of zou het Utrecht weer een keer worden?quote:
W2quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds 2009 geen enkele club die hem 2x wint en ADO zit er nog niet bij. Kan niet fout gaan. Of zou het Utrecht weer een keer worden?
Nee, doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
toeval dat alle ploegen die europees actief zijn thuis hebben geloot?
Raar dat NEC - ADO niet op tv is en Heerenveen - De Graafschap en NAC - VVV welquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:46 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:KNVB twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 15:11:50WERELDPRIMEUR: Ajax - Willem II eerste wedstrijd hoogste niveau met video-assistent: https://t.co/4nIo80FESA. https://t.co/wS2xeSM2hP reageer retweet
"Wereldprimeur"quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op vrijdag 16-09-2016 om 15:11:50WERELDPRIMEUR: Ajax - Willem II eerste wedstrijd hoogste niveau met video-assistent: https://t.co/4nIo80FESA. https://t.co/wS2xeSM2hP reageer retweet
Dat ging over vriendschappelijke duels..quote:Op vrijdag 16 september 2016 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Wereldprimeur"
Is toch al gewoon gedaan tijdens de interlandperiode?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:17 schreef xzaz het volgende:
Kom op VV Capelle, beste ploeg van Nederland. WIJ GAAN EUROPA IN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf de topper van vandaag.
Leicester-Chelsea genot.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:06 schreef danos het volgende:
Weinig leuke potjes, ik hou het deze week even bij League cup en Premiera Division, morgen Barca - Atleti
Wordt die uitgezonden?quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de derby van Sevilla.
Die ook nog ja, maar dat begint pas om 22:00quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond de derby van Sevilla.
Ik vind het te aanwezig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De KNVB beker heeft wel een toffe huisstijl gekregen
De tijd helpt niet mee. Dit was vorig jaar ook bij NAC. Toen speelden ze volgens mij ook om 18:30 en tegen Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Vooral een klotetijdstip.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.
Ik vind het wel oprecht jammer, is toch een club waar het normaal wel redelijk vol zit. Horen wel echt in de Eredivisie.quote:
We lazen het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als VVV dit jaar niet kampioen wordt, dan nooit meer.
VVV. Wordt. Fluitend. Kampioen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Watquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop het van harte, maar de laatste twee competitiewedstrijden tegen Volendam en Helmond waren best matig. Scheelt dat het nog allemaal op een hoop staat, maar ze draaien nog niet zo soepel als vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi voor ze.quote:
quote:
twitter:fcvolendam twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 22:39:15FC Volendam is door naar de volgende ronde!!!!! #knvbbeker reageer retweet
Oh god, dat moet Heerenveen toch wel winnen.quote:
koekoek sowwwquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]twitter:fcvolendam twitterde op dinsdag 20-09-2016 om 22:39:15FC Volendam is door naar de volgende ronde!!!!! #knvbbeker reageer retweet
Falen altijd in de beker, volgens mij al een stuk of 5 keer uitgeschakeld tegen een amateurclub in de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:13 schreef kalinhos het volgende:
Terug van Koz Boys - Helmond Sport.
Mijn god, dat Helmond was wel enorm slecht zeg.
Feyenoord is rond de winterstop leeggespeeldquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Ronald de Boer tussentijds weggegaan bij FOX. Joden lopen altijd weg.
En daarna de supercup.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:13 schreef Roffa123 het volgende:
Feyenoord pakt dit naar de dubbel. En de Europa league.
Erg relevante opmerking weer, PSVCL.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is rond de winterstop leeggespeeld
Ik geloof dat dat een clubrecord isquote:Op woensdag 21 september 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft overigens al 3 wedstrijden niet gescoord in eigen stadion. Hoe lang geleden is de laatste keer dat dat gebeurde?
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een clubrecord is
Ja.quote:
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-09-2016 om 18:36:37#PSV heeft nu 315 minuten niet gescoord in eigen huis in een officieel duel. Dat is nog nooit in de geschiedenis gebeurd. reageer retweet
Zeer veel mogelijkheden tot ordinaire grapjesquote:Op woensdag 21 september 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Leuk he. Pakken ze in Eindhoven ook nog eens een keer iets.
Die mocht er wel in trouwens.
Wel 37 schoten tegen Groningen #schietmijmaarlekquote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef Anoonumos het volgende:
Kan gebeuren tegen Atletico en Feyenoord en nog 1.5 wedstrijd
Cremeren is leuker dan deze post.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:41 schreef Tagliano het volgende:
Rijden de treinen in Eindhoven niet ofzo
Die keer in 99/00 verloor PSV 3x achter elkaar zonder te scoren volgens mij. (Heerenveen 0-1, Vitesse 0-2, Feyenoord 0-1)quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een clubrecord is
Haha. Leuk dat jij ook weer kijkt makker.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef PSVCL het volgende:
Lekker ,weer zo een anti PSV scheids
Tering liesveld
altijd hequote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha. Leuk dat jij ook weer kijkt makker.
Hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
altijd he
Een ip ban op VZ en een ban op Marokko.nl
Gelukkig is er dan nog altijd Fok
thug lifequote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
altijd he
Een ip ban op VZ en een ban op Marokko.nl
Gelukkig is er dan nog altijd Fok
Jouw posts?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onterecht man
Ontopic: het lijkt weer nergens op.
0-0.quote:
Pure desinteresse, volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat PSV de arrogantie heeft om met een b-elftal te spelen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je bent zelf prima qua reacties.
Prima lijnkeeper, voetballend kan het nog wel beter jaquote:
Jammer, ik dacht dat je met Vermeer wel teruggekomen was op deze mening.quote:
Laat even bezinken dat dit een paar jaar geleden basis speelde in de Eredivisiequote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Maar Roda JC stelt dus ook de reservekeeper op in de beker?
Roda JC
Laat dat even bezinken mensen...
Pröpperquote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu, wie heeft de doelpunten gemaakt?
Dat was m'n punt helemaal niet maar oke.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat even bezinken dat dit een paar jaar geleden basis speelde in de Eredivisie
De beker boeit dan ook pas vanaf de halve finales, als je echt kans hebt om het te winnen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Roda JC
Weet ik, ik dacht ik vul een beetje aanquote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was m'n punt helemaal niet maar oke.
2x siem de jongquote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu, wie heeft de doelpunten gemaakt?
We hebben het hier over Roda.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beker boeit dan ook pas vanaf de halve finales, als je echt kans hebt om het te winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand nog een filmpje van menzo?
Die zullen hun beste mensen ook wel willen sparen om in de competitie de nodige punten te sprokkelen.quote:
Daar kan ik me echt totaal niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen hun beste mensen ook wel willen sparen om in de competitie de nodige punten te sprokkelen.
Ik wel. Erin blijven in de Eredivisie is vele malen belangrijker dan een ronde verder bekeren.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt totaal niks bij voorstellen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit een trollpoging is vind ik hem wel erg matig, Achmed.
We hebben het over de beker he. Dat is eenmalig een potje doordeweeks in de zoveel maanden.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel. Erin blijven in de Eredivisie is vele malen belangrijker dan een ronde verder bekeren.
Vrij treurig idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Roda JC
Daar zullen wel afspraken over gemaakt zijn toen hij kwam.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het over de beker he. Dat is eenmalig een potje doordeweeks in de zoveel maanden.
Het is niet zo dat die clubs ook nog een Europees programma moeten afwerken ofzo
Voor clubs als Roda is de beker letterlijk de enige kans om een keer geschiedenis te schrijven. Zie vrij recent nog Groningen of Zwolle.
Echt compleet belachelijk om dan je reservekeeper in te zetten
Dat kan maar het is wel volslagen dom.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen wel afspraken over gemaakt zijn toen hij kwam.
Ach het is niet alsof ze normaal Manuel Neuer op het doel hebben staan, misschien denken ze wel dat de kwaliteit van beide keepers dicht bij elkaar liggen en dan gunnen ze hem de bekerpotjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel volslagen dom.
Interviewtje bij Foxie wekt wat sympathie hequote:Op woensdag 21 september 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar slaat de Rutjes hype op?
Daar zit tenminste nog een tekst voor. Wees dan volledig.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yo yo Feyenoord Feyenoord yo yo
Ook een vrij inspirerende tekst moet ik zeggen.
Had laatst de tekst ervan opgezocht. In stadion versta haal je het er werkelijk niet uitquote:Op woensdag 21 september 2016 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zit tenminste nog een tekst voor. Wees dan volledig.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Yo yo Feyenoord Feyenoord yo yo
Ook een vrij inspirerende tekst moet ik zeggen.
Klopt. Wordt ook altijd belachelijk snel gezongen zoals alles eigenlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 19:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had laatst de tekst ervan opgezocht. In stadion versta haal je het er werkelijk niet uit
PSV heeft wel veel meer liederen alleen de simpelere worden natuurlijk het meest gezongen.
De manier waarop You'll never walk alone altijd verkracht wordt door fans valt mij vooral opquote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wordt ook altijd belachelijk snel gezongen zoals alles eigenlijk
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Wordt ook altijd belachelijk snel gezongen zoals alles eigenlijk
Dit dusquote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.
Dat nummer moeten ze ook lekker alleen bij Liverpool zingen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ergste vind ik nog You Never Wok Aloon. Dat is een mooi traag nummer maar die wordt er altijd binnen tien seconden doorheen geragd door het Feyenoordpubliek.
Ik ken een ploeg die thuis verloor van Feyenoord.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken een ploeg die thuis gelijk speelde tegen dit Roda.
Dat moet wel een hele matige ploeg geweest zijn dan.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken een ploeg die thuis verloor van Feyenoord.
Dat heb ik vooral bij Mijn Feyenoord. Zoek maar eens wat filmpjes op op wat voor tempo dat 10 jaar geleden werd gezongen. Je herkent het bijna niet terug.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We wachten dan ook op de voetbalshow van Ajax.
Met hopelijk debuut van NouriGODquote:Op woensdag 21 september 2016 20:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We wachten dan ook op de voetbalshow van Ajax.
Ik heb wel een zus die POT is.quote:
Heeft ze ook een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een zus die POT is.
Oh, daar liet ze weinig van merken dan, ofzoquote:Op woensdag 21 september 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel een zus die POT is.
En terecht, wat een kutploegquote:Op woensdag 21 september 2016 20:20 schreef Coco98 het volgende:
Roda wordt echt met de grond gelijk gemaakt.
Excelsior>Rodaquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutclub ook gewoon, durf wel te stellen dat ze de lelijkste club zijn van de Eredivisie.
qua voetbal wel, al jarenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutclub ook gewoon, durf wel te stellen dat ze de lelijkste club zijn van de Eredivisie.
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je ondanks je afkomst toch nog zo goed terecht gekomen bentquote:Op woensdag 21 september 2016 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.
Scheelt waarschijnlijk dat mijn familie uit Limburg komt.
Dat ze uit Limburg komen maakt die club voor mij nog een stuk lelijker.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer van dat kunstgras en (de laatste jaren) vaak kutvoetbal, daarnaast vind ik het gewoon een mooie club.
Scheelt waarschijnlijk dat mijn familie uit Limburg komt.
Ik vind ze vergelijkbaar met Heerenveen, met het verschil dat ze geen belachelijk volkslied spelen van tevoren. Kan dat soort binding met de regio altijd wel waarderen, zie ook De Graafschap.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze uit Limburg komen maakt die club voor mij nog een stuk lelijker.
Sinkgraven kan je toch geen verdediger noemen, ook al staat hij rond die plek.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Caland het volgende:
Oh toch gewoon 4 verdedigers.
Jammer.
Enigszins inzicht hebben in hoe je selectie in elkaar zit blijft een lastig fenomeen in Amsterdamquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
"We hebben geen echte linksback achter Dijks"
Komen ze nu achter
Ik vind Heerenveen een mooiere club, maar dat komt omdat ik die altijd wel leukere spelers vond hebben en ze aanvallend speelde.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind ze vergelijkbaar met Heerenveen, met het verschil dat ze geen belachelijk volkslied spelen van tevoren. Kan dat soort binding met de regio altijd wel waarderen, zie ook De Graafschap.
Ja maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij 3-4-3 ging spelenquote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven kan je toch geen verdediger noemen, ook al staat hij rond die plek.
Marc gaat nu weer maandenlang wippen met de secretaresse om zijn dagen door te komen.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Enigszins inzicht hebben in hoe je selectie in elkaar zit blijft een lastig fenomeen in Amsterdam
Daar zal het in de praktijk ook wel op neerkomen, zeker in balbezit.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij 3-4-3 ging spelen
Roda midden jaren '00 met Cristiano, Sergio en Koné was ook mooi.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen een mooiere club, maar dat komt omdat ik die altijd wel leukere spelers vond hebben en ze aanvallend speelde.
Boefjequote:Op woensdag 21 september 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel jammer dat ajax zo'n makkelijke tegenstander heeft geloot. Willem II wint uit haast nooit, zou echt een schande zijn als ajax daar dit seizoen in eigen huis van verliest.
Het leek nog erger netquote:
Nja de kaarten waren gratis voor SCC houders natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het leek nog erger net
Vind het nog wel enigszins aardig voor eerste ronde beker
Je broertje spuit het dak van zijn huis.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Schone nog aanvoerder ook, man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |