Feyenoord is rond de winterstop leeggespeeldquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:34 schreef Pascalus het volgende:
Ronald de Boer tussentijds weggegaan bij FOX. Joden lopen altijd weg.
En daarna de supercup.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:13 schreef Roffa123 het volgende:
Feyenoord pakt dit naar de dubbel. En de Europa league.
Erg relevante opmerking weer, PSVCL.quote:Op woensdag 21 september 2016 00:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord is rond de winterstop leeggespeeld
Ik geloof dat dat een clubrecord isquote:Op woensdag 21 september 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft overigens al 3 wedstrijden niet gescoord in eigen stadion. Hoe lang geleden is de laatste keer dat dat gebeurde?
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een clubrecord is
Ja.quote:
quote:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 21-09-2016 om 18:36:37#PSV heeft nu 315 minuten niet gescoord in eigen huis in een officieel duel. Dat is nog nooit in de geschiedenis gebeurd. reageer retweet
Zeer veel mogelijkheden tot ordinaire grapjesquote:Op woensdag 21 september 2016 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Leuk he. Pakken ze in Eindhoven ook nog eens een keer iets.
Die mocht er wel in trouwens.
Wel 37 schoten tegen Groningen #schietmijmaarlekquote:Op woensdag 21 september 2016 18:39 schreef Anoonumos het volgende:
Kan gebeuren tegen Atletico en Feyenoord en nog 1.5 wedstrijd
Cremeren is leuker dan deze post.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:41 schreef Tagliano het volgende:
Rijden de treinen in Eindhoven niet ofzo
Die keer in 99/00 verloor PSV 3x achter elkaar zonder te scoren volgens mij. (Heerenveen 0-1, Vitesse 0-2, Feyenoord 0-1)quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat een clubrecord is
Haha. Leuk dat jij ook weer kijkt makker.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef PSVCL het volgende:
Lekker ,weer zo een anti PSV scheids
Tering liesveld
altijd hequote:Op woensdag 21 september 2016 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha. Leuk dat jij ook weer kijkt makker.
Hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
altijd he
Een ip ban op VZ en een ban op Marokko.nl
Gelukkig is er dan nog altijd Fok
thug lifequote:Op woensdag 21 september 2016 18:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
altijd he
Een ip ban op VZ en een ban op Marokko.nl
Gelukkig is er dan nog altijd Fok
Jouw posts?quote:Op woensdag 21 september 2016 18:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Onterecht man
Ontopic: het lijkt weer nergens op.
0-0.quote:
Pure desinteresse, volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2016 18:45 schreef GGMM het volgende:
Bijzonder dat PSV de arrogantie heeft om met een b-elftal te spelen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 18:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je bent zelf prima qua reacties.
Prima lijnkeeper, voetballend kan het nog wel beter jaquote:
Jammer, ik dacht dat je met Vermeer wel teruggekomen was op deze mening.quote:
Laat even bezinken dat dit een paar jaar geleden basis speelde in de Eredivisiequote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Maar Roda JC stelt dus ook de reservekeeper op in de beker?
Roda JC
Laat dat even bezinken mensen...
Pröpperquote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu, wie heeft de doelpunten gemaakt?
Dat was m'n punt helemaal niet maar oke.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat even bezinken dat dit een paar jaar geleden basis speelde in de Eredivisie
De beker boeit dan ook pas vanaf de halve finales, als je echt kans hebt om het te winnen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Roda JC
Weet ik, ik dacht ik vul een beetje aanquote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was m'n punt helemaal niet maar oke.
2x siem de jongquote:Op woensdag 21 september 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk vanaf nu, wie heeft de doelpunten gemaakt?
We hebben het hier over Roda.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beker boeit dan ook pas vanaf de halve finales, als je echt kans hebt om het te winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand nog een filmpje van menzo?
Die zullen hun beste mensen ook wel willen sparen om in de competitie de nodige punten te sprokkelen.quote:
Daar kan ik me echt totaal niks bij voorstellen.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen hun beste mensen ook wel willen sparen om in de competitie de nodige punten te sprokkelen.
Ik wel. Erin blijven in de Eredivisie is vele malen belangrijker dan een ronde verder bekeren.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan ik me echt totaal niks bij voorstellen.
quote:Op woensdag 21 september 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit een trollpoging is vind ik hem wel erg matig, Achmed.
We hebben het over de beker he. Dat is eenmalig een potje doordeweeks in de zoveel maanden.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wel. Erin blijven in de Eredivisie is vele malen belangrijker dan een ronde verder bekeren.
Vrij treurig idd.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:13 schreef Caland het volgende:
Roda JC
Daar zullen wel afspraken over gemaakt zijn toen hij kwam.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het over de beker he. Dat is eenmalig een potje doordeweeks in de zoveel maanden.
Het is niet zo dat die clubs ook nog een Europees programma moeten afwerken ofzo
Voor clubs als Roda is de beker letterlijk de enige kans om een keer geschiedenis te schrijven. Zie vrij recent nog Groningen of Zwolle.
Echt compleet belachelijk om dan je reservekeeper in te zetten
Dat kan maar het is wel volslagen dom.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zullen wel afspraken over gemaakt zijn toen hij kwam.
Ach het is niet alsof ze normaal Manuel Neuer op het doel hebben staan, misschien denken ze wel dat de kwaliteit van beide keepers dicht bij elkaar liggen en dan gunnen ze hem de bekerpotjes.quote:Op woensdag 21 september 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel volslagen dom.
Interviewtje bij Foxie wekt wat sympathie hequote:Op woensdag 21 september 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar slaat de Rutjes hype op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |