Ik vind het te aanwezig.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
De KNVB beker heeft wel een toffe huisstijl gekregen
De tijd helpt niet mee. Dit was vorig jaar ook bij NAC. Toen speelden ze volgens mij ook om 18:30 en tegen Heerenveen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het te aanwezig.
Wat is het leeg bij NAC.
Vooral een klotetijdstip.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja bekervoetbal boeit niet zo natuurlijk, zal wel vaker leeg zitten in de beker de komende dagen.
Ik vind het wel oprecht jammer, is toch een club waar het normaal wel redelijk vol zit. Horen wel echt in de Eredivisie.quote:
We lazen het hier voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Als VVV dit jaar niet kampioen wordt, dan nooit meer.
VVV. Wordt. Fluitend. Kampioen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Watquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop het van harte, maar de laatste twee competitiewedstrijden tegen Volendam en Helmond waren best matig. Scheelt dat het nog allemaal op een hoop staat, maar ze draaien nog niet zo soepel als vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi voor ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |