quote:
Nee, wel in het vliegtuig, maar dan gewoon dumpen boven open zee.quote:
4equote:Op maandag 22 augustus 2016 02:27 schreef Redefine het volgende:
Nog niemand van TeamNL gespot dit in dit filmpje
Echt hequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:27 schreef Redefine het volgende:
Nog niemand van TeamNL gespot dit in dit filmpje
Dat kan Maxima wel regelen, die heeft nog wel contacten in die business.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Nee, wel in het vliegtuig, maar dan gewoon dumpen boven open zee.
En ook in het hele filmpje gewoon niet....quote:
Die ging even twee keer goud pakken. Faal.quote:
Discuswerpen was toen ook wel genot.quote:
Top, scheelt ook weer in de kosten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:28 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat kan Maxima wel regelen, die heeft nog wel contacten in die business.
Miller's Dive Shop from the Bahamasquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat die Ethiopiër waarschijnlijk nooit meer terug. Die protesteerde bij de finish tegen een of andere massamoord door de regering en zegt dat hij vermoord wordt als hij terug gaat.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef Joezi het volgende:
Straks komt Yuri ineens zijn oefening afturnen
bron?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Overigens gaat die Ethiopiër waarschijnlijk nooit meer terug. Die protesteerde bij de finish tegen een of andere massamoord door de regering en zegt dat hij vermoord wordt als hij terug gaat.
Huh.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Daarom zat die er zo gelaten bij na de finish.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Nee, want dit is een OS traditie, zwarte piet niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met OS in Nederland zwarte pieten laten zien dan
ja dus ze hebben toch net allerlei braziliaanse xingen laten zienquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dit is een OS traditie, zwarte piet niet.
Ik zou hem dat inderdaad niet aanraden, nu naar eigen land teruggaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Mag niet van de minister-president Sylvana Simonsquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Met OS in Nederland zwarte pieten laten zien dan
ja, maar dat had niks met jouw opmerking te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja dus ze hebben toch net allerlei braziliaanse xingen laten zien
Ik snapte de gebaren al niet vlak voor de finish.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef heywoodu het volgende:
Worden het toch mooie, Nederlandse Spelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Top, scheelt ook weer in de kosten.
We blijven wel Hollanders natuurlijk.
Echtquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een domme opmerking weer. Ze hebben niet naar Shields-Fontijn gekeken?
Wat zeiden ze nu weer? Heb dat blijkbaar even gemist.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een domme opmerking weer. Ze hebben niet naar Shields-Fontijn gekeken?
Dat dit een op een na laatste Amerikaanse medaille wasquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zeiden ze nu weer? Heb dat blijkbaar even gemist.
De eennalaatste Amerikaanse medaille.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh dat het de laatste medaille was, dat is inderdaad weer bijzonder dom van die twee josti's.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterker nog, de US heeft volgens mij nog 4 medailles gehaald na Rupp. In ieder geval toch 3.
Rupp behaalde de voorlaatste medaille voor de USA, alleen de basketballers behaalden daarna nog goud.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:34 schreef Fylax het volgende:
Hebben ze in kenia ook klassieke instrumenten?
Bedankt Gert.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
In 1896 waren er na de onderdelen trouwens geen huldigingen. Toen werden na de laatste dag alle winnaars achter elkaar gehuldigd met een krans. Maar dit geheel terzijde.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dit een op een na laatste Amerikaanse medaille was
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De eennalaatste Amerikaanse medaille.
Dank allen. Vermoedde het daarna wel wat ze hadden gezegd. Achterlijker dan dit duo heb je ze bijna niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rupp behaalde de voorlaatste medaille voor de USA, alleen de basketballers behaalden daarna nog goud.
Alleen behaalden Shields en een amerikaans worstelaar tussendoor ook nog even goud (en misschien de volleyballers ook nog brons, maar dat was ongeveer gelijktijdig)
Heeft denk ik ook wel wat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
In 1896 waren er na de onderdelen trouwens geen huldigingen. Toen werden na de laatste dag alle winnaars achter elkaar gehuldigd met een krans. Maar dit geheel terzijde.
Toen was er ook nog geen gouden PLAKquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:34 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat wel een beetje ver.quote:
En in 1900 of 1904 kregen ze een gouden TROFEEquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was er ook nog geen gouden PLAK
Toen kregen ook alleen de nummer 1 en 2 wat, toch?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in 1900 of 1904 kregen ze een gouden TROFEE
Trofee met een gouden randje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in 1900 of 1904 kregen ze een gouden TROFEE
Die ziet de bui al hangen natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die zei dit vlak voor deze ceremonie ook, vandaar.
Zal vast wel een of andere marketeer zijn geweest.quote:
Volgens mij welquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen kregen ook alleen de nummer 1 en 2 wat, toch?
Iemand die trek had in kip denk ik.quote:
Toen had je ook nog een of andere kekke waterrace waar mensen onder boten moesten duiken volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel
In 1900 wisten de meesten overigens niet eens dat ze meededen aan de Spelen
De Goudsmit, bij echt goud en zilver blijven je tanden er in staan, bij brons breek je een tand af echterquote:
Britta was geloof ik best wel een bitch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gyurtagod. IsinbayevaHeidemann mag ik ook niet.
Verrassende reactie van je.quote:
Ja, maakte ook wel een paar kutstatements na de schermrel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britta was geloof ik best wel een bitch.
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel
In 1900 wisten de meesten overigens niet eens dat ze meededen aan de Spelen
Ja, derde plekken van toen worden voor administratieve doeleinden wel gerekend als bronzen medaillequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:38 schreef Aguero het volgende:
https://www.olympic.org/olympic-medals
Maar hier staan wel medailles van die eerste paar keer?
Die had dus geluk. Als ze had geweten dat het de Spelen waren, dan was ze gaan chokenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.
Precies, die dachten dat er rond de Wereldtentoonstelling gewoon een toernooitje werd gehoudenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.
Ze was Amerikaans hè, niet Nederlands.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had dus geluk. Als ze had geweten dat het de Spelen waren, dan was ze gaan choken
James Bond af en toequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:40 schreef Szura het volgende:
Waar is die muziek ook alweer van? Lijkt op een filmdeuntje.
echt?quote:
Dewut?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens prima dat Isinbayeva in die commissie zit. Kan zo'n groep in elk geval nooit meer van partijdigheid beticht worden
Ze is toch anti gay, dat wordt lastig voor onze sportersquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:40 schreef heywoodu het volgende:
Overigens prima dat Isinbayeva in die commissie zit. Kan zo'n groep in elk geval nooit meer van partijdigheid beticht worden
Popov zat er eerst in.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:40 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
ik merk aan de snelheid in dit topic dat de Sluitingsceremonie KUT is
Dat klopt, flopshowquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
Ja, hoe vaak hoor je niet gezeik vanuit Rusland dat alles veel te westers is? Als er dan een Rus in zo'n positie zit schoffel je dat hele argument onderuitquote:
We kijken allemaal aandachtigquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:42 schreef Fylax het volgende:
Dat waren Bromer en Bromellquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:43 schreef Szura het volgende:
Dus die brommerrijdert op de baan was dus ook een vrijwilliger?
Chinaquote:
Zoals ik net al zei. Popov zat er daarvoor in.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak hoor je niet gezeik vanuit Rusland dat alles veel te westers is? Als er dan een Rus in zo'n positie zit schoffel je dat hele argument onderuit
Dat is natuurlijk wel een grotere baasquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei. Popov zat er daarvoor in.
Japan.quote:
Absoluut. Maar toen hadden de Russen ook al iemand, dus het gezeik zal niet gaan veranderen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een grotere baas
Politici zijn zeker in Brazilië niet populairquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef aswesleep het volgende:
Burgemeester wordt maar matig geapprecieerd
Toch altijd een apart moment, want vanaf dan is het echt toeleven naar Tokyo 2020. En dat duurt nog zo fucking langquote:
Gelukkig over 1,5 jaar Winterspelengenotquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd een apart moment, want vanaf dan is het echt toeleven naar Tokyo 2020. En dat duurt nog zo fucking lang
quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd een apart moment, want vanaf dan is het echt toeleven naar Tokyo 2020. En dat duurt nog zo fucking lang
Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
/fylaxquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat ding gewoon in elkaar proppen en weg ermee. Man man man.
Als je geluk hebt wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.
Nog steeds op zolder bij mn ouders thuis natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
viesdik en allesquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat verschilt ook ja. Maar vooral altijd wel een verschil in hoeveel je gaat zien ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan ik dit in mijn eigen huis bekijken op een tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biatlon > elke zomersportquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..
China ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vond de Duitsers dat overdragen van de vlag in de jaren 40 beter doen. Die liepen met gestrekte benen
quote:
Biatlon is wel mijn favoriete wintersport ja. Maar schansspringen, noordse combinatie, schaatsen, kunstrijden en de onderdelen op die gekke ijstube vind ik niks.quote:
Ik vind er best wel veel leuke sporten tussen zitten. Maar het probleem voor mij is te weinig diversiteit. Veel van hetzelfde. Plus dat daar het percentage showsporten een stuk groter is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..
En helemaal niks met de bob/skeleton/rodelonderdelen
Haterquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon is wel mijn favoriete wintersport ja. Maar schansspringen, noordse combinatie, schaatsen, kunstrijden en de onderdelen op die gekke ijstube vind ik niks.
Olympische hymnequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:49 schreef Fylax het volgende:
Wat was dat koording wat wr net hoorde dan?
Ja leuk dat grapje maakte ik net ook al tegen Fylaxquote:
nou nouquote:
Sorry Henkquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk dat grapje maakte ik net ook al tegen Fylax
nog 4 jaar wachten hansquote:
Dat doet die al de hele avond. Zonder iets nuttigs te zeggen ook nog.quote:
Nu moet ik wel even eerlijk zijn, ik vind het oprecht tof wat ze doen bij al die sporten, maar schansspringen vind ik echt saai om te kijken en bij dingen op de bobbaan heb ik het gevoel dat ik kijk naar een doodsaaie competitie waarbij de winnaar al bekend is.quote:
Ik wil ook nog eens Japans leren. Mooi land, mooie taal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Over 4 jaar ken ik als het goed is de Japanse taal ook.
sayonaraquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Over 4 jaar ken ik als het goed is de Japanse taal ook.
Ariegaaaatoequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:51 schreef Amarantha het volgende:
Arigato.![]()
Je zegt het verkeerd kneus.
Lekker supporters erin persen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:51 schreef Pino112 het volgende:
Tokyo heeft geniale treinen met vertraging van secondes per jaar.
Dat is echt onzinquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en bij dingen op de bobbaan heb ik het gevoel dat ik kijk naar een doodsaaie competitie waarbij de winnaar al bekend is.
Ze wachten al jaren op de grote klapperquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:51 schreef Aguero het volgende:
Tokio gaat echt 100x beter georganiseerd worden.
Ik twijfelde nog of ik je moest vertellen dat Kitajimi erin voor zou komen, toch maar niet gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:52 schreef DeLuna het volgende:
Booohhhh ik krijg er zoveeeeeel zin in![]()
![]()
![]()
Sonicquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die rakker met dat rooie petje?
Ik wilde dit inderdaad zeggen ja. We kijken even naar Japan en het is nu al beterquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:52 schreef Redefine het volgende:
Dit filmpje is met een paar minuten al duizend keer toffer dan heel Rio bij elkaar.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:53 schreef Fylax het volgende:
Beste moment van de sluitingsceremonie dit
En zelda is die gozer met dat groene mutsje en die groene kleren toch?quote:
Komt vooral ook omdat de Brazilianen die sobere en sombere green modus er in wilde hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde dit inderdaad zeggen ja. We kijken even naar Japan en het is nu al beter
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:53 schreef Joezi het volgende:
Wel mooi dat Rio dit zo doet, nog nooit vertoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |