Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd een apart moment, want vanaf dan is het echt toeleven naar Tokyo 2020. En dat duurt nog zo fucking lang
/fylaxquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef Pino112 het volgende:
Dat ding gewoon in elkaar proppen en weg ermee. Man man man.
Als je geluk hebt wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.
Nog steeds op zolder bij mn ouders thuis natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben altijd zo benieuwd hoe het dan is allemaal. Ben je toch weer 4 jaar ouder etc.
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch altijd een apart moment, want vanaf dan is het echt toeleven naar Tokyo 2020. En dat duurt nog zo fucking lang
viesdik en allesquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat verschilt ook ja. Maar vooral altijd wel een verschil in hoeveel je gaat zien ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan kan ik dit in mijn eigen huis bekijken op een tv.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Biatlon > elke zomersportquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..
China ookquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vond de Duitsers dat overdragen van de vlag in de jaren 40 beter doen. Die liepen met gestrekte benen
quote:
Biatlon is wel mijn favoriete wintersport ja. Maar schansspringen, noordse combinatie, schaatsen, kunstrijden en de onderdelen op die gekke ijstube vind ik niks.quote:
Ik vind er best wel veel leuke sporten tussen zitten. Maar het probleem voor mij is te weinig diversiteit. Veel van hetzelfde. Plus dat daar het percentage showsporten een stuk groter is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig is nu het kortere wachtmoment tot de winterspelen. Al vind ik die toch heel veel minder, heb zo weinig met de meeste lattenonderdelen..
En helemaal niks met de bob/skeleton/rodelonderdelen
Haterquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Biatlon is wel mijn favoriete wintersport ja. Maar schansspringen, noordse combinatie, schaatsen, kunstrijden en de onderdelen op die gekke ijstube vind ik niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |