Volgens mij welquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen kregen ook alleen de nummer 1 en 2 wat, toch?
Iemand die trek had in kip denk ik.quote:
Toen had je ook nog een of andere kekke waterrace waar mensen onder boten moesten duiken volgens mijquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel
In 1900 wisten de meesten overigens niet eens dat ze meededen aan de Spelen
De Goudsmit, bij echt goud en zilver blijven je tanden er in staan, bij brons breek je een tand af echterquote:
Britta was geloof ik best wel een bitch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gyurtagod. IsinbayevaHeidemann mag ik ook niet.
Verrassende reactie van je.quote:
Ja, maakte ook wel een paar kutstatements na de schermrel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Britta was geloof ik best wel een bitch.
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel
In 1900 wisten de meesten overigens niet eens dat ze meededen aan de Spelen
Ja, derde plekken van toen worden voor administratieve doeleinden wel gerekend als bronzen medaillequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:38 schreef Aguero het volgende:
https://www.olympic.org/olympic-medals
Maar hier staan wel medailles van die eerste paar keer?
Die had dus geluk. Als ze had geweten dat het de Spelen waren, dan was ze gaan chokenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.
Precies, die dachten dat er rond de Wereldtentoonstelling gewoon een toernooitje werd gehoudenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Las vanmiddag toevallig op Wikipedia nog over zo'n Amerikaanse vrouw die blijkbaar nooit heeft geweten dat ze in 1900 de gouden medaille bij het golfen heeft gewonnen. Ze dacht dat het één of ander random toernooi was. Haar moeder deed ook mee en werd 7e geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |